Noskaidroti pirmie čempioni standartauto rallijā 1

 
19.septembris 2005 9:23

Igaunijas pilsētā Vīlandē aizvadīts standartauto rallijs „Mulgi Sugis”, kas bija arī Latvijas čempionāta priekšpēdējais septītais posms.

Par sacensību uzvarētājiem kļuva igauņi Marguss Remmaks/Urmas Rosimā („Mitsubishi EVO 6”), bet labākie no mūsējiem bija Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”), ierindojoties trešajā vietā.

Čempionu titulus posmu līdz meistarsacīkšu beigām izcīnījuši Aivars Šilabrits/Aivars Maļavkins („Audi 80 Quattro”) un Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”), kuri bija ātrākie no Latvijas pārstāvjiem pilnpiedziņas klasē ar atmosfēriskajiem dzinējiem un klasē līdz 1620 kub.cm. Grupā virs 1620 kub.cm. Vīlandes ceļos labākā Latvijas ekipāža bija Andris Berķis/Vilnis Vitkovskis („Citroen Xsara VTS”).

Kā jau to varēja prognozēt, standartauto rallijs „Mulgi Sugis” noslēdzās ar Igaunijas sportistu uzvaru – ātrākie izrādījās Marguss Remmaks/Urmas Rosimā („Mitsubishi EVO 6”), revanšējoties par zaudējumu latviešiem pirms divām nedēļām Cēsīs. Tomēr šoreiz vairāk par cīņām absolūtajā ieskaitē mūs interesēja Latvijas sportistu savstarpējā rēķinu kārtošana, dalot kopvērtējuma godalgas.

Pilnpiedziņas klasē ar turbodzinējiem vislabāko sniegumu demonstrēja Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Audi Coupe”), sacensību uzvarētājiem piekāpjoties 24,6 sekundes un ieņemot trešo vietu. Sīvāko konkurentu Mārtiņa Meldrāja/Gundara Vītola („Ford Escort Cosworth”) neveiksme un nopelnītā nullīte nozīmēja, ka pēdējā posmā oktobra beigās Liepājā Dūci/Anevicu no kopvērtējuma pirmās pozīcijas var nostumt tikai Roberts un Normunds Vuguls („Audi S2”), kuriem Vīlandes rallijā otrā vieta Latvijas ieskaitē. Trešie Andris Sparāns/Jānis Lapiņš („Toyota Celica”) +1:07,2. Kurzemnieki Meldrājs/Vītols, veiksmīgi startējos sava novada ceļos, vēl var pacīnīties par otro pozīciju kopvērtējumā.

Pilnpiedziņas automašīnu klasē ar atmosfēriskajiem dzinējiem atkal nepārspējami izrādījās Aivars Šilabrits/Aivars Maļavkins („Audi 80 Quattro”), tādējādi nodrošinot zelta medaļas kopvērtējumā. Otrajā pozīcijā ierindojās Raimonds Dūcis/Edgars Rezevskis („Audi 90 Quattro”), aiz sevis atstājot Mareku Švarcu-Švampānu/Didzi Putniņu („Audi 80 Quattro”). Tādējādi Švarcs-Švampāns kopvērtējumā garantējis otro pozīciju. Savukārt pēdējā vieta uz goda pjedestāla izšķirsies Dūča/Rezevska un Arvja Aruma/Arņa Krasovska („Audi Coupe”) cīņā Liepājas rallijā.

Pēc līdzīga scenārija notika sacensības arī klasē līdz 1620 kub.cm. – izcīnot uzvaru Vīlandē, zelta medaļas kopvērtējumā nodrošināja Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”). Jāpiebilst, ka šajā klasē igauņu pārsvars pār Latvijas sportistiem bija iespaidīgs – Kalniņam/Dombrovskim tikai sestais rezultāts, uzvarētājiem Andrusam Vahi/Martinam Rimmelam („VAZ 2108”) zaudējot 33,6 sekundes. Otrie ātrākie no Latvijas sportistiem bija Imants Šķērstens/Arnis Zagorskis („Toyota Corolla”), izvirzoties kopvērtējuma otrajā vietā. Līdz šim augstāko panākumu sasniedza Toms Zeleznevs/Rolands Trenko („Toyota Corolla”), izcīnot trešo vietu. Pēdējā posmā gaidāma ļoti sīva cīņa par otro un trešo pozīciju kopvērtējumā, jo piecas ekipāžas – Šķērstens/Zagorskis, Ojārs Ošāns/Ēriks Siliņš („Toyota Corolla”), Uldis Briedis/Ints Palma („VW Golf”), Ronalds Mūsiņš/Jānis Liepiņš („VW Golf”) un Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) satilpušas četru punktu robežās.

Klasē virs 1620 kub.cm. uzvaru izcīnīja Igaunijas sportisti Jans Ounaste/Jarno Talve („Nissan Sunny”), bet labākie no mūsējiem Andris Berķis/Vilnis Vitkovskis („Citroen Xsara VTS”) uzrādīja trešo rezultātu, igauņiem piekāpjoties tikai 11,7 sekundes. Berķis/Vitkovskis kļuvuši par kopvērtējuma līderiem, par astoņiem punktiem apsteidzot jau otrajā posmā pēc kārtas nestartējušos Jāni un Andri Kārkliņus („Honda Civic TypeR”). Tikai šīs divas ekipāžas vairs pretendē uz čempionu titulu. Labu rezultātu sasniedza Rolands Lebedoks/Regnārs Dreimanis („Opel Astra GSi”) – piektie kopējā ieskaitē, bet starp latviešiem otrais rezultāts, tādējādi garantējot sev trešo pozīciju kopvērtējumā. Vīlandes rallijā trešie Latvijas ieskaitē bija Uldis Zaharāns/Mārtiņš Kreicburgs („VW Golf II”).

Dāmu ieskaitē Gita Laugale/Santa Daukste („Opel Astra”) piekāpās labākajām Igaunijas braucējām, izcīnot ceturto vietu. Uzvarētājai Ingera Tūrai („VW Golf II”) latvju zeltenes zaudēja nedaudz vairāk par minūti.

Komandu ieskaitē otro posmu pēc kārtas uzvarēja „Divi Auto” (Jānis Dūcis/Aivars Anevics, Raimonds Dūcis/Edgars Rezevskis), kopvērtējumā apsteidzot nesekmīgi startējušo „Kurzeme Nord LB”. Teorētiskas izredzes uz čempionu nosaukumu saglabā arī „444” un „GM Auto”.

Latvijas čempionāta standartauto rallijā pēdējais posms risināsies 28. un 29. oktobrī Liepājā.

Normunds Orlovs, LAF Standartauto komisijas preses sekretārs
Latvijas standartauto rallija čempionāts
7. posms, rallijs „Mulgi Sugis”, Latvijas ieskaite
Pilnpiedziņas automašīnas ar turbo dzinējiem
J. Dūcis/A. Anevics („Audi Coupe”) 17:28,8, R. Vuguls/N. Vuguls („Audi S2”) +16,2, A. Sparāns/J. Lapiņš („Toyota Celica”) +1:07,2, A. Neļķe/J. Keterliņš („Audi 80”) +1:50,5, G. Rubenis/A. Baltaisbrencis („Audi Coupe”) +2:25,6.
Pilnpiedziņas automašīnas ar atmosfēriskajiem dzinējiem
A. Šilabrits/A. Maļavkins („Audi 80 Quattro”) 18:13,3, R. Dūcis/E. Rezevskis („Audi 90 Quattro”) +21,5, M. Švarcs-Švampāns/D. Putniņš („Audi 80 Quattro”) +42,9, A. Arums/A. Krasovskis („Audi Coupe”) +52,1, M. Bērzkalns/M. Kulšs („Audi 80 Quattro”) +55,3, A. Pūcītis/I. Spaliņa („Audi 80 Quattro”) +1:03,2.
Virs 1620 kub.cm.
A. Berķis/V. Vitkovskis („Citroen XSARA VTS”) 18:53,7, R. Lebedoks/R. Dreimanis („Opel Astra GSi”) +6,6, U. Zaharāns/M. Kreicburgs („VW Golf II”) +1:39,3, K. Volanskis/G. Zass („Toyota Celica”) +1:49,0, U. Apsītis/M. Liepiņš („VW Golf”) +1:49,5, P. Šudjajevs/I. Aperāne („Peugeot 205”) +2:08,9.
Līdz 1620 kub.cm.
Z. Kalniņš/Ģ. Dombrovskis („VAZ 2108”) 19:26,9, I. Šķērstens/A. Zagorskis („Toyota Corolla”) +16,4, T. Zeleznevs/R. Trenko („Toyota Corolla”) +53,6, V. Joņins/G. Eglītis („VW Golf II”) +1:00,1, R. Bullītis/M. Grundmanis („VW Golf II”) +1:05,5, A. Bērze/D. Iesalniece („VW Golf II”) +2:05,3.
Komandas
„Divi Auto” 27 punkti, „BBS Autocentrs” 23, GM Auto” 20.


Kopvērtējums pēc 7.(no 8) posma
Pilnpiedziņas automašīnas ar turbo dzinējiem
J. Dūcis/A. Anevics („Audi Coupe”) 74,5, R. Vuguls/N. Vuguls („Subaru Impreza”) 61, M. Meldrājs/G. Vītols („Ford Escort Cosworth”) 53,5.
Pilnpiedziņas automašīnas ar atmosfēriskajiem dzinējiem
A. Šilabrits/A. Maļavkins („Audi 80 Quattro”) 76*, M. Švarcs - Švampāns („Audi 80 Quattro”) 68,5, R. Dūcis/E. Rezevskis („Audi 90 Quattro”) 63.
Virs 1620 kub.cm.
A. Berķis/V. Vitkovskis („Citroen XSARA VTS”) 72, Kārkliņš/A. Kārkliņš („Honda Civic TypeR”) 64, R. Lebedoks/R. Dreimanis („Opel Astra”) 58.
Līdz 1620 kub.cm.
Z. Kalniņš/Ģ. Dombrovskis („VAZ 2108”) 74,5*, I. Šķērstens/A. Zagorskis 50, O. Ošāns/Ē. Siliņš („Toyota Corolla”) 49,5.
Komandas
„Divi Auto” 137,5 „Kurzeme – Nord/LB” 129, „444” 115,5.

* nodrošināts čempionu tituls.
 
Visi komentāri
 
179384. viesis 19.septembris 2005 11:46
0 0 Atbildēt

Red, lūdzu nomaini virsrakstu uz "noskaidroti pirmie čempioni....", jo dažās klasēs viss vēl ir iespējams. Paldies !

Rallijs bija labs!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 21

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti