Jau kādu laiku nebija redzēts, ka Ceļu policija patrulētu uz Salu tilta pārvada, bet te atkal fakts. Ieslēgtas bākugunis, radars rokā...
It kā jau CSN atļauj pārkāpt apstāšanās un stāvēšanas noteikumus, bet tikai operatīvajam transportam un arī tikai īpašos gadījumos. Vai tiešām zilās bākugunis ir tik spēcīgs arguments, ka ar tām var stāvēt visu dienu ar radaru rokās? Un vai uz Salu tilta pārvada, piemēram, ir tik daudz avārijas notikušas?
Izkaidrojums gan tam varētu būt iespēja iespējami daudz noķert uz ātrumu, jo pirms uzbraukšanas uz šī pārvada - uz Krasta ielas - atļautais ātrums bija 70 km/h un te pēkšņi - 50 km/h. To visu var saprast, bet vai šī ir tā vieta, kur būtu jārāda savs sliktais piemērs - mēs esam vareni, mēs stāvam, kur gribam!
Kā tajā pašā dienā man pastāstīja kāds Ceļu policijas darbinieks, par operatīvu situāciju viņš varot nosaukt arī galīgi demogoģiskas situācijas - piemēram, kāds it kā ir ziņojis uz policiju, ka šeit uz 120 km/h nēsājas kāds trakais... Tas varot būt pilnīgs pamatojums, ka CP var patrulēt šeit kaut visu dienu - nedomājot, vai tiek pārkāpts likums vai nē. Tā esot operatīva situācija.
iAuto redaktors
Cik zinu, tad CP nemaz nedrīkst patrulēt un ķert uz ātrumu, kur mainās maksimāli pieļaujamie ātrumi, kā šeit no 70 uz 50!