Šofera murgs - dzelzceļa pārbrauktuves 54

 
5.oktobris 2005 16:54

Gan jau lielākā daļa no mums ir nereti ieskatījusies pulkstenī, cik tad ilgi un kāpēc mēs stāvam pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, kad tās ir slēgtas...

Īpaši Rīgā, Čiekurkalna rajonā, Matīsa ielas galā un gan jau vēl kaut kur citur normāla ikdienas parādība ir nenormāli gara automašīnu rinda pie slēgtas dzelzceļa pārbrauktuves, piedevām bez starpības, vai tā ir kāda nedēļas darba diena, vai arī brīvdiena.

Nu ko - stāvam, gaidām. Paiet 5 minūtes, bez izmaiņām. 10 - tas pats. Pēc kāda brīža no tālienes sadzirdam tuvojošos vilcienu ar taures skaņām un motora dunoņu.

Tas viss, protams, ir 21. gadsimta cilvēces progresa apbrīnojumu vērts. Tikai viena lieta gan nav skaidra - PRIEKŠ KAM PIE PĀRBRAUKTUVES VILCIENU IR TIK ILGI JĀGAIDA ????? UN PRIEKŠ KAM IR JĀGAIDA GANDRĪZ TIK PAT ILGI, KAMĒR AIZ PROMEJOŠA VILCIENA TIKS ATVĒRTA PĀRBRAUKTUVE ?

Ārzemēs esmu novērojis, ka - aizveras šlagbaums pie pārbrauktuves, paiet 30 sekundes un paskrien garām vilciens. Knapi pēdējā vagona riteņi ir šķērsojuši pārbrauktuvi, kā šlagbaumis jau pacēlies un pārbrauktuve ir vaļā. Kādēļ pie mums tā nav ?!?!

Mūsu valsts jau vairāk, kā desmit gadus ir atguvusi neatkarību un droši stūrē pretīm labākai dzīvei. Bet vai tad tiešām nedz Zorgevicam, nedz arī CSDD, nedz kādam vēl nav ienācis prātā, ka stāvēšana pie dzelzceļa pārbrauktuves apmēram 10 minūtes nevis uzlabo šī satiksmes posma drošību, bet gan gluži pretēji - provocē karstgalvjus riskēt un šķērsot pārbrauktuvi tad, kad tā ir slēgta. Un sekas tam visam mēs zinam .

Apbrīnoju mūsu valsts amatpersonu centību satiksmes drošības uzlabošanā. Viņi izdomā visādus sodus, auto konfiskācijas, tagad pēc ilgām diskusijām izlēmuši tomēr dzērājšoferus spundēt "krātiņā", kas gan šīs nedēļas pirmdienā vairāk izklausījās pēc kļūmīgas sensācijas, nekā jaunas likumnormas.

Bet kad mūsu atbildīgie ļaudis BEIDZOT sapratīs, ka 14 gadu garumā paceļot sodus un izdomājot vēl visādas citādas lietas, un tanī pat laikā redzot, ka tas viss situāciju nemaina, ja ne pasliktina tikai, tad ir pienācis pēdējais laiks saprast, kur mūsu valstī vēl ir palikušas padomju iekārtas "nezāles". Un man tā šķiet - sakārtot dzelzceļa pārbrauktuves, lai nebūtu stundām ilgi jāgaida vilciens pie tām, būtu pats vienkāršākais un ātrāk paveicamais darbs, kas ietaupītu ne vienu vien mūsu dārgo ceļā pavadīto minūti, kādu nervu šūniņu un, beigu beigās - mūs visus mazliet laimīgākus par kādu sakārtotu svarīgu sīkumiņu .

Lai mums visiem veicās.

Mr-Scorpion, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
181132. viesis 5.oktobris 2005 17:01
0 0 Atbildēt

Forši ir pie Zolitūdes stacijas. Tur ir intensīva satiksme: 1) barjeru aizver pirms caurbraucoša vilciena 2) neatver pie pienākošā vilciena un tur ciet, kamēr iekāpj/izkāpj pasažieri (Jūrmalas virz.) 3) barjera joprojām ir slēgta, jo Rīgas virzienā atkal nāk vilciens. Tā ka nākas gaidīt

181133. viesis 5.oktobris 2005 17:02
0 0 Atbildēt

Čiekurkalna gadījumā pārbrauktuve nav vainīga. Braucot Brīvības ielas virzienā aiz tām ir neregulējami krustojumi ar galveno ceļu. Korķi (mazi vai lieli) tur ir gandrīz vienmēr.

181134. viesis 5.oktobris 2005 17:03
0 0 Atbildēt

a Zorgevics tak jau vairs nav Ldz shefs...

181135. viesis 5.oktobris 2005 17:09
0 0 Atbildēt

Viss ir labi līdz brīdim, kad nenotiek avārija. Nu aizvērs to pārbrauktuvi 20 sekundes pirms vilciena. Bet kur ir garantija ka kāds lohs nebūs palicis uz tās, ja aiz pārbrauktuves būs korķis. Tādu gadījumu ir ļoti daudz.

181136. viesis 5.oktobris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

Tik un taa vinsh ir vainiiks :)

Un ja Juus zinaatu kas notiek sarenee, kad paarbrauktuve ir ciet !!!!

181137. viesis 5.oktobris 2005 17:15
0 0 Atbildēt

Ogrē es novēruju baigo progresu. Pārbrauktuve aizvērās un jau pēc kādām 2-3 min nāca vilciens un tiko tas bija pāri tā pārbrauktuve arī bija vaļā. Gandrīz kā ārzemēs :)

181139. viesis 5.oktobris 2005 17:32
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau Šlesers Zorgevicu nomainīja! Laikam pats pie minētās pārbrauktuves nogaidijās. Jācer, ka jaunais šefs jau sācis to lietu sakārtot.

181140. viesis 5.oktobris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Taapeec, ka ieksh LDZ veel visi vecie krievelji straadaa un mainiit neko nedomaa, kaa bij labi, taa tagad ar ir labi :)

181141. viesis 5.oktobris 2005 17:37
0 0 Atbildēt

******* Pilnībā 100% atbalstu šo viedokli!!! Ibio, visvairāk bessī Sarkandaugavas pārbrauktuve Rīgā un pārbrauktuve Koknesē! Tas ir murgs kautkāds, pie tam Koknesē uz pārbrauktuves parasti apstājas preču vilciena viens nelaimīgs pēdējais vagons un sastāvs gaida līdz aizbrauks cits vilciens dēļ vienām sliedēm, kas nozīmē, ka LDz nekustina savu D%, lai uztaisītu 5 m garāku posmu ar divām sliedēm, bet tāpēc jācieš pat satiksmes autobusiem, kas dēļ šitā LDz bezpriģela kavē grafikus,- tur sanāk stāvēt pat 40 minūtes!!!

181143. viesis 5.oktobris 2005 17:39
0 0 Atbildēt

ja veel kaadreiz pievakaree buus bezjeegaa jaastaav pie tukshaam sliedeem pie Tvaika ielas paarbrauktuves, toc njemshu akmeni un ielidinaashu pa taas buudas stikliem...tas kas tur daraas , tas ir nenormaalaakais marazms....

181144. viesis 5.oktobris 2005 17:40
0 0 Atbildēt

sorry,ezera ielas paarbrauktuve...

181145. viesis 5.oktobris 2005 17:50
0 0 Atbildēt

316i, ne jau būdas cilvis pie visa vainīgs. Viņš(a) strādā pēc instrukcijām.

181147. viesis 5.oktobris 2005 17:58
0 0 Atbildēt

Uz mūsu dzelzceļa tīkliem ir "pati modernākā" kontroles sistēma, paši modernākie konduktoru aparātiņi konduktoru rociņās parādās, kas satiksmes ministrs izvizinās ar vilcienu. Pašas modernākās sistēmas nepieļava vilcienu krašu Rīga uz uzbēruma...

Mūsu valstī neviens nekad nav aizdomājies vai valsts struktūrās strādājoši epamatoti saņem prēmijas un pagarinātos atvaļinājumus par nopelniem valsts labā...

Ja kādam deputātam stāv uz galda galda lampa par Ls 150,- , tas nenozīmē ka viņš stādā labāk par kolēģi, kam uz galda ir galda lampa Ls 25,- vērtībā.

Šajā valstī nevienam ne par ko nav jāatbild un jāatskaitās. Peinākumus un atbildību pa riņķi visi padod tālāk. Jebkuram apniks skriet pa riņķi.

Tā lūk šai valstī iekārtots. Valsts nestrādā pēc vienas pieturas aģentūras principa - ja cilvēks ir iesniedzis iesniegumu - to pasūta tālāk, nevies pieņem iesnigumu un nodod pēc tam pēc piederības.

Tāpēc cerēt uz ātru (un vispār kā tādu) pārbrauktuvju problēmas risinājumu ir naivi...

181148. viesis 5.oktobris 2005 17:59
0 0 Atbildēt

A pats labakais prikols ir Ilģuciemā uz Daugavgrīvas ielas.... Sāk degt sarkanas gaismas...Vilciens lēnam piebrauc pie ceļa...apstajas un brauc atpakaļ...:)

181150. viesis 5.oktobris 2005 18:20
0 0 Atbildēt

pie mums nav tādu vilcienu ātrumu, kā ārzemēs

181151. viesis 5.oktobris 2005 18:22
0 0 Atbildēt

KOMUNISMS

181155. viesis 5.oktobris 2005 18:49
0 0 Atbildēt

Gan jau to visu vareetu sakaartot, bet ne mazums investiiciju vajadzeetu un tad atkal pasaszjieri bljautu ka biljetes ir nenormaali daargas.

Vaacijaa biljetes cena starppilseetu vilcienos ir veeraa njemama, daargaaka kaa lidojums Riiga-Berliine ar EasyJet...

Francijaa veel daargaak.

Nu kad juus beigsiet saliidzinaat postsoc valstis ar rietumiem. Nu veel kaadiem ~30 gadiem jaapaiet, lai kautkas mainiitos.

181160. viesis 5.oktobris 2005 20:31
0 0 Atbildēt

REDAKTOR!!!!!!

lūdzu pamēģini dabūt oficiālu LDZ atbildi uz šo jautājumu...manuprāt šī situācija galīgi neatbilst ES normām...

181161. viesis 5.oktobris 2005 20:32
0 0 Atbildēt

Palīgā sauciens tuksnesī. LDz ir iedotas tik lielas pilnvaras un tāda neaizskaramība (nesasniedzamība) ka viņi var atļauties jebkurā brīdī likvidēt jebkuru dzelzsceļa pārbrauktuvi. Tā piemēram Juglā ir vesels daudzdzīvokļu māju kvartāls no kura tieša izbraukšana uz Brīvības ielu (100-200 metri) ir likvidēta, tā vietā ir jābrauc n kilometru līkums.

Tā kā mēs vēl varam pateikties Zorgevicam un mūsu valdībai ka autotransportam joprojām ir vismaz kautkāda cerība šķērsot dzelzsceļa sliedes. :/

181162. viesis 5.oktobris 2005 20:36
0 0 Atbildēt

181148. viesis

Jā, tā viņi darās, jo viņi tur maina kaut kādu sūdu (jau aizmirsu kā saucas, tā pārbrauktuves dežurante iedod vilciena mašīnistam, bet tas atkal izmet laukā veco). Es tik nesaprotu, kāpēc tā dežurante nevar pieiet līdz vilcienam, a viņai vajag apturēt pārbrauktuvi.

Stulbākais, ka man tur sanāk tieši braukt pakaļ sievai, kura strādā aiz pārbrauktuves. Un ir bijis tā, ka braucu pakaļ - pārbrauktuve aizverās, nostāvu minūtes 10, braucu pēc 5 min atpakaļ un atkal pārbrauktuve ciet.

181166. viesis 5.oktobris 2005 21:27
0 0 Atbildēt

jataisa lai pie visam jagaida vsmaz 30.min.,lai ir vienadi.citadi ezera iela tads divains iznemums!kadam parak lila teiksana?

181167. viesis 5.oktobris 2005 21:28
0 0 Atbildēt

Tāda sajūta, ka šeit visi domā ka tā tantiņa uz pārbrauktuves būdiņā regulē kad atvērt un kad aizvērt šlagabumu. Gribu jūs visus informēt, ka uz galvenajiem dzelzceļa maršrutiem (atskaitot nobraukumus uz pievadceļiem) visi šlagbaumi un signāluguņi darbojas automātiskā režīmā.

Tie tiek regulēti sekojoši:

1. noteiktu attālumu līdz pārbrauktuvei (parasti 1-2km) ir devējs kurš nostrādā uz dzelceļa pārbaraukšanu - kā rezultātā aizveras šlagbaums, parbrauktuves budiņā iedegas signālugunis un tantuks izlien ar dzeltenu karodziņu lai pārbaudītu vai šalgbaums nolaidies un vai vilciens nāk.

2. vilciena sastāvs šķerso pārbrauktuvi un atkal noteiktā attālumā (atkal 1-2km) tiek šķērsots šis devējs, kurš šoreiz padod signālu uz šlagbauma atvēršanu.

Attālums tiek noteikts sekojoši - katrā dzelzceļa posmā ir pieļautais maksimālais ātrums ar ko vilciens var kustēties, tad nu vienkārši tiek aprēķināt cik vajag laika lai nobrauktu attālumu no devēja līdz pārmijai plus X sekundes.

Rezultāts - tā kā reālais ātrums ir parsti mazāks par maksimālo tad arī rodas šie logi kas ir garāki par 30sek no aizversanas lidz vilcienam.

iemesls Ciekurkalna u.c. - manevri - jeb kravas sastāvu u.c. dzelceļa sastāvu manevra darbi signalizācijas zonā. Tā kā Ceikurkalna ir atzars uz Vagonu depo, kur kadreiz taisija 120metru sliezhu vienlaidu posmus, tad tur shii signalizacijas zona parklajas ar manevru zonu un kad kaads ar lokomotivi parkartojas no 2 uz 6 vai 7 celju vins iebrauc automatikas darbibas zona un slagbaums uzreiz aizveras.

Imantas problema - dzelzcela stacija pirms parbrauktuves - pasazieru vilcieni apstaajas, bet kravinieki iet uz priekshu bez apstashanaas tapeec arii stopsignals ir kadus 500vai 800 metru pirms parbrauktuves (kopaa ar visu signalizacijas zonu) un stopsignalu nav iespejams pielikt tieshi pirms parbrauktuves - delj bremzeshanas cela un vel dazhiem aspektiem.

taa kaa vieniigais risinaajums gaidiit kad uzbuuvees parvadus - vismaz sarkandaugavaa sola jau kuro gadu.

a uz zoliku vareetu pa anninmuizas tuneli (kuru pirmstam jaizbuuvee protams:)

181169. viesis 5.oktobris 2005 21:40
0 0 Atbildēt

Tumsoņa! Zorgevics sen kā nav LDZ šefs. Avīzes arī derētu palasīt, nevis alu pa vakariem sūkt.

181171. viesis 5.oktobris 2005 22:20
0 0 Atbildēt

181145. viesis 05.10.2005 17:50

316i, ne jau būdas cilvis pie visa vainīgs. Viņš (a) strādā pēc instrukcijām.

-----

tikai nevajag dirst, labi??tas cilvis nestraadaa ne pec kadaam instrukcijaam,100x tas ir redzeets....citreiz naktii nostaav ciet borjera pusstundu,a sliedes tukshas, pat lokomotiivi nedzird...kaadas veel tev instrukcijas.ka tik tev tur mutere nestraadaa????

181174. viesis 5.oktobris 2005 22:49
0 0 Atbildēt

Traki, ja ne vistrakāk, ir ar Mangaļu pārbrauktuvi. Kā sāk tos sastāvus ripināt, tā nezini, cik ilgi nāksies gaidīt! :) Bija tas sen - gadi, ēēē, 5 - 7 atpakaļ - gaidījām minūtes 40, kamēr bomi atvēra! :)) Nezin kādi "rekordi" ir tagad...

181175. viesis 5.oktobris 2005 23:23
0 0 Atbildēt

Ja ilgi jāgaida pie slēgtās barjeras, klausies mūziku un atpūties! Mūsu ātrajā laikā arī ir jābūt pārtraukumiem atpūtai. Re kur variants! :)

Maini savu attieksmi par šādu stāvēšanu! :))) Būs jau labi!

P.S. raksta autoram: Uzraksti oficiālu iesniegumu LDz, ir liela varbūtība, ka nomainīs veco par vilciena tuvināšanos brīdinošo sistēmu minētajā pārbrauktuvē.

181176. viesis 5.oktobris 2005 23:44
0 0 Atbildēt

Nezinu vai raksta autors priecāsies ja viņa auto noslāps uz dz.pārbrauktuves kad vilciens būs 30.sekunžu attālumā....:)

181177. viesis 5.oktobris 2005 23:48
0 0 Atbildēt

nu tas jau buus liktenis:DDD

181178. viesis 5.oktobris 2005 23:49
0 0 Atbildēt

Vispār jau... ES dalībvalsts galvaspilsētā ar tuvu pie 1,000,000 iedzīvotājiem sen jau bija jābūt visām pārbrauktuvēm vairākos līmeņos. Bet nu - kur dzīvojam tur dzīvojam, un kam nodokļus maksājam, tam maksājam. Savām politiskajām štellītēm viņi desmitus/simtus miljonus var grozīt, bet dažus novirzīt uz infrastruktūras attīstību - nu nē, tas nav po našemu..

181182. viesis 6.oktobris 2005 0:31
0 0 Atbildēt

هو من الغازات النبيلة يحصل على غاز الأركون كناتج عرضي في عملية تسيل وتجزئة الهواء تحت ضغط عالي الغاز موجود بالجو بنسبة ضئيلة

181187. viesis 6.oktobris 2005 8:41
0 0 Atbildēt

Kurtaakais ir Salaspils paarbrauktuve... Tur arii taisa ciet 10-15min pirms vilciena, bet atver 5min kad aizbrauc! Ja starp vilcieniem ir 5min starpiba, tad jau toch nav veerts veert pat valjaa:( Ir pat taadi gadiijumi, kad notur 15min ciet, vilciens nav braucis pa to laiku un izdomaa, ka atveers, jo laikam vilciens nenaaks! Taa gadn ir forsha sajuuta...

181188. viesis 6.oktobris 2005 8:47
0 0 Atbildēt

Nu uz liepaajas ielas paŗbrauktuves (pie stradinja polikliinikas) tur gan ire redzeets, ka babene izlien no buudas (liidzko vilciens aizgaajis) un nopresee pogu - un atveras borgjuurs ... a kaadreiz ir cita babebe, kas nepresee pogu un peec aizgaajusha vilciena naakas pagaidit kaadu laicinju ...

bet anyway - preicaajos, ka man braukaajot uz darbu un atpakalj nav jaashkjeerso neviena taada paarbrauktuve ... vieniigaa ir uz vieniibas gatves (jeb jau jelgavas shosejas) - tur gan gadaas, ka ierubaas tie svetafori, bet nekas tur nebrauc ... tad gan, rauj paari un brauc taalaak ...

3 gadu laikaa tur esmu redzeejsi 2 lokomatiives :)

181189. viesis 6.oktobris 2005 8:52
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesim 181176 un www_trafic_lv

181190. viesis 6.oktobris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

2 www_traffic_lv

nu re, bet vecais draugs meerfijs arii dara savu ... pie taas paarbrauktuves parasti sanaak nostaaveet paaraak ilgi tajos gadiijumos, kad tieshaam vajag kaut kur paspeet laikaa ...

piem braucot parasti uz darbu - pofig - ieradiisies 40 min veelaak - nekas nenotiks, bet kad ir kas svariigs, tad gan nekaads relax nesanaak :)

181191. viesis 6.oktobris 2005 9:07
0 0 Atbildēt

Ir tās pārbrauktuves murgs. Ir gadījies nu ļoti ilgi stāvēt. Pa tiem "Logiem" starp vilcieniem varētu droši izbraukt ļoti daudzas mašinas. Vai tiešām vismaz Rīgā uz dažām pārbrauktuvēm nevar modernizēt/optimizēt tos šagbaumus. Piemēram uzstādīt devējus, kuri fiksē vilciena reālo ātrumu un atkarībā no tā nosaka aizvēršanās laikus? Protams tuneļi un pārvadi būtu ideāls risinājums. Bet nu būsim reālisti.....

181200. viesis 6.oktobris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Ja ņem kopumā vispār satiksmes organizāciju Rīgā - gaismu ilgums krustojumos; tapat labo vai kreiso pagriezienu veikšana (atkal gaismas), tad pēc manām domām pie ta visa strādā pilnīgākie analfabēti. Paņemam kautvai Krusta baznīcas pārbrauktuvi, paskatamies pēdējos trīs krustojumus Juglā (izbraucot uz Siguldu). Pārbrauktuve pie jau minetās Krusta baznīcas, tālāk krustojums ar Ropažu ielu, un visbeidzot izbraukšana uz Brīvības gatvi. tas pats notiek Juglā, gan braucot ārā, gan braucot iekšā pilsētā. 200 metru posmā trīs gaismas, kuras darbojās nevis lai organizētu plūsmu, bet lai radītu sastrēgumus. Par šo posmu labi zinu, tapēc ka katru dienu to veicu abos virzienos. Es domāju, ka daudzi varētu pastāstīt par saviem "piedzīvojumiem" gan no rīta dodoties uz darbu, gan vakara uz mājām. Nejēdzības ir bezmaz katrā kvartālā.

Domes un Satiksmes departamenta cilvēki nemitīgi vazājās pa ārzemju komandējumiem, tad būtu vismaz pamācījušies no tā, kā satiksme tiek organizēta civilizētās valstīs un milijonu pilsētās (Hamburga, Berlīne, Stokholma, Helsinki utt.).

181222. viesis 6.oktobris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Ir priekšlikums celt tādas pārbrauktuves, kā es novēroju ir Krievijas dienvidu daļā (kur karstgalvīgāki braucēji). Proti, līdz ar pārbrauktuves barjeras nolaišanos, no zemes visā pārbrauktuves platumā ar kanti pret braucējiem paceļas dzelzs plāksnes.

181226. viesis 6.oktobris 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Liepaajaa Rainja ielas paarbrauktuve vispaar ir aarpraac, tur dienaa vismaz 50 reizes aiztaisa ciet. veekl vakar nostaav aarpraatiigas minuutes. attaisa valjaa un peec 20 sec atkal ciet

181238. viesis 6.oktobris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Ir jau mums Rīgā divas stihiskās nelaimes: Daugava & Latvijas Dzelzceļš. & nepalīdzēs te naks cic, kā tuneļi vai tilti. Drošības apsvērumu dēļ pašreizējā LDz aparatūra neļauj samazināt pārbrauktuvju ciet būšanas laiku, bet jaunām sistēmām pagaidām naudiņu nedos - jau šīs skaitās 'ultramodernas'. :-D

181253. viesis 6.oktobris 2005 11:41
0 0 Atbildēt

mums provincee arii iet cauri kravas vilciens, katru reizi kad braucu tur ir ciet .... 4 lidz 5 reizes dienaa

181259. viesis 6.oktobris 2005 12:07
0 0 Atbildēt

2 capslock 05.10.2005 17:01

šinī gadījumā izskaidrojums elementārs...

vari minēt 3 reizes kas notiks, ja Jūrmalas vilcienam pirms stacijas mēmie pazudīs. Vot tak vot.

181265. viesis 6.oktobris 2005 12:15
0 0 Atbildēt

Daži vērojumi no citām zemēm:

USA - daudzas pārbrauktuves vienā līmenī, dzelzceļš krusto ielu ar 5 joslām katrā virzienā. Barjeras aizveras, atskan vilciena taure un jau pēc 15 sekundēm padrāžas garām vilciens ar ātrumu ~140km/h. 5 sekundes pēc pēdējā vagona barjeras atveras un atsākas auto satiksme pa visām 10 joslām...

Igaunija - dzc. līnija Tallina - Tapa - Narva - galvenā Igaunijas tranzītmaģistrāle. Pārbrauktuve vispār nav aprīkota ar signalizāciju, ir tikai ceļa zīmes. Dzc. līnija ir pārredama vismaz 1km uz katru pusi, baruc amerikāņu lokomotīves ar skaļām taurēm un lielo lukturi priekšā. Arī nekādu problēmu.

Latvijā laikam vēl arvien spēkā PSRS standarti...

181280. viesis 6.oktobris 2005 13:13
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka Latvijā kārtību uz Dz. pārbrauktuvēm ,iespējams, regulē "padomju" likumi, jo mainījies nav nekas. Īpaši muļķīgi joprojām darbojoas Imantas pārbrauktuve - tā aizveras, pirms vilciens no Rīgas vispār ir piestājis Imantas stacijā.... Arī matīsa ielas un sarkandaugavas pārbrauktuvēs barjeras aizveras neadekvāti ātri pirms vilciena pienākšanas. Labi strādā Liepājas ielās pārbrauktuve - kaut viņa atrodas it kā sarežģītā dzelzceļa pagriezienā - tur nekad auto nav ilgi jāgaida. Jūrmalā ilga gaidīšana ir pie visām pārbrauktuvēm. Īpaši jau pie Slokas centrālās pārbrauktuves - to diez kāpēc ver vaļā tikai tad, kad vilciens jau piestājis stacijā...kura atrodas kādu km aiz pārbrauktuves. Kā saka - skaidrības īsti nav, uz kādu principu pamata tās darbojas. Varbūt, ja iauto lasītāju vidū ir kāds šo dzelzceļa lietu specs - lai izstāsta sev zināmo.

181303. viesis 6.oktobris 2005 15:37
0 0 Atbildēt

viesi Nr- 181169. nu ja reiz Tu mums esi tāds hiperinformēts par jaunākajiem notikumiem mūsu valstī ( un arī ārpus tās ) tad varbūt rūpīgāk palasi tekstu, kurā ir teikts, ka visus šos gadus, kopš Latvija atkal ir brīvvalsts, dzelzceļa pārbrauktuvju ziņā nav ne mazāko uzlabojumu. nu bet jā - par to jau avīzēs neraksta. tieši tāpat, kā par to, cik gadus Zorgevics bija LDz prezidents ... māksla jau ir ne tikai avīzes lasīt, bet izdarīt secinājumus un izveidot kautkādu, pašam savu viedokli.

181323. viesis 6.oktobris 2005 17:01
0 0 Atbildēt

Man nebūtu iebildumu pastāvēt pie pārbrauktuves brīvdienās, vai vakarā, pēc darba bet ja PĀRBRAUKTUVE AIZTĀSĀS 8:35 kad visi stedzas uz darbu, it sevišķi ja tas ir preču vilciens gribas to zorgevicu nožmiegt (Zorgevicu, jo jau viņa laikos nekas netika darīts, a no jaunā šefa mazliet par ātru kaut ko prasīt, kamēr neizies apmācību :))

Vai tiešām nevar atturēties no preču vilcienu kustības no 8:20 līdz 8:50 ??????????

181401. viesis 7.oktobris 2005 15:07
0 0 Atbildēt

Krustpils ielas pārbrauktuvē esmu stāvējis pat 40 min. 10 min tur vēl skaitās ātri. Dažreiz gribās izkāpt un iedot bietē tam karodziņa vicinātājam pie būdiņas kaut arī saprotu, ka viņš tur ņepričom.

181402. viesis 7.oktobris 2005 15:07
0 0 Atbildēt

viesim 181323. zini tādu senu krievu teicienu: " kovo je...t čužoje gorje" :)) jo īpaši LDz.

181416. viesis 7.oktobris 2005 16:53
0 0 Atbildēt

Abzolūta taisnība! Labi, nav naudas pārvadu vai tuneli uztaisīt, tad tikvien, kā pārprogrammēt pārbrauktuvju operātorus, liekas pavisam vienkārši!

Dzelzceļnieki Aūūūūū!

181424. viesis 7.oktobris 2005 18:19
0 0 Atbildēt

Es arī dažkārt aizdomājos, kāpēc tie vilcieni tik ilgi jāgaida. Pašam, lai tiktu mājās ir jābrauc pāri dzelzceļa pārbrauktuvei, un tā vien šķiet, ka tā pārbrauktuve biežāk ir ciet nekā vaļā.

181436. viesis 7.oktobris 2005 22:51
0 0 Atbildēt

un ja vēl pārbrauktuve ir pie paša biešu savākšana punkta, vai graudu kombināta ? un ja dzelzceļa cilvēki mostas kopā ar visiem citiem un tieši no pusastoņiem sāk gatavoties darba dienai -stumdīt vagonus pāri pārbrauktuvei? Tāda aina ir novērojama Dobelē . katru rītu 7.40 bomis ciet un vis mazpilsēta sasprūst pie tā, jo puse iedzīvotāju gāžas uz centru no Bērzes ielas un Robežu ielas rajona. otra puse gāžas no otras puses uz DETiem ,uz Dzirnavnieku... īsāk -ap 8.00 pilsēta nosprūst pie dzelzceļa pārbrauktuves . Interesanti, ka šī pati procedūra atkārtojas īsi pirms 12.00 un 17.00. 12.00 stūmiens ir mikro mazāks, bet 17.00.....

181442. viesis 8.oktobris 2005 13:41
0 0 Atbildēt

a man pofig !

181443. viesis 8.oktobris 2005 13:42
0 0 Atbildēt

10000000% piekrītu autoram

181460. viesis 9.oktobris 2005 19:53
0 0 Atbildēt

Super! Kaa Jums patiik, ka uz Juusu reekjina citi pelna naudu??? Tieshi taa. Kaapeec mums ir jaaciesh no taa, ka Lavijas Dzelzcelsh nebuuvee viaduktus, tuneljus savam tiiklam. Es aprotu, ka tas nav jaadaara aarpus pilseetas, bet pilseetaa dzlzcelsh nedriikst paralizeet satiksmi. Gribi pelniit- cel tiltu vai buuvee tuneli. Situaacija Imantaa ir totaali idiotiska. Tai vietaa lai Annijmuzhas prospektu savienotu az Zolituudi- tai vietaa buuvees maajas un normaalu satiksmi9 starp Zolituudi un Imantu mums nesapnjot.

182498. viesis 17.oktobris 2005 21:38
0 0 Atbildēt

Štruns ir par to ka kādas 10 min. jāgaida, man ir gādījies ka es pēc maizes uz veikalu 10 minūšu gājienā no mājas braucu aptuveni 50 minūtes un tā arīvilciens neaizbrauca. Tas gan ir prikols. Es dzīvoju dobelē un šeit katru rītu dzelzsceļā pārbrauktuve ir ciet!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO)

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 2

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti