Ja esi kretīns, nelīmē firmas nosaukumu uz auto! 128

 
29.marts 2005 9:57

Mans raksts būs īss un lakonisks! Ceturtdienas vakarā (24.03.05) gaidu sievu mājās ar sīko, bet viņa zvana, ka kārtējais kretīns nolicis mašīnu tā, ka nevar piebraukt pie mūsu kāpņu telpas (jāpiebilst, ka piebraukšana ir tikai no vienas puses).



Izeju ārā, bet tur stāv ļoti tumšs Audi 80 vai 90 Quattro "burbulis" DZ806, uz kura rakstīts "Divi Auto" un mobilā telefona numuri.

Zvanu uz pirmo no tiem - 9535939 un džeks naturāli sūta mani "dillēs", jo uz tramvaja varot būt arī telefona numuri un ja tramvajs pietaisot manu kāpņu telpas priekšu, tad es pats esot vainīgs.



Cik zinu, vismaz pēc Rīgas likumiem, nevienam nav tiesības "pietaisīt" kāpņu telpas priekšu, lai visi, kam ir vajadzība, arī tai skaitā ātrā palīdzība varētu piebraukt!

Protams atradīsies gudrinieki, kas teiks, ka vajag pataurēt utml., bet es neuzskatu, ka man tādu cūku priekšā vajadzētu zemoties!

Ar cieņu iAuto lasītājs
Kredoks
 
Visi komentāri
 
161994. viesis 29.marts 2005 10:02
0 0 Atbildēt

Sabiedrības spogulis...tādi esam:(

161995. viesis 29.marts 2005 10:02
0 0 Atbildēt

man piemeeram skjiet ka nav jau tas tik traki lai par to suudzeetos publisi internetaa un tagad nenormaali kauninaatu shoferiiti, otkaart visas taas uzliimes un nummuri uz saaniem var kaut cik likt aizdomaaties ka tas ir kaads rallja auto, un attieciigi es pienjemu ka 2auto ir sponsors, kuru pashlaik tu ar savu tel. zvanu mudinaaji vairs neatbalstiit brauceejus.

161996. viesis 29.marts 2005 10:04
0 0 Atbildēt

Vaidzēja municipāļiem uzzvanīt. Vismaz plāksteri būtu uzlikuši. Tur IMHO CSN pārkāpums ir acīmredzams - atlikusī brauktuves daļa ir šaurāka par 3 metriem. Un ko darītu ja būtu ugunsgrēks un pažarniekiem ar savām sisternām būtu jātiek garām?

161997. viesis 29.marts 2005 10:05
0 0 Atbildēt

to nosaukums [?] 29.03.2005 10:02

Nu zini, ja jau shis rallija brauceejs nav iemaacijies braukt un novietot auto, tad arii atbalstiitaaji un autosports daudz necietiis no shaadu brauceeju iztruukuma...

161998. viesis 29.marts 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Ja tu vinju nofoceeji, tada vajadzeeja tikai munikiem veel uzzvaniit un protokols tiktu noformeets arii pat peec tam jau, ja tas mudaks buutu aizbraucis, pietiktu ar tavaam foceneem!

161999. viesis 29.marts 2005 10:06
0 0 Atbildēt

visi tagad uz num. 9535939 sutam sms

162000. viesis 29.marts 2005 10:17
0 0 Atbildēt

Ja godīgi tad rakst ir pa tēmu! Man arī nepatīk ja kāds izdomā mašīnu novitot ne tur, kur viņam pienākās! Un ja tas traucē mājas iedzīvotājiem tad pilnīgi normāli ka tas izraisa sava veida pretreakciju!

P.S cerams audi vadītājs vismaz atvainosies!

162004. viesis 29.marts 2005 10:26
0 0 Atbildēt

hehh! :) Tas tak marchix! :)

162007. viesis 29.marts 2005 10:32
0 0 Atbildēt

Toch, Marčiks. Vismaz, viss saskan - vecs pilnpiedziņas Audi ar vasaras riepām. Un viņš to netīšām, jo tālāk vienkārši nevarēja aizspolēties. :)

Bet, ja nopietni, tā ir cūcība, Neesmu svētais un arī dažkārt atstāju mašīnu vietās, kur, iespējams, varu kādam patraucēt. Bat tad vienmēr nolieku uz instrumentu paneļa redzamā vietā vizītkarti, lai:

1. mani var sazvanīt un painformēt, ka fiksi jāvācas malā;

2. visi zin, kas par mudaku tā noparkojies :)

162008. viesis 29.marts 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Nju ja ticeet 4rati info, tad tas vieder shiem kungiem:

8 Raimonds Dūcis, Jānis Kaupmanis Audi 90 Q 4 WD LAT

Talaak ka saka delo tehniki :)

162009. viesis 29.marts 2005 10:37
0 0 Atbildēt

karstgalvis

162010. viesis 29.marts 2005 10:40
0 0 Atbildēt

ja mani noved izmisuma :)es parasti daru taa:

piezvanu kadiem pazinjam un piebraucam divus auto no katras puses un atstajam ta lai izvedejs pat pakustet nevar.

it seviski tas draud tiem kas ignorejot zimi iebraukt aizliegts brauc un atstaj savu auto pie manas vasarnicas.

162018. viesis 29.marts 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Riepas vinjam vajadzeeja izdurt......

162019. viesis 29.marts 2005 10:54
0 0 Atbildēt

mjaa, nu pils ar taadiem stulbenjiem, kas parkojas kur pagadaas. veel saprotu, ka cilveeks var uz

162027. viesis 29.marts 2005 11:01
0 0 Atbildēt

tur tachu mieriigi var pabraukt garaam. kaadas mulkiibas, tad tu autor pa katru kas kaucik nepareizi nolicies suudzeesies.

162029. viesis 29.marts 2005 11:02
0 0 Atbildēt

a tava sieva pati gribeeja tur auto nolikt?

162030. viesis 29.marts 2005 11:02
0 0 Atbildēt

ne visi braukaa ar blakusvaagjiem! - un vispaar shitadiem vajaga sanus noskraapet!

162034. viesis 29.marts 2005 11:06
0 0 Atbildēt

Man jau liekas, ka shis ir publisks un nepamatots apvainojums - ja staavvieta ir briva, tad es lieku kur gribu un kada Tev dalja vai es esmu aigajis blakus dzert vai esmu ciemos pie majas iemitnieka - uzskatu, ka shads uzbrauciens ir pilnigi KRETINISKA riciba un pasham autoram ir jaatvainojas konkreta auto ipashniekam.

Iauto - vajag pachekot ko publicejat.

Redaktors 29.marts 2005 11:10
0 0 Atbildēt

Pret kāpņutelpu durvīm auto novietot nedrīkst - palasi CSN!

162039. viesis 29.marts 2005 11:14
0 0 Atbildēt

ok

162040. viesis 29.marts 2005 11:15
0 0 Atbildēt

es uzskatu ka man ar nepatiik ja sveshi mulji sabrauc pagalmaa, bet nu ja garaam pabraukt var tad tak po :roll: kaadas pretenzijas pret audi vadiitaaju? aiznjeema sievas iemiiljoto vietu vai sieva netika graam, ja otrais variants tad fui audi, j pirmais tad nu hvz vai raksts jaaliek

162042. viesis 29.marts 2005 11:25
0 0 Atbildēt

Nu nez vai tur var tik easy pabraukt garām. Atkarīgs proms no autiņa un braucēja. Laižot labo pusi pa sniega valni varētu arī pabraukt garām, bet cik tas ir iespējams neapskādējot autiņu rāpjoties uz vaļņa... Un galugalā kādēļ man būtu jāriskē apskādēt savu atiņu viena jefiņa dēļ kurs parkojas kā p*****s.

Piekam bildēs labi redzams ka viņš varēja noparkoties arī tā lai citiem netraucē (1 metru uz atpakaļ un nedaudz tuvāk mājai). Tādā gadījumā IMHO neviens arī pārāk nespringtu ka autiņš stāv PIE kāpņutelpas.

P.S. - Šitā parkojas gan parasti blondīnes, nebiju domājis ka rallijā tādi vispār tiek pielaisti pie starta...

162043. viesis 29.marts 2005 11:31
0 0 Atbildēt

a nah rallijaa jaamaak parkoties :D

162047. viesis 29.marts 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Katru dienu Rīgā simtiem auto ir novietoti nepareizi, skrienam bildēt un cept rakstus par ļaudabīgajiem pārkāpējiem. Būs par ko padzesēt mēles. Tas āksts būtu izsaucis policiju un miers.

162049. viesis 29.marts 2005 11:45
0 0 Atbildēt

1. Ar mahinu tur reali garam pabraukt nevareja - tas skaidri redazms jo sniega valnis otraja puse bija vismaz 40cm augsts!

2. Es pilniba saprastu ja tas cilveks butu piebraucis pie majas lai ieladetu vai izladetu mantas, ka arie sto medzu darit uz 5min pec tam novietojot auto uz ielas vai stavvieta lai netraucetu parejos majas iedzivotajus. Dotajaa gadijumaa tas auto tur nostaveja vismaz no 20.00 lidz 22.00 'bez dzivbas pazimem' ta ka pa to runa nevar but.

Es tiesham nesaprotu ka tieki tedelj ka ja kads jutas ka pasaules valdnieks un noliek auto kur velas, teiksim dotaja gadijuma manai sievai nav teisibu piebraukt pie kapnju tepas lai siici un mantas ienestu ieksha, bet vinjai tas viss jastaiapa pa gabalu!

162050. viesis 29.marts 2005 11:47
0 0 Atbildēt

nu jaa, piekriitu tev

162052. viesis 29.marts 2005 11:53
0 0 Atbildēt

bet garaam tur pabraukt vareeja elementaari...

162055. viesis 29.marts 2005 11:59
0 0 Atbildēt

Neiebraucot kupena pari sliekshnijiem nevareja - tas redzams pec fotografijas ka tada pasha paltuma auto ka shis nevar un par barukshanu apledojusha kupena ar vizhnjiem - manai mashinai nav plastmasas sliekshnji un es nepirku jaunu mashinu lai saberztu vinju miltos jau pasha sakuma delj tiem kas citus neciena.

P.S. Nejutos ka pumpains tiinis un taureshanu pavela vakara, ka ari reipu izdurshanu utml. neatbalstu. Izsaukt municipljus - kura garantija ka pec cucibas likuma ka shie atbrauc jamis nebus aizbraucis :)

162056. viesis 29.marts 2005 12:08
0 0 Atbildēt

njāā... ir jau cilvēkiem "milzīgas" problēmas, par kurām likt sašutuma pilnus rakstus i-netā... :-)))

162066. viesis 29.marts 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Līdzīgā gadījumā man poliči piesprieda Ls 20. Tā ka droši varēja izsaukt poličus. Nu stunda, pusotra protams vējā, kamēr protokolus saraksta.

162067. viesis 29.marts 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Riktiigs sviests, bet taadu duriku ir pilnas ielas un pagalmi...civilizeetaa veidaa ar vinjiem nav iespeejams ciiniities, jo nevar sakariigi runaat ar to kam ir salmi galvaa, vilkt ar naglu pa saaniem vai bakstiit riepas arii nav veeleeshanaas, negribas liidz idiota liimenim nolaisties, atliek tikai nozjeelaa noskatiities uz gariigajiem invaliidiem - bezsmadzenju radiijumiem, paliidzeet vinjiem neva, jo taa ir patalogjija...

162068. viesis 29.marts 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Mļin šitie ir ar brutālām metodēm jāpārmāca...

Apnikuši - mums ar regulāri šitādi klauni mājās vienīgajai izbrauktuvei no pagalma pieliek auto priekšā un pazūd - reāli no pagalma vairs var izbraukt tad ja ir džips - jāmauc pāri 2 norobežojošām betona apmalēm un tad jālavierē pa trotuāru meklējot brīvu vietu kur izbraukt uz ielas. Poh par zīmēm un par to ka redz ka cita ceļa ārā no pagalma nav... Bet nu par savu tupumu arī atraujas - vai nu četrāpus meklē izskrūvētos ventīļus, vai arī brīnās kā viņa auto nokļust brīvības un cēsu ielas krusta vidū...

162076. viesis 29.marts 2005 13:00
0 0 Atbildēt

No raksta es īsti nesapratu KUR tieši sievai vajadzēja tikt: garām šaj mašīnai vai tur pie mājas piebraukt? Garām te toč var tikt tikai ar Smart utml. A tie, kas uztraucas par šāda raksta esamību, sēdiet un klusējiet: nav tak šādi raksti vesels tūkstotis.

162077. viesis 29.marts 2005 13:01
0 0 Atbildēt

Vot šitos gan vajag sist! Besī tie, kas liek pie kāpņu teplām autiņus tā, ka netiec garām. It īpaši ziemā, kad braucot garām auto slīd sānos tam noliktajam. Vasarā ar nav labāk, jo tad jāčakarē diski vai arī jābrauc atpakaļ

162078. viesis 29.marts 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Garam vajadzeja pabraukt...

162079. viesis 29.marts 2005 13:03
0 0 Atbildēt

Nabaga Kredoks. nolika VINJA kaapnjutelpas priekshaa auto un VINJA sieva nevareeja piebraukt. Nav ko raudaat, jo tava sieva liktu auto tieshi tur pat un arii paarkaaptu CSN. Sieva vareeja piebraukt, noliekot auto aizmuguree shim melnajam audi un viss. Man jautajums: Cik taalu no ielas ir jaaiet liidz shitai kaapnjutelpai? 200 metru? Nabaga sievinja un siicis. :) Nu piedodiet, bet man, izlasot sho nozheelojamo raxtu un Kredoka komentaarus, vairaak taakaa negribas kauko riebiigu pateikt tiem "Jaaseej rudzi" (baigi labi vinji maitas brauc :) ), bet gan pasham autoram. Memmesdeelinsh :)

162081. viesis 29.marts 2005 13:17
0 0 Atbildēt

to shearer:

Un izlasi 155 un 158 punktu, kas attiecas uz sho gadiijumu

13. Ceļu satiksme dzīvojamās zonās

153. Dzīvojamā zonā gājējiem un velosipēdu vadītājiem atļauts pārvietoties pa ietvēm un pa brauktuvi visā tās platumā.

154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.

155. Transportlīdzekļu stāvēšana dzīvojamās zonās atļauta tikai speciāli paredzētās stāvvietās. Ja tādu stāvvietu nav vai ja tās ir aizņemtas, — transportlīdzekļu stāvēšana atļauta tikai vietās, kur tas netraucē gājēju pārvietošanos vai citu transportlīdzekļu braukšanu.

156. Dzīvojamā zonā aizliegts:

156.1. mācīt vadīt transportlīdzekli;

156.2. stāvēt transportlīdzekļiem ar iedarbinātu motoru ilgāk par piecām minūtēm;

156.3. iebraukt kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 5 t, kā arī traktortehnikai, izņemot gadījumus, kad tas nepieciešams kravas iekraušanai, izkraušanai vai darbu veikšanai, autobusiem, kuru garums pārsniedz 6 m, izņemot gadījumus, kad tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai vai izkāpšanai no tā.

157. Izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

158. Šajā nodaļā minētās prasības attiecas arī uz daudzdzīvokļu namu pagalmiem.

162083. viesis 29.marts 2005 13:18
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja sniega lapstu panjemt un norakt kupenu, tad tiktu garaam :)

162085. viesis 29.marts 2005 13:22
0 0 Atbildēt

tam audikam tad to arii vajadzeeja dariit!

162086. viesis 29.marts 2005 13:39
0 0 Atbildēt

to markuz [?] 29.03.2005 12:39

Pilnīgi un pavisam tev piekrītu.. Vienreiz ziemā ar viens idiņš vecu lūzni bij nolicis pretī pagalma iebrauktuvei... uz stikla uzlīmēju "maigi" informējošu zīmīti un izskrūvēju ventiļus divām riepām...

Un mašīnas vilkuši prom arī esam... vienu ievilkām krastmalas zālājā...

Pret šādiem dauņiem jācīnas radikāli !!

162088. viesis 29.marts 2005 13:43
0 0 Atbildēt

Nu zin shearer! Man arī ir bijis tā ka es netieku kādam muļķim garām! Un ja man piemēram ir kas smags nesams uz mājām tad laimīgs es neesmu! (Varbūt es arī esmu memmes dēliņš?)

Protams ir arī bijušas reizes kad nervi neiztur un tas auto tiek aizstumts pāris metrus tālāk, vai arī slotiņas ar eļu iezieķētas (baigi labi palīdz)!

162089. viesis 29.marts 2005 13:45
0 0 Atbildēt

Ja jau visi tādi ērgļi, ko ta neko nenodarijāt tam audikam un līdzīgiem autiņiem ?!, gribētos redzēt kā pēc tam atrautos pa pilnu banku un varētu kalpot par kājslauķiem un caurumiem, ja kaut ko tādiem "varoņiem" izdarītu. Atceraties - taisnība Latvijā tam, kuram vairāk naudas un izskatās, ka vēl kādus gadus piecus nekas nemainīsies.

162092. viesis 29.marts 2005 13:50
0 0 Atbildēt

To "162089. viesim" Tu tiešām esi pārliecināts ka citiem autiņiem nekas netiek nodarīts! Tu pat nepamanīsi ka tev

švīka uz blakussēdētāja durvīm novilkta a es būšu apmierināts kā tomāts :)

162094. viesis 29.marts 2005 14:03
0 0 Atbildēt

autors-mīzala

162096. viesis 29.marts 2005 14:06
0 0 Atbildēt

Jau sen domāju, ka varētu sākt ražot tādus nelielus spridzeklīšus ar magnētiņu - garām braucot paripini zem šādi novietota auto, tas smuki pielīp pie apakšas un izsi nelielu, glītu caurumiņu grīdā, un salonā ielaiž puvušu olu aromātu... :-D

162098. viesis 29.marts 2005 14:16
0 0 Atbildēt

man pofig, shitadu breku celt, sviests:) Veel tikai sasaras truukst. Ja autors buutu normaals dzzeks, tad nepiiksteetu, bet aizietu un paliidzeetu sievai, ja gadiijumaa to nedariija:)

162099. viesis 29.marts 2005 14:17
0 0 Atbildēt

To blade. Es Tev piekrītu 100%, bet runa ir par to, ka, piemēram, biezais nometis autiņu, Tu uzvelc švīku, to neviļus redz slāvu tantiņa uz beņķīša pie loga grauzdama saules puķu sēklas, iznāk biezais, konstatē faktu, tantukam prasa, vai kaut ko neredzēj, tā protams visu kā uz delnas noliek, saņem lielo paldies , Tevi pēc tam biezā roka puikas izķer un Tu sāc kalpot, tici man pārbaudīts variants ar slāvu tantiņu pie loga, var pat dabūt info, kurai mašīnai kur slēptais pretaizdzīšnas slēdzis utt, tā kā ar švīkām uz sāniem neaizraujies, kādreiz iekritīsi, un tad....

162102. viesis 29.marts 2005 14:30
0 0 Atbildēt

Nu tīri tā neko ! ritīgs šausmu stāsts iznācis ! Kapēc neviens manu auto nefočē ??? :( Es vienmēr parkojos kā māku un kā gribu !!! Tas nav godīgi !!!:)

162103. viesis 29.marts 2005 14:31
0 0 Atbildēt

ŠĪ CŪKA RUDZOS IR DŪCIS RAIMONDS.

Miabella

162105. viesis 29.marts 2005 14:36
0 0 Atbildēt

vienkārši aplej eļļu uz visiem mašīnas logiem un durvju rokturiem, sākumam būs ok !!!

162106. viesis 29.marts 2005 14:40
0 0 Atbildēt

A kaapeec shim raksta autoram buutu pirmtiesiibas uz auto tureeshanu tieshi pretim kaapnju telpas durviim? Sievinjai rokas nokritiis no pleciem, ja naaksies siici pastiept vienu mashiinas korpusu taalaak? Vai bija probleemas noparkoties aiz shii audi? Bildees visas ielas garumaa nav neviena cita auto! Kredok - tu esi stulbs, piedod ..

162109. viesis 29.marts 2005 14:43
0 0 Atbildēt

Ja runa ir par taalaaku braukshanu - tad peec bildes nesaprotu, kur ir probleema - kas, tam audim garaam nevar tikt? Vieta ir pietiekama, lai jebkursh vieglais garaam var pabraukt, nerunaajot par to, ka kaads smagais vai aatrie var ar vienu ratu uzraapties uz sniega. Braukt vajag maaciities luuuzer!

162112. viesis 29.marts 2005 14:51
0 0 Atbildēt

NEVAJAG STRESOT, ILGĀK DZĪVOSIET!

162119. viesis 29.marts 2005 15:15
0 0 Atbildēt

PiepZz [?] 29.03.2005 14:43

Bet varbut tu man pasaki naxrena man ir jarapjas ar vienu riteni uz sniega? Vai masinas parkotajs nevareja noparkot dampi 1,5 metrus atpakal un visi butu apmierinati? Nefig te morali dzit - pats redzi ka noparkota. Un ne visi ar dzipiem brauka lai pa valniem lekatu

162120. viesis 29.marts 2005 15:16
0 0 Atbildēt

vēlreiz uzsveru-ir tādi cilvēku tipi, kā autors, sīkumaini mīzalas un punkts. audi īpašnieks nevarētu būt ne biezais,ne bandīts, ja nu vienīgi sitējs,tad kredoks diez vai te maurētu,būtu jau bez zobeļiem.

162126. viesis 29.marts 2005 15:42
0 0 Atbildēt

Kas te par mīksto bariņu autoram brauc augumā? Ko viņš nepareizi pateica? To, ka tas pēc šrota raudošais lūznis noparkots pofigā tā, ka citas mašīnas garām normāli pabraukt nevar? Tad jau jums, varoņi, arī patiktos, ja kāds jums kluci pie dzīvokļa durvīm noliktu? Var taču pārkāpt pāri, kas jūs, mīzalas esat, kāju nespējat pacelt?

Audis ir nolikts stulbi un ne jau problēma ir parkovka bļiže k dveri, bet tas, ka nevar pabraukt garām. Tā pamuļķa rallista dēļ ne tikai nevar aizbraukt līdz kāpņu telpai, bet arī no pagalma jākārpās ārā atpakaļgaitā. Un lai nepīkst te visādi lūžņu un Getzu īpašnieki, normālam autiņam tur ir pagrūti un dārgi spraukties garām. Un dumākais ir tas, ka pāris metrus tālāk ir vieta, kur var nolikt mašīnu, citiem netraucējot.

Un nobeigumā uzssveru - ir tādi bezsmadzeņu cilvēki kā 626, kas visas problēmas reducē uz oponentam izsisto zobu skaitu.

162128. viesis 29.marts 2005 15:44
0 0 Atbildēt

Pareizi Kredoks dara. Sitaadus loshus pie lielaa zvana ir jaakar un visiem jaaraada. pareizi te viens teica, ka manevrs atbilstoshs blondiinei nevis dzekam, kas rallijaa mauc. kauns pa visu gjiimi un Sponsoru vietaa liktu shim paskaidrot ko baazh savu auto nevietaa un taisa nelaagu publicitaati.

162130. viesis 29.marts 2005 15:48
0 0 Atbildēt

lai es bled njemtu aparaatu un fotografetu pilnigu stulbumu,kas sikais tonnu sver,bagazha ahunaa,vai kas ar tevi ir?vienk pats tur turi savu auto, varbut tur ta probleema,tip-iezimejis sev zonu :D un cartman-tu ar laikam no tiem mīzalām esi

162132. viesis 29.marts 2005 15:52
0 0 Atbildēt

Piepzz

Neiet runa par autinja tureshanu pie kapnju telpas :) Vai tu neuzskati ka tev pasham un jebkuram majas iedzivotajam butu tiesibas piebraukt tuvak pie ieejas durvim lai teiksim ieladetu vai izkrametu mantas uz paris minutem? Auto es turu uz ielas vai nu stavvieta un piebraucu pie majas tikai ieladeties - izladeties. Par apkrat braukshanu - es neesmu nopircis vieglo mashinu lai pateicoties dazham labam vinju lauztu ka dzipu!

162133. viesis 29.marts 2005 15:57
0 0 Atbildēt

cart, izsisto zobu skaic ir svariigs :D un starp citu daudz risina probzas taadaa veidaa, lai gan abidna ir ciinja par taisniibu, nu shajaa gadiijumaa savas maajas pogjika staavietu dabuut pa zobiem veel( ja pretinieks ir stipraaks vai 626 :D ) vai arii sanjemt pavestku no tiesas par videeji smagiem miesas bujaajumiem( ja pretinieks kac likummiilis vai piem mixeris2 kas te ar likuma pantiem meetajas :D ) ne vabidu neviens luudzu, bet nu labaak jau ir ielikt raxtu nekaa citma duris skraapeet vai pa bashku gaazt

162134. viesis 29.marts 2005 15:57
0 0 Atbildēt

626, lūdzu, nodefinē, kas, Tavuprāt, ir "mīzala", lai varu apstiprināt vai noliegt Tavu pieņēmumu. Es slikti pārzinu pāķu žargonu, tādēļ baidos kļūdīties.

162139. viesis 29.marts 2005 16:10
0 0 Atbildēt

Tā laikam ir - autors gribēja pievērst uzmanību - tautiešiem, kuri parkojas kā un kur pagadās, a reāli jau sākas tusiņš par krāniņu mērīšanos - jautri..-)) Varbūt pirms Audis ieparkojas, tā bija vienīgā brīvā vieta, a kamēr parādās autors - audi stāv viens pats. Pats parasti izlīdzos ar vizitkarti - izturas saprotoši...

162140. viesis 29.marts 2005 16:12
0 0 Atbildēt

es arii, vai nu vizitku vai uz lapijas uzrakstu nummuru un ielieku logaa, parasti uzzvana, vienreiz gan viens kaiminjsh pa trubu lamaajaas, a kad saakaam runaaties dziivee saprata ka sabraucis biki auzaas :)

162144. viesis 29.marts 2005 16:18
0 0 Atbildēt

Nu nezinu - bimbāt internetā dēļ šāda sīkuma...

162145. viesis 29.marts 2005 16:20
0 0 Atbildēt

Ļoti cien. autor,

ja tevi uz ielas apšļakstīs tramvajs ar SAMSUNG uzrakstu uz

sāniem tu sūtīsi anonīmus meilus uz samsung?

Ar cieņu

Divi Auto

Redaktors 29.marts 2005 16:22
0 0 Atbildēt

Piebilde: šis nebija anonīms meils!

162147. viesis 29.marts 2005 16:25
0 0 Atbildēt

2 mapo: nesolu, bet var jau gadīties, ka esi manā bilžu galerijā. Es te palēnām krāju kolekciju par tēmu "Tā parkojas Rīgā".

Godīgi gan jāsaka, ka no tām ~15 bildēm, kas ir sakrājušās, 6ās ir bavārijas mēslu vāģi, vēl 6 ir merši, & tikai pārēji ir audomāti &.c. šrots.

Kad tikšu pie kādām 20 bildēm, sūtīšu redam, lai taisa galeriju.

:-)

162149. viesis 29.marts 2005 16:27
0 0 Atbildēt

Es runāju par meilu ko saņēmu no Divi Auto mājas lapas:

Company name: P

Name: P

Tel: P

Mob tel: P

Fax: P

E-mail: P

Ja vel kads kretins no jusu kompanijas ka DZ 806 noliks mashinu pie manas majas kas atrodas Raunas un Laimdoats sturii ta ka es nevaru ar savu gjimeni un zidaini tai skaita piebraukt pie savas kapnju telpas un ienest saba dzivokli tad vainojiet pashi sevi!

Tad kad zvaniiju uz numuru 9535939 tad mani bezmaz vai uzskatija par nepieskaitaamu!

162152. viesis 29.marts 2005 16:31
0 0 Atbildēt

sejas dauzīšana ir normāla lieta,tik aizrauties nevajag:D šī raksta likšana tikai nonievā autoru,mazliet mīkstina viņu,džeki iespējams ierēc,pie cik mājām nav novērojami šādi skati un galīgi po tas viss ir.

162154. viesis 29.marts 2005 16:39
0 0 Atbildēt

es sev esmu sadrukaajis A4 lapas ar lieliem trekniem burtiem uzdrukaatu kautko tipa " esmu pediks! man patiik nostaaties taa,lai garaam netiek." - un shaados gadiijumos taada lapa ar textu uz aarpusi - lai arii garaamgaajeeji var palasiities - tiek aizlikta aiz logtiiriitaaja slotas....nezinu,kaa lai veel ar taadiem idinjiem ciinaas...

162155. viesis 29.marts 2005 16:41
0 0 Atbildēt

Ko tur stresot, ja Mudaks noliek auto pie durvim - ielaid priekseja loga kiegeli, pec piektas reizes (ja ipasi atsaldets) liks savu auto stavvieta.

162156. viesis 29.marts 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Hehe, DiviAuto, tāpēc jau SAmsung ir izvēlējušies savas reklāmas līmēt tikai uz tramvajiem, jo tie nekad nešļakstās,

atrumu nepārkāpj un nevietā neparkojas :D :D :D

162158. viesis 29.marts 2005 16:51
0 0 Atbildēt

Ļ.cien.DiviAuto

Pirmkart publiski atvainojos ka karstumā pieņēmu, ka tas ir jūsu kompānijas auto, kaut tikai vēlā sapratu to bet biju jau nosūitiji rakstu uz iAuto, jūsu minēto komentu uz firmas lapu un veicu zvanu.

Otrais - globali runājot par Samsung un tramvaja piemēru jums ir taisnība un es nepieverstu ipashu uzmanību ja uz auto būtu Michelin utml reklāmas, bet jāsaka ka šajā gadījumā neskatoties uz to ka cik saprotu autoekipāža salidzinoši labi uzstājas Latvijas autopasākumos, tomēr viņu iekdienas uzvedība uz ielas zināmā mērā varētu diskreditēt arī sponorus.

Tā kā raksts ka teicu bija sākotneji rakstīts neizpētot visus apstākļus, tad jebkurā gadījumā vēlreiz vēršu uzmanību ka konkretajā gadījumā vēršos tikai pie šī auto vadītāja, kurš manuprāt paudis necieņu attiecībā pret citiem.

Anonīms es neesmu un nevēlos būt, tā ka ja ir vēlme varat uzzinat manas koordinates no iAuto Redaktora vai ari ludzu noradīt emailu vei telefona numuru pa kuru sakontaktēties, lai noskaidrotu situāciju.

Ar cieņu

Kredoks

162159. viesis 29.marts 2005 16:52
0 0 Atbildēt

jaa, bet tramvaji smagos taranee, piem uz laachpleesha/barona stuura :lol:

162162. viesis 29.marts 2005 17:07
0 0 Atbildēt

Ja cilveeks pastaav uz savaam tiesibaam taa nav mikstuma izpausme. prieks ka cilveeki taadaam lietaam, kam citi ikdienaa paiet garaam tik skarbi nolamaajoties pieveersh sabiedriibas uzmaniibu, bet peec 626 un liidziigo tekstiem spriezhot, ne visiem pietiek apkjeeriibas to saprast.

Otra lieta Divi auto - normaala firma, kas kaut ko sponsoree un sevi reklamee, noteiktu, ka shai mashiinai ir jaaieveero visi CSN un jaabrauc kulturaali utt, lai ar SIA Divi Auto buutu neitraali pozitiivas asociaacijas, protams shajaa gadiijumaa firmele dabuuja nelielu bezmaksas reklaamu, bet tomeer taa vietaa, lai audi saimniekam uzbrauktu, lai citreiz skataas kur liek autinju brauc virsuu cilveekam, kura tiesiibas paarvietoties tika paarkaaptas :)))

162166. viesis 29.marts 2005 17:11
0 0 Atbildēt

a kas notika pa otro numuru?!?!

162170. viesis 29.marts 2005 17:17
0 0 Atbildēt

Anonimitate likvideta - Divi Auto sanjema manu vardu un mobilo numuru sava www lapaspuse :)

162173. viesis 29.marts 2005 17:30
0 0 Atbildēt

Nekas traks jau nav noticis, tikai pirms draugi nepiezvanīja un

neizstāstīja par aso diskusiju iekš Iauto, nevarēju saprast kas

par meilu un kādā sakarā ir atnācis uz D/A mājas lapu.

PS Ar auto šoferi šis pārkāpums tiks pārrunāts.

Ar cieņu

Divi Auto

162179. viesis 29.marts 2005 18:24
0 0 Atbildēt

"teiksim dotaja gadijuma manai sievai nav teisibu piebraukt pie kapnju tepas lai siici un mantas ienestu ieksha, bet vinjai tas viss jastaiapa pa gabalu ..."

Tavai sievai gan labs vīrs, ja viņam esot mājās, mantas jāstaipa pa gabalu, kamēr viņas viņš fiksē "pārkāpumu" :)

162182. viesis 29.marts 2005 18:50
0 0 Atbildēt

16279 viesis koments ir labs - man ari bija jau "uz meles" ko lidzigu izteikt.

162183. viesis 29.marts 2005 19:07
0 0 Atbildēt

Skaisti vainiigais tiks briidinaats :P un vinjam tiks izteikts raajiens - velams pa purnu :D

162184. viesis 29.marts 2005 19:18
0 0 Atbildēt

Lasot it ipasi DIVI AUTO pedejo komentaru manisprat vajadziba pec shi rakstinja ir zudusi :) Tiesam laikam vairak anti publicitati nevajadzetu celt :)

Es pats par seviari esmu sapratis ka lidz galam ari janoskaidro patiesiba un tad jaardaas!

Atbilde cinikiem: Patiesiba jau es vien gaju ara siiko stiept un tadelj tada skrobe :D Bet tiesam ir situacijas ka ari citi gudrinieki ta izdaras un tad manai sievai jastiepj i siicis 14kg i maisi :(

Jebkura gadijuma uzskatu ka mums visiem jaciena ne tikai sevi, bet ari apkartejie un ja mes kaut kur noliekam autinju, tad varbut apskatisiemies lai tas netraucetu citiem!

162185. viesis 29.marts 2005 19:45
0 0 Atbildēt

sadomazdofils. Ja butu kaķi aplaiduši stiklu ,ilgi neliktu kur kakši čurā uz stikliņiem,labākās zāles pret šādiem d.....niem.

162187. viesis 29.marts 2005 19:58
0 0 Atbildēt

Esnez. Taisīt zapadlu autiņam (saskrāpēt, pārdurt riepas etc.) IMHO nozīmētu to ka pats 'abižotais' nav ne mata tiesu labāks par to kas noparkojies greizi. Un ja par tādu rīcību dabūtu kārtīgi pa seju būtu tikai normāli. Galugalā dzīvojam civilizētā valstī kur pastāv likumi un tie kas sargā šos likumus - tad lai viņi arī skaidro vainīgajam kur un kā ir jāparkojas, vai arī to cik maksā stāvvieta kurā šis ir nostājies.

P.S. - Starpcitu dzīvojamā zonā lietot skaņas signālu (pīpināt) ir aizliegts. Par ko arī mājas iedzīvotāji var uzzvanīt 'kuda pologajetsa' un sanāks maksas pīpināšana... ;)

162189. viesis 29.marts 2005 20:02
0 0 Atbildēt

Starp citu labs variants kaa iipashi napskaadeejot auto vareetu labi paarmaciit taadus gudriniekus. Kakja(vilsbaak Runcha) churas saliet ventilaacijas atverees. Var arii kaut ko analogu kjiimiski saveidot :D

162191. viesis 29.marts 2005 20:18
0 0 Atbildēt

Ir cūciski šitā nolikt autiņu vēl jo vairāk ja pats tur nadzīvo.Manas mājas pagalmā ir savas cīņas metodes ar šādiem iebraucējiem.Nē nekas netiek durts vai skrāpēts.Tikai divi citi autiņi tiek nolikti tā ,lai šis klients pat pie labākās grbēšanas netiktu ne par centimetru ne uz vienu pusi.Kad nu tāds tūdaliņš tur ir pusnakti nostāvējis un nosēdinājis akumulātoru taurējot varbūt līdz viņam nāk apgaismība un nākamo reizi noparkos mormāli.Kas par firmo logo uz autiņiem te nu ir kā ir.Mašīnas citkārt tiek pirktas un pārdotas nepārkrāsojot vai nenoplēšot iepriekšējos uzrakstus.Tā nu autiņi braukā pa ielām taisot antireklāmu bijušiem īpašniekiem.

162202. viesis 29.marts 2005 23:23
0 0 Atbildēt

Beernudaarzs - veetra uudensglaazee... Lai Dievs dod, ka shaada veida probleemas ir muusu dziivee galvenaas :P Pieveersiet uzmaniibu veel tam, ka kaiminjsh jau nedeelju rakaam nagus nav apgriezis, baardu nodzinis (siicis baidaas) un tam ka durvju engjes kaapnjutelpas durviim chiikst - ja nu kaads nobiistas... :P

P.S. Domaaju, ka shaadu probleemu risinaashana jaauztic Aksenoka kungam - ieviesiisim reiz Riigaa kaartiibu! Jaunajam [i]meerim[/i] buutu ko teikt! :~P

162204. viesis 30.marts 2005 0:29
0 0 Atbildēt

oooo Coupe un pie tam Quattro ir pataloģijas diagnoze!!

Kredi - vajadzeeja (nu tu saprati...)

A

162207. viesis 30.marts 2005 1:30
0 0 Atbildēt

Ar tiem pagalmiem un to apstāšanos ir diezgan pastulba situācija. Ir ļoti daudz tādu pagalmu, kur ielas platums pagalmos ir nepietiekams, lai korekti ielas malā stāvošai mašīnai pabrauktu garām.

Protams, var jau teikt, ka ja reiz nezini kur apstāties, nebrauc iekšā tai pagalmā, bet atstāj tuvākajā stāvvietā. Sava doma tur ir, bet tajos daudzzīvokļu māju pagalmos tās stāvvietas parasti nav, bet atrodas ārpus tiem māju puduriem. Cilvēkam bez speciālām zināšanām attiecīgā reģiona īpatnībās tas var sagādāt stipri nopietnas problēmas.

Var darīt savādāk - uzbraukt ar vienu pusi uz trotuāra vai vispār tā saucamajā "zaļajā" zonā. Vienu laiku daudzi tā arī darīja, jo vairāk tāpēc, ka ģan trotuāru malas bija grūti nosakāmas, gan arī tā zaļā zona ir stipri nosacīta.

Šo situāciju pēkšņi pamanīja pašvaldības policija, kas, izrādās, visiem, kas uzbrauc ar vienu riteni uz trotuāra vai uz tā saucamās "zaļās zonas" bez īpašas apstākļu pētīšanas var uzliet sodu - raksturīgos Ls 10. Nezinu, kā Rīgā, bet Jelgavā šito joku daudzi izbaudīja.

Piekrītu, zaļājā zonā braukt nedrīkst. No otras puses - noteikt, vai attiecīgā vietā ir bijis asfalts vai kāds cits segums un zālīte tur ir izaugusi dabiskās erozijas dēl vai otrādi, īsti vairs nevar. Tāpat noteikt kur beidzas braucamā daļa un kur sākas asfalts, ņemot vērā šo trotuāru malu vidējo sabrukumu, arī bez vietējās ģeogrāfijas un tās vēstures pārzināšanas mēdz būt stipri apgrūtinoši.

Un te rodas autora aprakstītā situācija - drošāk ir apstāties vietā, kur ir droši zināms, ka tas nevar būt ne trotuārs, na zaļā zona. Šinī gadījumā tie pašvaldības policisti sodu uzlikt nevar. Varbūt CP var, bet CP pa pagalmiem nebraukā.

UN NEVIENS VADIITAAJS, KURSH IR ATBRAUCIS MAAJAAS PA DIENU PAEEST PUSDIENAS VAI KAADA CITAADA IEMESLA DEEL UZ BRIIDI IEGAAJIS SAVAA MAAJAA UN LAI NETRAUCEETU CITIEM PABRAUKT GARAAM, APSTAAJIES AR VIENU PUSI UZ TROTUAARA, UZ GRANTS PLEKJA VAI KAA CITAADI ATRADIS PLEKIITI, KUR VINSH NEVIENAM NETRAUCEE UN PAR TO SAMAKSAAJIS Ls 10, TAA VAIRAAK NEDARIIS, BET ATSTAAS SAVU AUTO UZ CELA!

162228. viesis 30.marts 2005 9:29
0 0 Atbildēt

tralalā ! baisais notikums turpinās ! Šodien biju noparkojis auto pie maximas, tā ka lielais autobuss garām netiek !!! Kādi 40 cilvēki nokavēja darbu !!!!!!! :) :) :)

162229. viesis 30.marts 2005 9:42
0 0 Atbildēt

garaam ejot spoguli vaijg nolaust un jaukautko chiikst - pasaki redzi netiku garaam par spogula tiesu :))) ... es taa parasti arii daru jo man vecaja majas pagalma muzhiigi kaads pieprkojaas ieeejaas tunelii pagalmaa. nu un ar beerna ratiniem tam garaam nebija iespeejams paiet nenosmereejoties. ha tajos laikos kaadi 3-4 spogulji shkiida arii biezs mercedes reiz gadiijaas. laij arii esi nosmeereejies tomeer forsha sajuuta peec tam.

162231. viesis 30.marts 2005 9:46
0 0 Atbildēt

jā viesi 162229 ! tev ir pilnīga taisnība ,līdz momentam kamēr nešķīst spoguļi ! jo var auzās sabraukt un pa joblu atraut !:) :) :)

162232. viesis 30.marts 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Tad jau stāsti līdz galam, kā tev pēc tam gan jau kāds uzvilka pa raķeti tā ka smadzenes līdz Ļutenmurgai šķīda! :D

162233. viesis 30.marts 2005 9:52
0 0 Atbildēt

TO: STORMS. es tev nevaru piekrist. jo mana iekrieksheejas majas vieniigaja ieejas tuneli pa diognali shkeersaam katru dienu noparkojaas jauna mashiina. nu kaada man jeega saukt policiju staaveet uz ielas gadiit. es vinekaarshi duru ar ratiem jeb velosipeedu cauri. nu un tad kad aizkeru spoguli tad aizkkeru - pats idots esi vainiigs un gribu veel redzeet kursh kuram shaadaa gadiijumaa pa muti sados.

162237. viesis 30.marts 2005 10:03
0 0 Atbildēt

TO: PYTHON. man zheel ka tev taadaa peredze bijusi un par to ka tu esi tik smagi iebaidiits :( ... :) man taa nav gadijies un es tajaa pagalmaa vairs nedziivoju. un arii tad kad sudraba mersim spogli shkiida man rokas netriiceeja. reiz man bija gadijums kad viens shitaads komerc businsh bija shaadi noparkojies un ne ar beernu ne velosipeedu izbraukt atieciigi arii spogulus nolaust nevareeja. tad gan shoferis atskreeja saraustiitu balsi ieleeca kabiinee un aizsleedza durvis un aizlaidaas vienaa momentaa :)))))))))))))))

162238. viesis 30.marts 2005 10:05
0 0 Atbildēt

tad jau viesi tu pēc mēsla izskaties ,ja jau šis tā sabijās !!!!!!!!:) :) :) :)

162240. viesis 30.marts 2005 10:08
0 0 Atbildēt

Nee, Gaili, taa nav mana pieredze, jo redz es vienmēr esmu uzskatījis ka uz braucamās daļas prioritāte ir autovadītājiem nevis tirliņiem ar bērnu rateļiem...

162243. viesis 30.marts 2005 10:11
0 0 Atbildēt

Pyton ! Norausies !!! :) :) :) un ja nu man ir off-roud bērnu ratiņi ? Un ja nu es bērnu bobikā vizinu ? Kurš tad būs m.a.u.k.a. ! :) :) :)

162245. viesis 30.marts 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Njep.iz.dji, ja v tanke! :) :) :)

162248. viesis 30.marts 2005 10:20
0 0 Atbildēt

TO: PYTHON. nu redzi tu pats jau atklaaj savu lohumu katraa vaardaa ko saki jo shaads pagalms nav nekaada braucamaa dala. un tad veel churaa biksees par nolaustiem spoguliem :))) nesmiidini mani. sasit duure un nomierinies. tu vairak neko nespeej. un tavas domas par prioritaati uz Braucamas daljas ir nekas vairaak ka tevis pasha personiigaas probleemas. :)))) relax chees out un f u c k off

162249. viesis 30.marts 2005 10:24
0 0 Atbildēt

mapo [?] 30.03.2005 10:05

tad jau viesi tu pēc mēsla izskaties, ja jau šis tā sabijās..

>>>> savukaart tev ir bijusi beerniibas trauma saistiita ar feklaijaam? pastaasti! visiem buus jautri!

162250. viesis 30.marts 2005 10:27
0 0 Atbildēt

A tas pagalms domāts lai lohadroni ar rateļiem pi.stu valjaa??? Njeh.uja sebe??? tur aatruma ierobezhojumi arii ir???

162252. viesis 30.marts 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Mapo bija tas kas beerniibaa ar suudainu koku uz tavaam durviim rakstiija: "SHEIT DZIIVO SUUDU PAVEELNIEKS!"

162253. viesis 30.marts 2005 10:30
0 0 Atbildēt

:) :) :)

162259. viesis 30.marts 2005 11:02
0 0 Atbildēt

he he kaa raadaas mapo un pythonam ir bijusi bagaata beerniibas pieredze rotallas ar fekaalijaam. veel jo projaam abi nevar attiet ... maneejais tik iereec LOL

162261. viesis 30.marts 2005 11:08
0 0 Atbildēt

tavs tik ierēc ??? kas tad nu uz toaleti biji ??? savu vafeli beidzot ieraudzīji ??? :) :) :) :) :) :) :) :) :haha: :haha: :haha:

162262. viesis 30.marts 2005 11:12
0 0 Atbildēt

es par jus abiem idiotiem iereecu

162264. viesis 30.marts 2005 11:14
0 0 Atbildēt

tas ir labi ! Vismaz tev kā pajaļņikam diena jautri sākas !!!:) :) :) :)

Smaidi un pasaule tev uzsmaidīs !

un tos spoguļus gan labāk nelauz , jo var nesmukā smaidā iedzīvoties !:) :) :) :) :haha: :haha: :aiwa:

162266. viesis 30.marts 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja tam mudakam izpuuteeja iepuust makrofleksu. Taas ir labas pretmudaku zaales! Paarbaudiits!

162278. viesis 30.marts 2005 12:18
0 0 Atbildēt

SĪKAIS TURIES

162311. viesis 30.marts 2005 15:47
0 0 Atbildēt

Vienmēr atrodas idioti, kas saturīgu diskusiju pārvērš par sava krutuma demonstrācijas vietu. 626 un Mapo, jūsu problēmas ārstē penis enlargement tipa zāles. Pilnībā atbalstu autoru, es būtu daudz radikālāks. Standarta metode- izskrūvēts ventilis un info logā par ko tad tā. Autiņš gan ilgāk paliek uz vietas, bet vīzija par to kā daunis snaikstās ap savu auto ir tā vērta.

162324. viesis 30.marts 2005 17:07
0 0 Atbildēt

:) opā fuņķik !!!!! cik pan komentu bija jāiztērē lai beidzot tevi redzētu !!!!!!!:) :) :) :)

A zini šitais darbojas "penis enlargement" !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

162332. viesis 30.marts 2005 18:17
0 0 Atbildēt

pilnigi piekrītu nekaunīgi atstāta mašīna

162336. viesis 30.marts 2005 22:18
0 0 Atbildēt

kredis pareizi darīja! :-D žēl ka daži siekalnieki te mēģināja izcelt savu tupumu bet pīplz šķiet uztvēra domu. bija cerība ka kāds no sponsoriem to pamanīs un šim mēslam naudu vairs nedos. kautgan tie 2A komentāri nebija daudz labāki par šo P metodi.

:-D ! ! lūzni lūžņos - luni pie virpas - sponsorus uz maxnespēju :-D

162342. viesis 31.marts 2005 0:59
0 0 Atbildēt

Zini ka vajadzeja?panem kefiru un aplaisti to masinu!nakamreiz sapratis ka ta nevajadzeja!

162501. viesis 31.marts 2005 20:13
0 0 Atbildēt

čau kredok. tu gan jezgu esi sacēlis.tev laikam prblēmas darbā vai kur citur...garām pabraukt varēja brīvi...varbūt tika pārkāpts kāds LR. izdotais likums. ja tik ļoti traucēja varēji uznākt un pateikt visu var sarunāt.vai tad ne tā....

162513. viesis 31.marts 2005 21:46
0 0 Atbildēt

sveiki. es pats redzeju to vietu un Audi. starp Audi un apmali vieta bija limuzinam. taka kredok ja tava sieva nemak braukt tad tur nu neviens nav vainigs. ** *** ***** ******** muti!

162525. viesis 31.marts 2005 22:46
0 0 Atbildēt

Liekas ka tur vesels lamzu bars stavejis un to vietu merijis, lai attaisnotu sugasbrala kretinismu...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

162677. viesis 1.aprīlis 2005 14:23
0 0 Atbildēt

man liekas ka lamza es tu!

162678. viesis 1.aprīlis 2005 14:25
0 0 Atbildēt

es pats biju taja masina un ar vinu mes atbraucam. taka lamza es tu!

162681. viesis 1.aprīlis 2005 14:50
0 0 Atbildēt

a kaapeec tu domaa, ka buutu jaapiebrauc tieshi pie durviim? Protams nav smuki, bet ar kaajinjaam jau ar var pastaigaat!!!

162697. viesis 1.aprīlis 2005 18:19
0 0 Atbildēt

Ta sen bija laiks saakt ciinu ar shiem nekaunaam, kuri noliek savas sardinu bundzas priekshaa vaartiem.un kuriedm ir pie kaajas paareejie satiksmes dalibnieki

162723. viesis 1.aprīlis 2005 22:44
0 0 Atbildēt

Tiem kam pavisam nepielec, es to masinu tur nenovietoju, taja nebiju un to vietu nemeriju, tapec nevaru but lamza, jo lamzas bija tie kas to tur novietoja, taja atradas un to vietu iemerija, un to vietu atzina par lamzu shrota novietosanai piemerotu

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

162751. viesis 2.aprīlis 2005 23:34
0 0 Atbildēt

vienkārši vajadzēja izsist stiklus

162755. viesis 3.aprīlis 2005 10:23
0 0 Atbildēt

un pec tam dabut konkreti pa jakli:) ja? stiklu sisanu labak nevajag!

162763. viesis 3.aprīlis 2005 19:54
0 0 Atbildēt

tas raksta autors dzivo citurzeme!idi...s pilnigakais!novelau lai vinu visur kur vinam kadas lietas kartojamas patiesi iemiletu-pediiks!!!

163919. viesis 9.aprīlis 2005 12:46
0 0 Atbildēt

pareizi:)

167462. viesis 13.maijs 2005 22:52
0 0 Atbildēt

Nu govs arī pļavā ir govs :)))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti