Distances ievērošana vēl nav atcelta! (+ foto) 62

 
11.oktobris 2005 11:40

Šodien uz Kandavas ielas varēja novērot "vagoniņu rotaļas" sekas - acīmredzot, viens aiz otra braucošie autovadītāji neievēroja distanci.

Rezultāts - fotogrāfijās:









Esiet uzmanīgi! Rudens lapas uz mitra asfalta stipri pagarina bremzēšanas ceļu. Arī zemā saule neuzlabo redzamību no rītiem un vakarpusē...

Foto: R.Kristiņš
 
Visi komentāri
 
181698. viesis 11.oktobris 2005 11:43
0 0 Atbildēt

Man gan neizskataas ka tur buutu lapas...

un veel neredzu arii iemeslu straujai bremzeeshanai...

Ja nemaldos tad CSN ir arii sods par nevajadziigu strauju bremzeeshanu..

181699. viesis 11.oktobris 2005 11:45
0 0 Atbildēt

3 lohi rindiņā :)

181700. viesis 11.oktobris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

Moš mersis izdomāja pārmācīt mazdu, apdzina un nobremzēja :)

181701. viesis 11.oktobris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

4

181703. viesis 11.oktobris 2005 11:49
0 0 Atbildēt

un vilcienish brauc tutktuk tuk :)))

181705. viesis 11.oktobris 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Ar 12. oktobri Rīgas Autostāvvietas sāks riteņu bloķēšānu

181706. viesis 11.oktobris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Jaa, 181698. viesis, un kadu tad iemesu straujai bremzesanai tu gribi redzet? Vai peksni uzradusos bedri? Tie straujie iemesli gan ta ka parasti ir kustigi un sados gadijumos loti atri nozud.

Bet daziem jau laikam liekas, ka straujai bremzesanai vienigais iemesls var but atri uzcelta mura siena cela vidu :)

181709. viesis 11.oktobris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

Tadi tie mersedesisti ir, ka bremze nevieta:)

181711. viesis 11.oktobris 2005 12:28
0 0 Atbildēt

Red, izlabo 'Disctanci', lūdzu :)

181719. viesis 11.oktobris 2005 12:34
0 0 Atbildēt

kādas, pie velna, vēl rudens lapas? attēlā asfalts izskatās gluži tīrs. vot no kā vajag uzmanīties - nelīst priekšā braucošajam pakaļā!!

Redaktors 11.oktobris 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Tāda velna pēc - pēc dažām dienām tās būs pilnīgi noteikti...

181721. viesis 11.oktobris 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Ja atkal atstaaj lielaku distanci, tad no blakus joslas visaadi ljoljiki, kuriem gribaas aatraak kautkur tikt, lien bez maz vai ar palecienu iekshaa un taadejaadi avarijas situaacijas veel lielaakas veidojaas, to labi noveerot ir uz krasta ielas ap 18:00 virzienaa prom no centra.

181733. viesis 11.oktobris 2005 12:43
0 0 Atbildēt

Da viņi vienkārši saderēja kuram labākas bremzes un Mersis uzvarēja :)

181736. viesis 11.oktobris 2005 12:45
0 0 Atbildēt

pirmajam un pēdējam skāde uz 50% :)

181738. viesis 11.oktobris 2005 12:46
0 0 Atbildēt

Droša distance ir apmēram 3 sek. Pie ātruma 50 km/h tas ir apmēram 42 m - kas par sastrēgumiem veidotos + vēl visādi gudrīši no vienas joslas uz otru mētātos.

181740. viesis 11.oktobris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Muahaaaa :D Skats labs! Papa pa priekšu, vergi aizmugurē nolaistām actiņām :D

181742. viesis 11.oktobris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

tāpēc vajag āķi pakaļā, lai šitādi distančnieki atsūkā :)

181744. viesis 11.oktobris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Nu nav jau tas viss tik vienkārši. Skaidrs, ka pēdējais būs vainīgs un pirmais nebūs, bet, ko tie vidējie? Pieņemsim, ka pirmais nometa pa mēmiem, otrs fiksi arī, a tršais ieblieza pakaļā otrajam un iedzina viņu arī pirmajam mugurā. Tad viš ir vainīgs vai nav?

181750. viesis 11.oktobris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

Āķis tādos gadījumos var kārtīgi palocīt autiņa grīdu, kas būs daudz nopietnāk par salauztu buferi ;)

181752. viesis 11.oktobris 2005 13:03
0 0 Atbildēt

Ik reizi, kad cenšos ievērot distanci atrodas kāds sportists, kurš uzskata ka tā ir vieta priekš viņa aprūsējušā BMW. Kad sāks sodīt par distances zagšanu?

Redaktors 11.oktobris 2005 13:04
0 0 Atbildēt

Vācijā soda.

181755. viesis 11.oktobris 2005 13:04
0 0 Atbildēt

anonimikis: savulaik žurnālā "Za Ruļom" bija pētījums, ka remonta izmaksas pie dabūšanas pakaļā īpaši nemainās no āķa esamības, neesamības. Vienkārši tiek bojātas dažādas vietas mašīnā.

Teorētiski vienīgais labums no āķa - aizmugurējais tiek pamatīgāk bojāts, ja viš uzraujas uz spica āķa, nekā ja uzraujas uz platas muguras.

181756. viesis 11.oktobris 2005 13:05
0 0 Atbildēt

kaspersky - teorētiski spriedelējumi vai reāla pieredze?

3 gadījumos, kurus esmu redzējis, autiņam ar āķi nebija nekādu bojājumu. Apakšā tika palūrēts.

181759. viesis 11.oktobris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

2 anonim...

Atkariigs no aizmugureejaa autoo blekju stipruma. (Peec pieredzes)

181772. viesis 11.oktobris 2005 13:24
0 0 Atbildēt

shajaa vietaa "vagonija"rotaljas var noverot visai biezi, jo seviskji slidenos celja apstalkjos, jo pa K jolsu "gudrishi"met garam un tad spraucas iekshaa un vagonish ir logjis iznakums

181774. viesis 11.oktobris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Āķis var palīdzēt pie nenozīmīgām sadursmēm, pie stipra trieciena āķis palīdz sabojāt visu autiņa ģeometriju un skāde ir vēl lielāka.

Par distanci - droša distance pilsētā braucot sastāda trīs jūsu automašinas korpusus pie ātruma 50 km/h, ārpus pilsētas distancei starp automašinām jābūt pusei no ātruma (piemēram pie 100 km/h - disatncei jābūt 50 m)

/Ainārs/

181781. viesis 11.oktobris 2005 13:42
0 0 Atbildēt

anonimikis

Proms, ka no pieredzes :)

Davaj vēl bamperim čuguna stiprinājumus uztaisi, tad redzēs, kur paliek trieciens :D

181782. viesis 11.oktobris 2005 13:46
0 0 Atbildēt

--------------------------------------------------------------------------------

181774. viesis (IeM) pareizi minēja - ja sitiens ir vājš (autiņu vienkārši pagrūž), tad āķis ļauj tikt sveikā vispār bez bojājumiem - to es pats esmu darbībā redzējis. Bildēs redzamajā sadursmē labāk iztikt bez āķa

181783. viesis 11.oktobris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

4i mudaki 8)

181787. viesis 11.oktobris 2005 14:04
0 0 Atbildēt

Normālas bremzes vajag, tad nebūs tādu problēmu...

181789. viesis 11.oktobris 2005 14:10
0 0 Atbildēt

Kaadas bremzes, vnk plataaku pieri un shauraakas riepas, ibio :)

181793. viesis 11.oktobris 2005 14:19
0 0 Atbildēt

Nu un jā, ja ir suksizmēra riepas, tad nekādas bremzes nelīdzēs :)

181794. viesis 11.oktobris 2005 14:22
0 0 Atbildēt

jā, jā, dažam atkal pārsteigums, ka sauss asfalts slīd kā ledus (a tur smiltsgrants), to pats pārbaudīju; ka itkā melns asfalts slīd- a tur viskas varbūt - slapums, kautkāda ;s;lura, l;idzpat šobrīd jau ledum. Tā arī nekad nesapratīšu tos izbrīnītos ļautiņus, kam nezkāda Amerika atklājas, ka slīd tur kur taču nekad nevar slīdēt.

181796. viesis 11.oktobris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

šodien vispār kaut kāda crazy diena - pie Fizkultūras institūta viens ar mersi bija iemetis tramvajam purnā (gandrīz), Meža prospektā "paldies Dievam, sieviete pie stūres" no šķērsielas bija paņēmusi priekšā vienu vieglo, kas gāja pa galveno...

181800. viesis 11.oktobris 2005 14:53
0 0 Atbildēt

A kur pazuda visi autovadītāji???

181803. viesis 11.oktobris 2005 15:24
0 0 Atbildēt

potenciālie bremzēšanas iemesli - zaļie vīriņi, kas bieži stāv Kandavas un Slokas stūrī un ķer tos, kas vai nu no Dzirciema neatļauti nogriežas pa kreisi, vai arī izmanto pagaro posmu, lai izvēdinātu auto plaušas. Vai arī pirmajam sagribējās degvielu vai nomazgāties un piebremzēja pirms attiecīgā pagrieziena.. No sirds žēl to pēdējo :(

181808. viesis 11.oktobris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

A Mersu viss po..j;)

181809. viesis 11.oktobris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Vainīgs mersis, lai pārējie sarunā un vienojās, dabū par vienu liecinieku vairāk nekā mersim un lieta darīta, un mersi uztaisīs par vainīgu, par noteiktu samaksu varu liecināt kā vajag :)

Bet ja nopietni, tad visu iepriekš minēto esmu izbaudījis uz savas ādas, kad mani uztaisīja par vainīgu, jo biju merša lomā, jo gan šakāļiem no Klijānu ielas patīk nauda, gan Administartīvās tiesas tiesnešiem tā nav vienaldzīga. Tāpēc iesaku autobraucējiem ne vienmēr paļauties uz CSN un uz to, kas notiek uz ceļa, galvenais pietiekami daudz naudas un nedomāt tik daudz par citiem :)

181813. viesis 11.oktobris 2005 15:59
0 0 Atbildēt

man patika ideja, ka vajag ieviest sodu par "distances zakšanu".

Šai sakarā nesaprotu - CSN ik pa gadiem uztaisa jaunus, koros būtiskas izmaiņas nav. LAPK groza reizi mēnesī, varēja taču vienrez uztaisīt ko jaunu un labu, no sākuma būtu probelēma, kamēt pieslēpētu. Vajag izpētīt kādu 6-7 ārvalsts noteikumus un sodus un labās idejas pielāgot Latvijas apstākļiem.

181834. viesis 11.oktobris 2005 16:54
0 0 Atbildēt

Skaidrs,ka jāpērk mersis-izskatās vismazāk cietis.

181836. viesis 11.oktobris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

A mans domāt ka pēdējam autiņav vienkārši plikas riepas, un distances ieverosanai šeit nav nozīmes.

181840. viesis 11.oktobris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

Štulbeņi - vainīgs bija BMW atsaldenis kas izpildijās visiem priekšā un pēc tam notinās.....

181841. viesis 11.oktobris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

Secinājums - jāpērk MB, tam labas bremzes.

181843. viesis 11.oktobris 2005 17:23
0 0 Atbildēt

Latvijas tradicionālās debīlās autosacīkstes

181845. viesis 11.oktobris 2005 17:26
0 0 Atbildēt

lupaari!!!

181847. viesis 11.oktobris 2005 17:33
0 0 Atbildēt

MB cietis vismazāk. Turklāt bremzes tam arī vislabākās.

181852. viesis 11.oktobris 2005 17:59
0 0 Atbildēt

Heeee, vilcieniņi. Laimīgākie tie, kas abos galos :)

181860. viesis 11.oktobris 2005 19:04
0 0 Atbildēt

distanci gandrīz nav iespējams ievērot, jo vienmēr kāds nozags distanci. pie tam liekot citiem bremzēt.

ar to jau mēs atšķiramies no Eiropas.

vienīgais ko var darīt ir vienmēr censties pamanīt to kas notiek vai tūlīt varētu notikt jau kādas pāris mašīnas priekšā.

ja priekšā kādam bremžu gaismas iemirgo, tad jau var mierīgi, ne strauji, sākt savlaicīgi bremzēt.

181863. viesis 11.oktobris 2005 19:23
0 0 Atbildēt

Interesanti, ko tiem lieciniekiem butu jaliecina, lai pieraditu, ka mersis vainigs :) Pat, ja visi apgalvos, ka neredzeja to suni, kurs izskreja uz cela, mersa vaditajs vares ar to apliecinat, ka ir bijis ipasi verigs un uzmanigs.

181871. viesis 11.oktobris 2005 19:53
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ar pakaļā skriešanu

Braucu jau 12 gadus, vidēji mēnesī 40000-50000 km, līdz šim neviens nekad pakaļā nebija ieskrējis - šogad pavasarī 5 nedēļās dabūju 3 reizes:

1.Braucu pa Valdemāreni uz Vanšu tilta pusi pie exRīgas domes, ātrums 15-20 km/h, šoferītis, kas brauc kā trešais man priekšā, ietur distanci, tipa, lai paspētu nobremzēt, protams, ka uzrodas BMW, kurš mēģina un ielien šajā šķirbā. Mēs visi trīs paspējam sabremzēties, bet man aizmugurē braucošais Taurus gan nē(viņš arī vainīgs palika), kaut gan uzskatu, ka vainīgs bija tas pats BMW.

2. bamperi vēl neesmu paspējis salabot - stāvu uz Antonijas korķī (stāvu, nevis braucu), pēkšņi pakaļā ieskrien jaunais Opel vectra - vadītāja( tā uz gadi 25) saka, ka aizskatījusies uz reklāmu, kur atvēries kaut kāds jauns salons un viņai licies, ka es esmu sācis braukt.

3. Esmu salabojis bamperi un braucu pa Elizabetes ielu pie veikala Krūza(ātrums 5-10km/h), pēkšņi no kreisās puses no stāvvietas izgriežas(arpakaļu pa priekšu) 307 pežo ar 40 gadīgu kundzīti pie stūres un iestūrē man pakaļējā bamperī - neesot redzējusi.

Es, protams, ka Kasko dabūju par visām reizēm, tikai nezinu ko par mani padomāja apdrošinātāji (tagad taisīju Kasko - prasa vairāk, jo esot riska grupā, bet kāpēc, lai es tur būtu vainīgs?)

181880. viesis 11.oktobris 2005 20:55
0 0 Atbildēt

To maxgroup.

Nesaprotu, kāpēc KASKO, ja vainīgais nebija aizmucis. Man kaimiņš sētā parkojoties nedaudz iestūmās spārnā. Uz viņa OCTAs rēķina tad arī visu salabojām. Ar saskaņoto paziņojumu pie tam, un mani KASKO devēji vispār netika par to informēti.

181881. viesis 11.oktobris 2005 20:59
0 0 Atbildēt

To Lii-Pen

Tāpēc, ka man pie Kasko ir pazīšanās un viņi izmaksā vairāk nekā Octa un tas viss notiek 3-4 dienu laikā - tikai tāpēc:)

181886. viesis 11.oktobris 2005 21:54
0 0 Atbildēt

Kļūdas labojums 40000-50000 gadā nevis mēnesī, sorry:))))

181900. viesis 12.oktobris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

maxgroup [?] 11.10.2005 19:53

Ir tāda likumsakarība, ko par pamatu ņem apdrošinātāji - ja vadītājs regulāri iekļūst CSNg, kaut arī nav vainīgs, tas liecina par to, ka viņš brauc agrsīvi, nevērigi, nemākulīgi, jo citi vadītāji nespējot izvērtēt viņa darbības izraisa pret viņu CSNg.

Šet nerunāju par konkrētu gadījumu, taču šādai likumsakarībai piekrītu, tas ir no sērijas - vajag mācēt neatrasties nevajadzīgās vietās nevajadzīgajā laikā.

/Ainārs/

181934. viesis 12.oktobris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Tā sakarība ir vairāk atkarīga no teritorijas un nobraukuma nekā no vadītāja agresīvas, nevērīgas un nemākulīgas braukšanas.

181942. viesis 12.oktobris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Nu ļoooti pazīstama situācija ar mani galvenajā- bēdīgākajā lomā pirms 2 nedēļām vienā no valsts lielākajām pilsētiņām. No rīta braucot uz darbu pa 3 joslu ielu, kur kustībai atlikušas bija 2 (jo uz malējās bija cita avārija)'1 mašīnu priekšā braucošā Peugeot vadītāja ar nepilnu 2 mēn stāžu "nobijās" no pretī braucošā traktora un strauji sabremzēja. Tiešī priekšā braucošā VW Golf vadītājs, pieļauju, skatījās uz jau notikušo avāriju, tātad arī attiecīgi vēlāk sāka bremzēt. Un ko darīt man, kas brauca trešā, priekšā neredzēja objektīvus apstākļus bremzēšanai, pie kam ātrums no rītiem šajā posmā nekad nav lielāks par 30 km/h! Neaizmirsīšu policistu teikto: bet viņa nobijās!!! Ko brauc, ja bail no katra lielāka tr.līdzekļa??? Golfs un 201 Peugeot nav tās lielākās mašīnas, lai es, uzreiz aiz tām braucot, neredzētu reālas briesmas. Bet policija tikai distance, da distance! Bet lietu pēc BŪTĪBAS nevarēja izskatīt??? Man stāžs 7 gadi bez avārijām, pie kam protokolā ierakstīts, ka meitenīte atzīstās, ka nobijusies no traktora, Tagad varat 3 reize minēt, kas bija vainīgs???

181966. viesis 12.oktobris 2005 14:05
0 0 Atbildēt

Zems IQ

Kāpēc mersis tur stāvēja? Tur vairs nekā nav. Vienīgais viņš izlīda no benzīntanka visiem priekšā un pārējie nepaguva sabremzēties.

181984. viesis 12.oktobris 2005 16:38
0 0 Atbildēt

To SEENE

Tie liecinieki pateiktu, ka nekāda suņa vispār nebija un to, ka mersis neadekvāti jau iepriekšējā krustā uzvedās un bez jebkāda iemesla satrauji samazināja ātrumu, bez tam žestikulēja ar pirkstiem rādīdams visādus necenzētus žestus un bla bla bla, izdomāt var visādas lietas, tāpēc atkārtošos vēl reiz un teikšu , ka visu nosaka naudas maka biezums un liecinieku skaits, kurus var dabūt neierobežotā daudzumā, un merša vērību un uzmanību varēs iebāzt ...ā:)

182030. viesis 12.oktobris 2005 22:31
0 0 Atbildēt

šitajā vietā pilnīgi likumsakarīgi tādas situācijas veidojas - jo tie, kas brauc no Jūrmlas gatves aizņem krustojumā abas rindas, kas iet taisni. Tā kā no kreisās rindas nākošajā krustojumā var nogriezties tikai pa kreisi - visi no tās rindas lien labajā rindā.

Ja ievērosi distanci - momentā kāds nahals ielīdīs starpā, ja neatstāsi vietu nahalam - riskēsi pats iebraukt kādam pakaļā. Pietiek kādam plānprātiņam laicīgi neparādīt labo pagriezienu pirms iebraukšanas tankā vai mazgātuvē, negaidīti sabremzēties - un rezultāts redzams bildēs.

Ko tur darīt - nezinu. Vienkārši - es tur braucu katru dienu, to vietu zinu, - jāuzmanās un viss.

182099. viesis 13.oktobris 2005 13:07
0 0 Atbildēt

A soda par nevajadzigu bremzesanu nav un NEBUS,jo ir atrunas,ka man noslapa,ka man palika slikti utt. Pirms bremzet,paskaties spoguli.Esmu iekritis. Palidz.

182325. viesis 14.oktobris 2005 17:46
0 0 Atbildēt

attiecībā uz distanci. man bieži vien ir gadījies ka tāds ASS braucējs iekaras pakaļā braucot uz 90,100 km st. ja tu esi dzinējs,tad dzen,bet nevis karājies 3 sprīžu attālumā no bufera! dažus DAUŅUS var paaudzināt viegli uzsitot pa bremzi,lai tikai stopi iedegas,bet ir šūmaheri,kuriem nekas nelīdz.

182371. viesis 15.oktobris 2005 13:23
0 0 Atbildēt

he-he.. tas laikam kljuust baigi populaari! :D Pagaajushonedeelj taadu skatinju (tikai ar 3 mashiinaam) redzeeju dreelonjos pie Kuršim! :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti