Jūnijā tika pārdotas 117 vieglās automašīnas. Līdz ar to Opel bija otra vislabāk pārdotā auto marka, piekāpjoties tikai Toyota. Tas ir ļāvis Opel pakāpties no 6. uz 4. vietu vieglo automašīnu pārdošanas reitingā.
Kopā šī gada pirmajos sešos mēnešos ir pārdotas 422 vieglās Opel automašīnas (par 55% vairāk nekā 2004.gada pirmajos 6 mēnešos), kas veido 5.89% tirgus daļu. Tirgus daļas pieaugums attiecinot pret 5 mēnešu pārdošanu 2005. gadā ir +0.58% un pret 6 mēnešu pārdošanu 2004. gadā +0.68%. Rekorda mēnesis tas ir bijis arī Opel Astra modelim – 59 pārdotas automašīnas, kas ļāva Astrai apsteigt Ford Focus un ierindoties 2. vietā segmentā uzreiz pēc Toyota Corolla, sasniedzot par 1% lielāku segmenta tirgus daļu (kopā Astra ir 11.5% segmenta tirgus daļa).Chevrolet – stabila izaugsme
Tikai nesen Chevrolet svinēja 1 gada jubileju kopš uzsākta šīs auto markas tirdzniecība Latvijā. Kopā ar jūnijā pārdotajām 40 automašīnām, pirmajos 6 mēnešos ir pārdotas 195 Chevrolet vieglās automašīnas, sasniedzot ievērojamu tirgus daļu – 2.69%. Salīdzinājumam Chevrolet tirgus daļa Rietumeiropā ir 0.94% un Centrāleiropā - 2.12%. Nesen uzlabotais Chevrolet Aveo ir šīs markas pārdošanas līderis, ieņemot 3. vietu mazo auto segmentā un 6.9% segmenta tirgus daļu (kāpums no 5. uz 3. vietu segmentā). Kopā Chevrolet tirgus daļas pieaugums attiecinot pret 6 mēnešu pārdošanu 2004. gadā ir +2.1%.
Saab gandrīz trīskāršo pārdošanas apjomu
Saab, būdama t.s. ’premium’ marka, nevar lepoties ar lielu pārdoto automašīnu skaitu, taču, neskatoties uz to, ir sasniegusi būtisku pārdošanas pieaugumu Latvijā. Ja 2004. gada pirmajos 6 mēnešos tika pārdotas tikai 17 Saab automašīnas, tad šī gada pirmajā pusgadā to ir pārdots 2.7 reizes vairāk – 46 automašīnas. Atzīstami, ka Saab kā marka, kuras piedāvājumā ir tikai 4 modeļi, ir sasniegusi šādu teicamu rezultātu. Jādomā, ka rudens pusē gaidāmais jaunais Saab 9-3 SportCombi modelis vairos Saab cienītāju pulku un veicinās tālāku šīs auto markas izaugsmi Latvijā.
Kurš to ārprātu pērk????!