Audi A3 - jauns izskats un papildus ekskluzivitāte 14

25.jūlijs 2005 9:29

Sportiskums, dinamika, jaunākie sasniegumi tehnoloģijās un augstas klases izpildījums – priekšrocības, ko Audi A3 īpašnieki vienmēr ir pratuši novērtēt.

Pateicoties rūpīgajai attieksmei pret katru sīkumu, Audi ir izdevies vēl vairāk izcelt sava kompaktklases modeļa priekšrocības, kā arī uzlabot gan tā dizainu, gan inženiertehniskos risinājumus.



Jaunā Singleframe radiatora reste tagad rotā arī Audi A3 3-durvju modeļa frontālo daļu. Daudzi uzlabojumi veikti modeļa tehniskajos un braukšanas komforta risinājumos, kas padara Audi A3 vadīšanu par tīru baudu. Automobilis var tikt aprīkots ar četru vai sešu cilindru dzinējiem ar maksimālo jaudu līdz pat 184 kW (250Zs), priekšpiedziņu vai quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu. Ir iespējams pasūtīt auto ar revolucionāro divsajūgu DSG pārnesumkārbu. Tehnoloģijas izpilda visus solījumus, ko dod auto ārējais izskats. Gan 3-durvju modelī, gan arī 5-durvju A3 Sportback ir lieliski apvienots izcils braukšanas komforts un sportisks auto dizains.

Automobiļa frontālā daļa nav vienīgā, kas piedzīvojusi vizuālus uzlabojumus. Pirmo reizi Audi A3 iespējams pasūtīt quattro GmbH eksterjera S line paketi. Jaunie Fine Nappa ādas apdares sporta sēdekļi, tāpat arī jauni krāsu un riteņu disku dizaina varianti, piedāvā papildus individualitātes iespējas. Arī trīsspieķu un četrspieķu stūresratu centrālā elementa dizainā izmantots vienrāmja dekoratīvā režģa motīvs.

A3 turpina celt latiņu arī izmantoto materiālu un ražošanas kvalitātes ziņā. Tik augsta kvalitāte parasti ir vienīgi ekskluzīvākajiem luksus klases automobiļiem. Pieejamais papildaprīkojums sniedz klientiem ļoti plašas un ekskluzīvas izvēles iespējas.

Tāpat kā neskaitāmie dizaina uzlabojumi, daudz progresējušas arī tehnoloģijas. Vēl komfortablāku braukšanu nodrošina uzlabotā balstiekārta, bet esošo drošības sistēmu komplekts ir papildināts ar uzlabojumiem ESP elektroniskās stabilitātes sistēmā.

Jaunā sistēma palīdz vadītājam kritiskās situācijās koriģēt stūrēšanu. Ja automobiļa aizmugures daļa draud izslīdēt, taču vadītājs uz to reaģē pagriežot stūri pareizi, tad stūresrata pretestība tiks samazināta. Bet, ja vadītājs uz šo situāciju reaģē stūri griežot nepareizi, stūresrata pretestība palielināsies.

Audi stāvbremzes īpašā funkcija Audi hill hold assist nodrošina papildus ērtību un drošību, neļaujot automobilim ripot atpakaļgaitā pa nogāzi.

Sešu cilindru jauda, FSI tiešā degvielas iesmidzināšana, pilnīgi unikāls FSI turbo dzinēja komplekts, kā arī TDI dzinēji, kas var lepoties ar augstspiediena sūkņa-sprauslas iesmidzināšanas sistēmu, kombinācijā ar DSG automātisko pārnesumkārbu ar elektronisko vadību un dubulto sajūgu, 5 un 6 pārnesumu manuālajām pārnesumkārbām, novatorisko Tiptronic automātisko pārnesumkārbu ar sešiem pārnesumiem, kā arī quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa: visiem Audi A3 komplektācijā pieejamajiem dzinējiem un transmisijām piemīt neapšaubāmi sportiskas īpašības, taču, tajā pašā laikā, tie ir tik dažādi, ka spēj apmierināt jebkuru gaumi.

Jaunā Audi A3 cena Latvijā no š.g. 1.augusta ir sākot no 18 400 EUR, ieskaitot PVN.

 
Visi komentāri
 
173567. viesis 25.jūlijs 2005 9:31
0 0 Atbildēt

Jaa ,bilde jau labas:(

173568. viesis 25.jūlijs 2005 9:50
0 0 Atbildēt

augsta kvalitāte ir līdz pirmajam servisa apmeklējumam

pēc tam ir tikai augstas cenas

173569. viesis 25.jūlijs 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Raksts jau smuks tikai taa peeceejaa rinkopa: cena saakas no ... !!!!

173570. viesis 25.jūlijs 2005 10:09
0 0 Atbildēt

A kur kvalitāte par SAPRĀTĪGU (NEVIS ĀRPRĀTĪGU) cenu?

173572. viesis 25.jūlijs 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Nudien, brīnums, ka šajā rakstiņā leģendārā nuvolari stila RESTE pieminēta tikai VIENU reizi...?! Iepriekš ,parasti, restes sūtība tika pieminēta vismaz 25 reizes ,katrā rakstiņā.

173575. viesis 25.jūlijs 2005 11:43
0 0 Atbildēt

restes vietā drīz šitamos reklāmrakstos uzsvars tiks likts uz ātrumkloķi - patiesu vīrišķības simbolu..

173576. viesis 25.jūlijs 2005 12:40
0 0 Atbildēt

Turpiniet vien braukt ar saviem Fordiem!

173577. viesis 25.jūlijs 2005 13:00
0 0 Atbildēt

ar resti viss ir kartibaa.manuprat to ir verts pieminet, jo ta ir iedvesusi audi markai jaunas asinis un jasaka ka nenoliedzami izskatas labi.

173578. viesis 25.jūlijs 2005 13:23
0 0 Atbildēt

Nu gan briinekli - taa cena jau nav nekaada paarmeeru aapraatiigaa. Atbilstosa savai klasei un izmeeram un viss. paskatat, cik maksaa liidzveertiigi BMW, AR un citi automobilji, pirms paarsteigtu seju raadat.

Skiet par daargu - peerc skodu.

173579. viesis 25.jūlijs 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Da normāls mazauto ar ko mau-kam braukt :)

173582. viesis 25.jūlijs 2005 13:53
0 0 Atbildēt

viesim laikam redzesloks beidzas pie bmw, audi, ar un skoda apvāršņa...

173586. viesis 25.jūlijs 2005 16:14
0 0 Atbildēt

šis te man no visiem oooo patīk vislabāk....

173595. viesis 26.jūlijs 2005 9:02
0 0 Atbildēt

Kārtējais ekzemplārs, kurš ne ar ko neizceļas no kopējās neinteresantās pelēkās masas. Gairlaicīgs auto.

173786. viesis 28.jūlijs 2005 9:46
0 0 Atbildēt

mans 87 gada Kadets izstās labāk! Tjūņings kā nekā

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā VID izturas pret Latvijas uzņēmējiem, jo uzskata, ka BMW maksā dārgāk ( + VIDEO) 18

Vai VID atkal mēģina aizbiedēt nodokļu maksātājus no Latvijas, kā tas bija ar ss.lv? Notikumi risinājās aprīļa sākumā, bet par gala lēmumiem ziņu mums nav. Lasīt vairāk

 

Sadursme ar autobusu (+ VIDEO) 12

Video autors raksta, ka autobuss parādījies burtiski "no nekurienes" Lasīt vairāk

 

Nāvējošās izklaides uz dzelzceļa (+ VIDEO) 1

Arī 14 gadus vecā pusaudža nāve uz elektrovilciena jumta gūtā strāvas trieciena dēļ neattur citus zēnus no nāvējošās izklaides – vizināšanās, pieķeroties vilcienam no ārpuses. Lasīt vairāk

 

Vācijā aizliedz vidējā ātruma kontroles kameras, bet Latvijā uzstāda pirmo un būs vēl 134

Dažās Eiropas Savienības valstīs tās darbojas, Vācijā pastāv bažas par ietekmi uz privātumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti