Lasītājs: Nejēdzīgās ceļa zīmes 21

 
21.jūlijs 2005 10:10

Jau kādu mēnesi uz Rīgas apvedceļa uz Rīgas HES dambja (ja brauc virzienā no Ķekavas uz Salaspili) uzstādīta ceļa zīme, ka liek visiem vadītājiem līdz apdzīvotai vietai "Dole" pārvietoties ar ātrumu 50km/h.

Šeit nenotiek ceļa remonts, bet tiek uzlabotas dambja betona apmales. Vēlu vakaros, agri no rīta nekādi darbi šeit vispār nenotiek (nav redzams, ka kāds ko darītu). Kāpēc tad jābremzē satiksme tik noslogotā ceļa posmā līdz 50km/h?

Nejēdzība Nr.2 - pretējā virzienā braucot pirms laika bija ļoti dziļas rises. Pēc ceļa seguma uzlabošanas nekas nav mainījies - rises ir turpat, vienīgi kļuvušas mazliet seklākas. Kāpēc tad vispār vajadzēja izķērdēt laiku un naudu?

CapsLock, lasītājs
 
Visi komentāri
 
173404. viesis 21.jūlijs 2005 10:32
0 0 Atbildēt

tā zīme kādam traucē???

brauc cik ātri vēlies, un atceries, ka braucot no apvedceļa puses, pa iekšmalu var lieliski apdzīt traucēkļus:)

173406. viesis 21.jūlijs 2005 10:34
0 0 Atbildēt

uzraksti uz autosatiksme@sam.gov.lv un pec tam painforme ko shie tev atbildes.

173408. viesis 21.jūlijs 2005 10:38
0 0 Atbildēt

tās rises gan ir stulbums pilnīgākais!

kāda jēga uz vecā asfalta uzliet plānu kārtiņu, ja pēc nedēļas atkal viss ir tā, kā līdz šim....

173409. viesis 21.jūlijs 2005 10:39
0 0 Atbildēt

pēc tam kad nomainīja asfaltu domāju ka ceļš būs kārtībā, bet kad pēc nedēļas atkal parādījās rises sparatu ka tā atkal kārtējā naudas lidzekļu apgūšana. jautājums cik firma kura taisīja šo brāķi iedeva kukuļos lai šis "darbs" tiktu atzits par labu un peiņemts??? un nevajag teikt ka tas viss ir objektīvu iemeslu dēļ, vienkārši tā ir haltūra

173411. viesis 21.jūlijs 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Uz Ddd-pils ceļa toties viss ir štokos

173412. viesis 21.jūlijs 2005 10:42
0 0 Atbildēt

Aizej un pabļausties centrāltirgū, tur tevi vismaz kāda tante sadzirdēs:)

173417. viesis 21.jūlijs 2005 11:02
0 0 Atbildēt

Man zīme neļauj braukt ātrāk, Tie kādi 4km jāvelkas uz 50km. Pa labo malo apdzīt ir neveslīgi, jo tur mēdz stāvēt kāda būvgružu miskaste vai kāds auto

173421. viesis 21.jūlijs 2005 11:46
0 0 Atbildēt

Tikko atgriezos no Zviedrijas. Tur tadas problemas, protams, nav, jo viniem visur apaksa akmens un pamatiga granita skembu karta. Tiesa, Vacija ari vietam zem bana ir smiltis, ka pie mums, bet vaciets tur, pirms klaj segumu, taisa pamatigu bezmaz metru biezu pamata slani. Musu celi, kas buveti padomju gados, acimredzot, nav buveti kravu parvadasanai, jo asfalts praktiski ir klats uz smiltim - nu labi tur starpa varbut ir 10-20 cm dolomita skembas.

Protams, ka sadi buveti celi nav domati brauksanai ar lielajiem karavas auto, pat tad, ja vecajam asfaltam uzklaj 10cm jaunu virsu. Ta tikai var izlidzinat nelidzenumus.

Vel likas interesanti salidzinat celu pie Kalngales, kur notiek remontdarbi, vecais padomju laikos taisitais afalts, kaut ari stipri lapits, vel turas kopa, bet jaunais tikko ieklatais jau ir ar pamatigam bedrem, kuras jalapa tulit pec ieklasanas. (Starp citu Zviedrija vietas, kur cels ir lapits var atpazit tikai pec krasu atskiribas, veca asfalta un labojumu salaidumu vietas ir ideali lidzenas, pat gribas domat, ka vini tas slipe;))

Acimredzot, celu labotaju firmu starpa Latvija nav pilnigi nekadas konkurences un nav ari runas par kvalitati - vienkarsi tiek apguti pieskirtie budzeta lidzekli, kaut par tadu darbu celu labotajiem|labosanas darbu organizetajiem nepienaktos ne santims!

/viess/

173425. viesis 21.jūlijs 2005 12:32
0 0 Atbildēt

arī vācieši savlaik dabūja pārbūvēt vai visus Austrumvācijas bāņus dēļ tā paša pamata. Varbūt sakarīgāk Latvijā būtu pa drusciņai sākt kaut ko kapitāli pārbūvēt, bet ne niekot naudu. Nedomāju, ka D-pils šoseja ilgi būs gluda.

173427. viesis 21.jūlijs 2005 12:51
0 0 Atbildēt

nu liidziiga nejeedziiba ir arii uz Juurmalas shosejas Riigas virzienaa peedeejaas dienaas. Tur tiek remonteeta atdaloshaa barjera. Pirms remonta vietas ir gliiti saliktas ziimes par brauktuves sashaurinaashanos, aatruma ierobezhojums 70km/h, peec tam 50km/h nu viss kaartiibaa, bet atsaukuma ziimju ta nav. Var turpinaat braukt pa juurmalas shoseju liidz Pinkiem uz 50 km/h, kaut gan remonta zona sen jau beigusies. Nu kas pilniigi ambaalji liek taas ziimes???

Andris Vanags.

173429. viesis 21.jūlijs 2005 12:58
0 0 Atbildēt

tās rises ir viena lieta, tur kāds sūdīgi strādājis, bet tā zīme 50 ir vienkārši stulbums. Vakar vakarā tur braucu, nometu līdz 70, bet tāpat visu laiku kāds lidoja garām, pamatīgi nervozējot pretī braucošos, jo viņus tur līkumā diez ko nevar redzēt.

Šitādu vietu jau tagad ir daudz. Piemēram, ceļaposmā starp Sabili un Kuldīgu vispār ir kaut kas superīgs - tur uzliets visnotaļ labs asfalts, bet saliktas zīmes 70, kas darbojas kādus km 7-9. Murgs kaut kāds :(

173430. viesis 21.jūlijs 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Piemēri "labajam asfaltam" nav tālu jāmeklē - visa Rīga viens liels veļasdēlis, sākot ar Vanšu tiltu, Brīvības ielu pie Teikas un visas sab.tr. pieturas - vienos nosēdumos un valnīšos pie tikko uzklāta asfalta :|

173431. viesis 21.jūlijs 2005 13:35
0 0 Atbildēt

par tām risām tas ir sviests,padomāsi uzliek jaunu asfaltu un pēc mēneša atkal tas pats.

ņesaprotu! kādu asfaltu viņi liek varbūt īrisa končas laista pa ceķlu vai ko tamlīdzīgu.

173438. viesis 21.jūlijs 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Jaunāko laiku skaidrojošā vārdnīca:

APGŪT- uz dullo ātri iztērēt, lai cits nepagrābj. Pirkt, būvēt vienalga ko, vienalga, kādā kvalitātē, jo iedotā (nevis nopelnītā) nauda ir jāiztērē.

173446. viesis 21.jūlijs 2005 15:00
0 0 Atbildēt

vieglaak tak ir uzlikt ziimi un alles bet ja tai ziimei pieliktu klaat darbadienaas no 000liidz 8888 tad tas sanaak par daargu laikam naaksies vien vizinaaties uz 50km/h

173447. viesis 21.jūlijs 2005 15:00
0 0 Atbildēt

Vajag ieviest neatkarīgu kvalitātes kontroli valsts pasūtījumiem. Ja tiek atklātas problēmas gada vai divu laikā uzņēmumam, kas nekvalitatīvi izpildīja darbu jāveic atkārtots remonts par saviem līdzekļiem tiklīdz bojājumi tiek novērsti pilnībā.

173448. viesis 21.jūlijs 2005 15:05
0 0 Atbildēt

Superīgas rises ir pāri Čaka ielai braucot, ja brauc pāri lēnām iešūpojas rezonansē, tā ka pakalja gar zemi gandrīz atsitas, ja ātri pārbrauc bail zobus izsist.

173456. viesis 21.jūlijs 2005 15:48
0 0 Atbildēt

Es šo pašu jautājumu par risām uz Rīgas Hes uzdevu LAD mājaslapā, te var redzēt atbildi ( Maris [13.07.2005 17:59:16])

www.lad.lv/LV/?i=112&t=3

173487. viesis 22.jūlijs 2005 8:23
0 0 Atbildēt

hahaha, labs jautājums un attiecīga atbilde. vajadzēja jautāt "kāpēc tā" ;)

173563. viesis 24.jūlijs 2005 23:07
0 0 Atbildēt

Jaa es arii biezi braucu pa to celu.Vini buutu uzlikusi laika intervaalu.Nevis Vakaros un naktiis jaavelkas uz 50km/h

173587. viesis 25.jūlijs 2005 17:28
0 0 Atbildēt

Mees tak Latvija dziivojam :))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 2

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti