Sabiedriskais transports - īpaši nepacietīgi... 45

 
6.maijs 2005 9:42

Tā sabiedriskais transports 3.maijā plkst. 7.45 veica kreiso pagriezienu no Ulmaņa gatves. Starp citu - aiz manis stāvēja tikai kādi trīs auto, bet autobuss, nevēloties pagaidīt 1-2 minūtes, nobloķēja otro joslu un izveidoja skaistu "korķi".



Foto: iAuto lasītājs Mārtiņš.

iAuto piebilde:
šajā krustojumā šādi manevri notiek ļoti bieži un žēl, ka CP ekipāžas šeit ierodas tikai tad, kad kāds pavisam nesadala krustojumu (avāriju gadījumos)...

 
Visi komentāri
 
166845. viesis 6.maijs 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Tas vēl i figņa !!! Pa vienības gatvi braucot akujel es ka troļļuks virzienā uz centru sākot no rimīša pārlika štangas un mauca garām visam korķim pa trešo/pretejo joslu pāri 2 nepārtrauktām joslām un ģimnastikas / vienības krustā visiem ielīda priekšā!!!!

166846. viesis 6.maijs 2005 9:57
0 0 Atbildēt

Otrām kārtām ja visi šinī krustā brauktu pa līniju trajektorijām līdz galam iekšā krustā no vaiņodes ielas braucošajiem nebūtu nekādas šanses izbraukt nepalaižot visus !!! p.s pats braucu un griežos nebremzējot !!! Un visi mani palaiž uz valdeķu ielu nogriežoties!!!

166847. viesis 6.maijs 2005 9:57
0 0 Atbildēt

Kretinee shitie "peec grafika" brauceeji. Njefig laist joslaa, tad arii shie naakamreiz neliidiis. Bet nu ej nu to iestaasti paareejiem.

166848. viesis 6.maijs 2005 9:59
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi apstiprinās, ka Ceļu satiksmes noteikumi ir priekš neveiksminiekiem un lohiem, priekš pareizajiem zēniem visu nosaka - masa, auto marka un ietekme sabiedrībā :)

166852. viesis 6.maijs 2005 10:04
0 0 Atbildēt

Pilnīgi nesapratu "problēmas nopietnību" :(

166853. viesis 6.maijs 2005 10:05
0 0 Atbildēt

Magistrs atradis atkal labu vietu, kur izdalīt puvuma gāzes.

Lūk, šitie traucē tā pamatīgi. Nevis moči. Moči šitādus sūdus netaisa.

166854. viesis 6.maijs 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Bet šitie ved "mazliet" vairaak cilveekus nekaa juusu 4-5 vietiigaas grabazhas. Un vinhi brauc 8-12 stundas no vietas nevis uz darbu un maajaas. Taa kaa vajag cieniit sab. transportu!!! Un cik no jums palaizh sab. transportu no pieturvietas ??? Cieniit vajag vienam otru uz celha nevis tikai aplikt un chakareet...

166855. viesis 6.maijs 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Nu gan notikums!

Savā laikā vēl pēdējās dvašas padomju autoskolā mācīja, ka autobusiem, trolejbusiem un tramvajiem ir "zirga pase" - viņiem vienmēr ir taisnība!

166857. viesis 6.maijs 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Marčik - autobusa pakaļa palika otrajā joslā, līdz ar to pa šo joslu vairs pabraukt nevar, lai tiktu garām paliek labā malējā, kura tur ir ļooooti "labā" stāvoklī.

Un neslēpies aiz Maģistra nicka, labi zinām kas tu esi :) un maģistra grādu tu labākajā gadījumā vari dabūt tikai smirdēšanā, tur tu esi nepārspējams

166860. viesis 6.maijs 2005 10:34
0 0 Atbildēt

kaapeec tad autobuss laiciigi neienjeema kreiso joslu? mosh taapeec ka tur malaa ir pietura? (nu nezinu es konkreeto situaaciju) bet nu jociigi, ja autobuss deelj 3 auto buutu shaadi te gaajis garaam pa labo joslu un peedeejaa briidii liidis atpakalj

166861. viesis 6.maijs 2005 10:50
0 0 Atbildēt

es ar taa lienu priekshaa :)

bet tikai tajos gadiijumos, ka rindaa staav vairaak par kaadaam 8 mashiinaam ...

jo: 60 % no rindaa staavoshajiem onanee un nesaprot, ka vinjiem ir priekshroka attieciibaa pret tiem, kas izbrauc no vainjodes ielas !

166862. viesis 6.maijs 2005 10:53
0 0 Atbildēt

No saakuma ielaid busu sev priekshaa, tad bildee un suuti bildes uz iauto un staasti cik slikts ir sab. transports, lai man piedod visi sab. transporta vadiitaaji, bet es vinjus laizju aaraa tikai no pieturaam, sev priekshaa nekad nelaidiishu un tikai taapec ka starp sab. transporta vadiitaajiem ir indiviidi kuriem IQ ir krietni zemaaks, kaa jebkuram citam autovadiitaajam, saaks sab. transporta vadiitaaji uzvesties normaali, varbuut es ar paardomaashu savu riiciibu....

166866. viesis 6.maijs 2005 11:06
0 0 Atbildēt

Tak normāli, TTP jo īpaši ir pieņemts visur krustojumus šturmēt tad kad citi džigiti vairs neatļaujas - pie ritīga sarkanā

166867. viesis 6.maijs 2005 11:15
0 0 Atbildēt

Taka, šīs diskusijas mērķis nav tavs zemais intelekts.

Varbūt vajag paanalizēt, kapēc šī situācija radās. Nesaku, ka autobuss nav vainīgs. Bet varbūt viņu kāds Takam līdzīgais vienkārši nepalaida joslā. Jo redz, tas autobuss traucēs un būs ilgāk jāsēž korķī.

166872. viesis 6.maijs 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Stulbums! Sabiedriskais ir jālaiž by default! Autobusā var atrasties līdz 100 cilvēku, kamēr tajos 2 auto - kādi 4! Iedomājies, ja visi būtu tik "gudri un principiāli autobraucēji" un brauktu ar saviem auto, t.i. katrā auto pa 2 cilvēki būtu sastrēgums uz 50 auto!

Otra alternatīva jau no RD tika piedāvāta - transporta josla, tad šis manevrs kļūtu legāls un nervozajiem autovadītājiem mutes cite, bet tad šo joslu nevarētu izmantot vieglie auto un sastrēgumi pilsētā būtu tikai lielāki!!!

Vienīgais, ko sabiedriskais dara slikti ir, kad iebrauc krustojumā un apstājas, par to gan būtu jāsoda.

Pats esmu autovadītājs un sabiedrisko laižu visur un vienmēr (izņemot mikriņus, kad tie apstājas un mēģina uzsākt braukt zem "apstāties aizliegts" zīmes).

166874. viesis 6.maijs 2005 11:53
0 0 Atbildēt

viesi 166872! Noteikumu ir noteikumi neskatoties uz to cik cilveeku ir ieksh auto!!! Ibio! Transporta joslas nevar iedaliit sab un nesab, jo taa jau sho joslu ir pa maz!

166875. viesis 6.maijs 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Nav runa par to, ka jālaiž. Šis autobuss nobloķēja vidējo joslu, jo vienkārši piebrauca un apstājās uz kreiso pagriezienu. 7.45 tur korķa nav...

166876. viesis 6.maijs 2005 11:57
0 0 Atbildēt

Un vispār tas krusts ir elementari izbraucams :) Nesaprotu tās bremzes kuri laiž no vaiņodes ielas izbraucošos ....

166881. viesis 6.maijs 2005 12:04
0 0 Atbildēt

166867. viesis

Kārtējās mēnešreizes Marčik? Vairs pat ielogoties nesanāk?

Atkal bans uzlikts?

Nu nenervozē jau tik dikti, būs jau labi. Kādu dienu tu pat kaut ko sasniegsi un nevajadzēs apliecināties, metot bezsakara apgalvojumus visur un vienmēr, īpaši par tēmām, kurās tu neko nejēdz. Analizētājs atradies, tu vispār esi spējīgs uzrakstīt kaut ko vairāk par vienkāršiem, nepaplašinātiem apgalvojuma teikumiem? Nav gadījies redzēt...

Varu derēt ka tu pa šo ielu pat braucis neesi, jo Lido bērnu autodroms atrodas uz Krasta ielas. Īsumā - PN!

Es pa šo ielu parasti braucu pa labo malējo joslu, lai iegrieztos Robežu ielā un no tās uz Vienības Gatvi. Mani personīgi visa tā putra, kas risinās ar iegriešanos Valdeķu un Telts ielās, neskar.

Par tēmu:

Sabiedriskajam transportam tur iet smagi, jo vieglie stāv lai iegrieztos Valdeķu ielā, kamēr sab. transportam vajag tikt Telts ielā, kura kreisais nav tik asā leņķī. Tāpēc autobuss lien pirms vieglajiem, jo viņam citu ielu vajag. Viņš netraucē iegriezties Valdeķu ielā, taisni otrādi - aizšķērso Ulmaņa Gatvi - tad ir vieglāk iegriezties Valdeķu ielā.

Sab. transporta maršruts šādi tika izveidots tajos laikos, kad vēl nebija šīs trakās plūsmas pa Ulmaņa Gatvi un Salu tiltu. Tur prasās pēc kāda sakarīgāka satiksmes organizācijas risinājuma nekā patreizējais.

166883. viesis 6.maijs 2005 12:17
0 0 Atbildēt

2 Taka

ne jau telts ielaa, bet gan vainjodes ielaa !

Un es ar lien visiem priekshaa taapat kaa autobuss, jo vieglie neaizbrauc liidz tai vietai, kur iet baltaa liinija un es pielein priekshaa un taapat varu nogriezties uz valdekju ielu un man vienmeer grieshoties ir taisniiba, jo esmu labajaa pusee tiem, kas neviizho aizbraukt liidz krustojuma vidum ! :)

166884. viesis 6.maijs 2005 12:22
0 0 Atbildēt

Viena liela putra tas krustojums ir. Iespējams, ka pārbūve par apli kaut ko varētu līdzēt. Nav tur normāla situācija.

Un viņiem arī slinkums uzlikt kreisā pagrieziena luksoforu Ulmaņa un Vienības gatvju krustojumā.

166885. viesis 6.maijs 2005 12:23
0 0 Atbildēt

ja mēs tik daudz bļaustīsimies par tādiem sīkumiem, fiksi vien tiksim pie sabiedriskā transporta JOSLĀM. Līdzīgi, kā pirms VEFa centra virzienā. Tūkstošiem autovadītāju tajā vietā, tikai gabaliņu tālāk - ir šķīrušies no "piecīšiem". Cik esmu dzirdējis, jaunie Rīgas domnieki par to jau sākuši domāt. Vot, aizklapēs uz vantinieka VESELU joslu busiem, pārējie varēs "mīcīties" pa vienu. Droši vien arī citās vietās, salinieka nobrauktuves noteikti ieskaitot. Tad būs reāla iespēja žēli noskatīties uz sotoku steidzošajiem busiem un troļļukiem...

166908. viesis 6.maijs 2005 14:06
0 0 Atbildēt

Nesaprotu kaads sakars shai situaacijai ar CP ekipaazhu?Vai tad CP ir jaabuut klaat katraa mirklii,kad kaads izdomaa noblokjeet celju?Pilniigi normaali,ka CP atbrauc tikai tad,kad ir CSN,taada likumdoshana.

166910. viesis 6.maijs 2005 14:11
0 0 Atbildēt

Sakars ir elementārs: CP jāpilda tikai ir kases aparātu uzdevumus, bet arī jāmēģina nodrošināt kārtību uz ceļiem...

166912. viesis 6.maijs 2005 14:18
0 0 Atbildēt

Taka, nepārsprāgsti no uzpūtības. Nekas īpašs tu neesi - viens vienīgs mazs pajoliņs, kas cenšas izcelties uz apkārtējo fona. Gandrīz kā tā autobusa vadītājs. Nav vērts ar tevi smērēties.

166914. viesis 6.maijs 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Shaada veida paarkaapumi notiek ik peec 20-30 m,vai CPI spees tos noveerst?Nav jau vinju tik daudz,lai vainotu par to,ka ir shaadi paarkaapumi.Un veel jo vairaak,ja CSN paarkaapj pasazhieru autobusu vadiitaaji,kuri paarvadaa cilveekus,nevis siljkjes,tad tur vispaar nav ko piebilst.

166935. viesis 6.maijs 2005 18:24
0 0 Atbildēt

takš jau runāts, ka tu ar savu auto brauc vienas (max 5 gab), bet sabiedriskais ved 10, 20 vai vairāk. Normāli jau nu būtu ja palaistu šo autobusu nevis ietīepīgi rādītu vidējo pirkstu un skaļi bļautu MAN IR GALVENAIS CEĻŠ !!!

166939. viesis 6.maijs 2005 20:08
0 0 Atbildēt

tu ar savu auto brauc vienas (max 5 gab), bet sabiedriskais ved 10, 20 vai vairāk.

---

Nu un tad, ka ar sabiedrisko brauc vairāk cilvēku? Noteikumi tāpat visiem vienādi, izņemot gadījumus, kuros sabtransam dažādi ar CSN noteikti atvieglojumi. Šis arguments galīgi nerullē, jo cilvēku nedrīkst apdalīt tikai tādēļ, ka apdalītāju ir vairāk. Tik pat labi es pienākšu kopā ar pārdesmit draugiem un visi pieiesim priekšā rindai vekalā, kurā stāv mazāk cilvēku, jo mūsu ir vairāk. Vai tad visi būs laimīgi?

Vienā mašīnā var braukt (un bieži brauc) cilvēks, kas Latvijai nodokļos nomaksā vairāk, kā visi autobusa pasažieri kopā ar šoferi.

166941. viesis 6.maijs 2005 20:14
0 0 Atbildēt

Kaapeec es tur nekad autobusus nesastopu, man kakraz prieksseejaa faara un abi pagriezieni jaamaina, moss es varu kaadaa taadaa ielidot, nebuus nauda jaamaksaa.

Bet tas ar vel fignja, man katru dienu naakas pa bremzeem mest tur kur no krastenes griezaas uz lido, kur svetafors, vienmeer maucu taisni pa otro joslu(tur atlauts) tur parasti dazi izdomaa, ka var no pirmaas joslas kreiso panjemt pat spogulii neskatoties.

166954. viesis 7.maijs 2005 19:27
0 0 Atbildēt

djgaca: sastop sastop maksasi ne tikai par avariju bet vel par sabiedrisko transportu aiztureshanu izraisitas avarijas deļ. Viena stunda tev izmaksasies aptuveni 100Ls

166958. viesis 7.maijs 2005 21:31
0 0 Atbildēt

A kapec jamaksa par cita izraisitu avariju Rigas satiksme jau maksas tiesi man par mana laika kavesanu Un tas bus vairak par 100 latiem stunda.

127.0.0.1 212.93.97.204

SAMSUNG-SGH-E630/1.0 UP.Browser/6.2.2.6 (GUI) MMP/1.0

166962. viesis 7.maijs 2005 23:20
0 0 Atbildēt

Sunis :-)

166965. viesis 8.maijs 2005 8:21
0 0 Atbildēt

Tad ta brīnumi-tas notiek ar visiem sabiedriskajiem(izņemot tramvajus, bet ja tie varētu-arī nolaistu no sliedēm un pamauktos kādam virsū). Un tas notiek ne tikai Rīgā. Ar mani Liepājā arī bija gadījums-aiz manis bija vē viena mašīna, braucot garām autobusam pieturā, tas pēkšņi sāka veikt kreiso manevru. Labi, ka pa pretējo joslu neviens nenāca, bija man kur sprukt. Nu un ko tādam lopam padarīsi? Pasūdzēties parkā? Ha!

166968. viesis 8.maijs 2005 11:42
0 0 Atbildēt

No pieturas izbraucot sabrtansam pilsētā ir priekšroka.

Protams, tas nenozīmē, ka priekšroka viņam ir mainot joslas.

Redaktors 8.maijs 2005 11:44
0 0 Atbildēt

palabošu: priekšroka ir visiem autobusiem un trolejbusiem, kas mēģina izbraukt no _apzīmētas_ pieturas.

166970. viesis 8.maijs 2005 12:27
0 0 Atbildēt

Malachi sabiedriskaa transpota vadiitaaji. Kad beidzot juus,neizneesaatie kunjas beerni,kas ar saviem vieglajiem navajadziigi braukaa pa Riigas centru,sapratiisiet,ka sabiedriskais deelj jums ir taads bezkauniigs? Laikam nekad,jo visi juus esat aprobezhoti komfortmilji.

166975. viesis 8.maijs 2005 17:59
0 0 Atbildēt

Ar sabiedrisko jau brauc parsvara penzas, bezdarbnieki un citas pabiras, kam pa dienu nav ko darit. Tiesi tadel tam nosakama pedeja iespejama prioritate, jo so elementu del sevi cienosu personu klatbutne smirdigajos vagonos nav iespejama

127.0.0.1 212.93.97.204

SAMSUNG-SGH-E630/1.0 UP.Browser/6.2.2.6 (GUI) MMP/1.0

166979. viesis 9.maijs 2005 7:50
0 0 Atbildēt

Skarbi, bet par 70% taisnība.

166980. viesis 9.maijs 2005 8:28
0 0 Atbildēt

Tieshi taa - ar sabiedrisko,. lai aizbrauktu no juglas liidz imantai ir vajadziigs *******vinjzin cik ilgs laiks , bet ar caru ieguustam laika ekonomiju :)

166995. viesis 9.maijs 2005 9:19
0 0 Atbildēt

Mans darbakolēģis šorīt ar 40. autobusu no Ziepniekkalna līdz centram 50 min kūlās.

Es - 20 min. Nu labi, tas bija pusastoņos no rīta :)

167020. viesis 9.maijs 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Eck, ar trambu ir vislabāk :))) Slokas iela - Barona iela 15 min laikā, kad akmenieks un salinieks ir nostrēguši, bet vantiniekam jau vairs nav apzīmējuma

167065. viesis 10.maijs 2005 9:46
0 0 Atbildēt

duraks laikam apmizies ka tik atri brauc vinam prata nav vins var nobraukt un....................

167079. viesis 10.maijs 2005 11:25
0 0 Atbildēt

Kaut kad pirms 20 gadiem biju komandējumā Krievijā-Volgogradā. Viņiem jau tolaik bija ātrgaitas tramvajs. Tādas pašas 3 kopā sakabinātas vecās tatras, kā Rīgā, bet kā viņas brauca - nu, reizēm uz simtiņu droši. Vietām pilsētas centrā arī pazemes tunelos.. Nu, bet tādu attālmu kā no Juglas līdz Ziepniekkalnam - aptuveni 20 minūtēs. Ja Rīga negrib metro, tad trambuli vietām jau pazemē var ielikt, un tādejadi reali padomāt par kādu fiksāk braucošu sabiedrisko transportu.

167164. viesis 11.maijs 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Da juus,******* ar vieglajiem,pashi esat neizneesaatas pabiras, ja taadi kaa juus ar vieglajiem nemaisiitos pa kaajam, ar sabiedrisko vareetu fiksi vien cauri Riigai izbraukt. Piemeeram 6.maijaa,piektdienaa pirms Busha atbraukshanas,es pa 50 minuuteem tiku no Imantas Pljavniekos (ar tramvaju un autobusu),lai gan parasti jaakuljas gandriiz 2 stundas deelj visaadiem smirdiigiem kropljiem,kuri nevar pacelt pakalju no mashiinas seedeklja.

167229. viesis 11.maijs 2005 20:27
0 0 Atbildēt

Ieprieksejais komentars lieliski apstiprina kads kontingents dienas laika piepilda smirdigos vagonus ar absoluti neiecietigajiem konduktoriem kas latviesu valodu visnotal attali dzirdejusi. Tie kas sadu servisu var pienemt nolemti neveiksmei un draudzigai sapusanai sajos antikomfortablajos apstaklos.

127.0.0.1 212.93.97.204

SAMSUNG-SGH-E630/1.0 UP.Browser/6.2.2.6 (GUI) MMP/1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti