Lasītājs: Kāda jēga no uzlabojumiem? 48

 
12.oktobris 2005 9:43

Dažas dienas, bez īpašām ceremonijām un informācijas, 13. janvāra ielā pirmā josla tika pilnībā atvēlēta tikai sabiedriskajam transportam...

Patiesībā ideja nav slikta un lielā daļā pasaules valstu šāda prakse tiek izmantota, taču cik zinu, tad citur šīs joslas izvieto ar prātu un loģiku, taču mums viss tiek darīts, atvainojos, caur „pakaļu”.

Lielākā problēma ir tā, ka šī sabiedriskā transporta josla ir tikai vienu kvartālu un pie tam tā īsti nav lietderīga sabiedriskajam transportam, jo pēc tam sabiedriskajam transportam no 11. novembra krastmalas ir jānogriežas pa kreisi uz Akmens tiltu, ko sastrēgumstundās no pirmās joslas braucot ir diezgan sarežģīti izdarīt netraucējot satiksmes plūsmai.



Vēl labāk - cik pamanīts, tad ne visi autobusi izmanto šo joslu un brauc kā agrāk, jau uz 13. janvāra ielas ieņemot trešo joslu. Protams, nav ļaunuma bez labuma un nu jau ir klāt mūsu „likuma kalpi” un cītīgi māca aizmāršīgos.

Vēl par šo pašu tēmu
Pēc 13. janvāra ielas pārbūves satiksmes intensitāte krietni uzlabojusies, taču priekš personīgo automašīnu vadītājiem situācija šobrīd ir padarīta vēl sliktāka nekā iepriekš pirms rekonstrukcijas, jo [nereti] sabiedriskā transporta josla stāv tukša, bet sabiedriskais transports tik un tā bremzē satiksmi pārējiem autovadītājiem.

Un atkal kā jau tikai „pie mums” darās, naudiņu iztērējām, „gudri” domājām un atkal paliek viss pa vecam.

Iauto spamotājs un lasītājs
Sandis_ur

 
Visi komentāri
 
181906. viesis 12.oktobris 2005 9:46
0 0 Atbildēt

satiksmes intensitāte krietni uzlabojusies ......

181907. viesis 12.oktobris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

tak izspriedām jau komentos, ka lielākajai daļai ir po :)

181908. viesis 12.oktobris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Jā, taisnība... Bet nav labuma bez nahālisma - tagad es ar ričuku ātrāk pa to A joslu varēšu aizmīties sastrēgumstundās! :)

Bet īstenībā pavisam nopietni...

Arī nahālisms - Lienes ielā posmā starp Mūrnieku un Valmieras, kreisajā pusē (skatoties no Valmieras ielas) salika "stāvēt aizliegts ar 07:30 - 20:00. Es, kā iedzīvotājs šīs zīmes pat nepamanīju, skatos, plāksteri visiem autiņiem! Nu tak ir bik nahālisms no PP puses! Pa nakti uzliek, un no rīta - maksā tikai! Tur "pa dzīvi" viens smagais KAMA3 ceļamkrāns stāv, vienam PP bikses gansdrīz nokrita, kamēr šis snaikstījās gar KAMA3'a kabīni! :) Nākamajā dienā MANA3'a nebija...

Ideja nav slita - pa dienu tiešām tukša iela ir atvieglojums, bet ieviešana dzīvē - ..... Kautkādu nelielu ceremoniju vai kā...

181909. viesis 12.oktobris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

To: anonimikis [?] 12.10.2005 09:52

lielākā daļa nesastāv no 20 iauto lasītājiem, man arī tur reti sanāk braukt, bet ja jāiesprūst platā krustojumā, kur korķis veidojas no nepareizi organizētas satiksmes, tas ir stulbi

181911. viesis 12.oktobris 2005 9:59
0 0 Atbildēt

Redzēs, ko teiks RD: www.satdep.lv/index.htm (sadaļa jautājumi un atbildes)

181916. viesis 12.oktobris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Varu pateikt no savas puses tik to veel, ka buutu jega sai joslai, ja arii taalaak buutu atseviskja sab trans josla liidz slokas ielai.

Ykki, malcis, paldies tev, pats arii gribeju izdariit ko lidzigu tik nezinaaju kur.

181917. viesis 12.oktobris 2005 10:17
0 0 Atbildēt

To Yukki

Neko tas Satdep neteiks.

Ir daudzi "kutelīgi" jautājumi tur uzdoti, uz kuriem satdep parasti:

1. neatbild

2. atbild, ka "ekspertu komisija aprēķināja, ka tā vajag"

Vot i vsjo. RDSD vispār nekomunicē pēc būtības.

181919. viesis 12.oktobris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

es ar apcholeeju kaa dabaa izskataas taa sabtransporta josla - ok, nepaartraukto sadalosho liiniju nedriikst shkjeersot, BET, ja brauc pa 13. janvaara ielas labo maleejo joslu krastmalas virzienaa un veel pa priekshu brauc kaads autobuss, tad ir nereaali pamaniit ziimi, ka josla domaata sabtransportam, bez tam, josla ir apziimeeta tikai ar apziimeejumiem uz pikja, nav ziimes par braukshanu joslaas vai noraadeem, ka taa josla domaata sabtransportam, ne joslas saakumaa, nedz arii viduu vai beigaas

181921. viesis 12.oktobris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Stulbums!!!! Interesanti, vai autobusu var sodīt par to, ka viņš nebrauc pa savu joslu???

181926. viesis 12.oktobris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Stulbi, ka autobusi turpina braukt pa NEsavu joslu

181928. viesis 12.oktobris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Var sodīt, ja pieķer to šķērsojam nepārtraukto līniju.

181933. viesis 12.oktobris 2005 11:14
0 0 Atbildēt

Sabiedriskā transpota braukšanas kultūra ir zem katras kritikas, dažreiz gribās ar beizbola nūju pa sab. transporta vadītaja galvu nostaigāt lai tā lohu suga izmirtu. Cieņas pret citiem satiksmes dalībniekiem pilnīgi nekādas.....Piemēram vakar viens 41 maršuta pie Rīdzenes viesnīcas gājeju pārejas parādija HUMORU ar gajēju+bērnu ratiņiem labu ka cilvēks laikus nobremzeja savādāk....... man bija doma aizbrauk līdz galapunktam Imantā un to ākstu un atskaldīt, bet loģiski padomājot tas globāli to problēmu neatrisinātu..... Istenība vajadzētu ierosināt akciju ar TV un amataieru videokameru palīdzību filmēt šadus rupekļus un tad Rīgas satiksmei uzdot risināt šo problēmu jo CP nav redzēts ka aptur šos lohus....

181935. viesis 12.oktobris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Pilniigi idiotiski, jo busam no labas maleejas jaalien tagad uz savu jolsu paari. IMO labaaks risnaajums buutu busus palaist pa tramvaja sliedeem liidz pat pasham akmens tiltam un miers.

Vai arii uztaisiit par Sab transa joslu plabo maleejo gan uz 13 janv gan 11 nov. un pie akmens tilta izlaist cauri trolja pieturai, pie kaljkju ielas jo tuuliit naakot aaraa jamam kaa reiz buutu galvenais celjsh. Tiesa autovadiitajiem droshi vieglaak no taa nekljuutu, bet arii tur veel kaut ko vareetu izdariit.

Galvenaa nelaime ir taada ka Riigas satiksme ir noteikti tuvaaka Riigas Domes Sat. dep. neka visi nodoklju maskaataaji autovadiitaaji. Nezinu kaa lai panaak kaut kaadu lidzsvarotiibu shajaa jautaajumaa.

181937. viesis 12.oktobris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Tad redz ko šodien tur darīja CPi$ti. ... Es nemaz nepiefiksēju, ka 1.josla tagad ir kirdik. Rīt būs jāieskatās, kas tur ir ar zīmēm. Bet vispār jau tā nu ir cūcība. Paplašināja krustu tā izdarīdami labu darbu un likvidēdami garos korķus uz 13.janvāra ielas. A tagad viss atkal jāsačakarē nokaujot vienu no joslām. Nu mēsluvaboles tādi ....

181939. viesis 12.oktobris 2005 11:37
0 0 Atbildēt

papildinot 181933. viesi jāteic, ka diezgan bieži nākas redzēt "gudriniekus", kas veic gājējus palaidošu auto apsteigšanu uz gājēju pārejām. bezsmadzeņu radījumi galīgie. vajadzētu sterilizēt tādus.

181940. viesis 12.oktobris 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Es arii neredzeeju ziimes kas par to liecinaatu!! taakaa lai vinji iet :D

181948. viesis 12.oktobris 2005 12:04
0 0 Atbildēt

citējot 181935. viesi: >

Laba doma, kas it kā arī būtu loģisks turpinājums sab. trans. joslai, ja reiz par tādu izvēlējās labo, nevis kreiso.

181950. viesis 12.oktobris 2005 12:36
0 0 Atbildēt

vienaa vaardaa idiotisms i sjo kaarteejjo reizi pieraada ka vinji pat labus nodomus speej pilniigi iz%$#@

181951. viesis 12.oktobris 2005 12:43
0 0 Atbildēt

sad tad tur braukajos un man paradijas jautajums:

Ok braucu pa otro joslu aiz luksafora sab trans joslas vairs nav es esmu 2 josla un ka tagad lai es tieku stavvieta labaja mala uz 11 novembra krastmalas

181953. viesis 12.oktobris 2005 12:47
0 0 Atbildēt

Būs brīvāks brīdis, nopirkšu baloniņu ar melno krāsu...

Ja nopietni, tad braukt tur gadās visai reti, tāpēc vel neizbaudīju tos 'uzlabojumus'. Šodien vajadzēs apskatīties.

181956. viesis 12.oktobris 2005 13:09
0 0 Atbildēt

idioti, goda vārds!!!!!!!!

181957. viesis 12.oktobris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

Autobuss brauc pa trešo joslu tāpēc, ka pa viņa joslu brauc audi. Punkts !

181958. viesis 12.oktobris 2005 13:19
0 0 Atbildēt

Vispār pareizi vien ir. Apskatieties, cik cilvēku brauc ar sabiedrisko. Tas ir tikai loģiski, ka prioritāte ir sabiedriskajam.

181959. viesis 12.oktobris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

To: 181958. viesis 12.10.2005 13:19

Sākumā iedziļinies tekstā un tad komentē

181963. viesis 12.oktobris 2005 13:57
0 0 Atbildēt

Vismaz kadreiz kāds ir redzējis ka mūsu valdībā kāds ar galvu draudzējās , ta ari tos ceļu plānotājus , vienīgi ko viņi varētu izdarīt teiksim psihenē trako trasi uztaisīt.

181965. viesis 12.oktobris 2005 14:04
0 0 Atbildēt

Kaa reiz vakar braucu pa pirmo labo joslu un pamaniiju tos A burtus. Bet taa arii aizbraucu liidz krustojumam, lai nebuutu jaapaarkaapj veel viens noteikums par nepaartrauktaas liinijas shkjeersoshanu ;)

181969. viesis 12.oktobris 2005 14:35
0 0 Atbildēt

Magistr un ko ta tu iesaki ieveeleet nosauc kaut vienu valdiibu kura darija visu ko solija un kas buutu tautas labaa ?

181970. viesis 12.oktobris 2005 14:39
0 0 Atbildēt

Jābalso par rubikiešiem, tad būs metro Rīgā. :)

181980. viesis 12.oktobris 2005 15:51
0 0 Atbildēt

Šito vajag ielikt iekš www.traffic.lv,tad varbūt kas mainīsies

181987. viesis 12.oktobris 2005 17:05
0 0 Atbildēt
181993. viesis 12.oktobris 2005 17:48
0 0 Atbildēt

Kurš man pateiks , vai tagad stulbie maršrutnieki arī brauks pa to sab . trans. joslu, vai arī brauks pa normālajiem braucējiem paredzēto joslu.

182001. viesis 12.oktobris 2005 18:03
0 0 Atbildēt

Oppā, nezināju par tādiem www.traffic.lv aktīvistiem! Forši saveidota lapa, lai veicas aktīvistiem!

182013. viesis 12.oktobris 2005 20:15
0 0 Atbildēt

Veseligaispuika [?] 12.10.2005 17:48

jā, maršutnieki drīkst braukt pa to joslu, cits jautājums, vai viņi brauks

182022. viesis 12.oktobris 2005 21:25
0 0 Atbildēt

Es jau nopriecājos ,pēdējā laikā patika braukt pa turieni ,nekādi sastrēgumi,kreisajā malējā joslā braucošie nespraucas virsū, še tev!!! Jāsaka kā Onslovam: "Of nice!"

182026. viesis 12.oktobris 2005 22:00
0 0 Atbildēt

Un es savukārt brīnījos, kāpēc nesen uzradās lieli sastrēgumi uz krasta ielas, braucot uz centru... no paša salu tilta līdz akmens tiltam. Un dažas dienas atpakaļ tie pazuda.

Tad nu lūk, izveidojot 3 joslas uz 13. janvāra ielas, radās sastrēgumi uz krasta ielas, jo iedegoties zaļajam tā lāgā nevarēja izbraukt krustojumu pirms Akmens tilta - viss pilns ar mašīnām.

Ar sab. tr. joslu situācija nedaudz izmainījās. Uz labo pusi.

Nav jau tā, ka visi ir lieli muļķi... vajag vienkārši reizēm padomāt, nevis uzreiz skaļi taurēt.

182036. viesis 13.oktobris 2005 0:37
0 0 Atbildēt

eu, es esmu sašutis. neko jaunu nepateikšu kā tikai skaļi nošausmināšos. vai tad nav tā, ka kaut ko maina tad, ja vecais ir nederīgs, slikts, neapmierinošs u.tml? Nu bija bardaks tajā krustojumā, atceros, ka tā bija vieta kur gribēju katru dienu lekt ārā un iet kauties ar tiem diedelniekiem no 3.joslas. Pārtaisīja. Nu bieži tur braucu un varu mierīgi atzīt, ka tagad viss bija labi. Ja agrāk tur bija mana mājupceļa ļaunākā vieta, tad tagad tas bija teju vislabākais. Tad kāda velna pēc tagad kaut kas ir jāmaina!? Vai tad galu galā satiksmes dalībnieku parvietošanās ātrums un drošība utt. nav tas kas būtu tā kā galvenais!?

Ai, trūkst vārdu..Stulbums Valda Pasauli!

182039. viesis 13.oktobris 2005 8:41
0 0 Atbildēt

2 182026. viesis 12.10.2005 22:00

pats padomaa pirms kaut ko saki - jaataisa taa lai ir kompromiss ... uzblieziisim 1 janvaara ielas galaa betona muuri un uz krastmalas nekaads korkjis nebuus, jo mashiinas fiziski netiks tur !

182042. viesis 13.oktobris 2005 9:04
0 0 Atbildēt

DAAAUUUUNNNNIIII!!!!!!!!

182056. viesis 13.oktobris 2005 10:04
0 0 Atbildēt

Šorīt pirmo reizi redzēju, ka pa pirmo joslu brauc autobuss. Vislabākais jau bija, pirms tilta, kad šis no pirmās līda uz trešo - nu perfekti bija jūtams jauno "uzlabojumu" (de)efekts.

Zīmju par joslu sadalījumu patiešām nav - ir tikai dvi A burti un nepārtrauktā līnija. Kāpēc man šķiet, ka zīmējumi uz asfalta bija nozīmīgi tikai kopā ar bleķa ceļazīmēm??? Jāpaskatās noteikumos.

182103. viesis 13.oktobris 2005 13:31
0 0 Atbildēt

Īstenībā biju sākumā nopriecājies, ka beidzot kādam pietika saprāta izveidot normālu krustojumu ar trīs pilnām joslām, taču ne uz ilgu laiku. Tagad godīgi sakot nezinu ar kādu vietu domā RD atbildīgās amatpersonas, pieļaujot tādu sviestu.

Tiešām, ja ir zināms uz kurieni dosies sabiedriskais transports, nekāda praktiska jēga no šādas joslas nav.

/Ainārs/

182105. viesis 13.oktobris 2005 14:04
0 0 Atbildēt

Ir latviešiem tads teiciens : ar vienu roku dod - ar otru ņem atpakaļ.... Nu, manuprāt, 13.janvāra ielās gadījumā ir tieši tā. Vakar vakarā intereses pēc tur izbraucu - skats nepatīkams. Īpaši netīkams tāpēc, ka neviens busa šoferis pa sab.tramsporta joslu diez kāpēc nebrauc. Arī mikrobisti nē. Tā nu tā josla stāv tukša, kamēr visi pārējie, pašus busistus ieskaitot, stumdās pa 2 un 3 joslu.

Neviennozīmīga situacija izveidojusies arī Zolitūdē, kur tas jaunais stratēģiski svarīgais Jūrkalnes/Apūzes krustojums. Šis "krusts " par STRATĒĢISKU kļuva nesen, kad Jūrkalnes iela pa taisno tika savienota ar lidostas viaduktu. Viss ,protams, ir ļoti jauki un skaisti - glīta,plata,jauna šoseja gar ozolu birzi, ērta nokļūšana no Zolitūdes uz Jūrmalas šoseju. Bet, būtisks trūkums ir visai sarežģītā Jūrkalnes /Apūzes krustojuma izbraukšana. Nepārredzamais Apūzes ielas pagrieziens, divas autobusa pieturas pirms paša krustojuma, salīdzinoši lieli ātrumi - padara šo krustojumu par bīstamu satiksmes drošībai. Kas tur notiks ziemā, bail pat iedomāties. Vienīgā izeja , kamēr ap šo krustojumau apkārt nav parādījušies ĪSTI krusti un puķu pušķi, būtu LUKSOFORA uzstādīšana. Jo ātrāk, jo labāk. Bet, droši vien DOMNIEKI tur gaida līķu kaudzes, iekams uzskatīs par pareizu luksofora uzstādīšanu.

182123. viesis 13.oktobris 2005 16:01
0 0 Atbildēt

To: 182103. viesis (IeM) 13.10.2005 13:31

un to: IkdienasViesis [?] 13.10.2005 14:04

Vot ja Zarumbu (SatDepa direktoru) piespiedu kārtā nogādātu tiesā par katru CSNg, kurš notika nepārdomātās satiksmes plānošanas un organizēšanas dēļ, tad mēs paskatītos, kāda kārtība pilsētā (un domāšana ar galvu, nevis ar to, par to neoficiāli izteicās LR Iekšlietu Ministrija) būtu pēc 3. tiesas sēdes un 3. soda nomaksas!

182189. viesis 13.oktobris 2005 17:47
0 0 Atbildēt

Es te shodien braucu pa sho ielu un sapratu ka tas joslas ieziimeeshan ir tuksha vieta, jo tehniski lai arii no 13 janvaara ielas atsini (paari Duagavai) nevar aizbraukt tas ir labais pagrieziens uz 11 Nov. krstamalu, kas noziimee ka tieshi no shiis joslas (Sab. transa) arii jaaveic shis labais pagrieziens ja vien kaada ziime sadalaiijums pa joslaam nenoraada savaadaak !!!

182327. viesis 14.oktobris 2005 17:55
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc neiens neraksta par to, kas notiek Krasta ielā??? Tur pēc "rekonstrucijas" katru darbadienu korķis ir gandrīz līdz Salu tilam.

182353. viesis 15.oktobris 2005 0:38
0 0 Atbildēt

nu, bet loģiski, ka sabiedriskajam transportam nav vietas, jo šo joslu jau ir ieņēmis kāds BMW vadītājs:)

182354. viesis 15.oktobris 2005 0:42
0 0 Atbildēt

Starp citu, vai neesat pamanījuši, ka "korķis" ap 18.00 ir z salu tilta? Es braucu pa šo tiltu jau aptuveni 5 gadus, bet kopš ceļa rekondtrukcijas esmu ievērojis, ka "korķis" ir palicis lielāks? Varbūt man tikai tā liekas?

182364. viesis 15.oktobris 2005 9:29
0 0 Atbildēt

to 182354. viesis 15.10.2005 00:42:

Esmu pamaniijis ka uz salu tilta ap 18.iem ir korkjis uzsalu tilta... lielaakoties vinjsh ir tilta viduu kur divas joslas meegjina nogriezties uz muukusalas apli... jo satiksmes intensitaate liidz ar Balozhu un citu tajaa pusee esoshu rajonu apbuuvi ir ljoti palielinaajusies... to pashu var redzeet arii uz slavenaa muukusalas un Bauskas krustojuma...

182841. viesis 20.oktobris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Darbi ir pabeigti - tagad tur ir arī sab.transporta zīme. Noteikti, ka būs arī CP plāna pildītāji! :( Veselais saprāts ir zaudējis šai cīņā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti