Vakar iAuto tika publicēts lasītāja raksts par nepatīkamiem piedzīvojumiem degvielas uzpildes stacijā STATOIL. Esam saņēmuši STATOIL vēstuli šajā sakarā.
08.09.2005.Atsaucoties uz publikāciju portālā iAuto, “Latvija Statoil” atvainojas abiem klientiem, kuriem trešdienas rītā Vienības gatves degvielas uzpildes stacijā nācās saskarties ar mūsu pārdevēja neprofesionālo rīcību.
Rakstu varat izlasīt šeit »» |
Lai sasniegtu to, ka visi 400 stacijās strādājošie būtu vienlīdz profesionāli, visi pircēju ziņojumi (gan rakstiskie, gan telefoniskie) par neatbilstošu apkalpošanas kultūru tiek rūpīgi izvērtēti un veikti nepieciešamie uzlabojumi, lai novērstu to atkārtošanos nākotnē.
Arī šajā gadījumā “Latvija Statoil” nekavējoties ir rīkojies saskaņā ar uzņēmuma iekšējām procedūrām:
- pārdevējs ir saņēmis rakstisku brīdinājumu un nesaņems ceturkšņa prēmiju;
- ar šo gadījumu, tā analīzi un gūto mācību tiks iepazīstināti visu staciju pārdevēji.
Vēlreiz atvainojoties par sagādātajām neērtībām un pateicoties ar palīdzību servisa uzlabošanā,
Ar cieņu,
Dace Lodziņa
Latvija Statoil SIA
Klientu piedāvājuma departamenta vadītāja
un Statoils tikai pucee savu jau stipri pabaleejusho teelu.