Noskaidroti jauno šoferu konkursa finālisti

 
24.maijs 2005 0:02

Ir noskaidroti konkursa “Eiropas jaunais kravas automobiļa vadītājs 2005” Latvijas nacionālā fināla dalībnieki. Finālisti tika atlasīti pēc teorētiskā testa rezultātiem, kas notika 13., 14. un 20.maijā vairākās Latvijas CSDD nodaļās.

Par Latvijas fināla dalībniekiem tika izvēlēti tie 20 jaunie šoferi, kuri vispareizāk atbildēja uz 33 teorētiskā testa jautājumiem. Vienādu rezultātu gadījumā tika ņemts vērā laika periods, kādā tika aizpildīts eksāmens.

“Eiropas jaunais kravas automobiļa vadītājs 2005” Latvijas nacionālā finālā ir iekļauti:
1. Harijs Loze, kurš teorētisko testu veica Rīgas CSDD nodaļā;
2. Aigars Lūsis - arī Rīgas CSDD nodaļā;
3. Romans Panurskis - Rīgas CSDD nodaļā;
4. Ojārs Kļava – Liepājas CSDD nodaļā;
5. Vasilijs Brituškins - Rēzeknes CSDD nodaļā;
6. Oskars Gorbiks - Daugavpils CSDD nodaļā;
7. Jānis Ulpe – Jēkabpils CSDD nodaļā;
8. Ruslans Daņiļenkovs - Rīgas CSDD nodaļā;
9. Andris Kassalieties - Rēzeknes CSDD nodaļā;
10. Guntars Ekmanis - Rīgas CSDD nodaļā;
11. Jānis Valainis - Rīgas CSDD nodaļā;
12. Uģis Vitols – Valmieras CSDD nodaļā;
13. Arturs Puisāns - Rīgas CSDD nodaļā;
14. Ainis Čamāns - Rīgas CSDD nodaļā;
15. Aivis Čablis - Valmieras CSDD nodaļā;
16. Andrejs Putins - Rīgas CSDD nodaļā;
17. Jānis Vackars – Jelgavas CSDD nodaļā;
18. Andris Angers – Ventspils CSDD nodaļā;
19. Ainārs Broks - Rēzeknes CSDD nodaļā;
20. Gatis Puļčs - Rīgas CSDD nodaļā.

Sākotnēji bija plānots, ka būs arī 5 rezervisti. Ņemot vērā vienādus rezultātus, tika izvēlēti 6 rezervisti:
1. Sandis Smelte, kurš teorētisko testu kārtoja Talsu CSDD nodaļā;
2. Ivars Žebris – Rīgas CSDD nodaļā;
3. Guntars Kāršenieks – Jēkabpils CSDD nodaļa;
4. Andris Meļķis – Valmieras CSDD nodaļa;
5. Sandijs Rencis – Liepājas CSDD nodaļa;
6. Ilgonis Čačs – Rīgas CSDD nodaļa.

Visiem finālistiem rezultāti tiks paziņoti individuāli. Kopā teorētiskajam testam bija pieteikušies 150 jaunie šoferi, bet praktiski to veica nedaudz vairāk par 100. “Patīkami, ka finālā iekļuva jaunie šoferi no visas Latvijas. Tas liecina, ka šoferu darbs ir nepieciešams visā Latvijā un tā ir perspektīva un iespējas jaunajiem šoferiem,” uzskata Ervīns Arents, “Scania Latvia” direktors un valdes loceklis.

“Bija gan tādi šoferi, kas atbildēja uz visiem teorētiskā testa rezultātiem pilnīgi pareizi, kā arī tādi, kuru kļūdu skaits pārsniedza 15 un vairāk. Tomēr tas ir piedodami, jo visvairāk šoferi kļūdījās jautājumos, kas saistīti ar Scania dzimteni un dibināšanas laiku,” skaidro E.Arents, piebilstot, ka kopumā vērtējot jauno šoferu zināšanas kā labas.

Izvēlētajiem finālistiem līdz 18.jūnijam, kad Liepājā notiks “Eiropas jaunais kravas automobiļa vadītājs 2005” Latvijas nacionālais fināls, sev izdevīgā laikā būs jāveic ekonomiskās braukšanas tests, iepriekš vienojoties ar konkursa organizatoriem par sev izdevīgāko laiku. Ekonomiskās braukšanas testā tiks vērtēts katra dalībnieka braukšanas stils, degvielas patēriņš utt. Ekonomiskās braukšanas tests ilgs aptuveni vienu stundu.

Savukārt, 18.jūnijā visiem finālistiem būs jāveic tā sauktā figurālā braukšana, kur tiks vērtētas jaunā šofera iemaņas dažādu stafešu ar kravas automašīnu veikšanā, piemēram, piebraukt atpakaļgaitā pie kravas kastēm tā, lai tām viegli pieskartos ar kravas automašīnas piekabi, un citas līdzīga veida stafetes.

Atgādinām, ka konkursam “Eiropas jaunais kravas automobiļa vadītājs 2005” varēja pieteikties visi autovadītāji, kuriem ir CE kategorijas autovadītāja apliecība un vecums nepārsniedz 35 gadus.

Konkurss “Eiropas jaunais kravas automobiļa vadītājs 2005” tiek rīkots, lai veicinātu šoferu aroda prestižu un piesaistītu šai profesijai ar vien jaunus cilvēkus. “Situācija uz ceļiem ir dramatiska. Ir ļoti svarīgi veicināt šoferu iemaņas, profesionalitāti. Tādēļ “Scania Latvia” pirmo reizi Latvijā īsteno šo unikālo projektu – jauno šoferu apmācības konkursu “Eiropas jaunais kravas automobiļa vadītājs 2005”, kura uzvarētājs dosies uz Eiropas finālu, lai cīnītos par 100 000 EUR vērtu jaunu Scania automašīnu,” stāsta E. Arents.
Latvijas fināla uzvarētājs dosies uz Eiropas finālsacensībām, kurās piedalīsies nacionālo finālu uzvarētāji no 28 Eiropas valstīm. Eiropas finālsacensības notiks 16., 17. septembrī Zviedrijā, Scania galvenajā mītnē Soderteljē.
Ervīns Arents
“Scania Latvia” direktors un valdes loceklis
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti