Katrs, kas braucis pa Jūrmalu, būs novērojis, ka tur ceļš, lai arī salāpīts, tomēr ir nelīdzenāks. Katra bedre, kas lāpīta, vai nu uztaisīta ar kalniņu, vai nu ir nosēdusies, ar ļoti retiem izņēmumiem. Kapēc tā, mēģināsu paust savu subjektīvo viedokli.
Rīgā, cik zinu, ir izstrādāti precizi noteikumi, kā ir jāatjauno asfalta segums pēc rakšanas darbiem vai kur izveidojusies bedre. Tur ir noteikts tas, par cik ta ielāps var nosēsties noteiktā laika periodā.Arī, ja arī būtu jāsāk griezt asfalts pie pašas ceļa malas, tad to nevar sākt darīt 5cm (tas ir kā piemērs, precīzs attālums ir noteikts domes sasistošajos noteikumos) attālumā no ceļa malas, lai ieekonomētu asfaltu, bet tas asfalts ir jāatjauno līdz tās reālai malai. Jūrmalā viss notiekas pretēji, līdz ceļa malai mēdz palikt nelieli attālumi, t.i. nelielas iepriekšejā seguma strēmeles, kuras ar laiku, loģiski - ka nodrūp. Kur ir atjaunots segums pēc raksānas darbuiem, tad tas parasti nosēžas mēneša laikā, līdz ar to veidojas nelīdzenums.
Kādi tad var būt iemesli. Iespējams, ka:
- Jūrmalā nav speciālu noteikumu,
- iespējams, ka tādi ir, bet nav kas tos uzrauga,
- ir darbinieki, kam tas būtu jāuzrauga, bet tie savus pienākumus veic pavirši.
Līdz ar to man aicinājums Jūrmalas domei šo lietu sakārtot.
Un konkrēti varētu sākt ar bedri - tramplīnu Promenādes un Edinburgas ielu stūrī. Tur ir tāds smuks līkums, uz kura tieši pāri bija pārrakta tranšeja. Tā ir arī aizasfaltēta, bet tagad asfalts ir ievērojami nosēdies.
Reiz pat tur pāris asfalta pļekas tika iemestas, tieši tā, vienkārši iemestas, un nemaz netika pielīdzināts tas asfalts. Tagad tur ir smuks tramplīns gandrīz visas brauktuves platumā, un skaidrs, ka pie pirmās atkalas tur kāds "aizlidos" taisni. Cerams, ka iztiks bez cilvēku upuriem.
Bet vēl vairāk ceru, ka kāds Jūrmalas domes darbinieks izlasīs šo rakstu, un darīs kaut ko lietas labā, ar konkrēto bedri, gan vispār.
juriz
Sliktā bedru lāpīšanas kvalitāte Jūrmalā bija, ir un būs kamēr SIA "Liktenis" neiemācīsies kvalitatīvi veikt savu darbu.