Jaunais Audi A6.. 110

 
27.februāris 2002 0:32

2003. gada beigās mēs beidzot sagaidīsim jauno Audi A6, kas aizsāks jaunu ēru Audi dizainā. Šis, jau sestais vidējās klases modelis, būs veidots ar Walter de Silvas roku (Seat), kurš arī drīzumā pārņems visu Audi dizaina nodaļas vadību.

Ar jauno A6 Audi koncerns atgriežas pie bijušām vērtībam, lielā reste noteikti atgādinās to ka šis ir tieši Audi. Virsbūve būs lielākoties no alumīnija, gluži kā Al 2, bremžu sistēma savukārt būs elektro-hidrauliska, kas veicinās bremzēšanas ceļa saīsinājumu. Kā papildopcija būs iespējama piekare, kuras uzbūves principi veidoti uz pneimatikas bāzes. Vienīgais pieejamais 4 cilindru motors būs 2,0 litru dīzelis ar 136Zs un 310Nm, pārējie būs vai nu 6 vai 8 cilindru dzinēji. Mums zināmais 2,5 V6 TDI dzinējs apmēram pēc gada ražošanas tiks aizstāts ar 3,0 litru Common Rail dīzeli, kura jauda būs 200Zs! Līdz A6 V8 TDI ar 250 dīzeļ zirgiem nāksies mums pagaidīt līdz 2006. gadam. Modeļa parādīšanās brīdi uzreiz būs pieejami, 2,7 litru/180Zs; 3,0 litru/240 Zs (FSI tiešās iesmidzes benzīndzinēji – “Volkswagena GDI”) un 4,2 litru/300Zs dzinējs. Tātad nekādi triki vairs ar 1,6 vai 1,8 litru motoriem. Jaunais Avant parādīsies 2004. gada vasarā. Vērts pieminēt arī to ka drīzumā gaidāmi gan jauns A8 (2003. gada vidus) un A3 (2003. gada sākums), abiem modeļiem, pirmo reizi, iespējams, būs Avant versijas. Jaunais Audi A3. Sagatavojis: Audimans//Auto Bild
 
Visi komentāri
 
13704. viesis 26.februāris 2002 21:50
0 0 Atbildēt

kā patīk???

13705. viesis 26.februāris 2002 22:02
0 0 Atbildēt

Nav slikts, ja veel buutu RS6... tomeer R8 vareetu buut mana izveele (hehehe, jaasaak tikai naudu kraat)...

Sitais ar nemaz nav tik slikts: www.audi.com/de/de/neuwagen/a8/s8/s8.jsp

P.s. Audimanam moska sitaa lapa vareetu intereseet: www.audicoupe.de/ (diemzeel viss vaaciski)

13707. viesis 26.februāris 2002 22:17
0 0 Atbildēt

Lapa sen jau zināma, tāpat kā vācu mēle ;)

13708. viesis 26.februāris 2002 22:22
0 0 Atbildēt

man prieks :)

13709. viesis 26.februāris 2002 23:03
0 0 Atbildēt

Smukulitis, sak atkal Audi smukus autinus taisit!

13710. viesis 26.februāris 2002 23:53
0 0 Atbildēt

to: viesis 2002-02-26 23:03:04

AUDI vienmeer ir taisiijis smukus autinjus

... un AUDI brauceeji ir pataisiijusi tos veel smukaakus... :)

13711. viesis 27.februāris 2002 0:18
0 0 Atbildēt

par DIZAINU.

es gan jau vienaa jenjkju lapaa (ja pareizi atceros, www.audiworld.com) pirms gada briidinaaju par De Silvas noslieci uz dizaina liinijaam kuras meedz atgaadinaat DaimlerChrysler, konkreeti MB, aizmugures vizualizaaciju.... nu labi. un neatgaadinaashu to, ka gadiem jau vaacu Lielajam Trijniekam ir paarmesta dazhaadu klashu autinju mazaa atpaziistamiiba - piemeeram C klase no E klases ieksh MB, piektais bembis no septiitaa, par Audi A4, A6 un A8 nemaz nerunaajot. BMW pirmais ir no taa ticis valjaa - jaunaa septiitaa seerija ir krietni atshkjiriiga (nesaaxim te lieku diskusiju vai pozitiivi vai nee), arii jaunais piektais buus kas jauns...

par TEHNIKU.

jaauzteic Audi jaunais common-rail diizelis par saviem 200 hp (BMW 3.0d - 184 hp, bet veel jaasaliidzina Nm), to 2.5TDi jau sen vajadzeeja aizsuutiit %$^&*. Taa FSI tehnologjija, ar kuru diemzheel neesu veel iepazinies pilniibaa :(, performanci dod visai sakariigu - ja jau no 3.0 ir 240 hp (BMW - 231 hp). Par to divlitru diizeli labaak nerunaat, jo 136 hp tomeer vairs nebuutu lieta ar ko lieliities (BMW ir 150 hp, pie tam elastiigaaks motors ar 330 Nm), un tas 2.7 litru 180 hp'niex arii nav nekas iipashs ja njem veeraa ka BMW 520i ir 170 hp un 525i veseli 194 hp. Protams, shaada saliidzinaashana peec jaudaam nav objektiiva, bet ko lai dara ka audimans tik skops ar datiem :) ? Par to veco 4.2 litru V8 - shkjiet, ka nevienam citam taa arii nebuus ko likt pretim BMW 4.4 litriem un 333 hp?

par NOVITAATEEM.

kaa buus ar jauno Audi Communications sisteemu? kaa papildapriikojums?

13712. viesis 27.februāris 2002 0:23
0 0 Atbildēt

To: Leo

jaa, Audi dizainam neko iipshi nevar paarmest, ljoti labs atturiibas un tradiiciju savienojums vaacu stilaa, bet tomeer uzskatu ka 94' gada Audi A8 dizains (kuram ir bijis tikai viens facelift), it iipahsi priekshpuses, ir visai neveixmiigs. Ko nevareetu teikt par konkurentiem (BMW E38, Mercedes W211, Lexus GS).

Audi plauktinjaa meetaajaas izcils V8 turpinaataajs 94' gadaa, kura projektam tomeer neuzlika piekrishanas shtampaku :). Tas ir koncepts, par ko iespeejams arii audimans nav dzirdeejis - Audi 300. Par shamo lasaams ja nemakdos AutoBild 93' gada februaara numuraa, bet esmu to focheni arii ieskaneejis, taa ka ja kaadam ljoti vajag... :-]

13724. viesis 27.februāris 2002 8:06
0 0 Atbildēt

Blja, murgs! Es jau nevaru no attaluma atskirt A8 no A6 un A4. Tas pats kas notiek ar Mersiem. Ir S (W220?) klasse. Pec tam iet modelis ar merogu 1:0,85 (W211, E), pec tam modelis ar merogu 1:0,75(W?, C-klasse). Koroce PIZDEC autoindustrijai.

Jau desmit gadus nekas jauns neparadijas (iznemot Renault Vel-Satis un I-drive /******* up MErsedes reklamu ar "I-drive? No, You drive")

IKS 525

13725. viesis 27.februāris 2002 8:34
0 0 Atbildēt

Veel. Notiks tas pats kas notika ar Golfu. VW sliedza, GOLF ir pizdec, ir kruta masina, neko nemainisim 20 gadus. Un kas notika? 206 ar 307pardoshanas apjomos ielika golfu IV. Labs piemers kaa pazaudet tirgus pozicijas. Tas pats notiks ar A8 un A6, ja tie bus lidzigie 1994!!!! gada modeliem.

JAMEKLE JAUNUS RISINAJUMUS!

IKZ525

13726. viesis 27.februāris 2002 8:39
0 0 Atbildēt

Un veel. Apnika dzirdet, ka jaunais Mers, vai tur AUDI, palika uz 2,356 mm plataks vai 3,266mm garaks par ieprieksejop modeli! TAs ir viss ar ko jaunais modelis atskiras?????

Atkal IKS 525(E34)

13727. viesis 27.februāris 2002 8:39
0 0 Atbildēt

paldies par labojumu, S klase bija domaata W220 nevis W211....

13728. viesis 27.februāris 2002 8:47
0 0 Atbildēt

2 Perfection

Nav par ko) Es tapat nezinu kads C-klassei ir numurs)

13729. viesis 27.februāris 2002 8:51
0 0 Atbildēt

Beidzot labi (kopumā) komentāri - par tēmu un sakarīgi!

13732. viesis 27.februāris 2002 8:59
0 0 Atbildēt

he he, paga, veel jau bimmers&co nav maniits :P.

veel par A6 - vai audimans nezin kaa ir izmainiita (ja ir) piekare, konkreeti aizmugureejaa? jo ieprieksheejos modeljos tur bija manaami truukumi...

13739. viesis 27.februāris 2002 9:09
0 0 Atbildēt

Par bimmeriem. Meginashu rakstit, nepieminot to, cik labs ir mans 525ais)

Es uzskatu, ka E65 - jaunais 7 tiesham ir jauns. Jau sen bija skaidrs ka tos 145863 pogas, kas ir jaunajos mersos&co, jaaizvieto ar musdienogo ierici. Tas pats ka datoram katram vardam podu taisit, vai izveleties klaviaturu). Bet bes tam E65 ajaa ir tiesham daudz tehnisko jaunumu (el. rocene, aktivais kruiz, 6 pak. automats, Valvetronic, utt utt)

E53 - X5 - ir rulez viennozimi, un kads bus 4,0 dizelis - visi rindaa stavees))

Satrauc zinjas par E60 - ceru ka ta nebus E65 kopija.

E38, E39, E46 - nekādas vainas. Visi ir atškirigi un katraa ir sava rozinite!

13740. viesis 27.februāris 2002 9:11
0 0 Atbildēt

Labojumi

5. rindaa - lasit neviss PODU bet POGU

PS. Autors IKS 525

13741. viesis 27.februāris 2002 9:12
0 0 Atbildēt

525IKZ, negribi pieregjistreeties? sakariigaaks diskashn ;)

13742. viesis 27.februāris 2002 9:15
0 0 Atbildēt

Kaa to izdarit? Mana BMW manulaa tas nav rakstīts)

Tiesam nezinu(

IKS 525

13744. viesis 27.februāris 2002 9:22
0 0 Atbildēt

TEST

13745. viesis 27.februāris 2002 9:23
0 0 Atbildēt

ielien shite - www.iauto.lv/user.php ...

13746. viesis 27.februāris 2002 9:23
0 0 Atbildēt

O! BMW manual rulez! Tur viss ir! Arii kaa registreties I-auto portalaa)

13747. viesis 27.februāris 2002 9:23
0 0 Atbildēt

Tīri glīti auto , vai nav kas zināms alternatīvā dīlera ziņā . Gribas AUDI , bet ne no Autorīgas !?

13748. viesis 27.februāris 2002 9:25
0 0 Atbildēt

shvaki buus ar to alternatiivo... mosh no krievijas kaukaa?

13749. viesis 27.februāris 2002 9:28
0 0 Atbildēt

2 TDI. Bezmaksas padoms.

Varbut palidzes tas, ja tu atbrauksi uz AUDI galveno ofisu, un 8os no rita stavasi ar plakatu - AUTo RIGA *******. We need new dealer!

Man liekas ka MIkasam tochno bus konkurents....klist baubas....

13750. viesis 27.februāris 2002 9:30
0 0 Atbildēt

labojumi

1. AUTO RIGA ir slikts dileris, vinja mati)

2. Klist baumas

13751. viesis 27.februāris 2002 9:31
0 0 Atbildēt

jaa, kaa tad, cik ta ilgi tas konkurents palix dziivs ;) ? nezinu, maliekas ka ir maz taadu kuri gribeetu liist iekshaa meegjinaat pret mikaam kautko stikjeet augshaa.

13752. viesis 27.februāris 2002 9:32
0 0 Atbildēt

Par to dzives/navas jautajumu - diemzel taa ir(. Bandjuki tur sez(

13836. viesis 27.februāris 2002 12:40
0 0 Atbildēt

Jaaunais 7ais liek iekšā visiem savas klases auto, tā kā konkurentiem būs ļoti jāpacenšas, lai radītu ko cienīgu un varbūt arī pārspētu. BMW uzrāda vidējo patēiņu 745i 10,8 l nav nepavisam slikti salīdzinot ar konkurentiem un arī tā pat.

Un vēl par AUDI iekšējo ietilpību piemēram A4 ir daudz mazāk vietas nekā priekštecī 80 un 90. To tik saka, ka palicis garāks, platāks, bet īstenībā iekšā viss iet mīnusos.

13837. viesis 27.februāris 2002 12:44
0 0 Atbildēt

Normaali audiman, velcies naakamgad uz Vpili un no tevis kautkas iznaax :)

13839. viesis 27.februāris 2002 13:08
0 0 Atbildēt

Man gan jaunais a4 likas lielaks par ieprieksejo iekspuse .

13846. viesis 27.februāris 2002 13:52
0 0 Atbildēt

Piebilde rakstam: Vācu ADAC ir atzinis tagadējo A6 Quattro par gada drošāko auto.

To Hesus:

Tu varbūt domā to A4 ko ražoja no 1995.g.? Tam bija pašvaki ar vietu aizmugurē, jaunajam A4 viss ir kārtībā, vienīgi vieta somām mazāk...

13850. viesis 27.februāris 2002 14:05
0 0 Atbildēt

Taa jau ir ar tiem AUDI. Pieliek vietu tiem, kas ir aizmuguree, tad somam vietas nav. Pieliek vietu somam un sasazieriem-tad normalam dzinejam vietas nepieteik. Ok, saka vachi un taisa A4 lai vieta butu dzinejam, pasazieriem, somam, bet sanak.... A6. Ipasi smekligi izskatas A6 1,8T. Kaut kas līdzīgs E34 518 vai E32 720 ;). Ne nu AUDI ir turbo, bet neviens neatceras ka dzinejam ir 4 cilindri neviss 6.

13852. viesis 27.februāris 2002 14:43
0 0 Atbildēt

To: iks_525

es neiesaku paaraak njirgaaties par to 1.8T, taapeec ka ir zinaams ka jaunajai piektajai seerijai baazes modelis buus tieshi 518i :)).

13853. viesis 27.februāris 2002 14:43
0 0 Atbildēt

AUDI VAI Wolsfagens šķirba tikai priekšējā redelē

13859. viesis 27.februāris 2002 15:03
0 0 Atbildēt

2 Perfectyon

Tu beidz taa jokot! 518, veel pasaki kaa turbo)

13870. viesis 27.februāris 2002 15:40
0 0 Atbildēt

Tā, esmu klāt... Priex, ka jauns saprātīgs jūzeris uzradies- IKS_525 :)

Runājot par šito jauno Audi...neko jaunu, kā jau diskusijās teikto "*******" nevaru pateikt :p Biki izbrīnīja, ka SEAT dizainers pārņem to Audi, bet to jau var redzēt pēc tā, kā izskatās jaunais Audi A3 (biki paralēles ar Leon), A6 pakaļējās lampas vispār ir sakainas, tagadējam ir labākas, šitās jau uz jāpāņiem velk, kaut kāda Maxima gatavā :E Dzinēji gan tādi impressive, bet BMW arī lix sevi manīt ar saviem VALVETRONICIEM, kurus grūdīs viesos dzinējos, ja nemaldos, līdz 2002. gadam (+14% jaudas -14% degv. pat.) un tad redzēs, kurš būs jaudīgākais un reizē ekonomiskākais luxeris pasaulē,,, B)

Tie, kas tur runāja par jauno E65, varu piebilst, ka tajā ir 75 jaunievedumi, kurus līdz šim pasaule nebija redzējusi, starp kuriem ievērojamākais ir 6-pakāpju automāts... Piebilde, ka BMW E66 (pagarinātā E65 versija) ir visaprīkotākais auto pasaulē, ir lieka :)

Neviena vārda nebija par TURBO? :) Laikam Audi grupa manī beidzot ieklausījusies! :D

13871. viesis 27.februāris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

Ūpz, labojums- tas VALVETRONIC visos dzinējos domāts bija līdz 2004. gadam, nevis 2002., kā uzraxtīju :)

13873. viesis 27.februāris 2002 16:04
0 0 Atbildēt

Varbūt arī AUDI ir labs,bet cena ir uzpūsta!!!!!!!!!!! Kā jau visām vācu mašīnām.

13876. viesis 27.februāris 2002 16:13
0 0 Atbildēt

Paldies paldies) Avaciju nevajag. Visi var apsesties))

Es jau sen esmu starp BMW faniem, bet maz konkreto tematu bija, kad visu var salikt pa plauktiniem un pieradit kas ir ezis)

Meginashu piedalities nakamajas diskussijas. Vienmer sauciet? ja vajag palidzibu (arii uz celiem)

13887. viesis 27.februāris 2002 16:44
0 0 Atbildēt

IKS_525, ja esi nolēmis piedalīties iAuto diskusijās, tad es tevi jau laikus varu pabrīdināt, ka ir tāds jūzeris Vzinis, kurš varbūt tev sākumā lixies 'ļoti dīvains', lai neteiktu neko vairāk, bet tici man, viņš tāds arī ir... :p

13890. viesis 27.februāris 2002 16:46
0 0 Atbildēt

Vinsh ir no musejiem? Vai tiem kas negrimst un no iekshejiem organiem?)

13896. viesis 27.februāris 2002 16:53
0 0 Atbildēt

Sveicieni visiem. It iipashi vecajam chuvakam Perfection :)

Vispaar AUDI ar to dizainu ir kljuvis tik viendimensionaals, ka jau galiigi *******. Pat BMZ ir labaaks, nemaz nerunaajot par citiem sviestiem.

13901. viesis 27.februāris 2002 16:57
0 0 Atbildēt

IKS_525 Tu, ko? Starp bemberistiem ķerto nav! :) Viņš ir Peugeot fans un jūzeris- viņam ir Peggy 307. Ja gribi viņu nedaudz iepazīt, tad ielien te:

www.iauto.lv/viewtopic.php...c=251&forum=18

13906. viesis 27.februāris 2002 17:16
0 0 Atbildēt

2 Bimmer) Jaa) Izlasiju))

Lidz ritam!

13908. viesis 27.februāris 2002 17:19
0 0 Atbildēt

Tagad tev skaidra bilde par Vzini? :)

Labs i', davai!

13916. viesis 27.februāris 2002 18:16
0 0 Atbildēt

Jaa, tas ir audi nevis kaut kaads bmw, kas ruuseejot jau pat katalogos un skatlogos....

13923. viesis 27.februāris 2002 19:30
0 0 Atbildēt

Jā, tas nav nekāds reģistrēts lietotājs, bet gan viesis, kas kā vienmēr smako...

13926. viesis 27.februāris 2002 20:00
0 0 Atbildēt

:D

jasir, Tu uz palikshanu te ietaisiijies vai ;)) ?

13929. viesis 27.februāris 2002 20:14
0 0 Atbildēt

laikam pirmaa sakariigaa diskusija peedeeja apusgada laikaa:))

jaunais A3 dikti liidziigs izskataas SAAB konceptam 9X, vai varbuut man vienam tik taa liekas?

13931. viesis 27.februāris 2002 20:17
0 0 Atbildēt

Jaunais A3 vairāk ir līdzīgs SEAT Leonam, jo kā nekā, Seat dizaineris savā paspārnē ņem Audi...

13943. viesis 27.februāris 2002 20:52
0 0 Atbildēt

Uzraxti veel 3.reizi to textu!! Riktiigi forshi buus!! COOL! Kepku galvaa un gaidi kad sveetdien Williams Ferrari duumus ostiis!!!

13945. viesis 27.februāris 2002 20:53
0 0 Atbildēt

Viesi, tikai neliec man tevi nosaukt par Vzini, jo texts pēc tā ož...

Williams ostīs Ferrari izplūdi? Mazāk ass.lv anekdotes lasi :E

13949. viesis 27.februāris 2002 21:03
0 0 Atbildēt

Īstenībā tas A6 izskatās tāds pasukserīgs [manas domas]

13952. viesis 27.februāris 2002 21:05
0 0 Atbildēt

[arī manējās] :)

13953. viesis 27.februāris 2002 21:09
0 0 Atbildēt

nu bet jaunais 7-er ar nau labaaks (Ja nu vienīgi par 1%)

13954. viesis 27.februāris 2002 21:10
0 0 Atbildēt

pag, pag... tagad jau mūsu domas nesaskan... :E

13957. viesis 27.februāris 2002 21:22
0 0 Atbildēt

Es runaaju peec dizaina, iekšas ir cita lieta

13958. viesis 27.februāris 2002 21:23
0 0 Atbildēt

Dizains jau ir gaumes lieta, bet nāksies pierast, gan jau tev ar laiku arī iepatiksies, tici man, BMW rulzība nevienam nav gājusi secen :)

13960. viesis 27.februāris 2002 21:27
0 0 Atbildēt

tad jau e32 L versija ir 1000 reiz labaaka. Īstenībā es labāk izvēlētos Lncoln Towncar - nav jau bmw ātrums, bet man vienkārši patīk labāk :)

13965. viesis 28.februāris 2002 4:26
0 0 Atbildēt

tad jau labaak Caddy Eldorado 58' ;)

13971. viesis 28.februāris 2002 8:25
0 0 Atbildēt

Ne, tas ir vienraksi 3,14zdec!

Sorit braucu uz darbu. Prieksha brauc AUDI. Ooo, domaju tomer skaisti ir tas Allraod! Piebraucu tuvak...ne, tas ir A6 Avant, veel tuvakk....NEE tas ir A4 Avant!!!! Man ierosinajums AUDI grupai - rupnicaa razot vienu masinu un vienkarshi likt shildikus pec pasutijuma. Te Tev tavs A6, te A4, a vot A4 quatro shildiku nav - tatad nerazojam mes tadus autinjus). Un kad vajadzes mainit jauno modeli, var piemeram shildiku palielinat par 2mm - un ar to ari pietiks. Var razot turbo shildikus, vai ari guatro shildikus (piestiprinajas pie kuzova cetras vietaas).

SOrry par off)

Bet Allroad un TT - skaistas)

13992. viesis 28.februāris 2002 10:12
0 0 Atbildēt

Eu Bimmer aizej nomazgaa degunu, savaadaak tev visu muuzu liksies ka viss smako, viesi smako, audi smako, ferrari smako utt., mazgāties vajag tad neviens nesmakos. A zin kapeec tev liekas ka BMW nesmako? Taapeec ka tu tam pat tuvumaa neesi bijis!

14002. viesis 28.februāris 2002 10:37
0 0 Atbildēt

Tie vaacu dizaineri kautkaadi bez izdomas. (Laikam pareizaak dizaineri Vaacijaa, jo shitais ira spaanis??). Secinaajumi : visi dizaineri, kas nokljuust Vaacijaa paliek kuutri un zaudee domas lidojumu. Kameer vecis gatavoja Seatus tie dizaini taa nekas. Kaa kjeeraas klaat Audi iznaaca taspats kas citiem pirms 10 gadiem. Vai Vaacija buutu mentaalais Bermuudu trijstuuris?

14009. viesis 28.februāris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

Seat dizaineri, tas jaaatziist, subjektiivi, bet visu nobojaa. Seat tas ir autobuuves loceklis, vaarda tieshaa noziimee :) Lai gan Audi jau arii augstaak nepavelk.

P.S. kam patiik, tas lai rulee ar audi, bet es neredzu par ko te vareetu sajuusminaaties un fanot.( ieliekot lielu motoru dizains un autinnsh kaa taads nemainaas)

14129. viesis 28.februāris 2002 16:10
0 0 Atbildēt

Vis jau buutu labi, bet augsseejaa bilde ir tik labi redzama, ka vinna ir skaneeta no zzurnaala, vareejaat au to "bukti" izliidzinaat!

14130. viesis 28.februāris 2002 16:10
0 0 Atbildēt

Augšējais viesi- tu te mazāk @#@^@#, laikam esi piemirsis, ka no suksiem vislabākais ir SEAT, labāks arī par tavu sakaino Audi, saprati?

Tas tur augstākais @#%@#^ viesis- piever savu #$@#@#, ja negribi, lai Dievs tevi soda ar tava ^#&$&@# 'nosūtīšanu pie dieviem'...:E

Interesanti, kāpēc tādas lamas seko tikai pēc kaut kādu sakainu Viesu komentiem? :p Pareizi, viņi jau neko NERUBĪ !

14132. viesis 28.februāris 2002 16:11
0 0 Atbildēt

Tas 'augšējais viesis' domāts tas, kurš tur nosmakoja par Seat...

14196. viesis 28.februāris 2002 19:51
0 0 Atbildēt

skatos jums te vietām fleims aizgājis bet nu labi......

thnx Shearer! :)

14202. viesis 28.februāris 2002 21:18
0 0 Atbildēt

negribaas gari raxtiit, te buus iisumaa -

job$%^& izd$%^&* nah^&* dir&^#ji blj%^& ibiom%^* suk#&^*. ok?

ps. it iipashi eidis ar savu gjeniaalo spriedeleejumu par bermudu trijstuuri. NU KAA NEAIZIET, nu nevar taakaa japaanji griezt kazhoku uz otru pusi peec katra jauna modelja!! nu blj&^*... zaj#%*l tachu, visa pasaule kraamee virsuu Krisam Benglam par novatorisko jaunaas BMW septiitaas seerijas dizainu un atkaapshanos no tradiicijaam, UN VINJIEM ZINAAMAA MEERAA IR TAISNIIBA. piemeeram par to ka prieksheejie lukturi nedriixt buut tik augstu novietoti. un NEVIS TAAPEEC, ka suudiigi izskataas, bet gan TAAPEEC, ka vienkaarshi BMW taa nekad nav bijis un taatad ---> nepienaakaas buut. zheel, ka Tev taadas lietas nesaprast.... :(

14208. viesis 1.marts 2002 0:35
0 0 Atbildēt

Jaa audis krasavchiks sanaacis. kaa vienmeer!!!!!! :-p

14337. viesis 1.marts 2002 15:34
0 0 Atbildēt

ZZeel ka ssim audi ir lloti defektiivas bremzes. Vakar es gandriiz nositos. Un diizeli labaak nepeerciet , jo ssim konkreetajam modelim tas ir aizguuts no muusu zinaamaas gaz ruupniicas. Jaa jaa bremzzu diskus ssam modelim razzo zaz ruupniica.

14342. viesis 1.marts 2002 15:45
0 0 Atbildēt

Nu autiņš ir labs tikai kreisais rats kriit nost pa muusu ceļiem. Vispaar arii ar 3 riteņiem var attiistiit superaatrumu, kurš ir tuvs gaismas ātrumam, tādēļ pēc Enšteina teorijas mainaas likumi par LAIKU u.t.t. Taatad braucot ar taadu luuzni mees atgriezzamies pagaatnee nejau naakotnee. Vispaar es veel gribeetu piebilst par droshiibu. Diemzzeel taa ir zem normaalei standartiem. Es braucu pa shoseju uzsitu uz mazas bedres un stulbais airbegs tieshi purnaa. taa uz cella nositu 10 purnus. Nepeerkat shito VRAKU

14350. viesis 1.marts 2002 16:11
0 0 Atbildēt

Nu kas tas ir, kā piektdiena klāt, tā pilns iAuto ar dauņiem, imbicīļiem vai vienkāršiem idiotiem, kas raksta savus atapīgos komentus!

14355. viesis 1.marts 2002 16:52
0 0 Atbildēt

Daudz jau no vecaa A6 neatshkiraas. Protams ir kljuvis skaistaaks(lukturi, buferi).

14361. viesis 1.marts 2002 19:12
0 0 Atbildēt

Jo vairāk es palasu iauto komentārus , jo vairāk man krīt uz nerviem tā "BMW rulzība" ! Pašam kādreiz bij BMW 524TDA un par BMW neko sliktu nevaru pateikt, bet vai jums pašiem nepiegriežas malt vienu un to pašu ??

14410. viesis 2.marts 2002 23:50
0 0 Atbildēt

laikam negriežas........

14552. viesis 4.marts 2002 12:56
0 0 Atbildēt

Malt vienu un to pašu? Bet ko darīt, ja ir tādi, kuriem sūdīgi pelec tā "BMW rulzība"?

14628. viesis 4.marts 2002 15:39
0 0 Atbildēt

neko

14638. viesis 4.marts 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Njā, Audiman, iespējams, ka suksība ir neārstējama slimība :)

14826. viesis 5.marts 2002 13:11
0 0 Atbildēt

Bimmer, paskaties vai tu neesi stulbs!

14896. viesis 5.marts 2002 16:46
0 0 Atbildēt

Viesi, skatos uz tevi, bet tur stulbums ir vairāk...

14899. viesis 5.marts 2002 16:49
0 0 Atbildēt

BMW un Audi ir tehniski apmēram vienā līmenī, un abi ir teicami. Būtiskākās atšķirības - piedziņas veids un dizains. Tad nu katrs izvēlas pēc savas gaumes...

14904. viesis 5.marts 2002 16:52
0 0 Atbildēt

Kā cilvēkus es vairāk cienu Audi braucējus pretstatā BMW vadītājiem. Iemesls: Audisti iekuļas avārijās krietni retāk nekā Bemberisti, viņiem nav pārmērīgi sakāpis galvā fakts, ka viņiem pieder labs auto.

14952. viesis 5.marts 2002 17:56
0 0 Atbildēt

Peksi, par to avāriju statistiku tu smagi kļūdies, te kaut kur viens viesis bija ielicis statistiku, kur no 100'000 BMW avārijās iekuļas 98 gab., pretstatā Audi ~200 gab. Tā kā secinājumus izdari pac.

14954. viesis 5.marts 2002 18:05
0 0 Atbildēt

Tā, te būs precīzi dati-

BMW- 96,6 (no tūkstots auto avārijā iekļuvuši)

AUDI- 134

VW -115.5

Honda-207

subaru- 246.2

suzuki- 226.9

Alfa romeo- 207.6

Mitsubishi-193

Žurnāls MOTOR 2001.10/6.lpp

Bojā gājušie:

Opel 197 cilvēki

Audi 183

Ford 162

BMW 99

Žurnāls MOTOR 2001.10/6.lpp

14988. viesis 5.marts 2002 21:03
0 0 Atbildēt

Bimmer:

kurā valstī nez tas ir??? paliec uz zemes, apskaties kā ir Latvijā!!

15008. viesis 6.marts 2002 9:17
0 0 Atbildēt

Bojā gājušie ar Audi ir vairāk tāpēc, ka Audi automobiļu vispār ir daudz vairāk. Atbalstu Audimanu.

15087. viesis 6.marts 2002 12:44
0 0 Atbildēt

Vecīt, tie dati ir ņemti uz 1000 katras šīs markas automašīnām, nevis no kopējā auto skaita... Valsts? Who cares...

15146. viesis 6.marts 2002 15:14
0 0 Atbildēt

domāju ka starp valtīm ir liela starpība..ļoti liela!!

15149. viesis 6.marts 2002 15:18
0 0 Atbildēt

Piekrītu Audimanam. Vācijā, Austrijā un citur Eiropā BMW vadītāji ar dumību un pārgalvību neizceļas, bet Latvijā gan tā notiek.

15158. viesis 6.marts 2002 15:40
0 0 Atbildēt

Jā, un Audisti, es domāju- kupejisti, arī ir tādi paši kā Rietumos, vai ne? :E

15166. viesis 6.marts 2002 16:15
0 0 Atbildēt

Audisti, vidēji rēķinot, ir prātīgāki.

15185. viesis 6.marts 2002 17:57
0 0 Atbildēt

Vācijā Bmw braucēji ir viss agresivākie, tur Audi Coupe nav populāra mašīna, viņiem gonšiki ir tjunigotie Golfisti, kuru ir ļoti daudz..

pie mums vēl ir nekaunīgie MB, kuri lien visur kur nevajag, vācijā ar Mb brauc cilvēki kuriem 40 un vairāk, tātad zolīdie :)

15196. viesis 6.marts 2002 19:17
0 0 Atbildēt

Pirms ~ 1/2 gada radioaparātā stāstija ka visvairāk avārijās iekuļas sarkani Audi (tas ņemts % no attiecīgās krāsas mašīnu kopskaita). Es arī ar tādu vizinos...

P.S. Ir meli, lieli meli un statistika :)

15197. viesis 6.marts 2002 19:24
0 0 Atbildēt

:D piekrītu NIkam :)

15213. viesis 6.marts 2002 22:09
0 0 Atbildēt

2 A.MAN: Kuram apgalvojumam ????

Par 1. Visas manas mašīnas ir bijušas sarkanas - Scorpio (2,8 l); Volvo 850 (2,5 l), Opel Astra (par laimi īsu brīdi tikai) un tagad A4 Avant 1.9 TDI (godīgi sakot pēdējie divi nav mani, bet Unilīzinga auto). Kopā esmam noripojuši ~ 300 Kkm un iztikuši tikai ar dažām skrambām. Lielākais "varoņdarbs" bija kad ar A4 ierāvu sānos 323, BMW protams. Bet to es dariju speciāli - audzināšanas nolūkos. Laikam ilgstoši braucot ar sarkanu auto prātiņš drusko noliecas :(. Tagad mazliet jānožēlo - tam džekam nebija apdrošināšanas - ne kasko ne obligātās, un es ticu ka mūsu auto komunikācija viņam padaudz izmaxāja. Neizskatijās ka džeks būtu tāds turīgs, arī autiņam bija tikai tā smukā bļemba pie kapota, pārējais bija spēcīgi sapuvis (pakaļējais spārns notrūka ar lielu troksni, bet Audi tikai drusku nošvīkājās bufera stūris). Bet tagad mums ir pilsonis kurš neraus pāri pie dzeltenā :)

15214. viesis 6.marts 2002 22:33
0 0 Atbildēt

par tiem meliem un statistiku!!

P.S. A4 tīri laps, tikai biku pa augstu(gan sēdvieta, gan pac auto) .ir braukc, bija patīkamas emocijas :)

15363. viesis 7.marts 2002 15:29
0 0 Atbildēt

Nemaz tika auksts A4 nav (ja parauj kloķīti zem sēdekļa, tas nolaižas zemāk :)), un arī "vēders" šļūc pa sniegu regulāri - orģinālā "panna" jau notrūka :(

Piekrītu par emocijām - vādāmība ir OK, bet baigā sāpe ir priekšējā piekare. Jau 2. plauktu komplekts iet uz beigām - mans smalkais "drivers car" kļūst līdzīgs neizteiksmīgam Volvo - purns šūpojas kā kuģis jūrā un stūre vairs tā neklausa. Rem. izmaxas ap 150 Ls :( Regulāri braucu uz Vāciju caur PL ziemeļiem (caur Waršavu nē - bail no bosikiem). Kas būs braucis zinās - tā nav šoseja, bet extrēmistu taka. Tur tad arī jūt Audi piekares pārākumu, diemžēl šis pārākums nav lēts...

15364. viesis 7.marts 2002 15:30
0 0 Atbildēt

Tas tur augšā ir Niks

15365. viesis 7.marts 2002 15:40
0 0 Atbildēt

to NIKS:

Kura gada tas A4 tev ir? Cik zinu pirmos divus gadus ražotajiem bija problēmas ar priekšas piekari, vēlākajiem modeļiem Audi apgalvo ka viss kārtībā.

15368. viesis 7.marts 2002 15:50
0 0 Atbildēt

Viesis plkst. 15:29:34: Cik km ir caur Polijas ziemeļiem no Lietuvas robežas līdz Vācijas robežai ?

15398. viesis 7.marts 2002 16:49
0 0 Atbildēt

2 Specs: '97/05 TDI

2 Pexis: No D-PL robežas līdz Rīgai ir 1250 km. Es to atceros, jo ar A4 šo attālumu nobraucu ar 1 bāciņu, resp. 60 l DD

15400. viesis 7.marts 2002 16:54
0 0 Atbildēt

Jā, Audi-VW turbodīzeļi ir varen ekonomiski...

15413. viesis 7.marts 2002 17:40
0 0 Atbildēt

Un TDI 200 km/h arī rullee :)

15480. viesis 8.marts 2002 10:20
0 0 Atbildēt

Viesis plkst. 17:40:03

Protams, pa Vācijas autobāņiem ar Audi-VW TDI motoru arī 200 km/h ir reāli.

15489. viesis 8.marts 2002 10:33
0 0 Atbildēt

Ja dikti vaig arī LV var 200 km/h dabūt.

15502. viesis 8.marts 2002 10:51
0 0 Atbildēt

Viesis plkst. 10:33:09:

Latvijā dabūt šo ātrumu var, bet tas ir ļoti bīstami.

Manam Vento 1,8 litru benzīnniekam pēc papīriem maksimālais ātrums ir 180 km/h.

15651. viesis 9.marts 2002 19:49
0 0 Atbildēt

man tā augstuma sajūta tapēc ka pārsēdos no A4 uz savu 100to, kurš nu i vareni zems un ērts :)

16802. viesis 18.marts 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti