Keramiskās bremzes 12 cilindru Audi A8 15

 
16.jūnijs 2005 11:01

Audi piedāvā jaunu bremžu tehnoloģiju, kurai paredzēta sērijveida ražošanas debija. Audi flagmanim, 12 cilindru A8 - nākotnē, kā papildus iespēja, būs pieejamas arī keramiskas bremzes. Jaunie bremžu diski ne tikai četrreiz ilgāk kalpo salīdzininājumā ar tradicionālajiem tērauda diskiem, bet arī nodrošina izcilu bremzēšanas kvalitāti pat apstākļos, kad automobilis tiek vadīts ar maksimālu ātrumu.

Ievērojami samazinātais svars arī norāda uz braukšanas komforta un vadības raksturlielumu uzlabojumiem, samazinot automobiļa neatsperoto masu.



Bremžu diski ir izgatavoti no īpaši apstrādāta keramikas materiāla, kas daudzkārt jau ir pierādījis sevi aeronautikas un kosmiskajā tehnoloģijā. Keramikas materiāla jauktā struktūra ir izveidota no silīcija karbīda, ļoti cieta un nodilumizturīga pamatmateriāla ar kristālisku struktūru, atbilstošu dimanta struktūrai. Ļoti stipras oglekļa šķiedras, kas iestrādātas šajā pamatmateriālā, spēj absorbēt iespējamos spriegumus.

Augsto tehnoloģiju materiāls piedāvā visu priekšrocību klāstu. Vizuāli pamanāmākais no tiem ir nejūtība pret koroziju; uz keramiskā bremžu diska jūs neatradīsiet nevienu rūsas veidošanās pazīmi. To izskats, demonstrējot izcili perforētu profilu un sarkanās bremžu skavas, ir sportisks un moderns.

Tehniskajām priekšrocībām ir pat vēl lielāka ietekme: pirmkārt, svara samazinājums par apmēram pieciem kilogramiem vai aptuveni 50 %, rēķinot uz katru riteni. Rezultātā iegūstam acīmredzamu neatsperotās masas samazinājumu pie riteņiem, kas savukārt padara braucienu vēl komfortablāku. Bremžu mezgla samazinātais svars uzlabo arī transporta līdzekļa vadības īpašības.



Augsta keramisko disku nodiluma izturība paildzina kalpošanas laiku līdz pat 300 000 kilometriem ikdienas darba apstākļos, tas ir četras reizes ilgāk, nekā paredzēts tērauda diskiem. Vēl jo vairāk, disku nodilums bremžu kalpošanas laikā ir tikai 0,5 milimetri.

Keramiskā bremžu sistēma demonstrē arī ievērojamu soli uz priekšu, runājot par bremžu darbību. Diski piedāvā augstu bremzēšanas spēku pat tad, ja automobilis tiek vadīts ar ātrumu, kas tuvojas tā maksimālajām iespējām. Aizsardzība pret bremžu darbības pavājināšanos, kura seko pēc atkārtotas bremžu lietošanas, braucot pa garām kalnu nogāzēm, ir daudz pārāka par tradicionālajām bremzēm. Augstas kvalitātes transporta līdzekļiem, tādiem kā W12 Audi A8, tas pārvēršas lielākā drošības rezervē uz ceļa.

Autovadītājiem ir iespēja novērtēt keramisko bremžu iedarbīgumu arī subjektīvā līmenī, pateicoties atbilstoši jūtīgam bremžu pedālim visos ekspluatācijas apstākļos. Neatkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem nav arī jābaidās, ka jebkuros apstākļos būtu jūtama bremžu vibrācija.

Keramiskie diski ar 380 milimetru diametru ir pielāgoti priekšējam 19 collu riteņu pārim. Aizmugures bremžu diski sasniedz 356 milimetru diametru. Keramisko bremžu disku gredzeni ir ar desmit kustīgiem savienojuma elementiem no nerūsējošā tērauda piestiprināti riteņa rumbai. Komplicēta iekšējo dzesēšanas kanālu sistēma nodrošina optimālu bremžu disku dzesēšanu. 6-virzuļu Brembo monobloka alumīnija bremžu mehānismi nodrošina nepieciešamo bremzēšanas spēku priekšējiem riteņiem. Līdzīgi kā pārējiem Audi A8 modeļiem, elektomehāniskā stāvbremze pieder pie standataprīkojuma.
 
Visi komentāri
 
170324. viesis 16.jūnijs 2005 11:08
0 0 Atbildēt

kaut kā taču cenas ir jāpaceļ

170327. viesis 16.jūnijs 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Tad jau tās bemzes piķos normāla autiņa cenā!

170329. viesis 16.jūnijs 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka viens no autoriem specializējas tehniskās literatūras tulkošanā =) Kaut gan ir OK.

170336. viesis 16.jūnijs 2005 11:54
0 0 Atbildēt

8D

170347. viesis 16.jūnijs 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad Porsche keramikas bremžu komplekts maxā pāri par 20tk eirām

Domāju, ka šis varētu maxāt līdzīgi!

Bet nu tur ar tām keramiskajām bremzē ir tāda štelle, ka šamās labi bremzē tikai kad ir karstas.

170348. viesis 16.jūnijs 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Ljoti veertiigs jaunums.

Hesus - tieshi taa, arii Porsche piedaavaa keramiskaas bremzes, kuraam, kaa izraadaas ir jeega tikai trasee; uz ielas taas tikai traucee :(

170360. viesis 16.jūnijs 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Hesusu par audi prezidentu, nu dikti jau gudrz.

170363. viesis 16.jūnijs 2005 13:55
0 0 Atbildēt

kalpos 4x ilgaak, bet maksaas 20x vairaak. :)

170364. viesis 16.jūnijs 2005 13:59
0 0 Atbildēt

Gribi - ņem! Negribi - neņem!

Ko te diskutēt? :)

170370. viesis 16.jūnijs 2005 14:45
0 0 Atbildēt

nu es gribu sev keramiskas bremzes, uz balkona puķu podus uz viņiem smuki turēt. Kur var nopirkt? Es domāju, bez tā visa vāgena???

170372. viesis 16.jūnijs 2005 14:53
0 0 Atbildēt

170370. viesis, ņem arī vāģi, jo tur pa vasaru varēsi vēl tomātus audzēt.

Bet vispār vāģis kā pienākas - dārgs un piebāzts ar augstām tehnoloģijām. Kaut kā jau tā tehnoloģija ir jāattīsta. Loģiskāk ir to darīt uz šādiem biezo vāģiem nekā uz golfiņiem.

170379. viesis 16.jūnijs 2005 15:11
0 0 Atbildēt

silīcija karbīds tiek izmantots jau porshe carrera GT gan bremzhu diskos gan sajuuga diskaa..

170382. viesis 16.jūnijs 2005 15:18
0 0 Atbildēt

Nu jā lasīju, ka pat GT2 jūzeri mainot viņas uz parastajām.

170391. viesis 16.jūnijs 2005 16:12
0 0 Atbildēt

Normāls raksts vienreiz sanācis. Paldies! Un A8 ar šādām bremzēm tiešām ir konfekte :) Ja tās uz ielas nebūtu lietojamas, tad A8 savu mūžu tās neredzētu...

170527. viesis 19.jūnijs 2005 9:56
0 0 Atbildēt

dhughduhgufhugihdghduhjhvjvjdmnvbdhmbjd dfg gbd gb dfh hfhr hf

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī?

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti