Kompānija Nissan Motor pabeigusi darbus pie sava jaunā kompaktā modeļa Otti - šis ir jau trešais mazulis Japānas tirgum, bet kompānija plāno pārdot 3 000 tā eksemplārus gadā. Divi citi ir Moco un Clipper.
Otti priekšrocību vidū jāuzsver kompaktais izmērs un manevrētspēja - to var noparkot tur, kur neielīdīs neviens cits auto, bet ar savu 1 550 mm augstumu nav jābaidās no daudzstāvu autostāvvietām. Neparasti lielie stikli nodrošina vadītājam lielisku redzamību.
Šim mazulim paredzētie dzinēji ir divi - 3G83 un 3G83 ar turbīnu. Abiem var piemeklēt vienu no trim transmisijām - 3- vai 4-pakāpju automātisko un 5-pakāpju mehānisko. Turklāt piedziņa var būt gan uz priekšējiem, gan visiem četriem riteņiem.
Otti tiks ražots desmit krāsu toņos, ieskaitot arī ekskluzīvo zilo Rheims Blue, kas ir tikai Nissan kompānijai. Salons ir pietiekoši vienkāršs un funkcionāls. Spidometra novietojums ir neparasts - tieši instrumentu paneļa vidū. Visas pogas un vadības kloķīši arī sagrupēti centrā, bet sānos ir nelieli nodalījumi sīklietām. Lai piešķirtu auto nedaudz sportiskuma, stūrei ir trīs spieķi un tā ir apvilkta ar īstu ādu.
Salonā katrā krēslā ir daudz nelielu kabatiņu un nodalījumu dažādiem priekšmetiem un ērts, daudzfunkcionāls glāžu turētājs durvīs. Tikai nez kādēļ - vadītāja pusē.
Par drošību rūpējas ABS un EBD, bet augstu novietotais stop-signāls ļauj aizmugurē braucošajiem savlaicīgi pamanīt, ka Otti vadītājs sācis bremzēt.
Nosaukums Otti radies no itāļu vārda "ottimo", kas nozīmē "optimāls". Kompānija uzskata, ka šāds nosaukums pilnībā atspoguļo visu auto galveno 'pašību apvienojumu.
Nu vispār jau vārdam "ottimo" ar "optimāls" ir visai mazs sakars!
Varbūt autors bija domājis vārdu "ottimale", kas tiešām nozīmē "optimāls"
ottimo - labākais, ļoti labs, lielisks