Divu gadu gaidīšanas laiks kopš koncepta Pikes Peak parādīšanās tuvojas beigām. Frankfurtes starptautiskajā autosalonā Audi oficiāli prezentēs savu pirmo īsto apvidus auto – Q7. Prasmīgi kāpinot interesi par auto, ingoldštatieši ilgi turējuši publiku sasprindzinājumā. Beidzot kompānija publicējusi auto oficiālās fotogrāfijas.
Audi Q7 koncepcija ir vienkārša - pilnvērtīgs premium segmenta apvidus auto, kas apveltīts ar vieglā auto dinamiku un vadāmību. Pagaidām kompānija publicējusi tikai auto eksterjera fotogrāfijas, pēc kurām var spriest, ka auto radīts Audi korporatīvajā stilā un nekādu revolucionāru izmaiņu salīdzinājumā ar spiegu foto nebūs. Pateicoties jumta formai, diezgan apjomīgais Audi Q7 (garums – 5 metri, platums – 2 metri, augstums – 1,75 metri) patiesi izskatās visai dinamisks.
Auto priekšpusē dominē jau heraldiskā radiatora reste Singleframe, kuras malās izvietoti lukturi. Zemāk - masīvs buferis ar milzīgām gaisa savācējlūkām un intergrētiem miglas lukturiem. Ja priekšpusē salīdzinājumā ar konceptu Pikes Peak izmaiņas praktiski nav pamanāmas, tad auto aizmugure gan ir piedzīvojusi dažu labu pārmaiņu. Šaurie lukturi atdevuši savu vietu pietiekami lieliem bloklukturiem, kuru dizains līdzinās pēdējiem Audi, tādiem kā A6 un A4. Turklāt, ja Pikes Peak aizmugures durvju rokturis ir ieslēpts virsbūvē, tad Q7 tas ir "klasiskajā" variantā.
Audi Q7 konstruēts uz par 13 cm pagarinātas VW Touareg platformas. Tirgū auto nonāks 2006. gada sākumā. Sākotnēji auto būs aprīkots ar V8 dīzeļdzinēju un jaudīgu benzīna agregātu. Vēlāk parādīsies versija ar 12 cilindru benzīna dzinēju un arī ar hibrīddzinēju. Pneimopiekare un quattro pilnpiedziņa, loģiski, ir jau bāzes aprīkojumā. Eiropas tirgū Audi Q7 cena būs, sākot no 50 000 eiro.
tāpat kā jaunais s-klases mersis, šitam nokopēts no vecā Ford Focus kādreiz kritizētās sānu līnijas ap riteņiem. tātad vecā Ford Focus dizains ir bijis patiesi revolucionārs savulaik.