Iesvētīti Dienvidu tilta balsti 23

 
6.oktobris 2005 9:32

5.oktobrī notika svinīgs "Dienvidu tilta“ balstu iesvētīšanas pasākums Daugavas labajā krastā.

Balstus svētīja un labu gan pilsētai, gan būvniekiem vēlēja trīs Latvijas lielāko reliģisko konfesiju pārstāvji: Latvijas Evaņģēliski luteriskās baznīcas arhibīskaps Jānis Vanags, Visaugsti svētītais Rīgas un visas Latvijas Metropolīts Aleksandrs un Jelgavas Metropolijas Romas katoļu baznīcas bīskaps Antons Justs.

Pasākuma vietā viesus, amatpersonas un būvniekus sagaidīja A/S "Dienvidu Tilts" valdes priekšsēdētājs Guntis Rāvis un A/S "Dienvidu Tilts" valdes loceklis Māris Kvite, kuri pauda pārliecību, ka jebkuru būvobjektu ceļot būtu jāiesvēta, jo īpaši Dienvidu tiltu, kas ir vērienīgākais, sarežģītākais un vislielākais šāda veida projekts Baltijā pēdējo 25 gadu laikā. Dienvidu tilts ir projekts, kas darbu apjoma ziņā pārspēj pat Vanšu tilta būvniecību, kuru uzbūvēja 1981. gadā. Pēc neatkarības atgūšanas, Dienvida tilts būs lielākais šāda veida projekts Latvijas būvniecības vēsturē.

Pasākumā klātesošos uzrunāja Rīgas mērs Aivars Aksenoks: "Dienvidu tilts ir vērienīgākā būve Rīgā pēdējās desmitgadēs, un šobrīd tilta būvniecība ir viena no galvenajām pašvaldības prioritātēm. Šis projekts ir uzsākts neatgriezeniski, un es esmu pilnīgi pārliecināts, ka jau 2008. gadā tilts būs izmantojams satiksmei. Tas lielā mērā atrisinās transporta plūsmas problēmas pilsētā."

Ar Dienvida tilta vēsturi, plānotajiem un padarītajiem darbiem klātesošos iepazīstināja Rīgas Domes Pilsētas attīstības departamenta Būvniecības plānošanas un attīstības nodaļas vadītājs Eduards Raubiško: "Dienvida tilta pasūtītājs - Rīgas Dome - ir gandarīts par padarīto. Novembra beigās Dienvidu tiltam būs izbūvēti visi balsti. Kopējais tilta balstu skaits ir 10. Šobrīd notiek darbs pie pēdējiem trīs balstiem, un tie tiek būvēti ar peldlīdzekļu palīdzību".

Projekta realizācijas rezultātā ieguvēji būs Rīgas pilsētas pastāvīgie iedzīvotāji, viesi, caurbraucēji un tranzīttransports. Ar Dienvida tilta palīdzību tiks atslogota Rīgas centra satiksme un samazināsies sastrēgumi, kā arī tiks uzlabota tranzīta plūsma automaģistrālē Via Baltica.

Par Dienvidu tiltu


Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais būvniecības projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā. Dienvidu tilta būvniecības realizācija plānota trīs kārtās. Pirmajā kārtā paredzēts izbūvēt trasi no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums - 2,5km. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un Latvijā pirmā trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielām. Dienvidu tilta būvniecības pirmo kārtu paredzēts pabeigt 2007. gadā. Savukārt tilta būvniecības otrajā kārtā līdz 2010.gadam paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju, bet trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai. Dienvidu tilta būvniecību pilnībā plānots pabeigt līdz 2012.gadam.
 
Visi komentāri
 
181197. viesis 6.oktobris 2005 9:38
0 0 Atbildēt

Šie domā, ka ja iesvētīs, tad neplaisās. :D

181198. viesis 6.oktobris 2005 9:44
0 0 Atbildēt

nebūs labs tas tilts, modžahedu pārstāvis nav bijis uz iesvētīšanu

181202. viesis 6.oktobris 2005 9:49
0 0 Atbildēt

Noteikti veel vajag iesveetiit paarklaajuma dzelzsbetona panelus, peec tam uzklaajamo asfaltbetna segumu, bet beigaas arii tilta margas....

181204. viesis 6.oktobris 2005 9:55
0 0 Atbildēt

Pie viena VVF varētu trīs reizes bluķi ap katru balstu apvilkt.

181206. viesis 6.oktobris 2005 9:57
0 0 Atbildēt

a es jau padomāju, ka kāds bmw balstos iep..is! :D a nē... mulsinošs tas virsraxts

181207. viesis 6.oktobris 2005 9:58
0 0 Atbildēt

Ne nu novērsīs sastrēgumus Rīgas centrā, nekā, vaarbūt nedaudz mazinās, bet sastrēgumi nekur nepaliks, it sevišķi pīķa stundās.

181208. viesis 6.oktobris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Nu es jau gan pēc tilta uzbūvēšanas centrā bez vajadzības nelīdīšu. Man no Ziepniekkalna uz purvciemu ideālākais maršruts.

181210. viesis 6.oktobris 2005 10:03
0 0 Atbildēt

Atkal jau budistus neviens nav uzaicinājis uz iesvētīšanau.Bet ja Buda sadusmosies...būs kā Šrilankā jeb Taizemē.

181211. viesis 6.oktobris 2005 10:04
0 0 Atbildēt

Varēja uzreiz visu apsvētīt,inženieriem nebūtu jāņemās ar aprēķiniem,viss tāpat stāvētu un neplaisātu.Visur tie pedofīli lien,ibio!Lai sēž savā churchā un nepis prātu džekiem.

181218. viesis 6.oktobris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

sākumā solīja,l ka līdz martam visi balsti būs gatavi. Pēc tam lielijās, ka sakarā ar silto ziemu darbi notiek ātrāk kā bija plānots. Vai man tagad būtu jātic solijumiem, ka 2008 jau varēs braukt ?

181224. viesis 6.oktobris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

tilts jau itka bushot maksinieks!

181230. viesis 6.oktobris 2005 10:41
0 0 Atbildēt

piektdien sabildeeju balstus. nu smuki

181235. viesis 6.oktobris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Vajag ieviest, lai tie mācītāji, katru Latvijā ievesto mašīnu iesvētī, tad avāriju vairs nebūs un tiltus arī nevajadzēs. Mudaku bars.

181248. viesis 6.oktobris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Es jau nu balsotu par profesionaalu cletnieku celtiem balstiem un tiltu, nevis par tiltu kas turaas uz Dieva vaardiem. Nekaa personiska pret DIevu un ticiigajiem, bet nu par LV muusdienu celtniekiem un inzhenieriem .... labaak neizteikties.

181278. viesis 6.oktobris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

tie batjushkas vareeja labaak paluugt savam shefam, lai tas tiltu uztaisa aatraak un pie reizes aizplida zemes izpumpeetaas naftas rezerves, lai ir ar ko pa to tiltu braukt :-)

181307. viesis 6.oktobris 2005 15:47
0 0 Atbildēt

Nosaukums rakstam labais! Iesvētīja! :)) Tas asociējas ar vienu maziņo... :)))

181328. viesis 6.oktobris 2005 17:20
0 0 Atbildēt

BinLādēnam nekas nav svēts! Viens mājiens un tilts nav...

Ceru, ka piedzīvošu paša tilta atklāšanu :)

181338. viesis 6.oktobris 2005 20:07
0 0 Atbildēt

Kas ir vairākas reizes rakstā pieminētais 'Dienvida tilts', a? :)

181339. viesis 6.oktobris 2005 20:16
0 0 Atbildēt

Man pirmā doma bija, ka kāds jau iemaucis balstā....Pēc tam jau daleca, jauki būs braukt uz darbu pa jauno tiltu,man tā sanāks....

181351. viesis 6.oktobris 2005 23:08
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, man kristiesu atzimesanas ir mazakai vienaldziga...

Labak rasejumus petit, un vairak palauties uz inzenieru spejam, zinasanam un pieredzi nevis pedofilu-kristiesu pestelosanu...!

181355. viesis 7.oktobris 2005 7:32
0 0 Atbildēt

kaa iesveetiishana paliidz tilta konstrukcijai?

181357. viesis 7.oktobris 2005 9:24
0 0 Atbildēt

Dienvida tiltu ar laiku pārsauks par Dāvida tiltu

181432. viesis 7.oktobris 2005 21:24
0 0 Atbildēt

nez, sauciet mani par pagaanu vai antikristu, bet ja es buutu tilta balsts... es no taadas debiilas vaavuljoshanas momentaa ieplaisaatu :):):)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti