Maksi «Mini» 14

2.maijs 2005 10:16

Pēdējā svarīgā ziņa no Mini bija par ekstremālo jaunās paaudzes modeļa dzinēju. Pēc pēdējām ziņām jau tiek izstrādāta jauna ideja - pagarināt Mini mazulīša riteņu bāzi.



Izkatās, ka šāds jaunums kļūs par pirmo soli ceļā uz piecdurvju hečbeku ar plašāku salonu un bagāžas nodalījumu. Tagad Mini ar pagarinātu riteņu bāzi nav gluži trīs, bet nav arī īsti piecas durvis - aizmugures durvis ir, bet meistarīgi paslēptas, un auto no ārpuses izskatās kā visīstākais trīsdurvju hečbeks, bet aizmugurē sēdošajiem kļuvis ērtāk.


Visdrīzāk piecdurvju versija tiks pie neatkarīgas elektriski aizveramu durvju sistēmas - aizmugures druvis bloķēsies atsevišķi. Nedaudz atjaunināts arī salons - spidometrs iekārtojies instrumentu paneļa pašā vidū.


Nu jau paaugušamies mazuļa ārējais dizains palicis bez izmaiņām, tik vien, kā nedaudz cita lukturu forma un mazliet augstāk pacelta radiatora reste, atstājot vietu lielām gaisa savācējlūkām. Tās īpaši noderēs modeļiem Cooper un Cooper S ar jauno 1,6 litru turbodzinēju. BMW plāno piedāvāt divas turboversijas ar 143 Zs jaudu priekš Cooper un 170 Zs - Cooper S. Bāzes modeļa jauda bez turbīnas ir 115 Zs.
 
Visi komentāri
 
166337. viesis 2.maijs 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Taa aizmugure gan taada FIAT Stilio stilaa sanaakusi :)

166339. viesis 2.maijs 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Nuu Fiat Stilo aizmugurei kareiz nav nekadas vainas. Izdevas uz ielas nesen paverot - krietni vien gaumigi eksterjers tam autinam.

166340. viesis 2.maijs 2005 10:24
0 0 Atbildēt

mhm, un atkal auto tuuninga elements - radiatora reste nostraadaa savu :) njaa ... audi magjiskajai restei ir liels speeks :)

166342. viesis 2.maijs 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Un kurš te teica, ka nekad nebūšot golf klases FWD bmw?

166343. viesis 2.maijs 2005 10:30
0 0 Atbildēt

Getz 2

166344. viesis 2.maijs 2005 10:30
0 0 Atbildēt

ar resti protams :)

166352. viesis 2.maijs 2005 11:10
0 0 Atbildēt

incanti kaa lai aizmuguree pa taam durviim ieseezhas? man jau a4 durvis likaas mission impossible :D

166359. viesis 2.maijs 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Labs piemers, ka sabojat simpatisku auto.

166384. viesis 2.maijs 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Un kur paliks mini?

166395. viesis 2.maijs 2005 15:12
0 0 Atbildēt

mini paliks tur pat kur cinimini spilventinji :)

166408. viesis 2.maijs 2005 16:48
0 0 Atbildēt

Shitais uz parejo mini klases fona ir vismaz ar kautko pozitiivu izceljas

166410. viesis 2.maijs 2005 17:33
0 0 Atbildēt

tas taa kaa anjukaa par blondiini :D blondiine sexojaas ar veci un prasa shim, pasaki, kas manii ir labs? vecis padomaa briisni un atbild, vieniigais, kas shobriid tevii i labs tas esmu es :)

166983. viesis 9.maijs 2005 9:01
0 0 Atbildēt

mini mašīnīte, jauki, bet bisku pārspīlētas formas.izskatās pēc vecas mašīnītes.

166984. viesis 9.maijs 2005 9:05
0 0 Atbildēt

Neloti...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV pusaudži aizdzen divus Lamborghini Urus un izraisa avāriju (+ FOTO) 2

ASV pusaudži no auto salona nozaguši divus jaunus Lamborghini Urus krosoverus un izraisījuši avāriju, saduroties viens ar otru un vēl kādu citu spēkratu. Lasīt vairāk

 

Sastinga krustojumā (+ VIDEO) 7

Vieglais auto veic kreiso pagriezienu, taču ieraugot, ka pa malējo joslu tam tuvojas cits automobilis, nobremzē, paliekot sevi zem sitiena. Lasīt vairāk

 

Latvijas uzņēmums prezentē savu ideju par CNG uzpildes staciju mājas apstākļos (+ VIDEO) 4

Ecosummit Berlin 2019 izstādes ietvaros Latvijas jaunuzņēmums iepazīstina ar savu projektu - mājas uzpildes staciju CNG transportlīdzekļiem. Lasīt vairāk

 

"Latvenergo"prognozē, ka Latvijā desmit gados elektroautomobiļu skaits sasniegs 36 000 8

Latvijā desmit gados elektroautomobiļu skaits sasniegs 36 000, ceturtdien konferencē "Tīra enerģija transportam" prognozēja AS "Latvenergo" valdes loceklis Kaspars Cikmačs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti