«Audi Q7» Latvijā - jau nākamā gada pavasarī 13

 
17.augusts 2005 9:36

Audi ir radījis jaunus ideālus SUV (sport utility vehicle) automobiļu klasē: Audi Q7 apvieno sportiska un universāla auto labākās īpašības, augstākās tehnoloģijas un premium klases greznību.

Uz ceļa jauno Audi SUV īpaši izceļ tā gaitas īpašības un sporta auto cienīga dinamika, bezceļa apstākļos tas ir ieviesis jaunus, augstākus standartus šajā automobiļu segmentā. Q7 āriene neliek šaubīties par tā kvalitātēm, un Audi pārākums tehnikā šīs cerības nepieviļ. Audi Q7 ir spēcīgs SUV automobilis, ko radījuši quattro izgudrotāji.



Dizains precīzi atspoguļo Audi Q7 raksturu. Dinamiskā jumta līnija un attiecība starp kopējo sānu virsmu un plakano logu joslu iezīmē Audi Q7 sānskatu. Sportiski elegantā automobiļa priekšējā daļa un spēcīgā aizmugure ar stipri ieslīpo D-statni veido coupé stilā veidotu siluetu. Tapāt Audi raksturīgais dizains atpazīstams augstajā plecu līnijā un sānu virsmas liekumu akcentētajā dinamikā.

Audi Q7 virsbūves krāsojumā ir iespējams kombinēt divus dažādus toņus, kas padara auto izskatu vēl pārliecinošāku. Kopā ir iespējams izvēlēties vienu vai divas krāsas no vienpadsmit, trīs ir īpaši radītas šim modelim.

Audi Q7 garums ir 5086 mm, riteņu garenbāze – 3002 mm, platums – 1983 mm, augstums – 1737 mm. Jaunais SUV automobilis apvieno gan ērtību, ko sniedz auto salona plašums, gan iespējas, ko rada tā daudzpusība – ir iespējamas ne mazāk kā 28 dažādas bagāžas pārvadāšanas un sēdvietu konfigurācijas.

Automobilī ir iespējamas septiņas sēdvietas, kas izkārtotas trīs rindās. Otrās rindas sēdvietu pozīciju ir iespējams mainīt pēc nepieciešamības -uz priekšu un atpakaļ, tādejādi šeit sēdošie pasažieri var izbaudīt ērtības, ko sniedz visplašākā vieta kājām šādas klases automobilī. Abas aizmugurējo sēdvietu rindas iespējams plakaniski salocīt, iegūstot 2035 litru tilpuma telpu bagāžas pārvadāšanai, pie tam pat neizņemot sēdekļus.
Kā piecvietīgs automobilis Audi Q7 nodrošina 775 litru tilpuma bagāžas vietu, kas ir labākais rādītājs šajā klasē.

Iesākumā Audi Q7 ienāk tirgū ar diviem jaudīgiem dzinējiem.
Jaunais 4,2 litru V8 dzinējs ar FSI degvielas tiešo iesmidzināšanas sistēmu attīsta 257 kW (350 ZS) ar maksimālo griezes momentu 440 Nm.

3,0 TDI sešu cilindru dzinējs ar pēdējās paaudzes common rail iesmidzināšanas sistēmu un piezo sprauslām apvieno 171 kW (233 ZS) augsto veiktspēju un iespaidīgo 500 Nm griezes momentu, sniedzot izcilas gaitas īpašības un teicamu degvielas ekonomiju.

Spēka pārvadu abiem dzinējiem nodrošina sešpakāpju tiptronic automātiskā ātrumkārba.



quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa, kas Audi Q7 paredzēta jau standartaprīkojumā, ir apgādāta ar Torsen centrālo diferenciāli, kas novada dzinēja jaudu uz visiem četriem riteņiem gan ceļa, gan bezceļa režīmos, jebkurā laikā nodrošinot maksimālu vilkmi un šķērs-stabilitāti, kas ir būtisks priekšnosacījums, lai panāktu vislabāko braukšanas dinamiku un drošību. Šāda piedziņas koncepcija, kopš pirms 25 gadiem no konveijera nonāca pirmais Audi quattro, gadiem ejot ir guvusi aizvien lielākus panākumus – šī tehnoloģija ir izmantota vairāk nekā 2 miljonos Audi automobiļu, nemaz nerunājot par neskaitāmām uzvarām autosacīkšu un rallija trasēs.

Audi Q7, tāpat kā Audi RS4, ir aprīkots ar jaunākās paaudzes Torsena diferenciāli, kam standarta griezes momenta sadalījums ir 40:60 (priekšējā / aizmugurējā ass). Vadītājs no šī gandrīz simetriskā sadalījuma pa asīm iegūst vēl labāku vadāmību un stūres precizitāti, ko praktiski neiespaido pārvadāmais griezes moments.

Arī Audi Q7 piekare, kurā izmantoti daudzi alumīnija komponenti, izceļas ar piemērotību jebkuram ceļam – gan priekšā, gan aizmugurē auto ir nodrošināts ar neatkarīgu katra riteņa piekari ar dubultajām šķērssvirām. Tērauda atsperes un divu cilindru amortizatori nodrošina Audi Q7 sportiskās īpašības un augstu komfortu arī bezceļa apstākļos. Aizmugures atsperu/amortizatoru mezglu slīpais novietojums samazina tiem nepieciešamo augstumu un vienlaicīgi nodrošina vairāk telpas bagāžas nodalījumā.

18 collu vieglmetāla diski ar 235/60 riepām (astoņcilindru modelim: 255/55) ir paredzēti standartaprīkojumā, ir iespējams pasūtināt arī 19 un 20 collu riteņu diskus.

Audi Q7 iespējama arī adaptīvā gaisa piekare, kas kombinācijā ar elektroniski kontrolētu amortizācijas sistēmu veido ideālu sportiskas dinamikas un amortizācijas komforta sintēzi. Standarta aprīkojumā esošā stabilizācijas sistēma līdz minimumam samazina automobiļa virsbūves garenvirziena svārstības.



Automobiļa virsbūves maināmais klīrenss, ko iespējams variēt no 180mm līdz 240mm, ļauj Audi Q7 bez grūtībām pārvietoties pat īpaši nelīdzenā apvidū. Off-road režīms, kas nozīmē 205mm klīrensu un adaptīvu amortizācijas kontroli, ir piemērots auto vadīšanai bezceļa apstākļos. Iespēju mainīt auto augstumu var izmantot arī situācijā, ja nepieciešams automobilī iekraut smagu kravu, ko atvieglos viszemākās klīrensa pozīcijas uzstādīšana.

Augstākās tehnoloģijas attiecas ne tikai uz automobiļa dinamiku. Audi Q7 ir aprīkots arī ar ultramoderno multimediju vadības sistēmu MMI, kas līdz šim ir tikusi augstu novērtēta Audi A6 un Audi A8 automobiļos.

Jaunais Audi SUV automobilis lepojas ar vairākām novatoriskām vadītāja palīdzības sistēmām, kas pirmo reizi ir ieviestas sērijveida ražošanā, piemēram, Audi side assist ar radaru tehnoloģiju, kas auto vadītajam palīdz veikt joslu maiņas manevru un modernizēta auto parkošanas sistēma ar optisku un akustisku brīdinajuma signālu un sānskata kameru.

Elektroniskā stabilizācijas sistēma ESP ir papildināta ar vairākām jaunām funkcijām, kā, piemēram, hill assit. Īpašais bezceļu režīms optimizē bremžu darbību un vilkmes spēku uz irdenas virsmas. Izvairīties no bīstamām situācijām, ko var izraisīt auto virsbūves šūpošanās, palīdz stabilizācijas sistēma, vajadzības gadījumā veicot mērķtiecīgu katra riteņa nepieciešamo piebremzēšanu.

Latvijā pirmos Audi Q7 varēs pasūtināt šī gada beigās pie Audi autorizētā dīlera Audi Centrs Rīga. Pirmie automobiļi sagaidāmi 2006.gada pavasarī.

 
Visi komentāri
 
175720. viesis 17.augusts 2005 10:36
0 0 Atbildēt

gandrīz bij jāsāk uztraukties, ka nekur nav vēl manāms Audi džips :) nākamais varētu Renault vai Fiat celt gaismā savus džipus, savādāk naftas resurss pasaulē pārāk lēni plok.

175727. viesis 17.augusts 2005 12:03
0 0 Atbildēt

Es lai arī esmu BMW fans un braucējs, tomēr atzīšos šī AUDI priekšā cepuri nost

175733. viesis 17.augusts 2005 13:39
0 0 Atbildēt

gan jau pat shogad brauks pa Vecriigu :)

175744. viesis 17.augusts 2005 15:53
0 0 Atbildēt

peec shiem jau rindaa staavot auto riigaa...

bet labs, viennoziimiigi labaaks par jebko kas shobriid ir konkurentos...

175749. viesis 17.augusts 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Nez, Mercedes ML 63 AMG ar saviem 510zs ierullee vairaak :D

175750. viesis 17.augusts 2005 16:30
0 0 Atbildēt

iauto taapat kaa DELFI sakushi lietot "pasūtināt" ? :)

175755. viesis 17.augusts 2005 21:27
0 0 Atbildēt

elSprogo [?] -- ML principaa nerullee :) un es domaaju ka nedaudz veelaak buus pieejams jaudiigaaks dzineejs ja vien nav vienoshanaas ar porsche par cayenne turbo liiderpoziiciju neaiztikshanu ...

175794. viesis 18.augusts 2005 12:21
0 0 Atbildēt

to viesis @ 21:27 - tu vispaar esi kaadreiz ar jauno ML braucis, to testeejis, vai arii kautko par vinju lasijis? Pashlaik jaunajam ML konkurentu nav - tas ir vislabaakais kvalitaatee, gaitas iipashiibaas utt. To saka gan muuspusee, gan pie vaacieshiem (palasi da jebkuru vaacu autozhurnaalu), gan pie jenjkjiem. Kas tad, peec tavas uztveres, rulle? VolksPorsche? X5 ar kuru bezceljos labaak i neraadiities? :)

175882. viesis 18.augusts 2005 19:22
0 0 Atbildēt

To es saprotu, izskatās, ka par Q 7 labāka auto pagaidām nav..

175884. viesis 18.augusts 2005 20:35
0 0 Atbildēt

Lai ko jūs teiktu X5 ir un paliek the best!!!

177034. viesis 29.augusts 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Tas ir auto,kas būs man.Noteikti jābūt labākam par Tuaregu un?vai Cayenne!

177036. viesis 29.augusts 2005 10:59
0 0 Atbildēt

X5 galīgi nav best! Vienkārši pacelts 5 BMW ar neērtu salonu un ABSOLŪTI nepiemērots pat 'formālam bezceļam!!!!!!

178566. viesis 10.septembris 2005 14:43
0 0 Atbildēt

CHRYSLERS:njaaa X5 un CAYENNE smukaaks bet ar TUAREGU sitas vareeti sacensties

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 28

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti