Latvijas autoceļu atlantam - otrais izdevums 35

 
22.jūlijs 2005 8:00

2002. gada vasarā Karšu izdevniecība Jāņa sēta izdeva apjoma un kvalitātes ziņā vēl nebijušu pirmizdevumu Latvijas autoceļu atlantu, kurš īsā laikā iemantoja ļoti lielu popularitāti Latvijas autobraucēju, tūristu un visu citu karšu lietotāju vidū.

Trīs gadu laikā kopš atlanta pirmizdevuma iznākšanas tas ir kļuvis par bestselleru, vairākas reizes tiražēts atkārtoti un ir saņēmis arī starptautisku atzinību – ikgadējā Kanādā notiekošajā kartogrāfijas programmatūru ražotājkompānijas Avenza Systems konkursā tas tika atzīts ne tikai par labāko izdevumu ceļu karšu kategorijā, bet arī par 2002. gada labāko karti pasaulē absolūtajā vērtējumā.

Mērogs ceļu kartei 1:200000 (1cm kartē atbilst 2 km dabā), interesantākās vietas 1:100000, pilsētu un ciemu plāni 1:20000
Trīs gadus pēc pirmizdevuma Karšu izdevniecība Jāņa sēta ir laidusi klajā Latvijas autoceļu atlanta otro, pārstrādāto izdevumu. Tas ir atjaunots un papildināts saturā: pilnībā ir pārstrādāta Latvijas ceļu karte, kurā atainotas izmaiņas ceļu segumos, izvietojumā un numerācijā, aktualizēta informācija par apdzīvotību, servisa un apskates objektiem, tāpat arī klāt nākuši vairāki jauni apdzīvoto vietu plāni un pārstrādāti jau iepriekš publicētie (kopumā atlanta otrajā izdevumā to ir vairāk nekā 100). Pirmā Latvijas autoceļu atlanta lietotāji šeit atradīs daudz izmaiņu, jo jaunais izdevums ir karšu izdevniecības pēdējo 3 gadu darba gala rezultāts, tajā ir apkopota visa tā informācija, kas ir konstatēta gan lauka apsekojumos, gan darbā ar kartogrāfijas materiāliem un uzziņu informāciju.

Jaunais Latvijas autoceļu atlants ir mainījies ne tikai saturā, bet arī formā: ņemot vērā atlanta lietotāju atsauksmes un praktiskus apsvērumus, tagad tā formāts ir A4, kas ļauj parādīt lielāku kartes teritoriju vienā atlanta lappušu atvērumā, padarot ērtāku tā lietošanu. Sevišķi būtiski tas ir ietekmējis apdzīvoto vietu plānus – jaunais formāts ir ļāvis tos izveidot daudz pārskatāmākus un plašākus. Gandrīz visiem pilsētu un ciemu plāniem ir ieviesta māju numuru adresācija, kuras neesamība bija lielākais trūkums atlanta pirmajā izdevumā.

Lietotāju ērtībai visus atlantā ievietoto karšu un plānu pārskatus, attālumu tabulu un atlanta ceļu kartē izmantotos apzīmējumus var apskatīt vienkopus uz atlanta vākiem.

Atlanta lietotājiem vajadzīgo palīdzēs atrast pārstrādātais ģeogrāfisko nosaukumu rādītājs (administratīvā un teritoriālā iedalījuma vienības, apdzīvotās vietas, ezeri, upes, kalni, aizsargājamās dabas teritorijas, dzelzceļa stacijas u.c.) un ielu nosaukumu alfabētiskais rādītājs, ar kura palīdzību var atrast visas atlantā iekļauto pilsētu un ciemu plānu ielas.

Tas viss un arī vēl pārskata un dažādas tematiskās kartes, autobraucējiem nozīmīga informācija latviešu, angļu, vācu un krievu valodā iekļauts 274 atlanta lappusēs. Parocīgais atlanta formāts un vāki ar atlokiem garantēs tā ērtu lietošanu un ilgu kalpošanu!
 
Visi komentāri
 
173227. viesis 20.jūlijs 2005 12:45
0 0 Atbildēt

Kur var dabuut? Cik maksaa?

173229. viesis 20.jūlijs 2005 12:59
0 0 Atbildēt

Jā, cik tas prieks maksā? Lai gan jāpērk droši vien būs šā vai tā, vajadzīga manta.

173233. viesis 20.jūlijs 2005 13:03
0 0 Atbildēt

Kaut kaadi 9ls ar kap bija! Shoriit redzeeju kioskaa!

173252. viesis 20.jūlijs 2005 13:27
0 0 Atbildēt

Šitais ir labais. Man gan vēl pirmā versija liekas laba, bet ir must-have. :)

173271. viesis 20.jūlijs 2005 13:50
0 0 Atbildēt

vai onkulji nav kautkur kljuudiijushies? autocelji un latvija? manupraat tie ir divi savstarpeeji nesavietojami vaardi. necelji un latvija, jeb bezcelji un latvija - to es veel saprast...

Redaktors 20.jūlijs 2005 13:52
0 0 Atbildēt

tik traki jau nav.

ar normālu auto var izbraukt gandrīz jebkur... :)

173287. viesis 20.jūlijs 2005 14:18
0 0 Atbildēt

Piekrītu Redaktoram, ar normālu auto nav problēmu izbraukt. Bet reizēm man sanāk pabraukāt arī ar vieglajiem auto, nu tad reizēm dažās vietās tā ir, kā ir. :-)

173288. viesis 20.jūlijs 2005 14:21
0 0 Atbildēt

ljoti labs atlants, rekomendeeju katram, kas meedz braukt taalaak nekaa pa marshrutu darbs-lielveikals-maajas. ar shii atlanta paliidzibu var apceljot visu Latviju, jo ir ieziimeeti visi apskates objekti. lietoju gan ikdienaa gan briivdienaas. rekomendeeju.

173290. viesis 20.jūlijs 2005 14:22
0 0 Atbildēt

visleetaak vareetu buutu buut karshu veikalaa Jaanja Seeta Elizabetes ielaa pie Andaluuzijas sunja (Berga bazaars)

173298. viesis 20.jūlijs 2005 14:35
0 0 Atbildēt

Diezgan bieži sanāk lietot pirmo izdevumu un nemaz vēl neleikas, ka būtu novecojis. Tiešām labs atlants.

Būs vakarpusē pēc darba jāiebrien Jāņa Sētā, apskatīties, vai tiešām tas otrais izdevums ir tik labs, ka tūlīt jāņem ciet (vismaz raksts tā ir ietekmējis).

173299. viesis 20.jūlijs 2005 14:38
0 0 Atbildēt

nu,katram jau savs - normaals. ar hammeru laikam jau nekaadaam probleemaam nevajadzeetu buut,un ar kaapurniekiem tankiem ar veel var braukt...bet ar 15" 50 profilu diezko jauki nav pat pa riigas centru groziities,par paareejo nemaz nerunaajot.

Redaktors 20.jūlijs 2005 14:42
0 0 Atbildēt

draco, vai 1.aprīlī nelasīji, ka profils zem 60% ir aizliegts?

173304. viesis 20.jūlijs 2005 14:53
0 0 Atbildēt

a man 195 platums ar profilu virs 50 iisti nelien iekshaa arkaas. 55 jau kjersies pie pilniigi izgrieztas uz vienu pusi stuures,imho.

anyway nav tas nirmaali,imho. panjemsim vienu no raksturiigaam vietaam - braucam pa krastmalu no ostas puses un nogriezhamies pa kreisi uz to ielu,kas gar autoostu,un peec tam gar centraalo staciju iet. tramvaja sliedes - pirmajaa krustojumaa taas plitkas beidzot,peec daudziem meeneshiem ir izliidzinaatas,un tur var normaali braukt paari. otrajaa krustojumaa ( pie tunelja uz centraaltirgu / autoostu) - nekas nau dariit. rezultaataa jau uz 30 braucot liekas ka puse detalju izbirs,un riepas tiks paarsistas. tas ir normaali? eiropas savieniiba, ibio...neegjeriem laikam celji 100x labaaki,nekaa te,kur izskataas to celju liceeju / remonteetaaju darbu neviens nekontrolee. a taas rises uz ielaam kur trolejbusi kursee? kad vinjas sanaak krustojumaa skjeersot - izjuutas kaa amerikaanju kalninjos. kautkaa agraakos laikos taadu neatminos. aciimredzot celju taisiitaaji kautkur nohaltuureejushi,aber - neviens nau vainiigs. kaaposts macinjos sakritis, peec pusgada var remonteet atkal. anarhija.

173311. viesis 20.jūlijs 2005 15:17
0 0 Atbildēt

Vislabāk Jāņa sētas izdevumus ir nopirkt viņu pašu veikalā uz Elizabetes ielas, nummuru precīzi neatceros, bet netālu no ieejas Berga bazārā, starp ČakMarijas un Barona ielām.

173317. viesis 20.jūlijs 2005 15:27
0 0 Atbildēt

Elizabetes 83/85 korp.2

173334. viesis 20.jūlijs 2005 16:39
0 0 Atbildēt

A must-have ... man ir pirmā versija un jau lūkojos pēc otrās versijas iegādes.

173340. viesis 20.jūlijs 2005 16:56
0 0 Atbildēt

draco aizbrauc uz krieviju , tur tu uzzinasi kas ir necelji un celja karte krievu stilaa(tjipa russkaja ruljetka).tas taa , ja kaadam liekaas ka JS kartes nau pietiekami labas .

173341. viesis 20.jūlijs 2005 16:57
0 0 Atbildēt

Man ar ir pirmaa versija. Buus jaaiehavo arii otraa- to numuru truukums uz ielaam laikam tiesaam bija lielaakais un laikam arii vieniigais truukums.

173346. viesis 20.jūlijs 2005 17:16
0 0 Atbildēt

draco: A nefig kreisos pagriezienus taisīt! :D Un vispār, tu zini kāpēc pa Rīgu vidējais plūsmas pārvietošanās ātrums ir 70-80km/h? Tāpēc ka pie tādiem ātrumiem mazāk jūtamas bedres. 8) Ārpus Rīgas analoģiski - virs 120 sīkās bedrītes vairs nav jūtamas. Pie 140 var pārlekt pāri jau krietnākai bedrei bez nopietniem bojājumiem... A autoceļu karte ir vajadzīga lai redzētu kur jāsāk bremzēt, jo normālu norāžu uz mūsu ceļiem nemēdz būt. Norādes labākajā gadījumā ir 50m pirms pagrieziena - no 140km/h sabremzēties grūti būs. :]

173363. viesis 20.jūlijs 2005 19:05
0 0 Atbildēt

nepatiik man tie mikstie vaaki!

173369. viesis 20.jūlijs 2005 20:36
0 0 Atbildēt

izskatiiu divaus variantus...mainiit karti vai pirkt atlantu..atlants tikai 4 X daargaaks bet labaaks,tiesa CIETIE VAAKI ir OBLIGAATI shim pasaakumam un par sho cenu!!!

tiesa tas ir vieniigais paarmetums... :)

173401. viesis 21.jūlijs 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Pirmo versiju nopirku tūlīt pēc iznākšanas un visu šo laiku lietoju un esmu ļoti apmierināts noteikti jāievērtē jaunais, tikai žēl ka A4 formāts vairs nelīdīs mana autiņa bardačokā :( pirmās versijas formāts bija kā nomērīts priekš mana bardačoka. Hečbekam vai sedanam vēl var novietot uz aizmugures plaukta bet universālim tā ir kā ir ......nepatīk ja mētājas pa salonu tas atlants. Un cietie vāki ir liels +

173464. viesis 21.jūlijs 2005 16:42
0 0 Atbildēt

a man patika vecais formaats un obligaatie cietie vaaki, ko nu ?

173512. viesis 22.jūlijs 2005 11:52
0 0 Atbildēt

njaa, A4 shkjiet mazliet par lielu, nekur autinjaa sakariigi nevar nolikt, jaameetaajas uz pakaljeejaa benjkja. vecais bij baigi labs.

173519. viesis 22.jūlijs 2005 12:19
0 0 Atbildēt

nja Audim probzu nav...tam kaa radiits plauktinjs sofera pusee zem stuures...normaali tur taapat nebija ko likt :)

173521. viesis 22.jūlijs 2005 12:29
0 0 Atbildēt

A4 un ar mīkstajiem vākiem kā reizi ievietojams sēdekļa kabatā aiz šofera. Man kā reizi nepatika, ka cietie vāki ir lieks smagums un izspiedās no tās kabatas + jo iepriekšējam formātam sanāca mazāka katra karte, jo grūtāk tās bija lasīt garajos gabalos,- vislaik jāpāršķir lapas un jāstiķē kopā no kurienes "atbrauci":) Vispār jau vajaga abus - gan lielo karti, kur saštukot kopējo maršrutu, gan atlantu, kur viss ir detalizētāk.

173584. viesis 25.jūlijs 2005 15:10
0 0 Atbildēt

Vispār man šis raksts liekas - TĪRĀKĀ REKLĀMA!!!

173594. viesis 26.jūlijs 2005 8:59
0 0 Atbildēt

informatiivs raksts - reklaama.

tiem kam vinjs ir varat vinju nereklameet :) un vispaar ir infa ka peerk vinju labpraat...taa ir infa peerciet kamer ir,a ta gaidiisiet naakosjo:)

173911. viesis 29.jūlijs 2005 2:07
0 0 Atbildēt

To 173584. viesis 25.07.2005 15:10

.UN KAS NO TA KA REKLAMA ?

175178. viesis 10.augusts 2005 19:19
0 0 Atbildēt

Otrā izdevuma Ahileja papēdis ir iesējums, kura faktiski nav. Līmējums citiem vārdiem sakot. Ja taisa A4 formātu, tad prātīgākais noteikti ir igauņu variants - vienkārši izsist cauri spirāli. Tad var vērt vaļā, kā vien kārojas...

175355. viesis 12.augusts 2005 14:24
0 0 Atbildēt

nopirku dominas rozē par 9,99, nenožēloju - visas pilsētas, visa latvija, iedomājos vien, kāda kaudze karšu sanāktu, pērkot visu atsevišķi...

179430. viesis 19.septembris 2005 15:34
0 0 Atbildēt

labs , bet loti nepatik ka ir mikstajos vakos.

179531. viesis 20.septembris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Atlants ir ļoti labs, ar piebildi- augstākās un 1., 2.kategorijas ceļiem. Kolīdz aizejam sīkumos un mēģinam braukt pa mazajiem celiņiem līdz kādai sādžiņai Latgalē, līdz ūdenstilpnēm vai upēm, tā autoceļu atlants ir garām.

Tomēr, lai vai kā, vienmēr tas ir līdzi automašīnā.

182601. viesis 18.oktobris 2005 16:23
0 0 Atbildēt

nez kurš tad es būšu viesis?

255001. viesis 31.marts 2008 16:01
0 0 Atbildēt

Man pašam ir tāds atlants - mani apmierināja. Visu Latviju apbraucu ar šo atlantu - SUPER

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti