Šodien vēlos atkārtoties par Puškina un Gogoļa ielu krustojumu Rīgā. Kopš iepriekšējā rakstiņa, par šī krustojuma īpatnībām un nepilnībām, nekas nav mainījies, līdz ar ko ilgi nebija jāgaida...
Pagājušo piektdien, 04.11.2005, ap pusdienas laiku šeit sadūrās kāds "Mercedes Vito" taksometrs, ar automobīli "Ford Escort". Par laimi negadījumā viegli cieta tikai minētās a/m, līdz ar ko radušās problēmas vadītāji atrisināja uz vietas bez policijas un saskaņotā paziņojuma palīdzības.Taču vakar, 07.11.2005, ap plkst. 14.00 šajā pašā krustojumā sadūrās a/m Mazda 626 un 3 - ās sērijas BMW. Negadījuma sekas redzamas zemāk bildēs.
Pirmajā negadījumā taksometra šoferis atzina, ka luksofora signāls un pats luksofors, tuvojoties Puškina ielai centra virzienā vispār nav bijis pamanāms aiz attēlos redzamajām reklāmām.
Kā redzams bildēs, arī no otras puses (no centra) tuvojoties šai pašai Puškina ielai luksoforu aizsedz ceļa zīme.
Otrkārt, absolūta nejēdzība šajā krustojumā ir tā, ka pēc visiem šiem negadījumiem, dzeltenais signāls joprojām iedegas visiem virzieniem vienlaicīgi!
Un daži jautājumi tiem, kas atbild par satiksmes organizēšanas jautājumiem Rīgā :
1) "Cik lielā mērā, šādā veidā uzstādītie luksofori atbilst Valsts Standartam par to uzstādīšanu?"
2) "Cik satiksmes negadījumiem jānotiek vienā krustojumā, lai kaut kas mainītos uz labo pusi, vai -- cik līķiem ir jābūt?"
3) "Par ko Jums naudu maksā?"
Var atcelt zaļā signāla mirgošanu kā Eiropā, var likt par braukšanu reibumā un bez vadītāja apliecības cietumos, bet, ja satiksmes organizācija netiks savesta kārtībā Eiropas līmenī, negadījumu un cietušo skaits valstī nemainīsies!
Kāda šeit var būt runa par drošību?
Gaidām nākošos un varbūt vēl smagākus negadījumus šajā krustojumā... :(
MG222
Vislabāk man patika bilde ar bmw, kurš noparkojies uz invalīdu stavvietas :D