Lasītāja viedoklis: trolejbuss krastmalā... 53

 
26.oktobris 2005 9:32

Daudzi vēl nezina, kādu, manuprāt, murgainu nākotni mums gatavo RDSD, plānojot izveidot trolejbusu maršrutu pa krastmalu, Maskavas, Puškina ielām!

Tagad jau tā dienas lielākajā daļā neizbraucamajā 11.Novembra un 13.Janvāra ielas krustojumā parādīsies arī šis "ragainais" transports, kuram ar manevrēšanu šaurajās un līkumainajās Rīgas ielās ir tā, kā ir.

Ņemot vērā to, ka šis rajons jau tā ir pārslogots ar sabiedrisko transportu un plānotajam trolejbusam būs vēl jāšķērso tramvaja sliedes ar tā vadu mudžekļiem, tad domāju, ka minētajā krustojumā trolejbusam nav vietas. Tas tur tikai krietni pasliktinās vispārējo transporta situāciju un krustojumu caurlaides spēju.

Arī plānotais trolejbusa maršruts no Iļģuciema ar lielu līkumu caur Centrāltirgu un tālāk pa Avotu ielu, maigi izsakoties, ir nepārdomāts un gauži neloģisks no pasažieru viedokļa. Faktiski jau tagad 9.maršruta trolejbusu dublē daudzu maršrutu autobusi un arī tramvajs, tamdēļ uzskatu, ka 9.trolejbuss ir jālikvidē, bet 8.maršruta trolejbusus var palaist pa Salu tiltu līdz tam pašam tirgum, ja Dome ir nolēmusi, ka Strēlnieku laukumā tiem nav vietas.

bams, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
183357. viesis 26.oktobris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

veciit, nav taa kaa par daudz tev to prasiibu ? :D zemeslodes naba, jomajo :D

183358. viesis 26.oktobris 2005 9:40
0 0 Atbildēt

Tie trolejbusi iet labi ja viens 20 minūtēs, kas neradīs lielas problēmas, bet tas, ka tādēļ varēs likvidēt iespēju kādam pa galveno ielu braukt no akmens tilta taisni ir ļoti apsveicami.

183361. viesis 26.oktobris 2005 9:44
0 0 Atbildēt

Autors toč sirgst ar pasaules nabas sindromu:) Laikam bērnībā nevienam nav ļāvis " savā" smilšukastē spēlēties.

No Iļģuciema (9. trolejbusa galapunkta) uz Centrāltirgu un staciju nekā savādāk nemaz nevar aizbraukt ar vienu transportu:(

183365. viesis 26.oktobris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Kādas četras taisnvirziena "krusta" vadu pārmijas vien tur sanāk - tas nav nekas pārāk briesmīgs. Un tajā krustojumā jau arī ātrumi nav nekādi lielie, prātīgi braucot vadītāji var arī "štangas" nepazaudēt. Drīzāk pastāv risks, ka sastrēguma laikā trolejbuss var palikt stāvot uz pārmijas "krusta" bez elektrības - tad jau nu pašiem pasažieriem sanāk fizkulturas minūte. Bet pašreizējais risinājums, ka tas trolis PA TAISNO nāk no Akmens tilta, arī nav tas labākais.

183366. viesis 26.oktobris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Es akal saku ka ir ljoooti labi, ka var tieši no Vecrīgas aizbraukt uz piemēram, Ziepniekkalnu. Savādāk jāiet līdz stacijai :(( Lai arī to krustojumu šķērsoju kādas 100 reizes vairāk kā autovadītājs, ne kā trolejbusa pasažieris....

183368. viesis 26.oktobris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

Es gan gribētu teikt, ka jādara būtu tieši otrādi - autobusi pakāpeniski jānomaina ar trolejbusiem. Jo jau tagad pilsētas centrā gaisa kvalitāte ir ārpus katras kritikas.

183369. viesis 26.oktobris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

Likvidet sabiedrisko vispar

183373. viesis 26.oktobris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Pārceļot 8 trolejbusu uz Salu tiltu, tiks pārtraukta satiksme palielam rajonam starp Salu un Akmens tiltiem. Pie tam tas iet pietiekoši reti, lai par to sāpētu galva. Bez tam ar to ir salīdzinoši ērti nokļūt

līdz Vecrīgai. Starp citu ne visi, kas brauc ar sabiedrisko transportu

vēlas nokļūt uz Tirgu! Ja ir darīšanas Vecrīgā, tad manā situācijā, tas ir labākais risinājums.

Domāju, ka Rīgas Domē atkal kādam ir ienākušas spalvainas idejas un traki niez galva. Pēc loģikas nebūtuprātīgi nelaist sabiedrisko satiksmi pār kādu no tiltiem.

183377. viesis 26.oktobris 2005 10:09
0 0 Atbildēt

tikai mierīgi, pa priekšu uzbūvēs un tad arī pieleks, ka tā nevajadzēja. :D

183380. viesis 26.oktobris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

"Tagad jau tā dienas lielākajā daļā neizbraucamajā 11.Novembra un 13.Janvāra ielas krustojumā parādīsies arī šis "ragainais" transports, kuram ar manevrēšanu šaurajās un līkumainajās Rīgas ielās ir tā, kā ir."

11.Novembra un 13.Janvāra ielas - taas tieshaam riigaa ir taas shauraakaas un liikumainaakaas kur ar troljebusu izmanevreet ir praktiski nereaali.

183382. viesis 26.oktobris 2005 10:14
0 0 Atbildēt

Autorasm laba zaale traapiijusies :) .. mosh lai pameegjina arii ko stipraaku, tad pa krastmalu ies ne tikai trolejbusi, bet arii prechu vilcienu, konveijiers no Auroras zekju farbrikas un veel paaris noderiigas shtelles :)

183383. viesis 26.oktobris 2005 10:14
0 0 Atbildēt

eu, a kura ir tā dienas lielākā daļa, kad minētais krusts ir neizbraucams?

183387. viesis 26.oktobris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

ja dzer nekvalitatiivu shnjabi un neuzkozh, bet peec tam brauc ar auto pa Riigu, tad jebkursh krusts jebkuraa diennakts laikaa ir neizbraucams... un tad veel tie suuda trolljubusi un tramvaji maisaas pa celjam... murgs koroche, ne satiksme :D

183388. viesis 26.oktobris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

kapēc neviens neuzbrauc redaktoram par to, ka raksts nav papildināts ar foto? :)

ok, es tad braucu virsū... :)

Redaktors 26.oktobris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Kā es varu papildināt rakstu ar to, kas vēl nemaz nav noticis? :)

183390. viesis 26.oktobris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Iisteniibaa jau Riigas centru no automasiinaam vajadzeetu atslogot,un palaist normaalu,regulaaru utt sabtransportu.

Citaadi cieniitais autors un vinjam liidziigie iedomaajas,ka ir Riigas karaļi,jo vinjiem pieder SAVS personiigais paarvietosanaas liidzeklis.

Ja nemaldos,vizinaasanaas pa ,teiksim,Londonu nav nekaads leetais priecins...50 paundi tikai par iebrauksanu

183396. viesis 26.oktobris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

vajag metro tad varees likvidet sabiedrisko :P

183403. viesis 26.oktobris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

2 ibio

Nu speciaali Tev varu uzzinaat smalkaak.:D Imho iebrauksana no aarpilseetas bija 50?:O

Nu eniivej,nav tas gluzhi normaali,ka cilveeki no maajaam uz darbu miicaas cauri centram 3 kvartaalus....

183405. viesis 26.oktobris 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Autors noteikti nedzīvo Ilģuciemā, pats neko nezina, tikai gudri di..sh

9.trolejubusu nedublē nekādi autobusi.

183411. viesis 26.oktobris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Nu,Alen,kad satikshu,tok norausies par shitaadu rakstu.

183412. viesis 26.oktobris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

2 ibio

njaa,esmu kljuudiijies...:)

183415. viesis 26.oktobris 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Visās normālās Eiropas pilsētās pāriet uz sabiedrisko elektrotransportu un Rīga nav izņēmums. Tie mikriņi vispāsr ir pilsētas kauns.

183425. viesis 26.oktobris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Trolejbuss brauks pa tramvaja sliedēm. nav ko pērties.

183433. viesis 26.oktobris 2005 13:40
0 0 Atbildēt

9.trolli dublē gan 21.trollis, gan 3a buss, gan gandrīz visi tā gala busi.Bez tam arī 5.tramvajs no tā gala brauc uz to pašu tirgu tik pat kā

183436. viesis 26.oktobris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

Kādi vēl nafigs tur trolejbusi???No iļģuciema līdz Kuģu ielai var tikt gan ar 2/8, gan 5.tramvaju, 3,3e,3a.,13.,38a/b.,autobusu un veselu lērumu mikroautobusu.Tas pats arī no centra puses.Tamdēļ dēļ dažiem pensionāriem nav jātērē gandrīz miljons Ls, kuri tiek ņemti no nodokļu maksātāju naudas.

183437. viesis 26.oktobris 2005 13:58
0 0 Atbildēt

21 un 9 iet kopaa liidz kalnciema ielai , taalaak 21 iet pa Vansu tiltu un briiviibeni , 9 uz akmens tiltu

3 autobuss vispaar iet pa daugavgriivas ielu caur aagenskalnu , umnjiks kas uzskata ka tas dubleejas iesaku pasham no ilguciema viena gala pastaigaat uz otru galu liidz 3 autobusa pieturu .

5. tramvajs iet pa slokas ielu uz no dzeguzhkalna sarkandaugavu un reaali dublejas tik cik lai paarbrauktu akmens tiltu .

umnjiki ibio

183438. viesis 26.oktobris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

2/8 trambulis startee no Tapeshu ielas

Tev laikamnav nojeegas cik ir no Lidonju ielas kur ir trolji un dziivojamo maaju rajons liidz Tapeshu ielai ...

183440. viesis 26.oktobris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Ir vēl arī 3a.autobuss, tāpat 13. un 13a., tāpat 38a. un 38b- trolejbuss brauc reti un tikai rada nekārtības un radīs vēl lielāku haosu krastmalā.

183442. viesis 26.oktobris 2005 14:21
0 0 Atbildēt

nu vienkārši raksta autors par tikšanu ar sab. tr. no Iļģuciema uz centru zin tikai tik daudz, cik kartē apskatījies :)) ja jau tie troļļuki tur nebūtu vajadzīgi, tad droši vien tie braukti tukši, vai ne? :)

183443. viesis 26.oktobris 2005 14:22
0 0 Atbildēt

un runājot par haosu un nekārtībām saistībā ar sab. tr. - joprojām topā Nr. 1 ir maršruta taksometri

183445. viesis 26.oktobris 2005 14:36
0 0 Atbildēt

To R99! Ar to braukāju diezgan ilgu laiku-nav debilāka transporta Rīgā par 9.trolejbusu. Un runājot par mikriņiem - nezin kapēc tikai liela daļa rīdzinieku izvēlas tieši tos un nevis pašvaldības transportu...

183446. viesis 26.oktobris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

nu manupraat gan pilseetas centru vajag atslogot no sab. transporta, lai normaali var braukt.

un veel vajag visur ieviest atsevishkju joslu jauniem dzipiem un auto virs 30k eur, kur minimaalais kustiibas aatrums buutu 70...

183447. viesis 26.oktobris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

Lai uztaisa padziļinājumu pie akmens tilta tām 4 joslām un troļukam viaduktiņu - viss!

183451. viesis 26.oktobris 2005 14:55
0 0 Atbildēt

Runa ir par to, ka tiks iztērēti kārtējie miljoni kaut kādam nereālam prodžektam, no kura labums būs labi ja pāris procentiem.Tai pašā laikā Rīgā ir simtiem problemātisku vietu, kur arī varbūt pietiktu ar nelielu rekonstrukciju, piem.slavenā "korķu" vieta Juglā Pie DUS Statoil, kur katru dienu tūkstošiem ir spiesti nīkt garos sastrēgumos, svilināt dārgo degvielu un tikai tamdēļ, ka Domei nav naudas, izrādās tādiem "sīkumiem"...

183453. viesis 26.oktobris 2005 15:36
0 0 Atbildēt

da runa ir par to, ka nav normāli kad brauc pa 11 nov. krastmalu tev pēkšņi ir jāstājas un jālaiž kaut kāds trolejbuss! protams- troļukam ir jābrauc kaut kā savādāk!!!

183465. viesis 26.oktobris 2005 16:45
0 0 Atbildēt

183425. viesis 26.10.2005 12:21 raxtija>

Trolejbuss brauks pa tramvaja sliedēm. nav ko pērties.> protams, un tramvaji jau tur nemaz nekursee ar 1-2 minuushu intervaalu, jau tagad lai no tirgus aiztiktu liidz Greecinieku ielai paiet vismaz minuutes 10...

183471. viesis 26.oktobris 2005 17:26
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 26.10.2005 10:22

Kā es varu papildināt rakstu ar to, kas vēl nemaz nav noticis?

:D:D:D

183477. viesis 26.oktobris 2005 19:39
0 0 Atbildēt

Kaneelis, 15??? LU-ziepniekkalns?

183478. viesis 26.oktobris 2005 20:13
0 0 Atbildēt

Jaa, nu autors ar savu auto Riigaa juutas baigais kings, un sabiedrisjais transports vinjam traucee. Par nelaimi tev, civilizeetaa pasaulee lielpilseetaas sabiedriskais transports ir primaarais, un, ja tu ar savu rullzu trauceesi trolejbusam, tad tu nevis trolejbuss buusi tas, kam krastmalaa nav vietas. Vai tavu marsrutu neviens autobuss, tramvajs, trolejbuss nedublee

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

183486. viesis 26.oktobris 2005 22:14
0 0 Atbildēt

Nu gan gudriishi. Tie "dazhi procenti" kas lieto sabiedrisko transportu, sastaada vairaak kaa pusi riigas iedziivotaaju. Padomaajiet pashi, kaa buutu ja riigaa mashiinu kljuutu 2x vairaak...

183487. viesis 26.oktobris 2005 23:03
0 0 Atbildēt

Neaizmirstat atsukat sabiedriska transporta vaditajiem, jo vairak jo labak vini tacu vada pusi Rigas

212.93.97.131

Nokia7200/2.0 (4.26) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

183502. viesis 27.oktobris 2005 11:24
0 0 Atbildēt

Ši raksta komentāros mani pārsteidz daudzu rakstītāju izteikti negatīvā attieksme pret sabiedrisko transportu. Jāsaka, ka tā ir izteikta provincialisma pazīme. Faktiski jebkurā ES valstī un citur, ir pieņemts, ka autovadītāji ciena un respektē sabiedrisko transportu. Un ja akurāt kādam "zemajam lidotājam" buss traucē veikt lidojošo manevru, tad draudzīgi jāiesaka "lidotājam" savu manevru veikt ceļa posmā Vilce -Tērvete. Tur trolejbuss noteikti netraucēs. Dažās ES valstīs tramvajs iet pa vecpilsētas šaurākajām ieliņām, un cilvēki par to tikai priecājas. Būsim adekvāti - cienīsim sab.transportu.

183503. viesis 27.oktobris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

IkdienasViesim-var just, ka esi no Tērvetes mežiem un nekad Rīgā neesi ar sabiedrisko transportu braucis! To šeit izmanto tikai pensionāri un dīkdieņi, kuriem darba nav un nekur nav jāsteidzas. Normāls, strādājošs cilvēks lai darbu nepazaudētu, sen ir iegādājies savu auto, jo uz sabiedrisko transportu paļauties nevar. Pat salīdzinoši nelielus attālumus citreiz ir jāpārvar ar divreizēju, trīsreizēju pārsēšanos, transporta ilgu gaidīšanu un lēno braukšanu, kas to dara nepievilcīgu. Tos kas ar trolejbusu nebrauc, lai arī cik tas būtu moderns braukt nepiespiedīs, bet tiem kas ar tiem brauc galvenais ir lai būtu. Diemžēl arī perfektā jaunā vagonā pļēguri un reti mazgājošies proletārieši smirdēs tikpat cik tagad.

183508. viesis 27.oktobris 2005 12:36
0 0 Atbildēt

to 183503 - drusku ierēcu par šito tekstu, labs :) bet īstenībā jau nav gan tik traki kā tu te saki, šad un tad ir nācies pabraukt ar sab. tr., kad mašīna remontos. Protams, ir sastopami dažādi pabriesmīgi indivīdi, tomēr tie nebūt nav lielākā daļa

183509. viesis 27.oktobris 2005 12:42
0 0 Atbildēt

183503. viesis - tas bija muļķīgs uzbrauciens. Es katru dienu braucu ar sabiedrisko transportu, jo darbs man ir vienā vietā un pa pilsētu nav jāmētājas. Sava mašīna man ir. Dzīvoju un strādāju Rīgā jau 20 gadus un nekad man nav bijis tā, ka kaut kur nevaru nokļūt vienreiz pārsēžoties. Laika jau veicas.

183513. viesis 27.oktobris 2005 14:16
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv

Kāds TVNET lasītājs vēlas informēt cilvēkus, ka vakar, 26.oktobrī, Rīgā 17. trolejbusā kāda aptuveni 17 gadus veca meitene iedūra adatu augšstilba muskulī kādai jaunai sievietei. Diemžēl neviens no blakus stāvošajiem nereaģēja, kad sieviete vairākas reizes jautāja: "Ko jūs man iešļircinājāt?!"

Protams, meitene aizbēga, bet sievietei tagad jāizslēdz saslimšana ar HIV, A, B vai C vīrushepatītu. Viņa vērsusies infekcijas slimnīcā, kur saņēma pirmo palīdzību. Sieviete vēlas brīdināt arī citus cilvēkus uzmanīties no šādiem gadījumiem.

Pēc notikušā sapratām, ka meiteni obligāti bija jāaiztur, lai noteiktu šļirces saturu un ar ko slima pati meitene. Cietusī vēlas palikt anonīma, jo neviens viņas ģimenē nezina par notikušo.

p.s. Kādam vēl ir vēlme braukt ar trolejbusu? :)

183515. viesis 27.oktobris 2005 15:04
0 0 Atbildēt

RD ievaacas vecriigaa un tad vinjiem saak trauceet studenti, tagad trolejbusi, peec tm okupacijas muzejs - kas taalaak??? Varbuut vinjiem vispaar Riiga kaa taada traucee???

183528. viesis 27.oktobris 2005 19:43
0 0 Atbildēt

ibio

183529. viesis 27.oktobris 2005 19:44
0 0 Atbildēt

braucot ar trolejbusu arī var izklaidēties! tad ir jāatver wap.pinkfun.lv un jāpalūr uz ....

183664. viesis 28.oktobris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

Pikriitu raxta autoram, ka nu nafig tas trollis tur vajadziigs.

183697. viesis 30.oktobris 2005 12:56
0 0 Atbildēt

Runaajot godiigi, trolejbuss maisaas pa "ritenjiem'' ne tikai cien.raksta autoram, bet daudziem riidzeniekiem, kuri ikdienaa paarvietojas pa pilseetu. Ja 70-80 -tajos gados tas bija populaars transporta veids, tad tagad tas savas poziicijas neizbeegami ir zaudeejis, ja mees apspriezam trolejbusu kaa taadu vispaar. Bet runaajot par konkreeto vietu, tad jau paslaik krastmalaa uz no paardaugavas kursee tik daudz dazaadu marshrutu autobusi un tramvaji, ka plaanotais trolejbusu novirziishanas prodzekts ir pilniigi nevajadziigs sviests no domnieku puses.

204956. viesis 25.jūnijs 2006 7:46
0 0 Atbildēt

Rīgā - prioritārajam ir jābūt sab. transportam - dziediet vai raudiet, mīlīši, bet tā atrisinātos liela daļa problēmu...

204957. viesis 25.jūnijs 2006 8:03
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka šeit lielākā s-bas daļa ir atbraukuši no tādas valsts, kur fakts "man ir sava mašīna" ir kas ārkārtējs, un tamdēļ ja ir savs auto, tad viss pārējais ir pofig. Man pašam ir a/m, bet regulāri izmantoju sabiedrisko, jo saprotu, ka vienkārši tā vajag...Mēs Eiropā dzīvojam vai kkur citur!? ja kādam ir pretenzijas par to, kāds ir rīgas s-ais transports, tad aizbrauciet kautvai uz Aizkaukāzu un pavērojiet - ticiet man, tad ļoti labprāt izmantosiet Rīgas autobusus, tramvajus un trolejbusus;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti