Štutgarte. Ar vispasaules atsaukuma akciju Mercedes-Benz uzlabos vieglos automobiļus, kas jau piegādāti klientiem.
Ar šo pasākumu
Mercedes-Benz vadītājs Ekhards Kordes (Eckhard Cordes) pasvītro
kvalitātes iniciatīvu: “Patreiz mēs ražojam ar labāku kvalitāti, kā
jebkad, un mūsu mērķis ir nodrošināt, lai tie automobiļi, kas jau
nodoti klientiem un izraisa sūdzības, sasniegtu tos kvalitātes
rādītājus, kas atbilst mūsu visaugstākajām prasībām.”
Automobiļiem ar sešu un astoņu cilindru motoriem, kas ražoti laika posmā no 2001. gada jūnija līdz 2004. gada novembrim, tiks pārbaudīts un nepieciešamības gadījumā nomainīts ģeneratora strāvas regulators.
E-klases un CLS-klases modeļiem, kas ražoti no 2002. gada janvāra līdz 2005. gada janvārim, tiks uzstādīts jauns akumulatora bateriju vadības bloks, lai uzlabotu strāvas padeves nodrošinājumu. Papildus, E-klases, SL-klases un CLS-klases automobiļiem, kas ražoti no 2001. gada jūnija līdz 2005. gada martam, bremžu sistēma tiks aprīkota atbilstoši aktuālajam tehniskajam līmenim.
Klientus par nepieciešamajiem pasākumiem informēsim rakstiski. SIA
"Domenikss", DaimlerChrysler AG Mercedes-Benz ģenerālpārstāvis Latvijā,
ir ierīkojis dežurējošo tālruni klientu jautājumiem:
Latvijas klientu
informācijas tālrunis: +371 - 9494118
Oho! Pirmo reizi dzirdu ka ražotājs veselai autiņu varzai kautkāda sīkuma dēļ piedāvājas veikt remontu. Parasti tas notika tikai tādos gadījumos ja šī auto ekspluatācija apdraudēja cilvēku dzīvības un par visiem pārējiem defektiem nelikās ne zinis. Garantijas laikā ja kaukas nosprāgst tad ar tekstu 'tā gadās' to nomaina un čau. A te aš vesela mārketinga bumba!