Izaicinājums Prezidentei, valdībai un Rīgas Domei! 87

 
13.septembris 2005 7:00

Pēdējā laikā sabiedrībā ļoti aktuāls ir jautājums par degvielas cenām un transporta izmantošanu principā. Pagaidām piedāvātie risinājumi ir vērsti uz protestiem, likumu pārkāpšanu un agresīvu darbību.

Es piedāvāju nākamo otrdien, 13tajā septembrī izaicināt Latvijas Prezidenti, Latvijas valdību un Rīgas domi un pierādīt, ka Sabiedriskais transports Rīgā ir pietiekami nesakārtos, lai piepildītu populistisko saukli – „Brauciet ar sabiedrisko transportu!”

Visi, KAM TAS IR IESPĒJAMS objektīvu apstākļu dēļ, otrdien, 13. septembrī dodas uz darbu, kā arī pa dienu darba darīšanās pārvietojas pa pilsētu, izmantot SABIEDRISKO transportu. Tad mēs reāli pārbaudīsim, vai Rīgas sabiedriskais transports ir spējīgs izpildīt aicinājumu tautai un aizvest iedzīvotājus tur, kur ir nepieciešams?

Aicinu piedalīties arī valdības pārstāvjus un otrdien atstāt savus auto mājās! Izmantosim pēc nepieciešamības visus mums pieejamos transportus - vilcienus, autobusus, trolejbusus, tramvajus...

Īpaši uzaicinu atrast laiku un iesaistīties akcijā:
Latvijas Valsts prezidenti, Vairu Vīķi Freibergu
Premjerministru, Aigaru Kalvīti
Satiksmes ministru, Aināru Šleseru

Labumi, ko no šādas akcijas mēs iegūsim:
1. Liela daļa iedzīvotāju iespējams sapratīs, ka var iztikt bez personīgā transporta līdzekļa ikdienā un tādējādi ietaupīt ģimenes budžetā ievērojamu naudas summu.
2. Latvijas Valsts un Rīgas dome iespējams konstatēs, ka motivējot un popularizējot sabiedrisko transportu var ietaupīt ļoti daudz līdzekļu, jo nevajadzēs būvēt jaunus tiltus, pārvadus un citus ļoti dārgus sabiedriskos objektus.
3. Būs acīmredzami sabiedriskajam transportam nepieciešamie uzlabojumi kā maršrutos, tā kapacitātē.

Akcijas mērķis ir labdabīgā veidā nepārkāpjot likumus, noteikumus un sabiedrisko kārtību padomāt par saviem pārvietošanās ieradumiem!


Ar cieņu,
Vigants Lesausks
Amerikāņu Auto klubs, valdes loceklis
www.uscars.lv

 
Visi komentāri
 
178326. viesis 9.septembris 2005 8:46
0 0 Atbildēt

haha tagad jau ir parbazti autobusi kas tad tad bus?

178329. viesis 9.septembris 2005 8:48
0 0 Atbildēt

labs priekšlikums!

178332. viesis 9.septembris 2005 8:51
0 0 Atbildēt

nu man ar liekas, ka nebuus labi, sastreegumi ir pashos sab.tran. riita un vakara karstajaas stundaas. ja to buutu vairaak, varbuut buutu labaak. var jau prieka peec uztaisiit taadu akciju. un varbuut tie, kas tik tieshaam atstas 13.09 datumaa auto maajaas, panjemiet liidzi foto. interesanti buus paskatiities. :)

178333. viesis 9.septembris 2005 8:53
0 0 Atbildēt

priekshlikums ta labs, bet man piem ar sab transu jaabrauc 1h30min-2h bet ar personiigo 25-30min. Bik ir ekonomija ne??? Naudas naudas izteiksmee (turp atpakalj): 3l diizelisX 0.63 = 1.89Ls ar sab transu: ja brauc tikai ar autobusu kas ir 10-15min ilgaak tad 4X0.20Ls = 0.80, ja ar mikrinju tad 4X25= 1Ls. To latu ko es nobraucu ar savu autinju es noraxtu uz komfortu, laiku un mobilitaati. Jo pa dienu taapataas vajag buut dazjaadaas riigas vietaas. taa ka sab trans manaa gadiijumaa ir galiigi garaam.

178334. viesis 9.septembris 2005 8:54
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka valdība aicina izmantot sab.transportu, bet ja tauta saaks izmantot.....buus vaaks! Un kaa lai ar sabiedrisko no Āgenskalna nokļūst Zaķusalā? Ar kājām laikam ātrāk sanāktu....:)

178335. viesis 9.septembris 2005 8:55
0 0 Atbildēt

2 Peksiic - bet par to jau ir runa, ka sabiedriskais nav sakaartots ...

178336. viesis 9.septembris 2005 8:55
0 0 Atbildēt

Tas gan izklausās pēc izaicinājuma pašam pret sevi, nevis valdību...:(

Turklāt, ne jau visi, kas brauc ar auto uz darbu, brauc vieni. Bet, ja es braucu no viena Rīgas gala uz otru un man mašīnā sēž vel kāds, tad degvielas izmaksas ir VIENĀDAS ar sab. transporta biļešu cenām.

178338. viesis 9.septembris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

Nu tik visi kavēsim darbu!!! :) :) :)

178339. viesis 9.septembris 2005 8:57
0 0 Atbildēt

un manaa gadiijumaa arii nesakaartos. jo nav veel taads marshuts kas ietu no manas dziives vietas liidz centram nemetot ntos liikumus.

178341. viesis 9.septembris 2005 8:57
0 0 Atbildēt

Daudzi aizbrauc uz darbu centrā, un kā noparko auto pie darbavietas, tā līdz vakaram..... A kamdēļ tas ir vajadzīgs, ka auto visu dienu stāv uz ielas, un aizņem tikai vietu.... Ir gadiijumi, kad lietderiigaak tomeer ir izmantot sab.transportu! ;)

178358. viesis 9.septembris 2005 9:12
0 0 Atbildēt

Ideja vienkaarrsha - 13 datumaa ( ne velti "13") visi kam ir iespeja kaut vienu dienu - tiesham dodamies uz sabiedrisko transportu! ( pirms tam bridinot darbadeveeju! ) ar fotoaparatiem video kameraam un visu parejo iemuzhinashanas tehniku! Lai ar pirkstu iebakstitu lielajiem kungiem un kundzeem ka nav veerts tautu maanit!

Nav sabiedriskaa transporta, Sisteema ir pilnigi un galiigi nepardomaata, vieniiga vieta tikt no rita kadaa transportaa ir gara rinda galapunktaa!!!!

Jaa arii man 13tajaa bus gruuti, - nezinu kaa 45 minuutees ar diviem beerniem tikshu no skolas #47 uz majaam Agenskalns un peectam uz baseinu Kiipsalaa! - Ar auto tas ir pupu mizas! - ar kaajam arii - tikai pectam baseinam vairs nav jeegas :(

Velosipeeds: :) - pie skolas nav kur likt beerniem velosipeedu, pa celjam vav normalu vietu kur ar to parvietoties, baseinaa - tikai maxas stavvieta kuraa par velosipeediem neatbild :(

178360. viesis 9.septembris 2005 9:13
0 0 Atbildēt

Goda vārds, es ļoti labprāt brauktu uz/no darba ar sabiedrisko transportu tajās dienās, kad pa dienu nekur apkārt nav jābrauc. Bet ir viens BET: ar automašīnu līdz darbam nokļūstu 25 minūtēs, toties ar sabiedrisko transportu braucot (ar 2 transportiem) tas aizņem kā minimums pusotru stundu. Un arī izmaksas: mikriņš Jūrmala - Rīga 0.85 + pilsētas autobuss 0.20 = 1.05, abos virzienos 2.10. Degviela automašīnai (braucu ar gāzi) - ap 2 Ls. Izmaksas vienādas, bet laika starpība 1 stunda katrā virzienā...

178361. viesis 9.septembris 2005 9:13
0 0 Atbildēt

Aha - un ja sanaak riigaa palikt peec 24:00, tad sakam chau savai Jaunolainei, jo peedeejais autobuss uz turieni iet 24:00 ... ar taksi kaadi 10 Ls kaa likts :)

Reekjinu savas izmaksas (2 personas):

Ar sabiedrisko:

No riita uz Riigu (no jaunolaines) : 0.80 Ls X 2 = 1.60 Ls

No centra uz pārdaugavu (1 persona): 0.20 Ls

Vakarā no pārdaugavas uz centru (1 persona): 0.20 Ls

Vakaraa uz Jaunolaini : 0.80 Ls X 2 = 1.60 Ls

Kopā: 3.60 Ls

Ar auto:

Maršruts: Jaunolaine, Daugavgrīvas iela, Elizabetes iela (tur visu dienu nostāv mašīna), Daugavgrīvas iela, Jaunolaine.

Ceļa garums: ap 50 km.

Degvielas (dīzelis) patēriņš pilsētā: max 6 litri uz 100 km

Degvielas cena (1-2-3 tankā): 0.605 Ls

Aprēķins: 3 litri * 0.605 Ls = 1.815 Ls

Kopā: 1.82 Ls

Ir atšķirība ?

178367. viesis 9.septembris 2005 9:19
0 0 Atbildēt

blad errors manaa apreekjinaa jaunolaines buss maksaa 40 sant, taatad 3.60 - 0.80 = 2.80 - taapat par latu vairaak nekaa ar auto ...

178369. viesis 9.septembris 2005 9:20
0 0 Atbildēt

blad smadzenes liikas - kopaa sanaak tikai Ls 2 - tatad izmaksas taadas pashas ;)

178371. viesis 9.septembris 2005 9:20
0 0 Atbildēt

R99 un SUBARU!

ideaali! te jau rodas tas ko mees gribam panaakt un ko iebaazt degunaa tiem kas saka ka jaizmantio ST!

Jau tagad no Balozhiem uz Rigu ar autobusu nevar tikt jo vinji ir parbaazti! - bet par katru konkreeto vietu mums ir jauzraksta - nu tipa "paskaidrojums " kapec es esu spiests lietot personisko auto vietaa kur buutu logjiski braukt ar cita veida transportiem!

Tas pats Jelgava! - ja nemaldos 60% jelgavnieki straadaa riigaa - un 90% LLU studentu ir no Rigas! - Tur nav lielu probleemu ar transportu - bet ja pekshnji tauta paklausiis musu "GUDRIISHUS" transporta sisteema vienkaarshi paarspraags!

178378. viesis 9.septembris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

nu jaa - arii no riitiem autobuss Olaine-Rīga (kaut gan ir lielais un kursee ik pa 15 minuuteem) ir paarbaazts liidz luupai ...

lab - it kaa nav gruuti kaajaas pastaaveet, bet - ja vakaraa jaaiet uz svaru zaali, tad ar treninjteerpa somu + veel ar laptopa somu tajaa autobusaa spiezhoties esi ljoti nelaimiigs ...

savaa mashiinaa iemet to visu un lieta dariita ;)

178379. viesis 9.septembris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

RHINO a tu esi proveejis no balozjiem un uz balozjiem braukt ar sab transu??? Es pusotru meenesi biju spiests taa riikoties. un negribu vairs to atkaartot. Mans ta veel kaapa pie Skolas ielas iekshaa kas ir tikai otraa pietura, bet jau taalaak viss autobuss piebaazts liidz ausiim un taa liidz pashai muukusalas ielai. Vienreiz pat no cilveeku paapilniibas autobusam tika izlauztas durvis, vinjas vienkaarshi neiztureeja spiedienu no iekshas. Tikt maajaas no centra?!?!?! Jaastaav mikrinju rindaa 30-40 min. vai ar alkonjiem pa priekshu jaameegjina tikt autobusaa. Nu nav tas normaali. Un var jau gudri spriedeleet, bet sab trans arii nekad nebuus normaals riigaa. Ja tomeer Rubiks buutu vairaak pacenties, domaajams ka metro bik vairaak atrisinaatu sab transa probleemas, bet kaa buutu ja buutu mees neviens nezinam.

178384. viesis 9.septembris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

un veel - pameegjini origo nopirkt saldeejumu un ar sabiedrisko aizbraukt liidz jaunolainei - maajaas tas saldeejums buus vienkaarshi izlijis pa visu kjeseli, jo minuutes 20 staaveesi rindaa un gaidiisi busu. Veel stundu jaabrauc utt ...

+ veel sabiedriskajiem ir slikta iipashiiba - shoferi parasti no rudens liidz pavasarim iesleedz apkuri 2 reizes pa daudz - bezmaz vai taa, ka ziemaa, lai nesasviistu un nesmirdeetu ir jaavelk viss nost un vienaa t-kreklinjaa ir pa karstu.

178387. viesis 9.septembris 2005 9:34
0 0 Atbildēt

nu to karstumu vinji sleedz taapeec lai salons nepludotu. Sanestie sniegi tiek kauseeti un griida zjaaveeta.

178388. viesis 9.septembris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

Galvenaa doma akcijai ir pieraadit to ka valdiiba piedavaa neiespeejamu risinajumu samilzushai probleemai - tipa tikai populistiski atrakstaas!

Iedomajamies situaaciju kad cilveeku kopa iesudzees tiesaa TTP un vel visadus tur sab transporta kantorus par to ka cilveeks netika uz darbu kaa rezultaata tika nodariiti zaudejumi un neguuta pelnja!

178404. viesis 9.septembris 2005 9:58
0 0 Atbildēt

Tas ir kaķim zem astes! Neviens no valdības neņems šito vērā, viņiem reālu prblēmu risināšana ir pie vienas vietas, galvenais tikai projektos vārīties!

178409. viesis 9.septembris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Tur jau ir tā sāls-stāvvietu nav, transports piebāzts, maršruti reti tizli un bieži nevajadzīgi dublējas utt....

Pats labprāt atbalstītu šo akciju, bet man nav alternatīvas - no Vecmilgrāvja nogādāt sīci uz Hanzas vidusskolu un tālāk uz darbu Pārdaugavā un Antenas ielu nav iespējams bez 2 stundu zaudējuma 25-30 min vietā, pie kam ST ir tā piebāzts, ka sīci vispār visi ignorē, grūsta, spaida....murgs....ja dzīvotu centrā, tad noteikti labāk izmantotu ST.

Rēķins vienkāršs - jāceļas apm. 5.00, modinam sīci, pēc 6.00 izejam no mājas un gaidam ST, apm. 2h ceļā, darbs sākas 8.30, beidzās 19.00, ceļš mājās vakarā apm. 1,5h...Jautājums:Cik stundas paliek ģimenei, miegam ??????????????

Nesen izskanēja ideja par iebraukšanas maksu Rīgas centrā. Bet man nevajag centru - es to šķērsoju, kā saka ''tranzītā''....arī jāmaksā?????????????????

178416. viesis 9.septembris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Man uz darbu sab.tr.neiet...

178426. viesis 9.septembris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Ja Jums, cieniitie, nav alternatiivu, tad ko vaaraties? Cieshat klusu, peerkat zupu un braucat!!:)))

178437. viesis 9.septembris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

To:178426. viesis 09.09.2005 10:54

A kamdēļ tad valdībai ir japiedavā to kas nav reali izpildāms???

178440. viesis 9.septembris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

nevajag aizmirst ka ir ļoti daudzas profesijas, kur klientu apkalpošana bez sava auto vispār nav iespējama (visādi servisi, piegādes u.t.t). ko ieteiksiet viņiem?

178443. viesis 9.septembris 2005 11:36
0 0 Atbildēt

To: Arko2

Nu tak neviens neaicina ignoreet auto, un darbu!!! Bet padomaat, vai var izmantot ST, un ja nee, tad kapeec... daudzi kapeec rodas....

178460. viesis 9.septembris 2005 12:27
0 0 Atbildēt

Ķengarags /dole/ - ziepniekkalns ar sabiedrisko 2x0.25 turp tik pat atpakalj kopaa 1.Ls un aiznjem 1.5 stundu laika vienaa virzienaa.

ar mashiinu turp atpakalj 22 km celsh no riita 15 min. Vakaraa atpakalj 20 min.

naudas izteiksmee 0.90 Ls

Un es netaisos katru dienu no sava muuzja seedeet autobusaa 2.5 stundas.

178466. viesis 9.septembris 2005 12:41
0 0 Atbildēt

m.udaks:) Viniem kluba domaju ka mazak par 2 - 3 litriem nav:)

178476. viesis 9.septembris 2005 13:12
0 0 Atbildēt

Nja noklut no Jurmalas lidz Kengaragam..tas ir vilciens + tramvajs - laika zina apm. 2 h...ntas parvietosanas pa Rigu uz tiksanam ar sabiedrisko ~ 4 reizes turp un atpakal...

Vilciens bilete laikam 1,10 x 2, tramvajs 0,20 x 2, pa pilsetu 0,20 x 8 = ~ 4,20 Ls

Ar masinu - dizelis ~10 litri = max 6 Ls + darbs 25 minutes, parv. pa Rigu ka velies,+ klimatakontrole, vientuliba un skats pa logu ka velies:)))

Pec iespejas nekad nebrauksu ar sabiedrisko:DDD

178478. viesis 9.septembris 2005 13:16
0 0 Atbildēt

Ar kājām var iziet cauri visai Rīgai ātrāk nekā ar sab.trans.izbraukt, un nav jāmīcās ar resnām tantēm un onkuļiem (kas ir visai pretīgi un nāk bonusā biļetei braucienam troļļukā).

Lai nu USA auto īpašnieki mēģina veseli, ja redz tajā jēgu.

178479. viesis 9.septembris 2005 13:18
0 0 Atbildēt

Vai kāds ir izlasījis aicinājuma tekst??? Pēc lielas daļas komentāru liekas, ka ne tālāk par virsrakstu un pirmajām rindiņām...

178481. viesis 9.septembris 2005 13:25
0 0 Atbildēt

178466. viesis 09.09.2005 12:41

m.udaks Viniem kluba domaju ka mazak par 2 - 3 litriem nav

ne jau litri ko izsaka un patēriņš - mīts par amīšu auto rijīgumu ir pilnīgi nepamatots un sen jau apgāzts un ne jau tur tā lieta - runa ir par patērēto laiku, nerviem un arī naudu...nerunāsim nemaz par kaut cik cilvēcīgām ērtībām šo dažu stundu laikā, kas jāpacieš mīcoties un stumdoties piebāztā autobusā(varbūt kādam tas sagādā baudu).

jasmine [?] 09.09.2005 13:16

Ar kājām var iziet cauri visai Rīgai ātrāk nekā ar sab.trans.izbraukt, un nav jāmīcās.....................

Vecrīgai cauri toč var.....bet nafig ielīst pilsētā un atstāt savu auto uz visu dienu pie darba - to var saprast tikai visādiem piegādes dienestiem utml....

178484. viesis 9.septembris 2005 13:39
0 0 Atbildēt

V8 [?] 09.09.2005 13:25

bet nafig ielīst pilsētā un atstāt savu auto uz visu dienu pie darba - to var saprast tikai visādiem piegādes dienestiem utml...

tapee, ka citur nav kur atstaat !!!

178487. viesis 9.septembris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

he-he, vai Kalvītis brauks? es šaubos, ja brauks tad ar speciālu autobusu kurā būs tikai 5 valdības pārstāvji un maršruts būs izdomāts.

patiesībā valdībai ir bail braukt ar sabiedriko transportu, jo tur varētu saskarties ar neapmierināto tautu - skolotājiem, policistiem, ugunsdzēsējiem, kultūras darbiniekiem, u.c.

178491. viesis 9.septembris 2005 14:21
0 0 Atbildēt

To subaru [?] 09.09.2005 13:39

TIEŠI TĀ!!!! Padomāt par sakarīgām stāvvietām ir viens no varantiem, kā risināt sastrēgumu un taml. problēmas, nevis dibināt mistiskas SIA, kas uzliek maksas kastītes trotuāru malās un barojas no mums visiem un baro gudros valdības funkcionārus. Ierasta lieta-vistu fermas princips - uzlekt augstākajā laktā un uztaisīt zemākstāvošajiem uz galvas. Palasot avīzes iespaids nav tas labākais.....

178513. viesis 9.septembris 2005 17:07
0 0 Atbildēt

Es ar sabiedrisko, nu ne paldies par kūkām. No teikas lidz ganību dambim ar auto 10- 15 min, un izmaksas mēn ap 10 ls, bet ar sabiedrisko velnviņzin kā vispār tur var nokļūt. Un mēnešbiļeteari diezin vai sanāktu lētāk. Un vispārbā ja kaut puse kas brauc ar savu transporu iekāptu sabiedriskā,tad jau pēc pirmajām trijām pieturām tur vietas vairāk nebūtu.

178515. viesis 9.septembris 2005 17:44
0 0 Atbildēt

Par sabiedrisko ir samērā liels sviests, to varbūt var atļauties tie, kas visu dienu birojā sēž un miskasti ar papīriem piepilda, bet, ja pa dienu ir jābrauc apkārt darīšanās un saspringts darba režīms, tad ar sabiedrisko izbraukāt ir nereāli.

Sabrtransporta aģitatoriem vai nu laika par daudz vai naudas hrobniski trūkst

178520. viesis 9.septembris 2005 18:43
0 0 Atbildēt

To:MDR

Laikam vai nu tikai komentus izlasiiji, vai arii pilno tekstu nelasiiji! Neticu, ka tik sarezhgjiiti tas ir uzrakstiits, ka nevar saprast par ko runa iet! varbuut veelreiz izlasi? ;)

178522. viesis 9.septembris 2005 19:14
0 0 Atbildēt

Man jau pietika komentārus palasīt. Visiem jābrauc ar sabiedrisko, ja nepatīk, pie vainas vai nu izlepis raksturs vai nesakārtoti maršruti. Sakārtos maršrutus un viesiem viss būs kārtībā...

178525. viesis 9.septembris 2005 19:43
0 0 Atbildēt

a kapec 13.? Car Free Day ir 22. septembris.. Ideja ir super! Ja cenas ir apmeram vienadas, tad tas nozime, ka vai nu sabiedriskajam cenas ir daudz par augstam vai ari auto izmantoshana ir parak leta. Nesakarigi, ka abas iespejas izmaksa to pashu. Starp citu, kad rekiniet parvietoshanas izmaksas ar auto, rekiniet ne tikai benzinu, bet ari staveshanu, pasha auto maksu, apdroshinashanu, laboshanas izmaksas ;) Un vel, ja pavisam sakarigi gribas, tad vel pieliec klat auto razoshanas izmaksas (ari piesarnjojumu), auto piesarnjojuma izmaksas (tirishanu, veselibas aprupi, utt.), parstradashanas izmaksas pec mashinas lietoshanas. Nu taa.. padoma pirms kap auto. Nav jau taa, ka visiem pulbiskais ir labaks. Tomer lielakai daljai cilveku tomer ta ir labaka atbilde.

178527. viesis 9.septembris 2005 19:49
0 0 Atbildēt

Jā, baigi forši, kad iekāpj papilnā autobusā, karstā vasaras dienā tantuks, izvelk no somas salveti, paver vienu savu spalvaino padusi, izslauka to, paver otru, izslauka arī to un tad nobrauc ar salveti pār pieri. Man toč slikti palikās.

178529. viesis 9.septembris 2005 20:06
0 0 Atbildēt

Ideja patiesi super, galvas tiesu pārāka par to stulbo lentīšu siešanu un taurēšanu . Vēlams lai tajā piedalās ĻoooootI daudz ļaužu. Arī vadoņi ļoooti lūgti, un vēlams viņus iebāzt, vispirms, viņiem vēlamajā maršrutā, pēc tam pašā pilnākajā . Tas patiesi būtu labs experiments, lai pierādītu vadoņu populistisko saukļu stulbumu. Ideāli būtu piespiest vadoņus izmantot vellapēdu vai sab.tr. kādu gadu .

178544. viesis 10.septembris 2005 0:47
0 0 Atbildēt

2 178525. viesis 09.09.2005 19:43

1. man auto staav bezmaksas staavietaa.

2. auto izmaksas baazt klaat nav labi, jo auto nav tikai prieksh braukshana uz riigu (darbu).

3. tad jau braukaajot ar sabiedrisko ir jaaliek klaat kurpju izmaksas

utt

178545. viesis 10.septembris 2005 1:03
0 0 Atbildēt

Atsaldets

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6100/1.0 (04.70) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

178552. viesis 10.septembris 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Runaajot par braukshanu ar velosipeediem kaa arii sabiedrisko transportu, kaukaa nespeeju saprast, kaa tas laukos vareetu cilveekiem straadaat??? Moska kalviisha kungs vai prezidente vareetu pamiit pedaaljus veljukam kuram piejuugts arkls, jeb arii sabazareet kaadu autobusu lai apar laukus??? TAs taa lecos tikai, zb ka tie "tautas kalpi" nejeedz ko runaa.

178578. viesis 11.septembris 2005 13:52
0 0 Atbildēt

EU,KAAPEEC TIK LEETA DEGVIELA?

178579. viesis 11.septembris 2005 14:18
0 0 Atbildēt

Klausies, varbūt lai Kalvītis nepiedalās, pusautobusu aizņems.

178596. viesis 11.septembris 2005 21:53
0 0 Atbildēt

Pec manam domam absurds butu braukt uz darbu ar auto vienam kantorzurkai, kursh atsezh savas 8as stundas un kursh dzivo piecas pieturas no darbavietas...

Preteja gadijuma, pashlaik, sabtransporta infrastruktura, apkalposhana, absoluti neprognozejamie intervali atgruzh no si pakalpojuma lietoshanas...

178630. viesis 12.septembris 2005 12:07
0 0 Atbildēt

cilvēki jau ir sākuši vairāk izmantot sabiedrisko. Ogres vilcienā no rītiem teju nav iespējams tikt iekšā. Vagonu skaitu neviens nepalielina, LDz ienākumi palielinās uz to pašu mazo vagonu skaitu, bet vienalga drīz sāks gaudot, ka jāceļ cenas, jo atkal kaut kas nebūs izdevīgi.

178632. viesis 12.septembris 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Ja vēl biļešu sistēma būtu kaut cik uz R-Eiropas pusi, kur par naudiņām nopērc biļeti un kādu pusotru stundu braukā ar visiem transportiem, kas pagadās pa ceļam. Pārpildītos busos nav parocīgi kaut kā maku virināt. Bet nu sabiedrība ir tāda, ka viņa nemaksā par visu, par ko var nemaksāt. Kur nu vēl biļeti trambulī pirkt, ja neviens to neuuzrauga.

178645. viesis 12.septembris 2005 13:17
0 0 Atbildēt

Visiem personīgā auto izmaksu aprēķinātājiem , auto ceļa izdevumi nebeidzas ar degvielas izmaksām , klāt jāpieskaita OCTA , ceļa nodoklis , TA izdevumi , visi remonti , mazgāšanas , šķidrumi , jaunas riepas , kādam kasko , vēl kādam līzinga maksājumi , stāvvietas , gala beigās sodi un tāds mistisks izdevums kā amortizācijas atskaitījums . Var būt kaut ko nepieskaitīju , jā var jau sevi arī algot . Diez vai lielumlielais vairums vispār nojauš cik naudas tērē par savu dzelzs draugu , mēnesī , gadā . Ar šo neaicinu nebraukt ar personisko auto , taču atturieties no skaļiem paziņojumiem par tā lētumu .

178672. viesis 12.septembris 2005 14:58
0 0 Atbildēt

Kā man stāsta elektrovilcienu cienītāji - sakarā ar degvielas cenu celšanos, rīta vilcieni no Tukuma uz Rīgu esot pārpildīti. Vēl precīzāk - visu maršrutu vilcieni ir kļuvuši pilnāki ar pasažieriem. Pat augsta līmeņa tiesu amatpersonas ikdienā no Aizkraukles uz Rīgu brauc ar elektrovilcieniem, kas ir reals apliecinājums cenu augstajam līmenim. Cik rēķinu, viens reiss ar auto (e-34,2,5, a/t) Jūrmala -Rīga-Jūrmala /ap 80km/ + centra PIKS rītos un vakaros, izmaksā ne mazāk par 5 ls. Lēti nav. Bet, diemžēl sabiedriskais transports šobrīd nav gatavs brašajiem Domes un VVF aicinājumiem - nav manīts, ka dzelceļa sastāviem klāt tiktu kabināti papildus vagoni. Ja nekļūdos, pēdējais jaunais elektrovilciena vagons ir datēts ar 1986.gadu,tramvaja vagons ar- 1990.gadu. Velobraukšanu zināmā mērā var uzskatīt par sporta veidu, nevis ikdienas nodarbošanos. Šobrīd reti kurā valsts iestādē ir pārģērbšanās un dušas telpas nodrošinājums, kur "sportiskais" ierēdnis varētu attiecīgi pārģērbties pēc 20 km brauciena + 25 grādos pēc C....Domāju, pagaidām tā ir utopija. Pašlaik , ticamāk, ka cilvēki drīzāk atteiksies no liekiem pirkumiem, no dārgu koncertu un kino apmeklējumiem, nebrauks ārzemju ceļojumos, nedomās par dzīves apstākļu citu veidu uzlabojumiem - bet VISU minētajiem mērķiem paredzēto naudiņu novirzīs degvielas iegādes "kontā". Viennozīmīgi, atteikšanās no braukšanas ar auto tiks novirzīta "pēdējā pozīcijā" - pēc tam, kad bankā jau būs ieķīlātas vienīgās veselās apakšbikses...

178692. viesis 12.septembris 2005 16:23
0 0 Atbildēt

he he ... atjaunināji uz pirmo rindu... :)

Aktuāla lieta, ceru, ka rītdien sabiedriskais tr izturēs tautu... ja vien nelīs lietus un cilvēki neizvēlēsies auto...

178704. viesis 12.septembris 2005 16:59
0 0 Atbildēt

Pasākuma autoriem!

Nekur, izņemot iAuto, šis uzsaukums nav redzams. Vai tiešām cerat, ka būs iespējams jūtami pārbāzt sabtransu ar tiem ~20% iAuto lasītāju, kuri izvēlēsies rīt piedalīties atrakcijā?

178705. viesis 12.septembris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

Bet man auto rīt pieteikts servisā uz pakopi... kaut kā negribas to stumt līdz turienei... laikam jau nepiedalīšos akcijā...

178708. viesis 12.septembris 2005 17:08
0 0 Atbildēt

to Reto:

Man kā idejas autoram zvana un interesējās diezgan daudz...

Bija Radio, bija Latvijas Avīzē, bija Delfos... un rīt būs LTV1... varbūt kāds arī pievienosies! :)

178709. viesis 12.septembris 2005 17:25
0 0 Atbildēt

nu nevajadzeetu aprobezhoties ar Riigu, jo kaa zinaams, ljoti daudz cilveeki dziivo aarpus riigas un straadaa Riigaa, tur jau taa probleema ir lielaaka.

178710. viesis 12.septembris 2005 17:30
0 0 Atbildēt

tā problēma pati par sevi ir aktualizējusies... arī ārpus Rīgas!

178713. viesis 12.septembris 2005 17:56
0 0 Atbildēt

to Vigants

To, ka bija, es redzēju. Ar atgādinājumiem tā pašvaki! Lai pasākums (jebkurš) izdotos, jābūt reklāmai, jo tuvāk x-stundai, jo vairāk reklāmas! To LTV arī - šodien vajadzētu, ko ta rīt vairs...

178714. viesis 12.septembris 2005 18:05
0 0 Atbildēt

Svariigaakais ir tas, ka jautaajums ir izkusteejies no nulles punkta! Jo arii peec akcijas (izdosies vai neizdosies, nav svariigi) buus komentaari un viedoklji! ;)

178715. viesis 12.septembris 2005 18:12
0 0 Atbildēt

a taksis skaitaas sabiedriskais transports?

178717. viesis 12.septembris 2005 18:26
0 0 Atbildēt

Es labāk sēžu mā, nekā braukājos ar sab. transportu. Naf tas prātīgi, naf! Turēšu par juums, varoņi, īkšķus.

178720. viesis 12.septembris 2005 18:29
0 0 Atbildēt

Bez metro jeb kaa tamliidziiga ir pilniigs beztolks !

178722. viesis 12.septembris 2005 19:14
0 0 Atbildēt

Labāk metam visas ģēlas pie malas un tieši tagad kāpjam uz saviem velosipēdiem un dodamies Rīgas ielās! Vaira, Aigar, Ainār! Jūs mani dzirdat?

178727. viesis 12.septembris 2005 19:33
0 0 Atbildēt

Kalvītis nemaz neielīdīs ar savu atrīto vēderu sabiedriskajā transportā!

Jurkans

178729. viesis 12.septembris 2005 20:00
0 0 Atbildēt

...un Vaira jau ir aizmukusi uz ASV metro testēt...

178730. viesis 12.septembris 2005 20:03
0 0 Atbildēt

Metro var notesteet tepat OSLO vai Helsinkos, kas nav iipasi lielaaki pa Riigu.

178731. viesis 12.septembris 2005 20:09
0 0 Atbildēt

Nu Vairai ASV tā tuvāk liekas un ilgāk var to sabiedrisko lidaparātu patestēt...

178735. viesis 12.septembris 2005 20:37
0 0 Atbildēt

178730. viesis 12.09.2005 20:03

ir mazaaki..

178738. viesis 12.septembris 2005 21:22
0 0 Atbildēt

nu lai uzlabotu sabiedrisko manupraat visur vajadzeetu veidot joslas tikai sabiedriskajam. atveeleet auto par vienu joslu mazaak un tad sabiedriskais parvietotos normali atri... piemeeram man ar tramvaju braucot pik stundaa lidz centram paiet 25 min... reizem pat 30min kad vairaak auto. a brivdienaas... it seviski vakaros kad nav mashinu tad vispar... 15 min. tas ir turpat 2x aatraak. tas nozime ka pie taa pasha tramvaju skaita, tramvajs spetu parvadat 2x lielaku pasazieru skaitu (reali 1.5x vairak). un autobusiem un trolejbusiem taa atskiriba ir vel daudz lielaka. protams ja visu dienu ir regulari jabrauka lai paspetu vairakas pilsetas vietas tad auto ir izdevigak...

178741. viesis 12.septembris 2005 22:31
0 0 Atbildēt

HAHAHA, braukshu ar savu dizeli:) Vigants, vai neesi braucis sabiedriska transporta, sastregumu laika ipashi ziema vai lietaina laika? Pamegini:)

178743. viesis 12.septembris 2005 23:52
0 0 Atbildēt

Ja nu tomēr kāds izdomā jaunas izjūtas smelt, tad šeit ir maršruti un laiki...:)

www.rigassatiksme.lv/

178828. viesis 13.septembris 2005 13:04
0 0 Atbildēt

alles wir gut

178829. viesis 13.septembris 2005 13:07
0 0 Atbildēt

Kjegums - Riiga- Kjegums aptuveni 90km. Braukshu ar veljuku ziemaa. Pateerinjsh 0 sanji!

Vo!

178843. viesis 13.septembris 2005 13:57
0 0 Atbildēt

Es šodien braucu ar sabiedrisko vai gāju kājām. Vēl braukšu ar riteni. Auto var arī neizmantot, ja protams ir iespēja aizbraukt ar sabiedrisko vai velo. Vienīgā problēma braucot ar sabiedrisko ir dažādi smirdoši tipi... :( Bet nu tāda ir mūsu nabadzīgā sabiedrība, diemžēl.

178851. viesis 13.septembris 2005 16:08
0 0 Atbildēt

Kaut kā līdz vēlai pēcpusdienai, nekādas izmaiņas pilsētā neesmu pamanījis. Brīvajos brīžos, šodien, vairākas reizes izgāju laukā no sava "kantora" un Nacionālā teātra tuvumā pavēroju satiksmi uz valdemārenes. Satrēgumi no rīta kā parasti - viss sabiedriskais arī "pildīts" ierastā līmenī. Velosipedistu skaita palielināšanās šodien kaut kā nebija pamanāma. Darbvietas "dienesta" autostāvvietā vietu izdevās iegūt ne uzreiz - visa stāvvieta pārpildīta. Dzīvojam kā parasti, prieks tik par to, ka labs laiks un degvielas cenas nedaudz kritušās.

VAI iauto aktīvākajiem lasītājiem nebūtu laiks sākt štukot par vasaras sezonas NOSLĒGUMA pasākumu, kāds pagājušogad bija SiguldĀ?

178861. viesis 13.septembris 2005 16:30
0 0 Atbildēt

Rīga, 13.sept., LETA. Atsaucoties aicinājumam augsto degvielas cenu dēļ šodien nelietot auto, Latvijas Ministru prezidents Aigars Kalvītis un Slovēnijas premjerministrs Janušs Janša šodien Rīgas centrā pārvietojās kājām.

Abu valstu valdību vadītāji pēc tikšanās no Ministru kabineta ēkas kājām devās uz Brīvības pieminekli, lai noliktu ziedus, pēc tam mēroja ceļu uz viesnīcu "Bergs", kur notika svinīgās pusdienas, un tad devās atpakaļ uz valdības ēku, lai kopīgi piedalītos preses konferencē.

Kalvītis savam Slovēnijas kolēģim pastāstījis par Amerikāņu autokluba šodien rīkoto akciju, un Janša bijis priecīgs par iespēju labāk iepazīt Latvijas galvaspilsētu, aģentūrai LETA teica premjera padomnieks sabiedrisko attiecību jautājumos Arno Pjatkins.

Kalvītis šodien kājām mērojis arī ceļu uz darbu.

Kā ziņots, Amerikāņu autoklubs šodien aicina visus iedzīvotājus, arī Latvijas Valsts prezidenti un valdības pārstāvjus pārvietoties ar sabiedrisko transportu.

178880. viesis 13.septembris 2005 20:28
0 0 Atbildēt

Klau ka jus mani iegazat ar sito akciju !!! Sodien nnolemu uz darb braukt ar sab. taransportu nu ja parsti izbraucu no majas 8,10 lai ar auto tiktu laika, tad sodien no majas izgaju 7,30, tatad 40 minutes agrak, braucu ar autobusu tad ar trolejbusu, nu blin, blin un tad tas viss kvadrata, iekaku autobusa un par cik veselu muzibu nebiju ar tadu braucis, pieklajigi pajautaju konduktorei cik maksa bilete jo man bija kabata sicene un butu precizi noskaitijis, bet si rupekle man atbild tu ko meza dzivo, biju izbrinits jo pieklajigi tacu jautaju, nu labi uz tadu atbildi iedevu vinai 10ls lai maina ka grib, ja nemak atbildet tad si saka kaut ko bubinat un tik bubina un tad saka, lai es ejot uz kiosku mainit ( a pec saraksta autobusam pec 2min jabrauc, es tacu nekadi to npaspetu) saku ka to nedarisu, si vai zila no dusmam, bet ka par brinumu neko rupju neteica, bet taja bridi vel viens dzeks pienaca un ari 5ls deva, si ta uz mums noskatijas, pagriezas un aizgaja (tas dzeks ta vel noteica neponjal) bridi pastavejam, bet konduktore par mums vairs nelikas ne zinis, ko meginaju atrast kur rakstits vai konduktore ta vareja rikotiem bet tais noteikumos nek sakariga neatradu, vienigi ieraudziju, ka par brauksanu bez biletes ir sods, nodomaj nu lai soda ar vismaz bus ko atceretie un ta sakam braukt, soferis tads aktivs bija pagadijies un pedalus spaidija ta riktigi, to uz gazi, to pa bremzem, baturas bija riktigi, blaksu stavosie tantuki ik pa bridim krit virsu jo nevareta tikt lidz sofera tempam, bet vismaz laimigi lidz galam tiku, trolejbusa konduktore bija daudz laipnaka, pat smaidija, a ja vel atcerejos trolejbusa pieturas sauca autobusa ne ! Bet veci sorii, ma sis brauciens bija reli ilgaks neka ar auto un tas apkalposana ari tada nu samera sudiga vairak gan ar sab. transportu nebrauksu, bus vel jauzraksta Rigas satiksmes vadibai kads man bija tas brauciens vinu transporta !!!

178898. viesis 14.septembris 2005 8:32
0 0 Atbildēt

To 178880. viesis 13.09.2005 20:28

Tas jau arī bija akcijas mērķis - pierādīt, ka sab tr. mums ir totāli nesakārtots un lai piesastītu cilvēkus to izmantot, vajag pilnībā pārkārtot tā sistēmu. Valdība mūs aicina izmantot nekvalitatīvus pakalpojumus nepiedāvājot alternatīvu.

178902. viesis 14.septembris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

pasākums izgāzās, jo piekliboja iedzīvotāju apziņōšana.... pat es par šo pašākumu uzzināju tikai šorīt - dienu pēc pasākuma

178912. viesis 14.septembris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

Par pasakuma apzinjoshanau naudu maxaat mums nebija ne intereses ne iespeeju :( - un tapeec kada nu bija taa apzinashana tada nu bija - Paldies protams medijiem, jo ja cilveeks klausaas radio, skataas tv un parlasa internetu tad informaacija vinjam par pasakumu bija!

178954. viesis 14.septembris 2005 15:03
0 0 Atbildēt

VAJAG METRO, VAJAG METRO!!!

Zeel, ka tad to neuzblieza, bet tad Latvijaa krieviski runaajosho buutu veel vairaak :(

179178. viesis 16.septembris 2005 9:18
0 0 Atbildēt

Ha, ha, ha! Un kurš man sabiedriskajā transportā garantēs sēdvietu, un vietu visam tam ko es pārvadāju automašīnas bagažniekā? Un vēl kurš man garantēs, ka blakus neapsēdīsies kāds smirdīgs pensionārs, vai vēl trakāk, bomžs? Un kurš garantēs ka krievi nebļaustīsies pa visu salonu tad kad es gribu pabūt klusumā?

179187. viesis 16.septembris 2005 9:40
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt viesim 179178. Viņam ir taisnība - Rīgas sbiedriskais transports pašlaik un vēl daudzus gadus uz priekšu nespēs garantēt sekojošas lietas : garantētu sēdvietu , laipnu apkalpošanu, bagāžas novietošanas , drošibu pret bomžiem, kabatzagļiem, pasažieriem netīrās darba drēbēs, iereibušiem un trokšņojošiem pasažieriem, utt. Autovadītājs, kurš GADU GADIEM ikdienā braucot ar savu privātauto , ir pieradis pie zināma komforta, diez vai vēlēsies samierināties ar apstākļiem, ka 40 minūtes viņam jāstāv kājās, piespiestam pie smirdoša bomža un vērot biļešu kontrolieru necenzēto lamu vārdu izvirdumus....Nesen, pēc ilgāka pārtraukuma, pāris reižu izmēģināju 53. busa maršrutu uz Zolitudi. Protams, jaunie busi ir skaisti, bet ar to vien ir pamaz. Ja konduktore viena brauciena laikā 5 reizes prasa uzrādīt biļeti, tad to vairs nevar nosaukt par laipnu apkalpošanu. Ja sēdvietu izdotas iegūt tikai 5 minūtes pirms galapunkta - tas arī nav labs rādītājs. Izkāpjot no busa LIELĀKAIS prieks par to, ka naudamaks un dokumenti vēl vietā un drēbes tīras.

179293. viesis 18.septembris 2005 12:44
0 0 Atbildēt

VAI MŪSU VISVARENĀ VALDĪBA IR PIEMIRSUSI BIODEGVIELAS VARIANTU? bet laikam jau nedrīkst, redzi,KĀDAM PĀRBIEZAM vīrelim,TUR AUGŠĀ, var aiziet L I E L S PIĶIS gar degunu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes 6

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 19

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Rīgas dome ārkārtas sēdē lems par 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma atjaunošanai 3

Šodien izsludināta Rīgas domes ārkārtas sēde, kurā deputāti lems par vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem, liecina ārkārtas sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 2

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti