«Gentlemen`s Racing Team» atskats uz III posmu 1

 
4.jūlijs 2005 17:19

2. – 3.jūlijā Bauskas rajonā notika iAuto rallija kausa III posms - "Mūsa 2005".

Sākums jau kā ierasts šādiem pasākumiem ierašanās bāzes vietā, kas šoreiz bija sporta komplekss „Mūsa”, reģistrācija, mandātu un tehniskā komisija.

Pēc dalībnieku sapulces pasākums sākas ar pirmo regularitātes braucienu, kurā iesildamies un „priecājamies” par nevisai jauko un akmeņaino ceļa segumu.



Otrais piegājiens, kas bija sinhronās regularitātes pirmais brauciens, ne tikai mums, bet lielākajai daļai sagādāja patiesu jautrību, jo organizatora iekļautais āķis leģendā, kad pa lokveida krustojumu bija jāveic 2 apļi, nosita no ritma un saprašanas ne tikai mūs.

Kad visi iespējamie varianti līdz nākamajam orientieriem bija izmēģināti, bet nekas nesakrita un beidzot radās apgaismība uz kuru pusi tad īsti ir jādodas, tad atvēlētais laiks šai „atrakcijai” jau bija galā un lai nonāktu laika kontrolē (LK) pēc iespējas ātrāk, vidējais pārvietošanās ātrums nebija mazs. (neminēšu kāds) :)

„Mūsa” kompleksā turpinājumā notika iepazīšanās ar krosa trasi, izvietotajiem slāpētājiem un stenogrammas sastādīšanu.

Pēc nelielas atpūtas devāmies pārbraucienā pēc kartes uz sinhronās regularitātes brauciena otro startu, kas īpašus pārsteigumus vairs nesagādāja, jo nu jau visi šo viltīgo posmu bāzē bija pārrunājuši.

Veicot šo posmu arī lietus mūs pārsteidza un atgriežoties bāzē, kur nākamais posms bija papildsacensības, jeb veiklības brauciens pa iepazīto, mālaino trasi trasi, kas pēc lietus bija ļoti slidena un viltīga.

Šo papildsacensību veicām divas reizes un vērtēts tika labākais laiks no diviem braucieniem, tā kā lietus bija mitējies un trase apžuvusi, tad iespēju uzlabot rezultātu, ja ne visi, tad lielākā daļa izmantoja noteikti.

Pēc plkst 23 devāmies orientēšanās posmā, kas bija visai interesants gan no braukšanas viedoļa, gan kontrolpunktu (KP) atrašanas viedokļa, kas bija mazliet paslēpti un uzreiz acīs nekrita. Tumsā tik tikko spējām izvairīies no vietējo puišeļu saliktajiem ķieģeļiem uz ceļa. Diemžēl jāsecina, kad šie jokdari laikam neapzinās, ar ko viņu spēlītes varēja beigties.

Bet protams, ka šis fakts nespēja sabojāt sacīksti, varbūt, ka arī šī iemesla dēl mazliet aizrāvos apspriežoties ar stūrmani, ka mazliet bāzes teritorijā pārkāpu ātrumu, lai gan šis fakts tika konstatēts ar muzeja cienīgu eksponātu, kas ne tuvu neatbilst LVS standartiem un protams bija bez metroloģijas pārvaldes izsniegtā sertifikāta un verifikācijas uzlīmes 

Otrā sacensību diena sastāvēja no 3 braucieniem pa Sporta kompleksa „Mūsa” autokrosa trasi, kur katrā braucienā bija jāveic 2 apļi - viens „pret spalvu”, otrs pareizā virzienā.

Šeit jau varēja katrs demonstrēt sava auto iespējas, protams saprāta robežās, un personīgās prasmes.

Manuprāt, šoreiz nebūs neviens, kas teiktu, ka pasākums bija par lēnu, bet neaizmirsīsim, ka mēs visi piedalāmies ar standartauto

Paldies Elmāram, sporta kompleksa „Mūsa” komandai un visai iAuto komandai par šo sportisko nedēļas nogali.

“Gentlemen’s Racing Team”
Pilots
Edgars Avotiņš
#9



 
Visi komentāri
 
171505. viesis 4.jūlijs 2005 17:38
0 0 Atbildēt

No pieejamā foto apskata apkopotas mūsu bildes apskatāmas:

www.wasx.net/gallery/thumbnails.php?album=47

Ja kādam pūrā ir #9 ekipāžas bildes, būšu priecīgs saņemt uz e-mail edgars@baltinet.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti