Jaunās paaudzes Jaguar S-Type ir kapitāli pārtaisīts gan no iekšpuses, gan ārpuses. Vieglā alumīnija virsbūve nebalstās vis uz saīsinātas XJ platformas, kā līdz šim uzskatīja visi, kas kaut nedaudz interesējas par šiem "kaķīšiem". Neskatoties uz pieklājīgajām investīcijām alumīnija šasijas izstrādē, briti nolēmuši šādu platformu jaunajam S-Type tomēr neizmantot.
Proporciju un gabarītu ziņā Lielbritānijā manītais prototips līdzinās tagadējam S-Type, bet veiktās izmaiņas stila ziņā to pietuvinājušas 4-durvju Mercedes CLS tipa kupejai. Priekšējā daļa ar zemu novietoto radiatora resti un dubultlukturiem atgādina konceptu R-D6.
R-D6
Izskatās, ka jaunais S-Type iemieso Jaguar vecās stratēģijas atgriešanos – ražot nelielas partijas greznu auto un priecāties par pārdotām simt tūkstoš mašīnām gadā. Tas patiesi ir labāk, nekā dzīties pēc lieliem apjomiem, kā tas bija deviņdesmito gadu beigās, un nervozi censties pārdot pa 200 000 auto gadā.
Rezultātā, atgriežoties pie senajām tradīcijām, Jaguar, visdrīzāk, pārtrauks ražot sedanu X-Type apmēram 2008. gadā un negatavos tam aizstājēju. Drīz Jaguar modeļu klāsts papildināsies ar dārgu un jaudīgu XJR un vēl jaudīgāku XJR-R, kas kļūs par acīmredzamu draudu vienam otram Bentley modelim.
Ja stratēģija sevi attaisnos, nākošais loģiskais Jaguar solis būs akcents uz krosoveriem un sportiskiem auto jaunatnei.
nobijās no krāsaino metālu zagļiem?