Burts V Cadillac modeļu apzīmējumā nozīmē īpaši sagatavotu auto. Tomēr arī ar šādu auto īpašniekiem nepierasta tipa bruņojumu vai auto aprīkošanu ar "diskotēku uz riteņiem", bet iemieso palielinātas jaudas auto simbolu un tā sportisko raksturu.
Ilgu laiku eiropieši nebija pazīstami ar šādu auto, bet Frankfurtes autosalonā Cadillac plāno pat divas dāvanas – pasaules līmeņa sedana STS-V (469 Zs) un kabrioleta XLR-V (443 Zs) prezentāciju - speciāli šinī autosalonā.
Abi auto ir spilgti Cadillac pārstāvji. Radītus jaunajā stilā, auto raksturo asas malas un izteiktas līnijas. Turklāt, neskatoties uz sportisko raksturu, auto saglabā galveno Cadillac īpašību – salona greznību un pasažieru komfortu.
Bet zem motora pārsega gan sedanam, gan kabrioletam atradīsies viens un tas pats dzinējs – 4,4 litru V8 no Northstar. Tiesa, tas ticis pakļauts dažāda līmeņa uzlabojumiem. Sedana STS-V maksimālā jauda ir 469 Zs pie 6 500 apgr./min, bet maksimālais griezes moments - 595 Nm pie 3 900 apgr/min. Nolēmuši, ka kabrioletam šāda jauda nav vajadzīga, GM aprīkojis to ar 443 Zs agregātu. Bet maksimālais griezes moments auto ir 561 Nm.
Lai arī STS-V un XLR-V ir automātiskā transmisija, obligātos 100 km/h auto sasniedz mazāk nekā 5 sekundēs. Bet maksimālais ātrums tiek ierobežots pie 250 km/h. Koncerna pārstāvji sola, ka šo auto vadāmība ies pie sirds izlutinātajai Eiropas publikai - slīpējumu abi modeļi guvuši slavenajā Nirburgringas «Ziemeļu cilpā», Vācijā.
Pārdošana Eiropas tirgū paredzēta no nākošā gada pirmā ceturkšņa. Par cenu pagaidām nekas nav zināms.
man jau dikti patīk :)