Rallijreids: 7000 kilometru ar Pobedām un Volgām 12

 
28.aprīlis 2005 10:33

Rallijreids "Russo Balt" ir seno spēkratu entuziastu izauklēts projekts. Tas tiek organizēts par godu senam un nozīmīgam notikumam Latvijas autobūves vēsturē - 1911. gadā Monako Karalistē notika rallija sacīkstes.



Tajās St.Pēterburgas žurnāla "Avtomobiļ" redaktors Andrejs Nagels ar Rīgas autobūves firmas Russo-Balt sērijveida automobili C24/40 kopvērtējumā izcīnīja 9. vietu un saņēma Monako prinča godalgu par labāko brauciena laiku visgarākajā distancē bez soda punktiem un pirmo godalgu par izturību.



Trakajiem pieder pasaule! - 2005.gada 1-24.jūlijā "Rīgas Motormuzejs", slavinot tā laika prestižā rallija uzvarētāju un svinot sešdesmito gadadienu, kopš izgatavota pirmā partija "Pobeda" automašīnai, rīko rallijreidu antīkām automašīnām " St.Pēterburga - Monako 2005".



Rallijreidā " St.Pēterburga - Monako 2005" piedalīsies aptuveni 10 GAZ markas vieglās automašīnas "Pobeda" M-20 un Volga M-21, kas ražotas no 1949.-1969. gadam. Brauciena tehniskās palīdzības mašīna būs ne par matu sliktāka - sešdesmito gadu universāls "Volga" M-22.



Šīs automašīnas ir unikālas divdesmiā gadsimta 40. - 60. gadu PSRS ražoto vieglo automašīnu kolekcijas lepnums. Turklāt šīs automašīnas ir pilnīgā braukšanas kārtībā un spēj vekt rallijreida 7000 (!!!) km garo maršrutu!

Rallijreida " Russo-Balt" organizatori drosmīgākajiem atbalstītājiem un sponsoriem piedāvā iespēju pašiem sēsties pie šo antīko auto stūres un doties šajā aizraujošajā piedzīvojumā, bet bijīgākiem ir iespēja jauki pavadīt laiku un visu (vai daļu) rallija maršrutu veikt kā pasažierim pagājušā gadsimta vidus lepnajos automobiļos.

Dienā ir paredzēts nobraukt ~ 400 km. Šāds attālums ir izvēlēts lai neatpaliktu no A.Nagela 1912. gadā rezultāta un arī nebūtu ļoti jāskrien.

Interesentus lūdzam sazināties ar pasākuma direktoru
Aināru Pāvulānu mob.t. 6334200

Foto: Jānis Karašnieks, iAuto
 
Visi komentāri
 
166051. viesis 28.aprīlis 2005 12:01
0 0 Atbildēt

organizatori - bet kā jūs tiksiet cauri robežām ar euro normām neatbilstošiem motoriem? un kādu benzīnu lejat bākās? 72 vai 76 benzīnu? un kur tādu benzīnu pirksiet eiropā? cik maksā dalība?

166053. viesis 28.aprīlis 2005 12:08
0 0 Atbildēt

to 166051. viesis 28.04.2005 12:01:

Ja tev ir kaadi konkreeti jautaajumi tad zvani organizatoriem... domaaju ka vinji te diskusijaam nesekos...

166073. viesis 28.aprīlis 2005 14:49
0 0 Atbildēt

Manupraat vinji tieshaam ir traki.. ar Volgaam 7 kkm braukt...

166129. viesis 28.aprīlis 2005 20:56
0 0 Atbildēt

Tās Volgas ir krietni vairāk par 7000 km nobraukušas, un nobrauks vēl. Jāāā, senajos aizlaikos mācēja taisīt lietas ar buljonu kaulos... Vai ir iespējams iedomāties pēs gadiem 20 sierafordu, teiksim, rallijreidu ? Nope, visi būs pārkausēti konservbundžās.

166132. viesis 28.aprīlis 2005 22:58
0 0 Atbildēt

Absolūti pievienojos! Mūsdienu vienreizlietojamās mašīnītes jau nu kolekcionāri neglabās :) un pēc gadu desmitiem kā lepnumu pasaulei neizrādīs...

166166. viesis 29.aprīlis 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Varu apliecinaat no personiigas pieredzes, ka 21. Volga 7t km mieriigi iet bez remontiem! Jaasmeeree tik ljuriitavas.

166167. viesis 29.aprīlis 2005 10:51
0 0 Atbildēt

kuplju pobedu bolee menee horowem sostojanii e-mail white_shark@one.lv

166172. viesis 29.aprīlis 2005 11:53
0 0 Atbildēt

vai tads auto ir uzskatams par retu

foto.inbox.lv/krutums_nemir...z24_pickup.jpg

istas foto man nav jo nav ari ciparnieka

bet auto ir

un ir jautajums

1 vai tas ir rets

2 vai ar to var piedalities skrejiena

bet auto labs

ja kadam ir foto, info ka ari varbut kaut kur metajas dzivs auto

raxtiet white_shark@one.lv

166173. viesis 29.aprīlis 2005 11:55
0 0 Atbildēt
166174. viesis 29.aprīlis 2005 11:56
0 0 Atbildēt

na ******* tas inbox neiet bet auto ir rtads

ka 24 volga divas vietas parejais kravas kaste

ists krievu pikaps

166190. viesis 29.aprīlis 2005 12:48
0 0 Atbildēt

Domāju, ka nobrauks bez problēmām - dvižoki jau nu izturēs noteikti. Manuprāt, visšvakāk varētu būt ar riepām un kamerām, kuras šiem auto ir ļoti vājas un neizturīgas. Savulaik, man ir gadījies Pobedas ripeas "testēt" : atceros, kā 80-tajos, dienesta Ņivai vasarā uzlikām Pobedas oriģ. riepas - lai mazāks troksnis. Klusākas jau bija, bet nodila plikas jau pēc 3000 km !! Beigās vēl braucot uz 120 km/h, viena pakaļējā naturāli eksplodēja... Labi, ka bez sekām. Droši vien, ka tūres organizētāji izvēlēsies modernas mūsdienu riepas. Bet vispār jau braucamie - tie nopietnākie. Vēl tikai ZIMa trūkst.

166335. viesis 2.maijs 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Veči malači! Turas! Un tie voldzinieki brauks vēl tad,kad visi šitie golfi,sierinieki un opeļi jau vaidēs šrotā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti