R-evolution komanda par E.O.S. Peugeot Rally 3

 
26.jūlijs 2005 9:45

Masu medijos jau izskanējusi informācija par Aivja Egles rezultātu anulēšanu pēc E.O.S. Peugeot Rally finiša, tāpēc R-evolution Racing Team vēlas precīzāk izskaidrot radušos situāciju.

R-evolution komandas ekipāža Aivis Egle/Normunds Aizkalns E.O.S. Peugeot Rally aizvadīja lielisku sacīksti, nopietni konkurējot ar labākajiem igauņu sportistiem un pārliecinoši apsteidzot daudzas spēcīgas ekipāžas. Finālā Aivis izcīnīja astoto vietu absolūtajā ieskaitē un ceturto vietu N3 (N4) klasē.

Liels bija komandas pārsteigums, kad tika izziņots, ka Aivja Egles/Normunda Aizkalna rezultāti tiek anulēti, tāpat kā N3 klases uzvarētājam šai rallijā, lietuvietim Sauļum Girdauskam.

"Bijām nedaudz pārsteigti kad pēc finiša uz tehnisko komisiju izsauca arī mūs, jo parasti pārbauda pirmā trijnieka automašīnas," saka Aivis. "Bijām pārliecināti, ka mūsu auto problēmu nebūs, jo vienmēr esam pievērsuši vērību tam, lai viss būtu atbilstoši N grupas noteikumiem – ja regulāri brauc vadošajās vietās, šādas pārbaudes nav retums."

"Tehniskie komisāri atklāja, ka pilota puses durvīs nav drošības stieņa un uzskatīja to par pārkāpumu," viņš turpina. "Tāpat bija arī grupas uzvarētājam Girdauskam. Saskaņā ar N grupas noteikumiem, šim drošības stienim ir jābūt, ja tāds ir auto ielas versijā. Kad pirms trim gadiem būvējām rallijam šo Evo6, mūsu rīcībā bija informācija, ka Mitsubishi Lancer Evo6 RS2 ielas versijā drošības stieņa durvīs nav. Baltijā nav pārāk daudz cilvēku, kas būtu redzējuši nepārbūvētu Evo 6 RS2, un vienīgais, ko zinājām, kāds igauņu vecmeistars, apgalvoja, ka stieņu standarta RS2 durvīs neesot. Tomēr, tehniskie komisāri teica, ka viņi par to neko nezina un prasīja dokumentālus pierādījumus, kuru tobrīd mūsu rīcībā nebija. Žūrijas lēmums bija bargs – anulēt rezultātu. Nospriedām, ka komisāriem droši vien taisnība, un žūrijas lēmumu neprotestējām."

"Pirmkārt ir jāpārliecinās, kā tad īsti ir jābūt," par tālāko spriež Aivis. "Vēlāk, pārdomājot notikušo, sapratām, ka tik viennozīmīga šī situācija nemaz nav. Piemēram, arī šobrīd no Mitsubishi kataloga var izvēlēties Evo6 durvis ar vai bez drošības stieņa. Vai tiešām rūpnīca tirgotu nestandarta durvis? Jāmēģina sameklēt kādi dokumenti, kas apliecina vienu vai otru versiju. E.O.S. Peugeot Rally braucām sava un skatītāju prieka pēc un ar sniegumu esam apmierināti – oficiālais rezultāts mūs īpaši neinteresē. Taču mēs nekādā gadījumā nevēlamies atkārtot šādu situāciju Rīgas rallijā, kur izšķirsies Latvijas čempionu tituls. Tādēļ jābūt par 110% pārliecinātiem, ka cīņa izšķirsies trasē, nevis pēc finiša slēgtajā parkā. Ja izrādīsies, ka drošības stienim durvīs jābūt, ieliksim. Rezultātu tas nekādi neiespaido."

Tehniskās komisijas nežēlastībā tātad krita divas ekipāžas – Aivis Egle un lietuvietis Sauļus Girdausks. Pēc Girdauska rezultātu anulēšanas uzvara N3 grupā pienācās jaunajam igauņu pilotam Janam Melderam, bet pēc Aivja izslēgšanas no sacīkstes trešā vieta N3 klasē tika somam Kari Ali-Rantalam.

Informāciju sagatavoja "R-evolution Racing" pārstāvji
 
Visi komentāri
 
173598. viesis 26.jūlijs 2005 10:40
0 0 Atbildēt

vai ta nevarēja ielikt stieni un miers?

bet manšķiet, ka igauņiem skauda par to, ka citu valstu dalībnieki dabūja godalgotās vietas un tāpēc nolēma tos izslēgt

173599. viesis 26.jūlijs 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Stienim tur nebij jābūt, bet uz vietas nebija visu dokumentu, lai to pierādītu.

173602. viesis 26.jūlijs 2005 11:50
0 0 Atbildēt

man jau gan liekas, ka igaunji noorganizeta 1o vietu Molderam - ja izsledza Girdausku, tad par tadu pashu probzu vajadzeja izslegt vel kadu - pakjera lidzi Egli, kuram shis rezultats neko nenozimeja, lai gan apbraukt ar EVO6 jaunakos Evo 7 un 8 ir visnotalj labs sasniegums.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti