Audi piedāvā jaunu bremžu tehnoloģiju, kurai paredzēta sērijveida ražošanas debija. Audi flagmanim, 12 cilindru A8 - nākotnē, kā papildus iespēja, būs pieejamas arī keramiskas bremzes. Jaunie bremžu diski ne tikai četrreiz ilgāk kalpo salīdzininājumā ar tradicionālajiem tērauda diskiem, bet arī nodrošina izcilu bremzēšanas kvalitāti pat apstākļos, kad automobilis tiek vadīts ar maksimālu ātrumu.
Ievērojami samazinātais svars arī norāda uz braukšanas komforta un vadības raksturlielumu uzlabojumiem, samazinot automobiļa neatsperoto masu.Bremžu diski ir izgatavoti no īpaši apstrādāta keramikas materiāla, kas daudzkārt jau ir pierādījis sevi aeronautikas un kosmiskajā tehnoloģijā. Keramikas materiāla jauktā struktūra ir izveidota no silīcija karbīda, ļoti cieta un nodilumizturīga pamatmateriāla ar kristālisku struktūru, atbilstošu dimanta struktūrai. Ļoti stipras oglekļa šķiedras, kas iestrādātas šajā pamatmateriālā, spēj absorbēt iespējamos spriegumus.
Augsto tehnoloģiju materiāls piedāvā visu priekšrocību klāstu. Vizuāli pamanāmākais no tiem ir nejūtība pret koroziju; uz keramiskā bremžu diska jūs neatradīsiet nevienu rūsas veidošanās pazīmi. To izskats, demonstrējot izcili perforētu profilu un sarkanās bremžu skavas, ir sportisks un moderns.
Tehniskajām priekšrocībām ir pat vēl lielāka ietekme: pirmkārt, svara samazinājums par apmēram pieciem kilogramiem vai aptuveni 50 %, rēķinot uz katru riteni. Rezultātā iegūstam acīmredzamu neatsperotās masas samazinājumu pie riteņiem, kas savukārt padara braucienu vēl komfortablāku. Bremžu mezgla samazinātais svars uzlabo arī transporta līdzekļa vadības īpašības.
Augsta keramisko disku nodiluma izturība paildzina kalpošanas laiku līdz pat 300 000 kilometriem ikdienas darba apstākļos, tas ir četras reizes ilgāk, nekā paredzēts tērauda diskiem. Vēl jo vairāk, disku nodilums bremžu kalpošanas laikā ir tikai 0,5 milimetri.
Keramiskā bremžu sistēma demonstrē arī ievērojamu soli uz priekšu, runājot par bremžu darbību. Diski piedāvā augstu bremzēšanas spēku pat tad, ja automobilis tiek vadīts ar ātrumu, kas tuvojas tā maksimālajām iespējām. Aizsardzība pret bremžu darbības pavājināšanos, kura seko pēc atkārtotas bremžu lietošanas, braucot pa garām kalnu nogāzēm, ir daudz pārāka par tradicionālajām bremzēm. Augstas kvalitātes transporta līdzekļiem, tādiem kā W12 Audi A8, tas pārvēršas lielākā drošības rezervē uz ceļa.
Autovadītājiem ir iespēja novērtēt keramisko bremžu iedarbīgumu arī subjektīvā līmenī, pateicoties atbilstoši jūtīgam bremžu pedālim visos ekspluatācijas apstākļos. Neatkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem nav arī jābaidās, ka jebkuros apstākļos būtu jūtama bremžu vibrācija.
Keramiskie diski ar 380 milimetru diametru ir pielāgoti priekšējam 19 collu riteņu pārim. Aizmugures bremžu diski sasniedz 356 milimetru diametru. Keramisko bremžu disku gredzeni ir ar desmit kustīgiem savienojuma elementiem no nerūsējošā tērauda piestiprināti riteņa rumbai. Komplicēta iekšējo dzesēšanas kanālu sistēma nodrošina optimālu bremžu disku dzesēšanu. 6-virzuļu Brembo monobloka alumīnija bremžu mehānismi nodrošina nepieciešamo bremzēšanas spēku priekšējiem riteņiem. Līdzīgi kā pārējiem Audi A8 modeļiem, elektomehāniskā stāvbremze pieder pie standataprīkojuma.
kaut kā taču cenas ir jāpaceļ