Tā kā Pontiac G6 kabrioleta radīšana ir atcelta, kompānija jūlijā sākusi divu jaunu versiju – 4-vietīgas kupejas un sedana ar 4-cilindru dzinēju ražošanu. 4-cilindru G6 ar 170 Zs jaudu ražo rūpnīcā GM Orion Mičiganas štatā. Šī versija maksā par 1 200 dolāriem mazāk nekā iepriekšējā 6-cilindru 200 Zs, ko ražo kopš pagājušā gada rudens.
Gan kupeja, gan kabriolets jau tikuši prezentēti publikai LosAndželosas motoršovā ziemā. Atlikt kabrioleta ar cieto jumtu ražošanu kompānija bijusi spiesta dēļ problēmām ar jumtu. Auto parādīsies ne agrāk par 2006. gada janvāri. Visticamāk - vēl vēlāk. Karmann cietais jumts nav izturējis pārbaudījumu ciklu 10 000 atvēršanas un aizvēršanas reižu. Saskaņā ar prasībām automašīnas kustīgajām daļām, tam vajadzēja izturēt 16 000 līdz 20 000 ciklus. Turklāt tas slikti ielocījās speciālajā tam paredzētajā nodalījumā.
Karmann viceprezidents apgalvo, ka jumts atbilstot visiem koncerna General Motors standartiem, vienkārši testu laikā speciāli esot radīta pārslodze, kas bijusi vajadzīga kompānijai savu iekšējo pētījumu veikšanai. Kompānija Pontiac cer, ka 2006. gada ceturksnī kabriolets tomēr nonāks pārdošanā. Cena varētu būt ap 30 000 dolāri. Kupeja pie dīleriem nonāks jau šomēnes, gandrīz gadu pēc G6 vienīgās - sedana versijas.
Kopumā janvārī-jūlijā ASV pārdoti 63 532 G6, - ne pārāk labi rādītāji salīdzinājumā ar Grand Am, tā priekšgājēju, kas tādā pašā laika periodā 2004. gadā tika pārdots 93 938 eksemplāros. Kopumā Pontiac vispār jau krietni sen nav iepriecinājis savu "tēti" GM ar labiem pārdošanas rādītājiem.