Apgāžas autobuss ar bērniem 31

 
13.maijs 2005 11:11

Šorīt Līgatnē no ceļa nobraucis un apgāzies autobuss, kas vedis bērnus. Tas noticis pēc sadursmes ar vieglo auto. Pēc policijas rīcībā esošās informācijas, neviens no bērniem nopietni nav cietis, trīs bērni ar nobrāzumiem nogādāti slimnīcā.

Autobusa vadītājs nav pamanījis, ka priekšā braucošais "Audi" veic pagriezienu un ietriecās tajā.

Patlaban satiksme avārijas vietā notiek pa vienu braukšanas joslu. Tur strādā Ceļu policijas darbinieki.

Autobuss pēc avārijas bijis apgāzies uz sāniem.
 
Visi komentāri
 
167373. viesis 13.maijs 2005 11:23
0 0 Atbildēt

Gadījumi mēdz būt dažādi. Man, teiksim, gadījās, ka braucu es pa to pašu nelaimīgi šoseju, kad pirms Ieriķiem man astē iesēdās fūre. Es braucu apmēram uz 95 km/h, fūre turējās aiz manis apmēram 10 m attālumā. Braucot visu laiku nācās saspringt, ko darīs fūre ja nu man savajagās apstāties, pagriezties vai ko tamlīdzīgu, jo fūres vadītājs noreaģēt nepaspētu.

167376. viesis 13.maijs 2005 11:41
0 0 Atbildēt

167373. viesis Tu IDIOTS esi vai tiesiibas seilaa iepirki ?

Ja tu laiciigi saaktu raadiit pagriezienu un laiciigi bremzeet tad fures shoferis atpaliktu un ljautu tev veikt sho mistisko manevru - bet ja tu metisi vispirms pa meemajiem un tikai tad iesleegsi.... nu jaa tad tu jau vairaak neko nesleegsi bet tavi radinieki varees izsleegt tavu dziviibas notureeshanas aparaatu!

167377. viesis 13.maijs 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Skujova ir, ja kāds sēž aste, jo mēdz gadīties arī visai neparedzētie manevri, ja, piemēram, kāds losis uz 2 vai 4 ekstremitātem izskrien uz ceļa.

167378. viesis 13.maijs 2005 11:45
0 0 Atbildēt

2 RHINO:

Apdomā savu teikto! Ne vienmēr pirms manevriem var paspēt ko brīdināt, piem izskrien kāds nezvērs uz ceļa - jābremzē, bet ko fūre???

167381. viesis 13.maijs 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Vispār jau tie fūru šoferi parasti ir profesionāļi. Ja nav iespējams atrauties vai palaist to fūri garām, tad ir vērts, uzmanīgi skatoties spogulī, pāris reižu bez iemesla piebremzēt - un problēma atrisināta. Lai gan ir arī izņēmumi. Pazīstu čali kas brauc ar supersmagsvara kocinieku, kaut gan sadzīvē viņam atbildības līmenis ir tāds, ka bailes pat zāles pļāvēju uzticēt.

167382. viesis 13.maijs 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Vot toch idiooti - Fures shoferis to nezveeru pamana vel atraak pa tevi jo vinjsh seezh augstaak un redz tev paari - un noreagjeesiet uz situaaciju vienlaiciigi! -

Bet runa bija par textu: Braucot visu laiku nācās saspringt, ko darīs fūre ja nu man savajagās apstāties, pagriezties vai ko tamlīdzīgu, jo fūres vadītājs....

167388. viesis 13.maijs 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Nupat bija Delfos - fūres šoferis stūmis pa priekšu t-yaris, kamēr poliči apstādinājuši. Ne ko redzējis, ne jutis!

167389. viesis 13.maijs 2005 12:03
0 0 Atbildēt

es tak teicu, ka zapiņš...a tu tikai spainis, spianis....

167390. viesis 13.maijs 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Piekrītu RHINO, ja pats neesi losis, tad arī par fūrēm nav ko satraukties un saspringt. Turklāt fūra parasti lien astē tad, ja vēlas apdzīt priekšā braucošo losi, kas droši vien nejēdz noturēt vienmērīgu ātrumu, bet brauc te 95, te 85, te 80 un te atkal 95.

167393. viesis 13.maijs 2005 12:19
0 0 Atbildēt

Var gadīties, ka teksts ir kļūdains. Audi uzsāka pagriezienu laikā kad autobuss veica apdzīšanu...

167396. viesis 13.maijs 2005 12:25
0 0 Atbildēt

ne nu vienmeer...videeji braucu uz 100 un aatrumu toch neraustu,bet vinreiz viens uguniigs fuurinieks uz Maskavas shosejas izdomaaja,ka es braucu par leenu un uztaisija apgonu.apdzina un aizvilka uz 110.normaali?!

167401. viesis 13.maijs 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Rhino, parasti jau nezveer neljapato pa celju pretim, bet gan no saaniem izlec, taakaa... un bremzeeshanas celsh, iipashi lietuu, shiem ir uj ku garsh

167403. viesis 13.maijs 2005 12:37
0 0 Atbildēt

Ja fure tev seezh astee taatad tu vinjai traucee - palaid vinju garaam un visi buus laimiigi! - Pats regulari barukaju ar kruiizkontroli un tad kad tirlinji priekshaa raustaas no 70 lidz 100 ir nepanesami - garaam nelaizh, uzgaazee, pec piecaam minuuteem atkal vinjam ir 70 :(

Vai tik tu viesi arii neesi no shitiem TIRLINJIEM? ja jau tev fuure astee seedeja?

167405. viesis 13.maijs 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Nekad ar fuureem nav bijusi probe! - vinjas mani palaizh vai pabriidina! Ja redzu ka fure steidzas palaizhu!

Ja tu kaa cilveeks tad ar tevi kaa ar cilveeku!

167422. viesis 13.maijs 2005 14:12
0 0 Atbildēt

Vispār fūrinieki arī reizēm tā īsina laiku pasēžot kādam astē neatkarīgi vai šis brauc uz 100 vai 70. Tāda veselīga izklaide tālajā ceļā...

167423. viesis 13.maijs 2005 14:19
0 0 Atbildēt

Vispār, vai tad tagad fūrēm nav jābūt ātruma ierobežotājiem, turklāt uzstādītiem uz 90 km/h? Cik zinu, bez ierobežotāja taču arī skati cauri nelaiž.

167428. viesis 13.maijs 2005 14:42
0 0 Atbildēt

RHINO:

Braucu es normāli. Ja Tev fūre turas 10 m aiz muguras pietiekami lielā ātrumā, tici man - nu nav omulīgi. Dzīt nedzina; stāties ceļa malā, lai brauc garām - arī neomulīgi, jo nav pārliecības, ka manevrs tiks pamanīts. Un tajā brīdi ir pilnīgi pofig, ka satiksmes noteikumos rakstīts, ka man ir tiesības uzskatīt, ka viņš arī ievēro noteikumus.

167429. viesis 13.maijs 2005 14:51
0 0 Atbildēt

RHINO:

Starp citu, man ir gadījies sastapties arī ar "TIRLIŅU AGRESĪVO". :)

Braucu es savulaik ar pielādētu Passātu uz Rīgu. Pirms Vangažiem viens Audi ar 80 zīmi logā tā arī brauc - uz 80. Es iekārtojos otrā joslā un sāku uzņemt ātrumu [vēlamais ātrums - 100].

Passāts bija dīzelis, samērā mazjaudīgs, pie tam piekrauts, tāpēc diez kāds ātrais uzrāviens nesanāk. Kā uzņemu ātrumu, tā tas tupaks arī uz 100 sāk braukt. Iesēžos astē, tā atkal uz 80.

Šīs darbības ieciklējās, bet pirms Garkalnes šamais palika agresīvs un sāka mani kantēt. Vot tad gan es izmetu līkumu caur Garkalni, lai šamais duraks paspēj nozust.

167432. viesis 13.maijs 2005 14:57
0 0 Atbildēt

Tā iet, kad nedod ceļu auģikiem.

167437. viesis 13.maijs 2005 15:27
0 0 Atbildēt

Padomjlaikiem bija raksturīga viena būtiska īpašiba - uz visu veidu busiem atļāva strādāt TIKAI pašiem labākajiem un disciplinētākajiem šoferiem. Un šī tradīcija tika ievērota līdz pat 90-to sākumam. Kā visu mūžu jūrmalnieks, itin labi atceros 70-to gadu superlabi uzturētos pilsētas autobusus ar numuriem 90, 14, 81 u.c, - arī šoferus Luksi, Šeinbergu,Eisaku un daudzus citus, kuri autobusus uzturēja visnotaļ augstā līmenī. Šie cilvēki, manā izpratnē - bija ĪSTI šoferi. Ar atbildības sajūtu.

Un arī nelaimes gadījumi, CSN, kuros bija iesaistīti autobusi - visā valstī notika labi ja dažas reizēs gadā. Šodien, kad par busistu var kļūt jebkurš puišelis vai "zemais lidotājs", braukšanas kultura un drošiba ir krietni pasliktinājusies. To jau apliecināja traģiskie notikumi 2004.gada beigās, bet izskatās, ka nekās īpaši neuzlabojas.

167447. viesis 13.maijs 2005 19:55
0 0 Atbildēt

Lieciet tak tās fūres mierā.Protams,ka 10m ir normāls intervāls,kā,nekā,tur tieši ir atstāta vieta vienam vieglajam.Ja nu gadās kāds,kuram bišku pievēries šīberis,un nenovērtē savu meistarību apdzenot un tur var iespraukties.Cik ta vajag atstāt 50m?Tad jau atkal starpā salīdīs vieglie,ko,tad atkal jāmet pa bremzēm,lai kādam nervi būtu mierīgi?Un fūrei pie stūres es jau redzu ja kāds taisa manevru priekšā,jautad,ka priekšā braucošajam vēl nav nekādas nojausmas par to,ka piemēram 5mašinas priekšā kāds taisas nogriesties.Bremzes smagajiem,ja ir tehniskā kārtībā,ir labākas,kā lielākajai daļai vieglo.Man piemērām vairāk uztrauc,lai kāds vieglais neieliek dirsā,ekstrēmā bremzēšanas gadījumā.Tāpēc,jau vajag,no sākuma paskatīties spogulī,tad ieslēgt pagriezienu,vēlreiz spogulī un tad tik manevru.Nevis sāk manevru,tad pusmanevrā ieslēgt pagriezienu un ja paliek pāri laiks,tad spogulī papētīt,kas notiek.

Un par autobusa šoferiem-kurš ta strādās tādu darbu,neko nesaņemot.Man piemēram ar ir 12gadusjau D kategorija,tikai nopelnīt ar to kategoriju var uz pusi mazāk,kā uz fūres.Tāpēc jāpagaida,kad vecākā paaudze aizies pensijā un sāks maksāt adekvātu algu,jo jaunu šoferu jau nav:)Tad varētu ar padomāt,par sēdēšanu pie stūres baltā kreklā.

167449. viesis 13.maijs 2005 19:57
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais viesis es:)

Izrādās vajag ielogoties ar:)

167450. viesis 13.maijs 2005 20:29
0 0 Atbildēt

to Rhino.

Protams - ja tiek veikts iepriekš paredzams manevrs, tā fūre varbūt arī noreaģēs, bet var būt situācijas, kad notiek kaut kas ekstrēms - kāds lops vai cilvēks uz ceļa, pamatīga bedre utt. Un tad nu nekā... Jebkurā gadījumā tie 10m ir distances neievērošana. Un ja nu pēkšņi fūrei bremzes uzdod???

167454. viesis 13.maijs 2005 21:31
0 0 Atbildēt

:)

Ja fūrei bremzes uzdod,tad tā nomet pa mēmajiem.Smagajiem ir gaisa bremzes,un ja pazūd gaiss,tad fūre mierā un no vietas neizkustināsi,kamēr nebūsi ar melnu muti un atslēgu atbrīvojis bremžu cilindru atsperes:)

Un bedres pēkšņi uz ceļa neparādās,tās tur ir stacionāras,nevis pārnēsājamas.Un bedri no smagā redz stipri ātrāk,kā no vieglā.Puskilometru priekšā jau redz,pāri vismaz patsmit viglajiem,ka tālumā notiek manevri.

Tiem,kas nekad nav braukuši,lai vismaz pasēž blakus fūrē.Būs pārsteikti,cik daudz var redzēt,pat sētām pāri gandrīz visām redz.

Un visam,kas pats kustas,pēc mūsu satiksmes noteikumiem ir jāmauc virsū,ja tas pēkšņi parādās uz braucamās daļas,ja ne tad būsi vainīgs.Par to tēmu jau bija te garas diskusijas.

167455. viesis 13.maijs 2005 21:37
0 0 Atbildēt

Pa ātruma ierobežotājiem runājot,neviens skatēs viņus nepārbauda un kā tad pārbaudīsi,vi nu jāmauc uz 90,pa ceļu,vai jāliek uz ruļļiem bet tas būtu ekstrēms skats,smagais uz ruļļiem mēģina sasniegt 90:)Jābūt iz blombētam tarhogrāfam,kabelim pie tarhogrāfa un uz kārbas.Bet kabelis tag garš,kas traucē pa ceļam no kārbas līdz tarhogrāfam ielikt atkļučku:)Vēl vienkāršāk vecākiem modeļiem izraut drošinātāju un problēma atrisināta:)

167456. viesis 13.maijs 2005 22:27
0 0 Atbildēt

zel audika un autobusu, luznos vinus :(

167465. viesis 14.maijs 2005 1:09
0 0 Atbildēt

Saliiidziniet fures masu ar viegmaa masu! tik reizes smagaa bremzeem buutu jaabuut arii labaakaam, reaali taa nav!

Tas, ka fuure shoferis redz taalaak kaa vieglaa... nu un kas? ja vinsh jau 8 stundas no vietas brauc, kaada vinjam var buut reakcija? Lai neaizmigtu, naakas uzdziit adrenaliinu, taa arii rodas distances neieveeroshana un aatruma paarsniegshana.

167466. viesis 14.maijs 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Risinājums vienkāršs - ja fūre brauc uz 100, vieglajam jābrauc ātrāk. Var jau palaist to fūri garām, bet pēc brīža ceļā gadīsies, kāds, kurš brauc uz 65. Ar fūri tomēr tas apdzīšanas ceļš ir garāks un var sanākt labu brīdi visiem braukt aiz tā lēnā. Par distanci: Visu laiku brīnos par tiem, kas, gatavojoties apdzīšanai, pielīp 5 m aiz apdzenamā. Un, kad parādās sprauga, apdzīšana sākas ar ātruma starpību 0 km/h, apdzīšanas ceļš ir baisi garš un bieži vien izpurgāta iespēja apdzīt tiem, kas brauc aiz viņa.

167477. viesis 15.maijs 2005 16:31
0 0 Atbildēt

Tas viss ir fufels. Kad vieglie, pieraduši pie pilsētas, sāk arī uz trases rādīt pagriezienu tikai trīs metrus pirms pagrieziena, tad ir totāla d@#$.... Piemērs- Jaunogres pagrieziens no lielās šosejas - katrs desmitais sāk pagriezienu rādīt tikai pāris metrus pirms paša manevra. Parasti dāmas. Bremzēšanas joslas nav. Visi brauc uz 80. Tad kā lai neieskrien pakaļā?!!! Pāris reizes pats tikko izvairījos. Tagad jau gudrs. A ja cilvēks brauc pirmo reizi?

167511. viesis 16.maijs 2005 14:36
0 0 Atbildēt

ledus9: taisnība - 85% apdzīšanu veic kā pilnīgākie dunduki

gravita: braucot ar vieglo uz 80km/h ir jāietur ~40m distance (uz sausa asfalta un ne-liselli riepām), tad neieskriesi pakaļā

168051. viesis 23.maijs 2005 20:58
0 0 Atbildēt

Jāietur vismaz tāda distance kādu auto nobrauc vienas sekundes laikā (ļoti labas reakcijas ātrums) bet labāk jau sekundes divas trīs (nevar jau zināt kādas priekšējam ir riepas un bremzes). Ja ātrums ir 95 km/h var parēķināt distanci. Fūres bremzēšanas ceļš 100% ir garāks par vieglo. Bet ja fūre ielien dirsā tad tik jāspiež gāze, ja palaidīsi garām pastāv ļoti liela iespēja, ka pēc neilga laika tev nāksies to fūri pašam apdzīt, bet tā pavālēsi kādu laiku uz 120 fūri vairs neredzēsi, galvenais to darīt strauji, lai tam losim neienāk prātā tev vilkt līdzi. Vienreiz viens fūrinieks ko pirms Ogres apdzinu (brauca viņš uz kādiem 80) izdomāja ar mani Ogres pilsētā skrieties, tādēļ nācās smagi pārkāpt noteikumus, lai tas dunduks atkal nebūtu pēc tam jāapdzen, jo tālāk ir daudz līkumu un apdzīvoto vietu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti