Pēdējā svarīgā ziņa no Mini bija par ekstremālo jaunās paaudzes modeļa dzinēju. Pēc pēdējām ziņām jau tiek izstrādāta jauna ideja - pagarināt Mini mazulīša riteņu bāzi.
Izkatās, ka šāds jaunums kļūs par pirmo soli ceļā uz piecdurvju hečbeku ar plašāku salonu un bagāžas nodalījumu. Tagad Mini ar pagarinātu riteņu bāzi nav gluži trīs, bet nav arī īsti piecas durvis - aizmugures durvis ir, bet meistarīgi paslēptas, un auto no ārpuses izskatās kā visīstākais trīsdurvju hečbeks, bet aizmugurē sēdošajiem kļuvis ērtāk.
Visdrīzāk piecdurvju versija tiks pie neatkarīgas elektriski aizveramu durvju sistēmas - aizmugures druvis bloķēsies atsevišķi. Nedaudz atjaunināts arī salons - spidometrs iekārtojies instrumentu paneļa pašā vidū.
Nu jau paaugušamies mazuļa ārējais dizains palicis bez izmaiņām, tik vien, kā nedaudz cita lukturu forma un mazliet augstāk pacelta radiatora reste, atstājot vietu lielām gaisa savācējlūkām. Tās īpaši noderēs modeļiem Cooper un Cooper S ar jauno 1,6 litru turbodzinēju. BMW plāno piedāvāt divas turboversijas ar 143 Zs jaudu priekš Cooper un 170 Zs - Cooper S. Bāzes modeļa jauda bez turbīnas ir 115 Zs.
Taa aizmugure gan taada FIAT Stilio stilaa sanaakusi :)