Autošosejas sezonas beigas ar skanīgām atskaņām 3

13.oktobris 2005 10:15

Līdz ar Kauņas ‘Kačergines’ trases posmu Lietuvā noslēdzās šī gada autošosejas sezona Ziemeļeiropas zonas, Baltijas un Latvijas čempionātiem. Vienīgi Super 2000 klases pārstāvji šīs nedēļas nogalē aizvadīs pēdējo posmu Vallelungas trasē, Itālijā.

Lasīt tālāk »»
 
Visi komentāri
 
182328. viesis 14.oktobris 2005 18:17
0 0 Atbildēt

nepamaniiju, kuru dalju atsauc

182399. viesis 16.oktobris 2005 22:33
0 0 Atbildēt

Taa jau izgriezta noteikti

182477. viesis 17.oktobris 2005 16:24
0 0 Atbildēt

šito : Džo Labuckas, Bensonu sporta kluba vadītājs: „Nākošgad startēsim tikai „Honda Challenge”, kura posmi nākamsezon, iespējams, norisināsies arī Zviedrijā un Sanktpēterburgā . Skaidrs jau ir par Arvis Zārbergu – viņš ir gatavs startēt arī nākamgad, vēl nav skaidrs par Oskaru Laivenieku, ja tomēr viņš nestartēs mums ir trīs kandidāti uz viņa mašīnu – Majors, Panavs un Kočujevskis. Kas attiecas uz Ģirtu Krūzmani, mēs esam nolēmuši beigt sadarbību. Iemesli ir divi. Vispirms jau LAF ir praktiski nolikvidējusi klasi B2000, radot klasi Super 2000. Mums nav tik daudz līdzekļu, lai spētu finansēt pārbūvēšanu Ģirta Hondai. Otrs iemesls ir Māra Bensona plānu nesakrišana ar Ģirta. Tas bija jau redzams 2004. gada sezonā, kad izskatījās, ka Ģirta galvenais mērķis bija notērēt pēc iespējas lielāku Māra naudu. Tāpēc jau 2005. gadā šīs attiecības kļuva vēsākas. Kas attiecas uz Kauņu – es nedomāju, ka būtu kāds iemesls iztērēt 3000 latu, lai vienkārši tur būtu, jo Bensonu sporta klubs bija jau nodrošinājis sev Latvijas čempiona titulu. Visbeidzot – mēs plānojam pārdot Honda Civic Type-R vismaz par 100 tūkstošiem eiro. [Vai nacionālā klase veicinās autošosejas attīstību?] Esmu daudz lasījis par nacionālo klasi un arī redzējis visus posmus. Cepuri nost Anda Meilanda apņēmībai, taču neuzskatu, ka no tās varētu izaugt kāds nopietns sportists. Vairāk šis pasākums domāts, lai labi pavadītu laiku. Viņi brauc ātrāk nekā viņi spēj pabraukt. Ja vien būtu laiks, es pats arī nākamgad būtu gatavs izvilkt no garāžas savu vecu Golfu, notīrīt putekļus un braukt, jo sacensības ir interesantas.”

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO)

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 7

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti