Skokam piektā uzvara, bet čempions tomēr J.Āzis 2

 
31.oktobris 2005 9:13

Sestdien, 29. oktobrī Alūksnes rajona Trapenē šī gada Latvijas čempionātu apvidus karuseļrallijā ar piekto uzvaru pēc kārtas noslēdza Igors Skoks un Agris Piķis.

444_1.jpg Ar to tomēr bija par maz, jo čempiona titulu absolūtajā vērtējumā jau pirms pēdējā posma bija nodrošinājuši Jānis Āzis un Gundars Liepiņš, kuri pēc Trapenes nosargāja uzvaru arī T1 grupas ieskaitē. Abu OSCar pilotu duelī kārtējo reizi nespēja iejaukties Jānis Naglis un Aleksandrs Innus ar Mitsubishi Pajero, jo viņu auto salūza jau pirmajā braucienā. Starp N1 grupas braucējiem, kā jau šogad ierasts, ātrākais atkal bija Jānis Auziņš, šoreiz ar jauno stūrmani Jāni Ļūmani.

44_2.jpgTrapenes jaunais karuseļrallija aplis bija izveidots pārdomāti un interesanti, taču jau pirms braucienu sākuma gandrīz droši varēja prognozēt, ka bez „vākiem” šajā trasē neiztiks. Jau pirmā brauciena trešajā aplī aizkūleņoja un ar sasistu priekšdaļu līkuma vidū palika Aināra Saulīša vadītā Ņiva. Divus apļus vēlāk krietni nekaitīgāk uz sāniem auto noguldīja arī Andris Ozols. Tikmēr divu OSCar pilotu duelī mazliet ātrāks katrā aplī bija Igors Skoks, un šķita, ka drošais čempiona tituls Jānim Āzim ir mazliet laupījis motivāciju.

44_3.jpgAiz līderu mugurām bija iedegusies asa cīņa N1 grupas dalībnieku vidū. Pirmo apli ļoti ātri veica Guntars Laugalis, bet otrajā ar pārdrošu manevru viņam garām pašāvās Raivis Zeltiņš, taču tanī pat aplī viņam gadījās ķibele ar Pajero ritošo daļu. Pa to laiku ātrumu bija uzņēmis Jānis Auziņš, bet Laugalis kļuva lēnāks. Piektajā aplī ar bojātu sadales kārbu trasē bezpalīdzīgs palika Jāņa Nagļa auto, un bija skaidrs, ka atkal nebūs neviena, kas varētu pacensties apdraudēt OSCar dominanti.

Otrais brauciens uzreiz sākās ar piedzīvojumiem – vienā no pirmajiem pagriezieniem uz sāniem apmetās Ivana Bergmaņa, kurš pirmajā braucienā bija piektais ātrākais, vadītais Pajero. Jānis Āzis tomēr bija atraisījies un demonstrēja ātru braukšanu un skaistus lēcienus. Dažu apļu laikā viņš spēja ne tikai pietuvoties, bet arī apdzīt Igoru Skoku. Temps bija sakurināts ne pa jokam, un viltīgā trase tā vien gaidīja kaut nelielu braucēju kļūdu, un sestajā aplī Jānis Āzis to pieļāva. Tieši liela skatītāju pūļa priekšā OSCar uzmeta efektīgu pirueti, bet veiksmīgā kārtā atkal nokrita uz riteņiem, un šā gada čempions varēja turpināt braucienu.

44_5.jpgTiesa, īsais incidents Igoram Skokam bija pietiekams, lai viņš atkal izrautos vadībā. Pakaļdzīšanās sākās no jauna, bet liels bija skatītāju izbrīns, kad beidzoties septītajam aplim, aiz pirmā dzeltenā OSCar otrais vairs nesekoja. Izrādījās, ka Jānis Āzis bija kļūdījies arī nākamajā aplī un vienā no tālākajiem trases nostūriem atkal piedzīvojis kūleņošanu, kas vairs nebeidzās uz riteņiem.

Pēc Āža izstāšanās finišā otrais, kā jau to varēja gaidīt, bija Jānis Auziņš, bet viņam visciešāk sekoja Guntars Laugalis un Raivis Zeltiņš.

Arī pēdējo braucienu Igors Skoks aizvadīja stabili, un pat viņu nedaudz apsteidzot, Jānis Āzis šinīs sacīkstēs uzvarēt vairs nevarēja, tamdēļ priekšgalā īsta cīņa izpalika. Čempionu apsteidza pat Raivis Zeltiņš, bet Jānim Auziņam piektajā aplī saniķojās ātrumkārba un viņš finišēja tikai sestais, priekšā palaižot arī Ivanu Bergmani un Guntaru Laugali.

Trīs braucienu summā otro vietu tomēr ieguva Jānis Āzis/Gundars Liepiņš. Nākamās vietas sadalīja trīs labākās N1 grupas elipāžas: Jānis Auziņš/Jānis Ļūmanis, Guntars Laugalis/Armands Sanders un Valērijs Lukašenoks/Agris Jansons.

Čempionāta septiņu posmu kopsummā absolūtajā vērtējumā laureātu trijnieks ir šāds – Jānis Āzis/Gundars Liepiņš (182 punkti), Igors Skoks/Agris Piķis (150 p.), Jānis Auziņš(135.p)/Ilmārs Gibala (113 p.). T1 grupas ieskaitē: J. Āzis/G. Liepiņš (158 p.), I. Skoks/A. Piķis (155 p.), Jānis Naglis/Aleksandrs Innus (114 p.), bet N1 grupā: J. Auziņš(183.p)/I. Gibala (153 p.), Guntars Laugalis/Armands Sanders (143 p.) un Kristaps Ķirsons (105 p.)/Dmitrijs Savickis (70 p.)

LAF Cross Country komisijas
preses sekretārs
Ainārs Zariņš
 
Visi komentāri
 
183832. viesis 1.novembris 2005 1:23
0 0 Atbildēt

Neatkārtošos :)

183834. viesis 1.novembris 2005 6:44
0 0 Atbildēt

t'a vien liekas , ka citi nemaz nav braukusi un cinijusies, vai tad VAZ nebija, tur ari notika cina, protams autosports prieks visiem , bet nevaig uzsvert tikai pirmas vietas , tas attiecas uz raksta autoru. izlasot rakstu liekas ir tikai bijusi dazi, un tie pasi visu laiku atkatrtojas.vai jau varbut komisija ir iznidejusi pamatus no ka saka-VAZ

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti