Lasītāja novērojums: vai tas ir droši? (+ foto) 45

 
8.septembris 2005 8:30

Šodien novēroju interesantu kravas novietošanas, pārvadāšanas un nostiprināšanas paņēmienu pilsētas centrā uz Valdemāra ielas...



Vai tiešām šis bezatbildīgais EJ3974 vadītājs domāja, ka tā pasažieris ar vienu roku spēs noturēt piecas (!!!) reģipša plāksnes? Ja nedomā par sevi, padomā par citiem!

mg222, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
178101. viesis 8.septembris 2005 8:33
0 0 Atbildēt

auns ******* ... šitādam var ierubīt sodu par kravas nenostiprināšanu ;)

178102. viesis 8.septembris 2005 8:40
0 0 Atbildēt

Moraalais kroplis....

178104. viesis 8.septembris 2005 8:45
0 0 Atbildēt

Njemam veco Opeli, griezam priekshaa vinja joslaa un pirms naakamaa luksofora bremzeejam peedeejaa briidii. Buus i shovs skatiitaajiem, i tulznas tureetaajam, i naudinja par ko nopirkt jaunaaku Opeli.

178110. viesis 8.septembris 2005 8:55
0 0 Atbildēt

Faķīrs odnako. I šoperis i pasažieris. Ceru ka viņiem vēlāk radās iemesls apjēgt savas rīcības kļūdas...

178113. viesis 8.septembris 2005 8:57
0 0 Atbildēt

lai tik brauc, bet kad nokritīs un trāpīs kādam citam, tad arī atbildēs pilnā apmērā :)

178115. viesis 8.septembris 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Neko labāku kravas nostiprināšanā pārvadājumos ceļu satiksmē netiku redzējis...o)))

178116. viesis 8.septembris 2005 9:10
0 0 Atbildēt

A ko, ja strauji nebērt virsū, laicīgi bremzēt, prātīgi ņemt pagriezienus, kaut kā līdz galam jau tiks:)

178118. viesis 8.septembris 2005 9:13
0 0 Atbildēt

mieriigi noturees, ko juus tur muldat? pirmoreiz redzat kaa regjipsi tur? vijsh praktiski nesliid!

178119. viesis 8.septembris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

s redzeju vienreiz uz Salu tilta brauca audi 100 un taa tureja planas finiera loksnes. shofers drusku neaprekinaja atrumu un loksnes saka pacelties vot bija labais skats:)

178120. viesis 8.septembris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

jap - jaaiecheko kas ieksh happytreefriends jauns :) :) :)

178121. viesis 8.septembris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Noturees? Man veeja braazma liidziigos apstaakljos pat piesietu regipsi salauza. Shitaadam nesalauztu, bet aizlidinaatu.

178122. viesis 8.septembris 2005 9:17
0 0 Atbildēt

Un kas ta viņam par to bija - nekas ! Un tā ir parasti noteikumus mūsu valstelē ievēro tikai vārguļi ! Bet ja nopietni, tad tā nu nevajadzēja, vismaz simboliski ar diegu vajadzēja apsiet :)

178123. viesis 8.septembris 2005 9:17
0 0 Atbildēt

Kas, viņam grūti striķīti apmest? invalīds garīgais ibio.

178124. viesis 8.septembris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

Blin sitas taks jaunais tuninga aksesuars>>

178125. viesis 8.septembris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

protams, tie menti kretiini, aiziet uz vietu kur var dabuut vieglo pikji un seezh, nevis tieshaam sargaa likumu, vakar mees uzkjeeraamies uz vinjiem viens peec otra. bij uzlikts kjiegjelis dienas viduu, neredamaa vietaa un visi peec kaartas tik piljii taisni un tie tik vaac pikji, es nenotureejos nolamaaju vinjus konkreeti, un tad shis soliija man izbojaaat dziivi:D policisti ja?? muahhahah bandiiti!

178128. viesis 8.septembris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Reģipša plāksnes ir pietiekoši smagas. Galvenais, lai vējš nenopūš. Pats esmu tā vedis.

178132. viesis 8.septembris 2005 9:34
0 0 Atbildēt

Man no Rīgas uz Liepāju jāaizved čuguna caurules. lai nevajadzētu nostiprināt, jāpieaicina šitais kiborgs, lai pietur kravu...:)))

178140. viesis 8.septembris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem padsmit viens onka no Valmieras uz Rīgu braucot veda uz sava žika jumta piesietu finiera loksni. Mēs braucām aiz viņa (par laimi nebijām tuvu), un vienā mirklī finieris uzlidoja gaisā un piezemējās pļavā labu gabaliņu no ceļa. Bet šitie ir konkrēti akrobāti - žēl, ka bildē nevar redzēt, moš šoferis otrā pusē arī pietur to reģipsi?

178143. viesis 8.septembris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Arī man ir sanācis tā vest reģipsi, toreiz gan bija tikai 2 plāknes un attālums arī bija tikai kādi pāris km no MNL purvciemā. Patiesībā nav tik traki, ja nebrauc ātrāk par ~50 un strauji nebremzē, jo tās plāksnes jau pašas ar savu svaru pietiekami labi turās uz jumta.

178149. viesis 8.septembris 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Man atkal bija gadiijums ka braucu ar vw transporter un pa priekshu lattelekom uaz ar pusspundes apshuvuma deeliishiem... taa nu es vinjiem pakaljaa braucu... bet tad vienaa briidii peekshnji visi tie deelji aizgaaja pa gaisu un lidoja man virsuu bremzeeju kaa vareeju lai izvairiitos (pilns buss ar uudenstuuristiem), REZULTAATAA... viens deelis ieshkjiila caur prieksheejo logu salonaa (labi ka man garaam un ne liidz pasazjieriem), veel tika sashkjaidiita prieksheejaa reste un viens deelis lidojot izsita manaam durviim saanstiklu un salociija durvju stoiku (taa kur staigaa stikls)...

Nosleegumaa piebildiishu ka autinjsh bija darba un neviens nezinaaja ka man bija aiztureetas tiesiibas uz 6 meeneshi... (pasazjieri arii...)... labi ka viss nokaartojaas paarrunu celjaa... dzjeki manam darbam vienkaarshi samaksaaja par skaadi...

P.S. tie deelji pie manis darbaa arii tika pirkti.... :)))

178154. viesis 8.septembris 2005 10:12
0 0 Atbildēt

:D

178163. viesis 8.septembris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

178143. viesi

Redzi, arī velkot uz 180 pa pilsētu, parasti nekas ļauns nenotiek. Un nah sprādzēties - neesmu taču iekļuvis nevienā avārijā. Tiesības taču ar nevajag, jo pietiek, ka māki braukt...

178164. viesis 8.septembris 2005 10:30
0 0 Atbildēt

tusnit pa rigas centru, ja atrums nesasniedz atljauto, ir diezgan droshi. Es vienreiz vedu uz jumta, bija piesiets, bet tikai ar plaanu strikiiti un vel ar roku tureju. Nu luk, kau-kaa neienaca galvaa, ka tas strikitis ir par plaanu un taa rezultaataa viena loksne aizgaja pa gaisu un piezemeejaas peljkjee aiz mashiinas. Taa bij diezgan tuksha iela arpus Rigas centra, gajeji tur praktiski nav, un nodomaju "blins kaa paveicaas, ka nekam netraapiija". Taa kaa ap 50kmh braucot ir diezgan liels speeks, kas iedarbojas uz plaaksneem...

178208. viesis 8.septembris 2005 12:19
0 0 Atbildēt

redz ka ar opel brauc atsaldenji nevis ar bmw

178211. viesis 8.septembris 2005 12:23
0 0 Atbildēt

muahahahahahahahahhahahahahah :):):)

178214. viesis 8.septembris 2005 12:39
0 0 Atbildēt

auns *******... šitādam var ierubīt sodu par kravas nenostiprināšanu ;)

--------------------------------------------------------------------- -----------

Kādu sodu???Krava gabarītus nepārsniedz,arī nostiprināta ir(ar roku)! Kur noteikumos rakstīts,ka kravu stiprināt ar roku aizliegts,ko?

Zoga.

178217. viesis 8.septembris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

varbūt šim jumts caurs?

178232. viesis 8.septembris 2005 13:24
0 0 Atbildēt

tas nav reģipsis, bet radio lokācijas antena:)

178238. viesis 8.septembris 2005 13:54
0 0 Atbildēt

Pilnizmēra antispārns.

178239. viesis 8.septembris 2005 13:59
0 0 Atbildēt

Pirms daudziem gadiem vedu saplaksna loksnes uz moskvica jumta , kas bija piesietas pie jumta bagaaznieka!

Veja braazma norava nost ar visu bagaaznieku un aiznesa plavaa!

178245. viesis 8.septembris 2005 14:10
0 0 Atbildēt

To:Goosh [?] 08.09.2005 10:06

Pats vainīgs. Būtu ievērojis CSN, nebūtu nekas noticis, respektīvi brauces bez tiesībām...:)

Bet ja nopietni, tad tomēr japadomā kā un kur drīkst kravu pārvadāt...

178257. viesis 8.septembris 2005 15:26
0 0 Atbildēt

Džeki - padomājiet loģiski - patiesībā ar roku viņš netur tās plāksnes (tas vienkārši nav iespējams), bet gan tausta vai visas vēl vietā :)

178287. viesis 8.septembris 2005 19:47
0 0 Atbildēt

vienreiz redzēju arī kā veda kādas 5 plāksnes, bet tur mašīnā bij 4 džeki un tad arī visi 4 (ieskaitot šoferi) turēja tās plāksnes. brauca gan lēnām (35-40)

178289. viesis 8.septembris 2005 19:55
0 0 Atbildēt

Normaals panjeemiens. Nav ko piesieties.

No sava rajona Nelsa nopeerc un aizved tos dazhus kvartaalus mieriigi. Taas siikaas stropiites jau arii pie ekstreemas bremzeeshanas nenotureetu. Un neripinot pa magjistraalajaam ielaam jau tiiri labi var nomenedzeet, ka nav aatri jaabrauc un stipri jaabremzee...

Bilde gan smiekliiga :)))

178294. viesis 8.septembris 2005 20:10
0 0 Atbildēt

labs

178308. viesis 8.septembris 2005 21:43
0 0 Atbildēt

Neko nezinu, ja bashka straadaa var netikai regipsa plaaksnes vadaat. nekur nav teikts cik aatri vins brauca. Vot mans bracka uz shosejas nesaas ar skaarda plaaksneem uz jumta, protams ka nolidoja, labi ka aizmuguree braucoshais sabremzeeja citaadi svaki buutu

178463. viesis 9.septembris 2005 12:34
0 0 Atbildēt

A man vienaga kaa vinsh kko paarvadaa, kaut vertikaali liek!

178468. viesis 9.septembris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Tas reģipsis ir pieskrūvēts pie opeļa jumta (tāds netikums opelistiem piemīt) un to roku pasažieris tur tikai pietur, tā kā to dara krutie džeki braucot ar atvērtu logu :o)))

178490. viesis 9.septembris 2005 14:19
0 0 Atbildēt

Кама-сутра автолюбитеl 3;я

Позиция первая: автомашина на четверенькk 2;х, автолюбитеl 3;ь входит естественнm 9;м путем сбоку. Данная позиция является классическl 6;й. Действия автолюбитеl 3;я ограничены при полной раскованноl 9;ти автомашины. Продолжитеl 3;ьность позиции зависит от навыков автолюбитеl 3;я, национальнl 6;сти и возраста автомашины. При неблагоприn 3;тном сочетании этих факторов первая позиция быстро переходит во вторую.

Позиция вторая: автомашина сверху, автолюбитеl 3;ь снизу. Позиция характерна абсолютной неподвижноl 9;тью автомашины при чрезвычайнl 6; активных действиях автолюбитеl 3;я. При этом он разнообразl 0;т процесс применениеl 4; различного инструментk 2; и приспособлk 7;ний, а также стимулируеm 0; активность ненормативl 5;ой лексикой. Продолжитеl 3;ьность данной позиции зависит от навыков автолюбитеl 3;я использоваm 0;ь указанные выше инструментm 9; и приспособлk 7;ния, и значительнl 6; превышает продолжитеl 3;ьность первой позиции.

Позиция третья: автомашина на боку, автолюбитеl 3;ь в ней, под ней, в лучшем случае - успел выскочить. К данной позиции партнеры переходят внезапно для обоих при недостаточl 5;ых навыках автолюбитеl 3;я или чрезмерно активных, неконтролиl 8;уемых автолюбитеl 3;ем, движениях автомашины. Возможны комбинации данной позиции: автомашина на левом боку, на правом боку, на спине. Однако в любом случае партнеры возвращаютl 9;я во вторую позицию, если позволяет самочувствl 0;е автолюбитеl 3;я.

Позиция четвертая: групповуха. После активно проведенноl 1; третьей позиции автомашина доставляетl 9;я в ремонтную мастерскую, где ее имеет целая бригада ремонтникоk 4; со всех сторон одновременl 5;о.

178576. viesis 11.septembris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

nemiiz, regjipsis vareeja arii samirkt:D

178598. viesis 11.septembris 2005 23:56
0 0 Atbildēt

pļin, domājat, ka pieķērāt mani? xren, te es vienkārši visiem rādu "plīvojošos žestus", bet reģipsis ir normāli piespiests ar 20 cementa maisiem...

178646. viesis 12.septembris 2005 13:17
0 0 Atbildēt

Protams, ka var notureet, vinjas tak ir smagas :)

179275. viesis 17.septembris 2005 7:58
0 0 Atbildēt

100% tajā autiņā sēž onka ar cepuri galvā, vējstiklā nav uzlīmes par TA utt :)

179317. viesis 18.septembris 2005 19:18
0 0 Atbildēt

absoluutaakaa reeka! :)

bet iisteniibaa ja taads losis apskaadeetu mani speekratu, tad dabuutu bietee!

179448. viesis 19.septembris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Inchiigi ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti