Lasītājs: kāda rīta [CP] novērojums (+ foto) 47

 
29.augusts 2005 10:04

Tā kā esmu jau kādu nedēļu pārcēlies dzīvot Ķekavā, tad divas reizes dienā sanāk izbaudīt Bauskas/ Ziepniekkalna/ Mūkusalas ielas krustojumu. Sastrēgums tur ir katru rītu un katru vakaru - iemeslus mēs visi ļoti labi zinām.

Par to, ka tur vajadzētu uzbūvēt tuneli / tiltu / vai kaut piekārt elementāru luksaforu, lai mazinātu sastrēgumu, nerunāšu. Atceros, ka www.lad.lv mājas lapā lasīju solījumu līdz šā gada beigām uzstādīt šajā krustojumā uzstādīt luksoforu, bet tagad šo atsauci vairs nevarēju atrast.



Šobrīd vienīgais sakarīgais risinājums, lai netērētu nodokļu maksātāju naudu un laiku, būtu sastrēgumu stundās šajā krustojumā izvietot satiksmes regulētājus. Cilvēkus zaļās vestītēs, ar svītrainām nūjiņām. Tādēļ šorīt ļoti nopriecājos, ieraugot šādu tēlu augstākminētajā krustojumā - beidzot kādam ir ienācis prātā kaut nedaudz atvieglot nodokļu maksātāju sūro ikdienu.



Bet nē - izrādās, ka mazais zaļais cilvēciņš neregulēja satiksmi. Viņš, ignorējot diezgan garo sastrēgumu abos virzienos kaut kur devās. Varbūt cilvēks ir noguris, visu rītu krustojumā vicinot svītraino kociņu un palīdzot cilvēkiem ātrāk nokļūt darbā...



Bet nē, centīgais valsts dienesta kalps, ar rācijai līdzīgu priekšmetu vienā rokā un burvju nūjiņai līdzīgu priekšmetu otrā, devās pie sava kolēģa, kas atradās mazliet tālāk uz priekšu. Tādēļ man šķiet, ka krietnais autobraucēja draugs un palīgs rīta agrumā nodarbojās nevis ar satiksmes regulēšanu, bet gan ar spiegošanu - vērojot , kuri vadītāji, lai paspētu pārbraukt krustojumu, neapstājas pie "stop" zīmes, un, pa rāciju nosūdzot tos tālāk stāvošajam kolēģim.



Neapstāties pie "Stop" zīmes ir slikti, tomēr mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka šāda sastrēguma laikā tas vairāk ir formāls pārkāpums - pietiek taču tikai nedaudz piebremzēt, lai braucot no Bauskas puses šis krustojums būtu labi pārskatāms.

Tiesa - neapstāšanās pie šīs zīmes garantē ievērojamu naudas soda džekpotu policistam / iekšlietu sistēmai - atkarībā no konkrēto indivīdu korupcijas līmeņa...

Rodas jautājums - kam tad īsti ir domāta Valsts Ceļu Policija - lai nodrošinātu kvalitatīvu un drošu satiksmi, vai rūpētos par finansu plūsmu valsts budžetā / savā pusdienu fondā?

Vai nebūtu labāk, ja šie abi Policijas formās tērptie jaunskungi regulētu satiksmi šajā tik ļoti noslogotajā krustojumā, nevis sastrēgumstundā dzenātu, es atvainojos, ******?


Visu cieņu, un veiksmi turpmākajā darbā,

Master_D
 
Visi komentāri
 
177018. viesis 29.augusts 2005 10:11
0 0 Atbildēt

Vajag braukt cauri Valdlaučiem, tā var bez sastrēguma apbraukt šo krustojumu, bet vakarā virzienā ārā no Rīgas gan derētu regulētājs.

177019. viesis 29.augusts 2005 10:11
0 0 Atbildēt

vai tad pirmā reize... un viņi vēl grib algas lielākas...

177020. viesis 29.augusts 2005 10:17
0 0 Atbildēt

Tas jau sen ir skaidrs, ka kingi, es atvainojos, CP kalpo sev un savai ģimenei, nevis sabiedrībai, kas maksā viņiem algu!!!

177021. viesis 29.augusts 2005 10:20
0 0 Atbildēt

man jau liekas ka daljai CP algu var ari nemaksat vini pat to nemanitu un stradatu talak.

177022. viesis 29.augusts 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Ko dzenātu? Uzrakstiet šo teicienu pilnībā, lūdzu!

Un Master D - atceries, ka tu dzīvo Rīgā (nu OK pierīgā), Latvijā - šeit vēl notiek tā kā citur vairs nē.

177023. viesis 29.augusts 2005 10:29
0 0 Atbildēt

dzenātu fufeli.

to DM - citreiz braucu arī caur Vladlaučiem. Šoreiz sanāca izbraukt pa taisno.

177024. viesis 29.augusts 2005 10:32
0 0 Atbildēt

Situācija absurda, piekrītu, bet tā, kā te jau rakstīts iepriekš, ir tikai daļa no problēmām, kuras rodas minētajā krustojumā ...

- - -

Par CP darbībām minētajā situācijā man grūti spriest, jo CP-isti ir "dienesta" cilvēki un, ja, konkrētajā rītā, bijis vadības rīkojums "kontrolēt" nevis "virzīt plūsmas", viņi varēja pildīt "dienesta pienākumus" arī šādā veidā ;)

- - -

Izmantojot iespēju, ka raksts veltīts CP darbībai (daļēji), gribu pateikties par sapratni Rīgas Ceļu policijas ekipāžai, kura dežūrēja pie "Uzvaras pieminekļa" parka šo sestdien ...

Lai Jums sokas darbi un atzinīgs ir arī tiešās vadības novērtējums!

Ar cieņu,

"Bumbarashs"

177025. viesis 29.augusts 2005 10:35
0 0 Atbildēt

diivaini, ka veel kaadu joprojaam uztrauc muusu policijas darba metodes...

177035. viesis 29.augusts 2005 10:58
0 0 Atbildēt

Nu, ko lai dara - katram sava "kabata" ir svarīgāka: CP darbinieki uzskata - algas zemas, bet, bērniem skolas grāmatas jāpērk, līzings par TV jāmaksā, sieva pēc ziemas kažoka jau bļauj, jauns auto pašam arī prātā... Tāpēc, protams izdevīgāk ir NOKĀST sastresojošos autovadītājus, nekā grozīties kā mu-ļķiem pa krustojumu. Par neapstāšanos pie STOP zīmes laba summiņa sanāk. Atceros, ka nsen Ogres apkaimes iedzīvotāji man stāstīja, ka pie vienas Rīgas- Ērgļu dzelzceļa pārbrauktuves vietējie CP esit uztaisījuši slēpni KOKĀ, kur novienots pat paliels binoklis, kurš pavērsts pret pārbrauktuves STOP zīmi. Vilciens to pārbrauktuvi gan šķērso tikai...divas reizes dienā. Bet PEĻŅA CP tajā vietā esot LIELA. Starp citu ,krustojumā, regulēt satiksmi pēc CP paša iniciatīvas nemaz nav atļauts. Tādas darbības jāsaskaņo ar Rīgas Domi. Izņēmums ir tikai satiksmes regulēšana pēcavāriju situācijās. Padomju laikā "šajā daļā" demokrātija gan bija lielāka - pat prastam auto družiņņikam bija tiesības pēc saviem ieskatiem līst krustojumā un regulēt satiksmi . Un bija tolaik /70-tajos/ daži operatīvi naski "sabiedriskie", kuri itin augstā līmenī no rītiem regulēja satiksmi pie Pontontilta un dažos krustojumos. Dažās ES valstīs pie pašvaldībām ir speciāls dienests, kurā strādā speciāli satiksmes regulāšanai apmācītas personas. Piemēram, Briseles krustojumos arī var pamanīt oranžos kostīmos tērptus puišus, kuri mobili ar rollerīšiem izbraukā sastrēgušos krustus, un novērš sastrēgumu veidošanos. A, mūsējie " zalie draudziņi" uz sastrēgušajiem krustojumiem ,diemžēl, skrien ar citu DOMU: vairāk auto, vairāk būs ko NOKāst...! FAKTS, kuru neapgāzt.

177041. viesis 29.augusts 2005 11:09
0 0 Atbildēt

atbildot uz jautaajumu raksta beigaas... lai rūpētos par finansu plūsmu valsts budžetā / savā pusdienu fondā

177042. viesis 29.augusts 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Nē nu tas ir bezpriģels!!! Besī laukā, ka ķer ne tur kur vajag!

Līdzīga situācija ir uz apvedceļa tallina salaspils, kur iet pāri tilts daugavpils šosejai. Tur ir nepārtrauktā līnija un kad brauc tallinas virzienā sanāk brauik pa kalnu lejup un gandrīz vienmēr tur brauc fūres. Kas gan ir vieglāk, ātrāk un drošāk kā apdzīt smago nop kalna, kad ceļš ir 100% pāredzams un apdzīšana noteik 2x ātrāk, jo motoram ir inerce. BET NĒ TIE ŠAKĀĻI STĀV TUR TĀLĀK UN AR BINOKLI SKATĀS KURŠ ŠO MANEVRU IZPILDA UN TAD LAIMĪGI SASTĀDA PROTOKOLU, JA SASTĀDA :), PAR LĪNIJAS PĀRKĀPUMU.

Sviests!'Zemitānu tilts arī: ķer pret kalnu nu pilnīgs marasms.

177043. viesis 29.augusts 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Nu par CP prāta spējām un atjautību nav ko vispār iesākt tēmu. Ikdienā daudz laika pavadu pie stūres un novērojumi liecina tikai un vienīgi par CP spēju naudas iekasēšanā. Un parasti tas notiek vietās kur kādi bezsmadzeņu radijumi ir salikuši visādas nejēdzīgas zīmes un ierobežojumus. ( piem.Dārziņi- 50km) Nu un krustojumu regulēšana no CP pienākumiem laikam vispār ir izņemta.

177044. viesis 29.augusts 2005 11:21
0 0 Atbildēt

-> 177041

Likums Par policiju

[...]

10. pants Policijas darbinieka pamatpienākumi

Saskaņā ar policijas uzdevumiem policijas darbinieka pamatpienākumi atbilstoši dienesta kompetencei ir:

1) nodrošināt kārtību uz ceļiem, ielās, laukumos, parkos, sabiedriskā transporta līdzekļos, lidostās, ostās, stacijās un citās sabiedriskajās vietās, lai garantētu personu un sabiedrības drošību;

[...]

Tas ir 1. (att - galvenais) pienākums

www.likumi.lv/doc.php?id=67957

177045. viesis 29.augusts 2005 11:21
0 0 Atbildēt

-->177042. viesis 29.08.2005 11:13

Tas lai TU SAPRASTU, ka apdzit nav "ATRAK" un "DROSAK" tur kur tas nav atlauts :)

177046. viesis 29.augusts 2005 11:24
0 0 Atbildēt

Tikpat bezkauniigi, "ruupeejoties par aaaarkaartiigi slikto satiksmes droshiibu" konkreetajaa punktaa, ne'cieniijamie' policijas kungi diezgan regulaari darbojas uz celja, kas ved uz Riigas lidostu, uzreiz paarbraucot viaduktam paar Juurmalas shoseju. Formaali, liidz nobraukshanai no viadukta, tur ir 50 km/h (taalaak 90 km/h ziime). Bet reaali daudzi brauc vismaz ar 70 km/h, jo celja staavoklis ideaals, satiksmes tikpatkaa nav. Nodoklju maksaataaji, visbiezhaak noniikushi sastreegumos, ar peedeejaam ceriibaam STEIDZAS uz lidreisiem. Un she tev....... 'mazie zaljie ar vienu radzinju' ar veel to IZMANTO.....

Nu piedodiet, NU NESPEEJU ES CIENIIT SHAAAAADU POLICIJU! Ir DAUDZAS citas vietas, kur es Juus kungi daudz labpraataak redzeetu TIESHAAM ruupeejoties par SATIKSMES DROSHIIBU!!!!!!!!!!!

177047. viesis 29.augusts 2005 11:25
0 0 Atbildēt

10 pants Policijas darbinieka pamatpienākumi

[...]

11) regulēt transportlīdzekļu un gājēju kustību, veikt satiksmes uzraudzību, kontrolēt ceļu un ielu stāvokli, kā arī tehnisko regulēšanas līdzekļu un satiksmes līdzekļu tehnisko stāvokli;

[...]

177048. viesis 29.augusts 2005 11:25
0 0 Atbildēt

--> Master_D [?] 29.08.2005 11:21

vini tachu nodroshina kartibu uz ceļiem( pie "STOP" zimes)

177049. viesis 29.augusts 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Tomēr CP liekas, ka viņu vienīgais pienākums ir noteikts 10 panta 6. apakšpunktā

[...]

6) novērst un pārtraukt administratīvos pārkāpumus, noskaidrot vainīgos, savas kompetences ietvaros sastādīt protokolus, izskatīt lietas par šiem pārkāpumiem vai arī nodot tās izskatīšanai pēc pakļautības;

[...]

177053. viesis 29.augusts 2005 11:43
0 0 Atbildēt

Neviens jau arī neiejaucas... Tikai apspriež un priecājas...

177056. viesis 29.augusts 2005 11:48
0 0 Atbildēt

-->ibio [?] 29.08.2005 11:39

izlasi Latvijas Satversmes 100. pantu :)

177057. viesis 29.augusts 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Zaļie vienu brīdi vasarā regulēja to krustojumu - stāvēju korķī 2x ilgāk (virzienā no centra), negribu viņus tur vairāk redzēt.

177071. viesis 29.augusts 2005 12:46
0 0 Atbildēt

Kaut kaa ljoti sen nav noveerots, ka cp biznesmenji, kurmiem mees maksaajam algu, nodarbojas ar bulljameesliem un sodiishanu, bet ne ar paarkaapumu noveershanu un kaartiibas nodroshinaashanu.

tipisks piemeers: shoriit krustojumaa, kur krasta ielai ir kreisais pagrieziens un reguleets krustojums ar maskavas ielu (maskavas iela pirms krusta ar slaavu ielu) - ments, pasleepies aiz pieturas buudinjas, filmeeja paarkaapeejus, stuchiija taalaak esoshajai patruljai, bez tam, briizhos, kad nefilmeeja, kautriigi sleepa kameru zem vestes. OK, fikseet paarkaapumu - tas ir labi, bet - tajaa besiigajaa korkjii un sekojoshajaa vadiitaaju stresaa, noteikti kaut kaadas siikas netiiriibinjas notiek neizbeegami. Tad nu jautaajums: ja tas striipainais staaveetu krustojumaa visiem redzamaa vietaa, normaali domaajoshie vadiitaaji daudzmaz ieveerotu CSN un ar savu klaatbuutni jau buutu noveersti daudzi csn paarkaapumi, bet slepus filmeejot - ok - tiek piefikseets, bet nekas netiek dariits lai noveerstu un vieniigais, ko sabiedriiba ieguust kaada nelaimes gadiijuma rezultaataa, ir par MUUSU NAUDU! mentinja safilmeets videomateriaalinsh, ko var suutiit uz "juus esat aculiecinieks". Nu baac! kas taa par cuuciibu! Buutu taa kaa laiks nomainiit "nezheeliigi sodiit" (vai nokaast pieciiti) uz "noveerst paarkaapumu". kautkas te nesen pa tv no cpistu činavniekiem izteicās, ka 1 līķis valstij maksājot simtus tūkstošu ls, tad - jomojo! vajag nevis ķidādies pēc tam, bet jau saknē novērst iespējamās sekas! nevis organizēt maksas pagriezienus, bet gan neļaut iegriezties "zem ķieģeļa". Ja jau tiešām neko nevar izdarīt "ātruma pārkāpšanas sindromam" - tad lai vismaz braukā pa trasēm - pāris km rādiusā ap patruļu būs kārtība. Un, ja kaut viens krašs ar līķiem būs tādējādi novērsts, tas jau atpērk pusgadu bendžas tērēšanu. Īsi sakot - bardaks uz ceļiem un satiksmes dalībnieku vājprātīgā rīcība ir tikai sekas cp policijas dramatiski zemajai darba efektivitātei un uzpērkamībai. Protams - ceļu seguma kvalitāte ari ir "fantastiska" - incanti, kāpēc citās valstīs var uztaisīt normālu līdzenu ceļu, kas turās vairāk nekā 6 mēnešus, bet pie mums nevar? Kur aiziet mūsu akcīzēs un nodokļos samaksātā nauda?

177074. viesis 29.augusts 2005 12:58
0 0 Atbildēt

Labi, ka te slimi cilvēki var izvemt žulti uz CPistiem komentos. Bet tā rakstiņš pajēls.

177075. viesis 29.augusts 2005 13:02
0 0 Atbildēt

-> 177074

CP nav medus bites, kas ievāc valstij kāpostu. CP ir pienākums kalpot sabiedrībai. CP konkrētajā gadījumā šo pienākumu neveic.

177082. viesis 29.augusts 2005 14:12
0 0 Atbildēt

ja jau alga ir tik zema, ka baigais šlangs izpildiit savus pienaakumus un kaut ko dariit lietas labaa ir zem pashcienjas, tad lai staav krustojumos un taisnos celja posmos un figuree - lielaakaa autovadiitaaju dalja nokautreesies un vismaz redzamiibas radiusaa neko piipashi ljaunu nesastraadaas - raadiit sauliitei vesti un briinumnuujinju pa 250ls jau var tachu - vismaz kaut kaads labums buus! Savukaart tie autovadiitaaji, kas tad rupji paarkaaps - nu tos vajag štopeet nost, draazt peec pilnas programmas un pieskjirt garaa vaajo kategoriju...

Jebkuraa gadiijumaa - vajag ciiniities ar ceelonjiem, nevis sekaam - vajag noveerst paarkaapumu, nevis sodiit par izdariito paarkaapumu peec tam. Ja mums ir iesnas - mees tachu nepeerkam tonnu kabatlakatinju un nesuukstamies, ka zevas salvetes, peec meenesha lietoshanas veel nav noveersushas punkjus, nekam neder, daargi maksaa un vispaar valdiiba *******. Un, ja mani tajaa maskavas/krasta saskjaidiis kaads atsaldenis un peec tam pie manu asinju pelkjes, videokameru priekaa vicinot un saucot "ES nofilmeeju! Es to nofilmeeju!!!", pieskries metninshun - nedomaaju, ka saskjaidiitais galvaskauss un salauztaas kaajas momentaa sadziis un iestaasies muuzhiigs pavasaris un prieks virs zemes. Savukaart - ja vinsh buutu staaveejis vismaz redzamaa vietaa - notikumu kjeediite vareetu buut pilniigi cita, simtos un tuukstoshos gadiijumu pilniigi cita! Vai tad ne? OK - "noveerst, nevis sodiit par sekaam" buutu tikai viens no suutrakmenjiem "kaartiibas uz celjiem maajaa", veel ir vajadziiga "soda neizbeegamiiba" un "bezierunu pieraadiijumi par izdariito paarkaapumu". Fotoradari buutu kruts liidzeklis! un katra mentu mashiina buutu jaaapriiko ar videradariem. Taa kaa tautas sodiishana latvijaa ir viens no pamatbiznesiem, tad, domaajams, ka shie materiaaltehniskie liidzekliji atpirktos meenesha laikaa un peec tam dotu pasakainu peljnju (neaizmirsiisim, ka kaartiiba uz celja un visi nesabrauktie beerni un sirmgalvji, muusu maates, teevi, miiljotaas, braalji un maasas - tas ir veel veertiigaaks "bezskaidras naudas noreekjinu liidzeklis", nekaa simtiem miljonu latu soda naudaas).

177084. viesis 29.augusts 2005 14:22
0 0 Atbildēt

Par tām policistu un skolotāju algām: Kapitālismā ir tā: kamēr tu neprasi, neviens tev neko nedod. Rietumu pasaule sevu labklājību ir izkarojusi asiņainos streikos un ielu kautiņos.

Ja policisti un skolotāji sēdēs un ūkās impi, tad pie saviem 100 latiem -nod. arī paliks.

177098. viesis 29.augusts 2005 15:49
0 0 Atbildēt

a juus riidzinieki apstieties vinja giimi bildee, gan jau vins tur atkal paraadiisies, izkaapiet no masiinas un sadodiet pa muti. vini naudas kaaseeji ir domaaji nevis lai reguleetu satiksmi, bet lai piebaaztu sev kabatas.

177101. viesis 29.augusts 2005 16:04
0 0 Atbildēt

to Master_D: absolūti nepiekrītu jebkādam algas pielikumam mentiem, tādā "paskatā" kā viņi ir tagad. Vajadzētu 100% viņus visus atlaist un pēc tam atpakaļ pieņemt pēc visstingrākajiem kritērijiem, bet arī algas maksāt normālas. Diemžēl nezinu kā to izdarīt reāli, jo šādi rīkojoties būs periods, kad vairs nebūs tagadējo, bet vēl nebūs nākošo, un tas arī būtu par traku.

177110. viesis 29.augusts 2005 16:37
0 0 Atbildēt

Starp citu, blakus manu vacaku majam (Marupe) viens celu policists cal diezgan pamatigu maju... Lidzigi, ka Latgale muitnieki...

177112. viesis 29.augusts 2005 16:42
0 0 Atbildēt

vislielākos sastrēgumus veicina tie, kas, braucot no bauskas puses, apgriežas braukšanai pretējā virzienā un tad gar statoil uzbrauc uz bauskas ielas.... rezultātā tiem, kas gaida rindā, ir jālaiž tie gudrīši pa priekšu. braukti visi vienā rindiņā, viss ritētu daudz gludāk.

177113. viesis 29.augusts 2005 18:38
0 0 Atbildēt

Musu menti ir vienkarsi lohi!!!! Nupat biju Niderlande, isak sakot braukajot pa eiropas valstim iznemot stulbo Poliju nekur sitadus idejotismus neredzeju!

177123. viesis 29.augusts 2005 21:37
0 0 Atbildēt

Jā, mūsu CP uzslavas un cieņu pagaidām vēl nav pelnījuši. darba stils un mērķi mūsu CP pagaidām vēl pabriesmīgi - iedzīvoties uz autovadītāju rēķina, iegūt savu labklājību negodīgā ceļā - tādi ir Latvijas Cp mēŗķi, un viens Zivtiņš tur neko nespēj grozīt. Nesen Jūrmalas/Dzintaru servisā gaidīju meistaru. kamēŗ šo gaidīju, vēroju turpat blakus darbojošos CP, kuri ar radaru ķēra tilta virzienā braucošos. Tad lūk saskaitīju : no kādiem 20 apturētajiem autovadītājiem par ātruma pārsniegšanu, CP menti realas šoda kvītis izrakstīja TIKAI diviem autovadītājiem - ar pārējiem bija tikai īsa draudzīga saruna, NEREGLAMENTĒTS rokas spiediens, un tas arī viss. Diez vai to varētu nosaukt par BRĪDINĀJUMA izteikšanu - pārāk plats bija inspektora smaids... Un tas viss gaišā dienas laikā. Piebildīšu, ka lielākā daļa nesodīto autovadītāju brauca ar jauniem dārgas klases auto, bet abi sodītie bija 20 gadīgu auto īpašnieki. Tajā laikā, pēc tik elementāriem novērojumiem, pārliecinājos, ka blats un korupcija CP struktūrās ir augstā līmenī, bet CP vadība izliekas to neredzam.

177125. viesis 29.augusts 2005 21:58
0 0 Atbildēt

Es arii redzeeju sho ekipaazu un policists ar raaciju nekur nebija nosleepies vinsh staaveeja pie pasha krustojuma un ja vadiitaajs skatoties uz policistu neapstaajas pie stop ziimes tad pats vien vainiigs.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.20) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

177193. viesis 30.augusts 2005 15:55
0 0 Atbildēt

Jaaani, bl.. kas tu lohs esi? Neiet runa par noteikumu parkapsanu, bet gan par attieksmi, ja pret vaditajiem izturas ka pret cilvekiem un palidz krustojumu parbaukt, tad ari to parkapeju bus daudz mazak, bet sada izturesanas tikai veicina nepatiku pret CP. Vismaz mentiem vareja but tik daudz ka smadzenes atskriba no tiem, kas atbild par satiksmes organizesanu.

177204. viesis 30.augusts 2005 16:29
0 0 Atbildēt

to>177193. viesis 30.08.2005 15:55

Pats tu esi lohs. Un runa iet tishi par noteikumu paarkaapshanu. Kad autovadiitaaji vairaaka nepaarkaaps CSN :) tad CP nekas cits neatliks kaa staaveet krustojumos un reguleet satiksmi. :):):).

Bet nu parcik muusu valstii sodi par CSN neiveeroshanu ir taadi, lai ik viens autovadiitaajs vareetu atljauties regulaari paarkaapt CSN un maksaat sodus, tad mees vel ilgi neredzeesim CP kuri regulees satiksmi.

Es uzskatu, ka sodiem buutu jaabuut vismaz 10x lielaakiem, tad lielaakaa dalja autovadiitaaju 5x padomaas pirms paarkaat CSN.

177211. viesis 30.augusts 2005 17:15
0 0 Atbildēt

Lielāki sodi tikai un vienīgi baros un vairos korupciju

177251. viesis 31.augusts 2005 9:25
0 0 Atbildēt

Attiecībā par rakstā minēto krustojumu jāsaka, ka no rītiem braucot no Ķekavas puses uz Rīgas centru, sastrēgumu jau veicina visi tie kas ar gudru ziņu izdara manevru gar Statoilu un tad izlien priekšā krustojumā. Dēļ tiem jau arī tā rinda veidojas. Tomēr vienīgais reālais risinājums šeit būtu luksofors, kam ~75% zaļajam būtu jādeg priekš tiem, kas brauc pa Mūkusalas-Ziepniekkalna ielu! Jo izskatās, ka CP ir po, ka te korķis veidojas un ar katru gadu tas tikai palielinās, jo Katlakalna, Ķekavas apbūve rit pilnā sparā.

177311. viesis 31.augusts 2005 18:28
0 0 Atbildēt

Par to braukšanu cauri Valdlaučiem - šorīt notestēju - Bauskas autobuss, ko apdzinu pie darbnīcām (14km?) pēc izbraukšanas caur Valdlaučiem bija atkal jāapdzen pirms salu tilta rimbuļa. Tā kā šortkats ir diezgan nosacīts. :(

177327. viesis 31.augusts 2005 20:50
0 0 Atbildēt

Laikam tā bija tā pati diena, kad novēroju tieši to pašu ainu .. tas nu ir pilnīgs psec.

177333. viesis 31.augusts 2005 21:07
0 0 Atbildēt

Un par ko lai viņus -mentus ciena?

177570. viesis 2.septembris 2005 18:18
0 0 Atbildēt

OK, šāda ainiņa vērojama ik dienas. Gan rītos pirms gan vakaros pēc darba (otrā virzienā). Mēs šeit varam rakstiski tikai izpaust sakāpinātās emocijas, bet kas tad patiesībā risinās šo situāciju? Un kad atrisinās?

177594. viesis 3.septembris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

Tur sen jau vajadzeeja apljveoda dabsko krustojumu, nebuutu tie vaajpraatiigie korkji un vis pats normaali reguleetos!

A tos divus kaa ariiv isus paareejos CP aakstus sen jau bija laiks atlaist no darba.

177596. viesis 3.septembris 2005 15:15
0 0 Atbildēt

Piemērs : 2. septembra pēcpusdienā, kad policisti tika sūtīti glābt bērnus no negadījumiem, uz Rīgas - Siguldas šosejas krūmos nelielā attālumā viena no otras "tupēja" divas ekipāžas lai ķertu ātruma pārsniedzējus. Bērnus lai sargā tas vecais vīrs augšā.

177599. viesis 3.septembris 2005 18:40
0 0 Atbildēt

Zanuda

178173. viesis 8.septembris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

177123. viesis 29.08.2005 21:37

"darba stils un mērķi mūsu CP pagaidām vēl pabriesmīgi - iedzīvoties uz autovadītāju rēķina, iegūt savu labklājību negodīgā ceļā - tādi ir Latvijas Cp mēŗķi"

Nedaudz smieklīgi, jo arī autovadītāju vidū ir daudzi, kas iegūst savu labklājību negodīgā ceļā. Tik nesāciet liet, ka visi tie, kas brauc ar Lexusiem utt to nopelnījuši cilvēcīgi, neapkāšot citus.

179315. viesis 18.septembris 2005 17:59
0 0 Atbildēt

Dārgais Master_D! Paskaties uz sevi, pirms aprunā citus.

182478. viesis 17.oktobris 2005 16:24
0 0 Atbildēt

Burg, a par ko lai Tevi ciena? Par ko lai ciena riepu ražotāju,kura riepas plīsums dēļ aizgājis bojā cilvēks?Runātāji lielie...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti