Uzlabota braukšanas dinamika apvienojumā ar novatoriskām idejām, izaicinošas virsbūves līnijas un aprīkojuma līmenis, kas atbilst visaugstākajiem luksus klases standartiem, – Audi RS4 ir “tīrasiņu” sporta auto premium segametā.
Spēcīgākais A4 sērijas modelis - jaunais Audi RS 4 ir izstrādāts pilnībā no jauna.Virkne tehnisko uzlabojumu, no kuriem daudzi pārņemti no autosporta, piešķir jaunajam Audi RS 4 tā unikālo ārieni un personību. Īpaši jāatzīmē, ka pirmo reizi sērijas auto ir realizēts augsto apriezienu dzinēja koncepts, novatoriskā FSI tehnoloģija un jaunākās paaudzes quattro spēka pārvads ar asimetriski-dinamisko griezes momenta sadalījumu. 420 ZS jaudīgais V8 dzinējs attīsta līdz pat 8250 apgr./min. Pie dzinēja darba tilpuma 4163 cm3 tiek pārsniegta sērijveida automobiļiem “maģiskā” robeža - 100 ZS uz 1 l darba tilpuma. Kompaktais dzinējs maksimālo griezes momentu 430 Nm sasniedz pie 5500 apgr./min. 90% no maksimālā griezes momenta ir pieejami no 2250 un 7600 apgr./min. Tas nodrošina izcilu paātrinājumu un iespēju baudīt braukšanu bez biežas pārnesumu pārslēgšanas.
RS 4 limuzīnam Audi ir ieviesis inovatīvu FSI tehnoloģiju. Benzīna tiešā iesmidzināšanas sistēma nodrošina efektīvāku degvielas–gaisa degmaisījuma sadegšanu, tādejādi sasniedzot augstākus jaudas rādītājus, pie tam tiek sasniegta momentāla dzinēja reakcija. RS4 jaudas rādītāji: 4,8 sekundēs līdz 100 km/h, 16,6 sekundēs tiek sasniegti 200 km/h. Maksimālais braukšanas ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h.
Audi izstrādātā FSI tehnoloģija ir sevi apliecinājusi, palīdzot Audi R8 kļūt par daudzkārtēju Le Mans uzvarētāju.
Vēl viens svarīgs uzdevums, kas tika dots Audi inženieriem, bija optimizēt auto jaudas/svara proporciju, nodrošinot Audi RS 4 maksimāli vieglu svaru. Katra auto detaļa tika vairākkārt pārbaudīta, lai panāktu tās minimālo svaru. Šī iemesla dēļ priekšējie spārni un motora pārsegs ir izgatavoti no alumīnija, tāpat arī lielākā daļa piekares detaļu. Savukārt īpaši projektētie RS sporta sēdekļi ir ne vien ļoti viegli, bet arī nodrošina maksimālu ķermeņa atbalstu.
Šādu uzlabojumu rezultāts ir lieliska svara un jaudas attiecība - tikai 3,93 kg/ZS, nodrošinot “tīrasiņu” sporta auto sniegumu.
Jaunas paaudzes quattro piedziņa
Jauda ir jāpārvada uz ceļu. Jau 25 gadus Audi atbilde ir bijusi - quattro. Audi RS4 pirmoreiz tiek izmantota jaunākās paaudzes četru riteņu piedziņas sistēma, kas nodrošina asimetriski-dinamisku griezes momenta sadalījumu un kurā tiek izmantots pašbloķējošs Torsena centrālais diferenciālis. quattro tehnoloģija nodrošina vilkmi vēl tad, kad citi piedziņas koncepti sen ir pārsniegušas savas robežas. quattro piedziņas iespējas pastiprina DRC sistēma (Dynamic Ride Control), kas samazina auto korpusa svārstības, bremzējot un braucot pagriezienos.
Bremžu sistēma ir atbilstoša auto prasībām. Priekšējo bremžu disku diametrs ir 365 mm, tie ir ventilēti un perforēti, aizmugurējie bremžu diski - 324 mm. Bremžu sistēmas optimālai darbībai tiek nodrošināta efektīva dzesēšana. Tā rezultātā pat ļoti intensīvi slogojot bremžu sistēmu, piemēram, veicot izmēģinājumus sacīkšu trasē, nozīmīgi ir samazināts bremžu efektivitātes kritums.
quattro GmbH ir rūpīgi pārstrādājuši Audi RS 4 jaunākās paaudzes dinamiskās stabilizācijas sistēmu (ESP). Sistēmai iesaistoties vēlāk un uz īsāku laiku, ievērojami uzlabojusies braukšanas dinamika. Intergētā bremžu žāvēšanas funkcija, notiektos intervālos īslaicīgi piespiežot bremžu klučus pie bremžu diskiem, slapjos laika apstākļos nodrošina papildus drošību.
Dizains
Audi RS 4 ir sacīkšu tehnoloģijas, kas „ietērptas civilapģērbā”. Neskatoties uz to, ka RS 4 var šķist līdzīgs jaunajam A4, Audi RS 4 nav tikai Audi vidējās klases limuzīna atvasinājums. Audi RS 4 ir gandrīz pilnībā pārbūvēts, pielāgojot to visaugstākajām veiktspējas prasībām un kvalitātes standartiem.
Vienlaidus radiatora režģis, aizmugures daļas horizontālās līnijas un sānu plecu līnijas, kas organiski saplūst ar auto apveidiem, pierāda, ka RS 4 ir pilnvērtīgs A4 sērijas auto. Taču īpašais radiatora režģa izpildījums, papildus gaisa ieplūdes atveres priekšējā daļā un īpaši RS 4 izstrādātie riteņu diski izceļ šo modeli.
Divi lieli izpūtēju gali, kā arī neliels, bet efektīgs, spoleris, kas atrodas uz bagāžnieka virsmas, un aizmugures sānu spārni ar savu izskatu un funkcionalitāti norāda uz limuzīna dinamiskumu. Salīdzinājumā ar Audi A4, RS 4 virsbūve ir pazemināta par 30 milimetriem. Tai pat laikā quattro GmbH inženieri ir paplašinājuši auto virsbūvi gan priekšas, gan aizmugures daļā. Protams, ka šādas auto virsbūves izmaiņas ir svarīgas ne tikai dizaina ziņā, bet, pirmkārt, jau funkcionalitātes ziņā.
RS 4 interjerā ir apvienotas sporta auto funkcijas un atturīga elegance, kas raksturīga visiem Audi modeļiem. Salons pārsvarā noformēts izmantojot ādas, alumīnija un oglekļa škiedras materiālus. RS 4 ir papildus aprīkots ar visām funkcijām, kas piemīt tipiskiem sporta auto.
RS 4 priekšrocības ir sajūtamas uzreiz pēc iesēšanās auto – RS sporta sēdekļi ar augstajām sānmalām nodrošina teicamu sānu noturību. Sporta sēdekļi ir aprīkoti ar papildfunkciju, kas, izmantojot katrā pusē iebūvētos slēdžus, ļauj pielāgot sēdekļa sānu malas, tās perfekti piemērojot braucēja ķermeņa formai. Sporta stūre un aizdedzes poga uz viduskonsoles neapšaubāmi ir autosporta dizaina iezīmes, tāpat kā alumīnija pedāļi.
Audi RS 4 dzinēju ir iespējams iedarbināt nospiežot aizdedzes pogu, kas atrodas uz viduskonsoles, ērtā attālumā, kas viegli aizsniedzams no vadītāja vietas. Piespiežot stūres rata centrā izvietoto sporta režīma pogu, auto vadītājs var nomainīt gāzes pedāļa jūtīgumu, iegūstot ātrāku un asāku dzinēja darbību.
Audi RS 4 vadīšana ir sporta auto vadīšana bez kompromisiem.
jaa barucamais jau labs bet taa pa iistam drosi un legaali lai vinu izbaudiitu jaadziivo citaa zemee kur asfalts gludaaks un aatruma ierobezojumi citi:)