«Izvairamies» no satiksmes negadījumiem (+ foto) 73

 
22.augusts 2005 9:42

Lasītāja: Lai izskaustu pārkāpumus un stingrāk kontrolētu autovadītājus, kādu laiku atpakaļ tika pieņemts lēmums atkal atļaut izmantot slēpto metodi.

Mūsu ceļu policija tiešām izrāda visnotaļ lielu attapību maskēšanās metodēs, kas tikai netiek izmantots - grāvji, krūmi, viadukti no kuriem ar radaru "šaut" automašīnas no aizmugures, un vēl neskaitāmas "asprātības".

Laikam pie šīs metodes ir pieskaitāma arī stāvēšana šosejas kreisajā pusē, ja ir divas un vairāk joslas un apturēšana tajā pašā [kreisajā] pusē, jo izmantojot otru ceļa pusi, kurā gan ir atļauts apstāties, būtu pārāk tālu jāiet.

Vēl nesen, 26. jūlijā tika ierosināta krimināllieta pret tādu pašu satiksmes dalībnieku/autovadītāju kā mēs, kurš, lai izvairītos no sadursmes ar priekšā strauji bremzējošas automašīnas, uzbrauca ceļu policistam. Toreiz ceļu policists automašīnu stādināja trešajā joslā, it kā iepriekš daļēji apturot satiksmi pirmajās divās. Nezinu kurš toreiz bija vairāk vainīgs ceļu policists vai autovadītājs. No savas puses, pēc šodienas novērojumiem, varu tikai izteikt atbalstu autovadītājam.

Laikam gari penteri nevienu īsti neinteresē, tādēl ķeršos pie lietas būtības. 21. augustā uz ceļa Rīga - Veclaicene 31 kilometrā, zinātājiem pateikšu, ka tas atrodas pie Vangažiem, autošosejas kreisajā pusē, ērti uz dežūru bija iekārtojusies cp ekipāža ar valsts reģistrācijas numuru CA92, ar Rīgas rajona policijas pārvaldes ceļu policijas nodaļas inspektoru A.Bergu priekšvadībā (amata nosaukums faktiski gan skan garāk).

Apstākļu sakritības rezultātā tapa fotogrāfiju sērija, kuras varētu kalpot kā paraugdemonstrējums tam, kā paši ceļu policisti "ievēro" ceļu satiksmes noteikumus, pilnīgi un apsolūti "izvairoties" no satiksmes negadījumu rašanās. Tālāk, lai runā fotogrāfijas, vienīgi vēl piebildīšu, ka šī nebija vienīgā automašīna, kura tika apstādināta tieši tajā vietā...















Brauksim prātīgi un cienīsim viens otru, varbūt pienāks laiks, kad autovadītājus sāks cienīt arī policistus...

iAuto lasītāja Buu

 
Visi komentāri
 
176072. viesis 22.augusts 2005 9:49
0 0 Atbildēt

hmm, tajaa celja posmaa taa notiek biezhi, ka policisti staav kreisajaa pusee. Visbiezhaak aiz dazhaam maajinjaam iebraukushi, tikai nekad nebiju aizdomaajies, ka tas ir slikti. Galu galaa - tur jau divas joslas, ne triis:)

176073. viesis 22.augusts 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Stādināt kreisajā pusē vēl būtu mazākais, bet nu tā parkošanās gan ir pilnīgs sviests... gan CP automašīna, gan pretēji braukšanas virzienam (!) noliktā pārkāpēja mašīna traucē no pievadceļa izbraucošajiem pārredzēt kustību uz galvenā ceļa.

176074. viesis 22.augusts 2005 10:01
0 0 Atbildēt

KAS GREEKOJIS< TAS BAILIIGS;)

nepārkāp noteikumus obaltus, un nebūs jāvaid, kā nevainību zaudējušam:P))))))))))) ar visām rokām atbalstu lohu cirpšanu, vēlos lai trīskāršo policisti fēnošanu ceļu malās, kaut pa vidu, jo apnikuši ir tie īstie LATVIEŠI kam likums nav rakstīts, un tādi kā ceļu satiksmes noteikumi vispār nav zināmi:)

176076. viesis 22.augusts 2005 10:05
0 0 Atbildēt

to 176074 - Protams, ka pārkāpēji ir jāsoda. Bet tas jādara pašiem nepārkāpjot noteikumus un neradot avārijas situācijas. Un ja mēs runājam par tiem, kam likumi nav rakstīti, tad nu mūsu "policisti" ir vieni no redzamākajiem šajā kategorijā.

176077. viesis 22.augusts 2005 10:08
0 0 Atbildēt

to 99, klausies čomiņ, neataisno to šoferīti, kas mentu notrieca, ja nebūtu viņš lidojis, nebūtu notriecis, tā kā pilnībā vainīgs, ja kas, braucu jebkurā dienakts laikā un normāli, nelidoju, pēdējo reiz mani apstādināja pusgadu atpakaļ, tā kā nepārkāp un dupsī niezes nebūs, nebūs jākasās:P)))

176078. viesis 22.augusts 2005 10:14
0 0 Atbildēt

nu un

176079. viesis 22.augusts 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Brīvdienās man arī patika jaunās CP darba metodes: viens auto bija apturēts vietā, kur apdzīt aizliegts TIEŠI PIRMS TILTA pār Pērses upi virzienā no Rīgas!

Nākošā dienā tas pats CP Renault bija paslēpies aiz mājas, ķēra tos, kas >70km un apturēja auto puskalnā līkumā, kur arī apdzīt aizliegts uz D pils šosejas pirms Klidziņas virzienā uz Rīgu. Nu vienkārši Drošas apturēšanas ekspertu komanda tajā renī strādāja! :|

176080. viesis 22.augusts 2005 10:17
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesim 176074. Kaut vai no augšas šauj ar radaru. Es arī braucu ne vienmēr uz 50 pilsētā un ne vienmēr uz 100 ārpus tās. Katrā ziņā mani CP darbošanās metodes netraucē un braucu es gan pa pilsētu, gan ārpus ļoti daudz un regulāri. Latviešu daba.

176081. viesis 22.augusts 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Phe! Šitā viņio stāv jau n-tos gadus! Diendienā braukādams ne to vien var piefiksēt... Reti, ļoti reti policijas ekipāžas stāv labajā pusē. No loģikas skatoties - pa kreiso joslu jau arī ašāk brauc!

176083. viesis 22.augusts 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Nez kur tik daudz "pareizo" šeit saradušies..... (un nez kāpēc visi anonīmi....)

Pa taisnu 2 joslu šoseju, pa sausu asfaltu gaišā dienas laikā var droši braukt uz 110 - 120. Tas ka tas teorētiski skaitās pārkāpums - tas jau ir cits jautājums. Un to ka ir "suņi" kas uz šo teorētisko pārkāpumu pelnās - tas jau ir cits jautājums. Un vēl ja viņi to dara pārkāpjot noteikumus un radot REĀLI bīstamas situācijas uz ceļa - tas pilnīgi ir nepieņemams. Kāds ir policijas uzdevums? Vai tas ir sarežģīt un padārdzināt dzīvi autovadītājiem? Neesmu dzirdējis ka uz jūrmalas šoejas būtu bijusi kāda avārija dēl tā ka kāds brauca uz 120. Bet dēl "mentu" darbības gan viena bija!

176084. viesis 22.augusts 2005 10:26
0 0 Atbildēt

176080! Paldies Dievam, ka tādi sēņotāji, kas nejēdz braukt plūsmā, nav sadzimuši masveidā... :) Jo tāpat ir skaidrs, ka ātrumu ierobežojošās zīmes ir saliktas neapdomīgi..

176085. viesis 22.augusts 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Var piekrist, var nepiekrist.

Zem Vanšu tilta krastmalā (virzienā uz eksporta ielu) bija noriktējušās 4 ekipāžas. Viss OK atļauto apturamo skaitu nepārsniedza, BET lai tiktu uz tilta > pārkārtojies uz otro joslu un tad no otrās pāri nepārtrauktajai velc pa labi, vai apbrauc pa labo pusi un caur stāvvietu (arīdzan pāri horizontālajiem marķējumiem).

It kā po un ir darīti visādi kumēdiņi, bet beidzamais "bezdarbībā" stāvošais vīriņš kaut kā neiidvesa uzticību manevru veikšanas drošībai.

Tā arī pastāvēju rindiņā, kamēr tiku tālāk.

P.s. Pa tām ~5min. gaidošo auto asti saredzēt nevarēju.

Ir jau labi - pastiprināta kontrole utt., bet tad sadzen pārbaudāmos stāvvietā, nieka 5m pa labi un satiksme netiks bremzēta.

176087. viesis 22.augusts 2005 10:31
0 0 Atbildēt

stulbs skriceleejums...

176088. viesis 22.augusts 2005 10:33
0 0 Atbildēt

kaut vai 100 karsot, bet CP nedrikst parkapt likumus. Ja pareizi saprotu musu likumdosanu, normativais akts kurs ir izdots parkapjot likumus nav speka esoss, tapec parsudzot so protokolu domajams butu viegli panakt ta atcelsanu...........

176089. viesis 22.augusts 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Stupicz!

Ne vienmēr.

Nobraucot posmu Saulkrasti - Ainaži - Saulkrasti ar 8 dienu starpību turp ceļā divi nakts laikam neloģiski ātruma ierobežojumi, bet par kādiem četriem pieciem bija pat OK( pats gandrīz ar pārsistu tupeli paliku). Atpakaļ braucot tik viens neloģiskais bija palicis.

P.s. Polijā uz to "vēlamo" ātruma zīmju rādījumiem jāskatās un vēl prasās kādus 10>20 nomest. Tur par lidotājiem domā, atļauj vilkt ātrāk nekā vairums autiņi spēj izturēt ceļa seguma "īpatnības".

176090. viesis 22.augusts 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Domāju, ka līdz brīdim, kamēr uz autoceļiem patrulēs tādi švabraki (bij. augstas IeM amatpersonas iemīļots izteiciens), kā attēlā redzamie - cieņa pret CP nav un neradīsies. Attēlos taču skaidri redzams, kā sudraba krāsas auto tiek ievirzīts pretvirziena joslā - kas notiktu, ja pa to apļa pretvirzienu pēkšņi kāds vilktu uz sotoku : būtu crachs, kurā vainas pakāpe kārtējo reizi tiktu uzgrūzta šoferim, nevis CP darbiniekiem, kuri būtu realie avārijas situācijas radītāji. Bet, kamēr CP darba instrukcijā nebūs ieraksta, ka CP savā darbībā uz ceļiem nedrīkst izraisīt avārijas situācijas, kārtības nav un nebūs. Nebūs arī cieņas pret CP darbiniekiem, nepal;īdzēs arī mītiņi un piketi pie MK ēkas....DARBA ALGU CP jāprot godīgi un kulturāli nopelnīt !

176092. viesis 22.augusts 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Buu Buu Buu :):)

176093. viesis 22.augusts 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Dīvains raksts. Vai policists lika autovadītājam parkoties tā, kā redzams bildēs? Cik ir sanācis saskarties, nekad netiek dotas skarbas norādes, kur un kā apstāties. Apstājies tā, kā tev šķiet droši.

Yukki - so, vai tad tie auto tika brauktuves vidū apturēti?

176094. viesis 22.augusts 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kur ir problēma :-? Kamēr ments neskraida pa šoseju, tikmēr viss ir kārtībā. Tā kā lido parasti pa otro joslu, sanāk pat labāk, jo lidonim nav pēkšņi jāmetās uz ceļa labo malu un CPistam nav jāskraida līdz šoses vidum, lai šo apstādinātu. Un galvenais - netraucē tas policis, kā Yukki u.c. pieminētajos komentos.

176095. viesis 22.augusts 2005 11:21
0 0 Atbildēt

to 176077 - protams, ka es attaisnoju to šoferi, kas notrieca mentu! Ja jau tu esi tāds noteikumu ievērotājs un zinātājs, tad izskaidro, ko gājējs (šajā gadījumā cietušais ments) dara uz šosejas starp joslām??

176097. viesis 22.augusts 2005 11:37
0 0 Atbildēt

R99

Kad tu būsi tiesnesis, tad arī varēsi kādu attaisnot... pagaidām stāvi pie ratiem :D

Ko darīja cp uz šosejas? Cerēja, ka ļaudis ievēro distanci un redz ceļu sev priekšā :D

176098. viesis 22.augusts 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Tie kas te gudri *******, ka vot vajag pastiprinaat feenoshanu utt, lai aizbrauc uz Poliju un konkreetaak uz Varshavu... Tur normaals aatrums skaitaas pa pilseetu 100. Bistamaakajaas vietaas visi nomet aatrumu, lai vareetu droshi sho vietu izbrauktu un min taalaak. Divu dienu laikaa nemaniiju nevienu crashu. Muusu paarpareizajiem Ziftinjam un Klukstinjam, kuri te par visa ljaunuma sakni uzskata aatruma paarsniegshanu vajadzeetu aizbraukt pietredzes apmainjaa uz Poliju.... Patiesiibaa tur vispaar radaas iespaids, ka noteikumu kaa taadu nav, bet arii konflikta situaacijas tur neradaas, jo visi skataas kas notiek uz celja un respektee paareejos vairaak vai mazaak...

176099. viesis 22.augusts 2005 11:50
0 0 Atbildēt

to Qued

Klau, kādēļ tu tik ļoti aizstāvi cp, kuri pilnīgi un absolūti pārkāpj csn? Kurā valstī vēl ir redzēts, ka kreisajā joslā stādina automašīnas? Ja cp ir vēlēšanās apstādināt kādu kreisajā joslā no sākuma ir PILNĪGI jāapstādina satiksme pirmajā/-ās joslās, kas ir laikietilpīgi, bet pilnīgi droši satiksmes dalībniekiem...

176100. viesis 22.augusts 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Izbraucu pa maršŗutu - ...Polija-Slovākija-Ungārija-Horvātija-Slovēnija-Austrija-Cehija-Polija... Radās iespaids, ka visās šajās valstīs ir braucēji (izteikts mazākums), kas strikti ievēro noteiktos ātrumus, un ir tādi, kuri brauc ātrāk. Pretstatā tēvzemei - tur abas daļas ciena vienu otru, pagaida un palaiž viens otru, bez skaņas signāliem un raustīšanās. Kaut arī Polijā trīsreiz apdzīvotās vietās ķēras uz ātrumu :). Citur fēnotājus neredzēju. Vidējais ātrums, ar kādu paši poļi veic apdzīvotās vietas ir 70-90. Un nekas- neredzēju nevienu avāriju...

176101. viesis 22.augusts 2005 12:15
0 0 Atbildēt

>176099. viesis

Kāpēc es aizstāvu CP?

1) Viņi man neko sliktu nav izdarījuši

2) Es arī brīvdienās braukāju riņķī un redzēju, kāds bezpriģels notiek uz šosejām. Man patiesībā pofig, kā ķer. Galvenais, lai vispār kaut kas notiek.

A kas liek stāties kreisajā joslā? Ja mani tur stopētu, es apstātos ceļa labajā pusē. Lai iepūš, ja mācēja apturēt, lai māk tikt arī pāri. Nevajag būt idiotiem, kas, ieraugot CP, instinktīvi spiež uz bremzēm un seko ikvienam CP zižļa mājienam.

176102. viesis 22.augusts 2005 12:20
0 0 Atbildēt

to Qued: 1) par attaisnošanu pirmais runāja mans oponents, tāpēc par šo tēmu griezies citur; 2) kamēr pie mums CP (un arī pārējā policijā) strādās tipi, kas domā, ka paši var noteikumus/likumus neievērot, tajā pašā laikā par to sodot citus un nemākot pat protokolu uzrakstīt bez gramatikas kļūdām, tikmēr arī būs šāda attieksme pret viņiem; 3) pie ratiem droši vari stāvēt pats; 4) PN!

176103. viesis 22.augusts 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Ja policistiem ir mazs atalgojums,tātad ar izglītību jau laikam nelepojas un kā maksā tā strādā!

176104. viesis 22.augusts 2005 12:31
0 0 Atbildēt

R99

Tu moška gribi apgalvot, ka, ja tu būtu policists, tu stingri ievērotu noteikumus, sodītu ikvienu savu kolēģi (par attiecīgiem pārkāpumiem, protams) un pieprasītu, lai tavi kolēģi dara tāpat?

Par policistu gramatiku taisnība, bet ne jau tikai policisti ir tādi. Gramatika diemžēl ir bubulis ļoti lielai tautas daļai un policisti, kā zināms, nav atlasīti no kaut kāda intelektuāļu klubiņa.

176105. viesis 22.augusts 2005 12:42
0 0 Atbildēt

Pēc šitām bildēm CP ekipāža ir atlaižama no darba, jo ir pārkāpti n-tie punkti un, pirmkārt , citu satiksmes dalībnieku drošība.

Kas vairāk disciplinēs vadītājus - redzams policists uz ceļa ,vai maskējies piecīšu ķērājs ? Pret kuru mentu būs lielāka cieņa -pret to kurš kā partizāns krūmas sēž ,vai pret to ,kurš iemāca Jelgavas autobusu šoferiem pagriezienu signālus rādīt?

176106. viesis 22.augusts 2005 12:47
0 0 Atbildēt

Intuk--- pilnīgi piekrītu .

176107. viesis 22.augusts 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Qued-

ja varas pārstāvis, prasot no manis likumu ievērošanu, pats pārkāpj likumus, tad ,atvaino, laiks tādu likuma aizstāvi sūtīt dillēs.

176108. viesis 22.augusts 2005 12:52
0 0 Atbildēt

to Qued - nezinu, ko es darītu. Tas ir no sērijas "kā būtu, ja būtu". Bet šajā konkrētajā gadījumā (attēlos redzamajā) policists nodarbojos ar pārkāpēja sodīšanu pats pārkāpjot noteikumus un radot bīstamu situāciju uz ceļa. Un šis taču nav vienīgais vai viens no retajiem tādiem gadījumiem.

176110. viesis 22.augusts 2005 12:53
0 0 Atbildēt

tas jau ir ļoti labi, ka bīstamās vietās nomet ātrumu. es ar tā daru. bet vienmēr atrodas lohi, kuriem vajag maukt tur cauri uz 130 un tad nu midžina savus lukturus aizmugurē kā traki. man gan stiklam plēve un tā mirdzināšana pie pakaļas :)

176111. viesis 22.augusts 2005 12:57
0 0 Atbildēt

tajos pašos vangažos.

iet plūsma pa pirmo joslu uz 70, es brauc pa otro uz 85 un skrien viens pakaļā, tam vajag 120. protams, nekur pārkārtoties tādās situācijās netaisos, kamēr pirmā josla nav tukša

176112. viesis 22.augusts 2005 13:01
0 0 Atbildēt

Probleema ar shaadu staadinaashanu ir ja naak vairaaki uz vienaada aatruma, piemeeram 130 (un nevajag te d. ka tas ir b iistams aatrums uz Pleskavenes) un CPists izlec un liek pirmo mieraa- saakaas ljoti liels stress visos kas brauc jo lai izvairiitos no sadursmes visi dzeeshaas, maina joslas un nervozee, citaadi izveidojas vilcieninjsh (it sevishkji ja pirmajam ir labas bemzes a paareejiem taadas kaa paarsvaraa...).

Polijaa 100 apdziivotaa vietaa vispaar nav aatrums, bet Polijaa ir cita metode- tur neviens nestaajas, jo kaa interesanti musars ar trabantu vai kas tie vinjiem tur pa meesliem ir var nokjert piemeeram A8 ja A8 droshi iet 220 a trabants kad bija jauns (un tas bija 1980tajaa gadaa) gaaja 120... + ieveerot piem. vaacu tranziitu (laikam 10 ziimes) un vinju veel atcereeties pie taada aatruma arii nav viegli...

176113. viesis 22.augusts 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Anonimikim!!! A tu speciāli velc pa kreiso joslu, lai traucētu citiem? Vienreiz vienam tādam umņikam ievilku starp acīm tur pat uz pleskavenes.

176115. viesis 22.augusts 2005 13:33
0 0 Atbildēt

to 176112. viesis: a kaa tu bremzeejies tajaa apdziivotajaa vietaa lidojot ar 100 - izmet izpletni kaa izniicinaataajs, ja ? :) nu galiigs dnd...nav ko teikt

176117. viesis 22.augusts 2005 13:48
0 0 Atbildēt

>176112. viesis

"piemeeram 130 (un nevajag te d. ka tas ir b iistams aatrums uz Pleskavenes)"

IR bīstams. Vidzemes šoseja ir nenorobežots pasākums, kur apkārt ir mežs - uz tās šosejas ir redzēti i piedzērušies gājēji, i citi lopi (t.i., no meža) - stirnas, lapsas un sazin kas vēl. Nevajag būt tik tuvredzīgam.

176118. viesis 22.augusts 2005 14:20
0 0 Atbildēt

apsolūti rakstās ar bē

176119. viesis 22.augusts 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Cukas

176120. viesis 22.augusts 2005 14:41
0 0 Atbildēt

Gribēju tikai piebilst, ka man pie pakaļas visi šeit springstošie. Man netraucē ne tādi anonīmiķi uz 85, ne 130nieki aiz muguras pilsētā. Pirmajiem aiziešu garām pa nomali un bez kāda naida priekšā nolikšu pa nažiem, lai lec grāvī, otros palaidīšu, kad varēšu. Visiem labs nebūsi, galvenais, nevajag stresot. :)

Kas attiecas uz Rīgas rajona policijas pārvaldes kārtības policijas biroja ceļu policijas nodaļas inspektoru policijas virsnieka vietnieku Jāni Bergu, cik man nācies ar viņu sastapties, kreisajā joslā apturēt cilvēkus mīl, bet, no otras puses, ir laipns, darbu dara apzinīgi un situācijas izvērtē pēc būtības. Tas tā, medus karote komentāros par CP.

176121. viesis 22.augusts 2005 14:43
0 0 Atbildēt

Vot,tas izskatas ka sudrabs Mitsubishi brauc pie KASES:))))

176122. viesis 22.augusts 2005 14:45
0 0 Atbildēt

Pa kuru nomali tu paiesi garām otrajā joslā braucošam auto, ja pirmā josla ir pilna - vismaz 5-7 mašīnas kolonnā uz 70 ??

Es viņas apsteidzu uz 85 un netaisos veidot avārijas situāciju, samazinot vēl ātrumu un spraucoties pa vidu!

176123. viesis 22.augusts 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Burgam un citiem.

Jus domajat ka vini pashi izvelas shadu sudigo vietu? Kadreiz runaju ar CP menti(ar to kurs ir apgstaks par tiem kuri brauc ar auto), vins teica ka katru reizi kad notiek "peresmenka" visi ekipazi sanem informaciju, kur vii patrules vai staves (cik stundu, ko tieshi parbaudit un t.t.) Vainigi tachu ir CP valdiba un IEM

176126. viesis 22.augusts 2005 15:04
0 0 Atbildēt

anonimiki, neesi bēdīgs, gan jau. Uz Pleskavenes ir asfaltēta nomale. Un, ja nebūs iespēja, tad pacietīgi gaidīšu, līdz tikšu garām un tad veikšu sakramentālo darbību ar bremzēm. Ja man būs tāds noskaņojums.

176127. viesis 22.augusts 2005 15:05
0 0 Atbildēt

Nja, raksts interesants un komentari ari. Piekritu viedoklim, ka kaa maksaa taa stradaa, jo nez vai kaads par truciigu naudu ies tev sisties nost, tikai lai darbs buutu labi padariits. Policisti ari ir cilveeki un kameer to nesapratiis buus probleemas. Ir ari cilveki labi un slikti tapat ari ar CP, no vienas situaacijas visus nolikt ari nevajadzeetu. Shaja situacija piekriitu, ka stulbi apstaajushies un pashi vien vainiigi, ka tagad viniem kaut ko paarmet.

176128. viesis 22.augusts 2005 15:16
0 0 Atbildēt

Cartman, nesēj naidu tautiešu sirdīs :D

176129. viesis 22.augusts 2005 15:19
0 0 Atbildēt

cartman, tev nekas nesanāks

es _vienmēr_ ievēroju normālu distanci un ja kāds pielīdīs priekšā, tad pats jau pirmais būšu uzmetis pa bremzēm :)

176131. viesis 22.augusts 2005 16:45
0 0 Atbildēt

viesim 176123. par to, ka CP vadība izvēlas vietas, kur stāvēt.

Nu diezvai vadība ir ar tādu izdomu, drīzāk jau vadība nosaka, kurā rajonā vai uz kura ceļa un kam vairāk pievērst uzmanību, bet maskēšanos un citas izvirtības atstāj pašu CP ziņā.

Bet nu visumā es tomēr atbalstu, ka CP strādā ar radariem, gribētos jau lai viņi ievērotu visus noteikumus utt, bet tas nu tā, pieciešams, drīzāk jau dīvai ni ir ja CP pienāk, smaida, sveicinās visu izpilda pēc noteikiumiem, tad man sāk likties, ka mēs tiekam filmēti priekš tv5 raidījuma :)

bet konkrētajās bildēs baibais pārkāpums neizskatās, protams tas ir pārkāpums, bet ļoti ikdienišķs! :)

Ja kas tas CP 5tajā bildē tikai ir pamanījis, ka šo fočē :)))

176133. viesis 22.augusts 2005 16:49
0 0 Atbildēt

Domāju, ka pašlaik aizstāvēt CP darbiniekus, nav pārāk godprātīga rīcība. Tas ko mēs redzam viņu "ne pārāk veiksmīgajā" CP darbībā uz autoceļiem, ir tikai daļa no kopējas "nelaimes" - vēl lielākām problemam saskarsmē ar CP ir jāsaskaras tiesu varas pārstāvjiem.

Kā man stāstīja pazīstama Administratīvās tiesas tiesnese, CP rakstītie: notkuma vietas apskates protokoli esot vienkārši BRIESMĪGI, un neskaidrību gadījumos tiesnesim pašam bezmaz jābrauc uz vietu, kur noticis CSN. Pēc tam izrādās, ka visi parametri būtiski atšķiras no shēmā norādītajiem. Un tad jau taisnības noskaidrošanā ir problemas.

176138. viesis 22.augusts 2005 17:01
0 0 Atbildēt

Darbs jādara labi, vienalga, cik maksā. Ja nepatīk, kā maksā, tad dari ko citu. Haltūras nav labi.

176143. viesis 22.augusts 2005 20:20
0 0 Atbildēt

Qued [?] -- lapsas gaishaa dienas laikaa?!

nu ja Tev taa gadaas tad piedod- Tu tieshaam esi neveiksminieks..

Cartman_626 [?] -- Pilniigi piekriitu par tiem lidotaajiem un seeneem... lidotaajus pie iespeejas vienmeer palaizhu ja pats nekur nelidoju, seenjotaaji kas brauc uz 85 pa pleskavenes 2. joslu- nu labaak neizteikshos :)

anonimikis [?] -- neesmu lietas kursaa ar ko tieshi Tu paarvietojies, bet cik maniits ja piemet priekshaa un dzeeshaas liidz galam ar piem. A8 tad 1.kaart- Tev ir vajadziigs reakcijas laiks 2.kaart- nedomaaju ka Tava auto bremzes speej staaties taa kaa piem. A8 bremzes ar 4 kalodkaam uz diska... lai gan shaada riiciiba ir manupraat stulba un es pats taa nekad nedaru, jo ja nu tieshaam aizmuguree braucoshais nenobremzee... nafig ta man mashiinu bojaat...

176144. viesis 22.augusts 2005 20:28
0 0 Atbildēt

speciāli ībļiem, kuri lasīt neprot, varu precizēt - vienmēr pārvietojos pa otro joslu ar vismaz +10 kā ir pirmās joslas ātrums! Un man nav pienākums spraukties pirmajā, ja tur nav pietiekami liela distance starp auto, ja kādam īblim pēkšņi vajag vēl ātrāk - pagaidīs !

176145. viesis 22.augusts 2005 20:38
0 0 Atbildēt

es neatbalstu visus tos optimistus, kas domā ka poliči pareizi rīkojas....... vispār es noteikumus pilnībā neievēroju un nekad arī tos neievērošu...... kāda velna pēc man tie būtu jāievēro, ja paši poliči tos ignorē.. kāda jēga no viņiem vispār ir, ja viņi tik to vien dara, ka kukuļus ņem (tikai nesakiet ka tie laiki ir beigušies - vēl jo vairāk, viņi prasa lielākas naudas summas) Es esmu ar mieru dzīvot taisnīgi, ja vien visi tā darīs, ja nebūs mūsu valstī vairs zagšanas, laupīšanas un vispār tautas čakarēšanas kā tādas.... vinmēr atrodas kāds gudrāks, kas neievēro likumu, tad ko ta man jābūt muļķim... vai?!?!?!?.... es tad labāk būšu vēl gudrāks!!!!!!!

176147. viesis 22.augusts 2005 21:52
0 0 Atbildēt

speedy220 - par peedeejo terikumu - skiet, Tu domaaji - kluusi veel sliipeetaaks paarkaapeejs par paareejiem

176148. viesis 22.augusts 2005 22:12
0 0 Atbildēt

Nu var piekrist ka musu CP metodes ir slavejamas lai kertu parkapejus.

Bet domaju ka dotaja gadijuma laikam nav ipass kriminals jo ir tikai 2 brauksanas joslas 1 virziena. Ta nav Jurmalas soseja vai Salu tilts vai kas tik extrems.

Cits jautajums ir tas vai del 120 - 130 km/h tur vajadzetu stadinat....bet tas jau diemzel ir valsts uzskats un kad musu CP nonaks lidz cilvecibas limenim ir gruti spriezams...

176149. viesis 22.augusts 2005 23:00
0 0 Atbildēt

raksts tuksha muldeeshana, no bildeem arii nevar saprast kur tad iisti taa probleema...

176150. viesis 22.augusts 2005 23:39
0 0 Atbildēt

pagaajusho nedeelj man uz Liep shos nonjeema sponsoru, co izbraucot no saanu celinja

176152. viesis 23.augusts 2005 9:08
0 0 Atbildēt

Anonimikim: vai tu kādreiz esi lasījis CSN par braukšanu ārpus apdzīvotām vietām?

176162. viesis 23.augusts 2005 10:48
0 0 Atbildēt

raksts super!:)

u n no biudeem viss skaidrs!

un kaa shitaadu fotograafu veel nau nošāvuši, respect!

176180. viesis 23.augusts 2005 13:51
0 0 Atbildēt

es būtu nostājies savā ceļa pusē malā un gaidījis CP...

un no auto ārā nekāptu, lai pastaigā uz savu auto un atpakaļ...

varbūt tomār pielec kautkad (maz cerību)

176185. viesis 23.augusts 2005 14:32
0 0 Atbildēt

Pamegini nopelnīt pikji internetā:

www.surfjunky.com/?r=kaktusss

176186. viesis 23.augusts 2005 14:48
0 0 Atbildēt

>endr4

Nu varbūt tu lapsas u.c. lopus redzi tikai tad, kad tie ir jau sabraukti. Man nereti gadījies redzēt lopus uz Vidzemes šosejas. Labi, stirnas tur parasti krēslā vazājas, bet lapsas skrien pāri arī pa dienu. Vienreiz pievakarē bija pat kaut kāds lops ar sīkajiem, tikai nevarēja saprast - mežacūka vai kas cits.

>speedy220

Būs auni, būs cirpēji. Tb, būs kukuļdevēji, būs kukuļņēmēji.

>klope

tieši tā. Kādēļ stāties kreisajā pusē un d..., ka policisti piespiež pārkāpt noteikumus, ja var stāties labajā pusē un nestresot?

176214. viesis 23.augusts 2005 19:08
0 0 Atbildēt

...nu un tad. Besī tie stulbie aktīvisti.

176221. viesis 23.augusts 2005 21:10
0 0 Atbildēt

vis tur ir kaa vajag vinigi MITSUBISHI GALANT paaraak steidzaas

176224. viesis 23.augusts 2005 21:34
0 0 Atbildēt

>176221. viesis

tu csn noteikumu grāmatiņu kādreiz vismaz esi redzējis un rokās turējis, kur nu vēl atvēris...

176226. viesis 23.augusts 2005 23:54
0 0 Atbildēt

Klopem - talak CP ies, jo dusmigaks kljus, bet, ja apstasies pa pratam - lielaka iespeja tikt pa leto cauri..-)) domats - bridinajums...

Par 130 lidosjanu aizmugure - cartmanu neatbalstu - ja Tu lido (parkap), tad ari pagaidi, kamer atbrivos joslu, nevis ziepes taisi..metot pa nazjiem..., cits jautajums ir , ja labaa josla briva, bet reali caur Vangazjiem kads pa kreiso joslu uz 70 "kurina". Tad japamaj, ka nav pareizi..

Ir bijis gadijums, kad uz Brivibenes viens taksists lidzigaa stilaa vienu macijaa, metot pa nazjiem (pats lavieredams bez pagriezieniem utt.), beidzas ar to, ka nacas pa memajiem nomest man - paris minutes pastavejam (izskatijas, ka saprata, kaa tas ir..-))

Reali - ja skrienu (domats parkapju), tad man nav tiesibas arstet citus, kuri nav paredzejusji, ka es parvietojos ar 2X lielaku atrumu... Tiaki pie mums taa nenotiek.. Erglis lido zem 200, kads vinja kosmisko atrumu neaprekjina un rodas "situacija" kuraa otrs dalibnieks vel noraujas...

Vienmer bus erglji un neerglji, labi butu, ja erglji pasji domatu par sekam, nevis ..... Lai veicas...

176245. viesis 24.augusts 2005 10:08
0 0 Atbildēt

iisteniibaa jau kuro reizi redzu ka CP onkas bez vesteem straadaa. uz V-pils shosejas (braucu reti) katreiz bez vesteem....

176278. viesis 24.augusts 2005 12:44
0 0 Atbildēt

tevi laikam par ātruma pārsniegšanu izdrāza, ka tu tā krenķējies:)) koķetēšana nepalīdzēja? tu jau sen to biji pelnījusi.

176301. viesis 24.augusts 2005 15:42
0 0 Atbildēt

> necieshugailus

Tava prātuļošana ir pilnīgi garām šājā gadījumā tā bija apstākļu sakritība :DD Kaķa lāsti debesīs nekāpj un dots devējam atdodas - tas par pēdējo apgalvojumu :DD

buu

176303. viesis 24.augusts 2005 15:52
0 0 Atbildēt

>necieshugailus

un es neciešu "necieshugailus"

177006. viesis 28.augusts 2005 18:14
0 0 Atbildēt

shdrwwwe5w

180140. viesis 26.septembris 2005 16:22
0 0 Atbildēt

Mjaa, Ceļu policija izlaidusues riktīgi. tliek pavērot ka tiek stādinātas mašīnas uz Jūrmalas šosejas, kur ceļu policists kā pašnāvnieks lien uz treso rindu lai dabūtu desmitnieku :)- vāks pilnīgs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti