Lasītājs: Rīgas Ceļu policijas aizdomīgā rīcība 114

 
14.novembris 2005 13:40

Lasītājs raksta: Sestdienas vakars 12.11.2005. ap 23.30. Braucu mājās ar ģimeni no pasaules mūzikas festivāla pa „Vanšu Tiltu”. Tilta vidū pretī „Preses Namam” mums garām burtiski palido bēšas krāsas lielais Mercedes taksometrs.

Jau zinot, ka tilta galā bieži stāv Ceļu Policija un ķer dzērušos un lidojošos, nodomāju – psihopāts - kā viņš tūlīt uzrausies. Es, kā parasti, cenšos nepārkāpt CSN un +10 km/h.

Tajā vakarā bija trīs faktori, kas man neļauj pārsniegt atļauto ātrumu: 1. Parasti cenšos nepārsniegt atļauto ātrumu, ja dikti steidzos, tad tikai + 10 km/h, bet tajā vakarā man nebija, kur steigties, 2. Man ļoti nepatīk braukt tumšā un slapjā laikā, jo tad ir vāja redzamība, 3. Mašīnā bija draudzenes mamma, kura visu laiku skatās spidometrā un neļauj man braukt pat ar +10 km/h.

Priekšā braucošais taksis, jau krietnu gabaliņu no mums attālinājies, sāk strauji bremzēt tilta galā, bet es pat necenšos samazināt ātrumu, jo es taču neko nepārkāpju. Pēc mirkļa pamanu, ka taksis bremzē ne bez iemesla, jo viņu stādina CP, kā jau paredzēju. Bet es pārkārtojos uz kreiso joslu, lai apbrauktu sabremzējušos taksi un turpinātu mājupceļu, bet policists stādina arī mani.

Nodomāju, ka pārbaudīs dokumentus un varbūt liks iepūst stabulītē. Likās - forši, jo nekad vēl nebiju pūtis alkometrā. Attaisu logu un meklēju dokumentus makā. Pienāk policists un dzirdu kā pa rāciju paziņo: taksim 100 un pikapam 97. Man gan nav pikaps, bet gan universāls vai variants, bet man bija aizdomas, ka tas domāts par mani un mani tas dikti pārsteidza.

Policists paņēma manus dokumentus, protams, nestādījās priekšā un teica, lai gaidot, kamēr sastādīs protokolu. Tā kā man neparādīja radaru, kur redzams mans ātrums kāpu laukā un gāju prasīt, lai parāda, bet parādīt man nevarēja, jo radars atrodas tilta otrā galā. Policists sazinājās pa rāciju ar kolēģi otrā galā un viņš pa rāciju pastāstīja, kurš ar kādu ātrumu ir braucis. Es, protams, tam nenoticēju, jo zinu, ka nebiju pārsniedzis atļauto ātrumu un prasīju vai tas ir fiksēts ar video radaru, jo dikti gribējās redzēt, bet paziņo, ka ātrums fiksēts ar parasto Stalker, kurš esot sertificēts un viss esot kārtībā. Nolēmu, ka nav jēgas ar viņiem strīdēties, jo viņiem tāpat neko nepierādīšu un iešu uz policiju skaidroties.

Pagriezos, lai ietu uz mašīnu un redzu, ka neredzu vairāk to taksi, kuru noturēja pirms manis. Bet pagājusi tikai minūte. Eju atpakaļ pie tā policista un prasu, kur tad palicis tas taksis? Atbilde: tika sastādīts protokols un jau palaists. Uz manu jautājumu, vai ir iespējams nepilnas minūtes laikā uzrakstīt protokolu man ar smaidu sejā un no uztraukuma saraustītu valodu atbildēja, ka mēs strādājam ļoti operatīvi. Jautājums tikai kāpēc man bija jāgaida 10 minūtes?
Tad uzprasīju, lai parāda savu apliecību, jo nestādījās man priekšā, kad piegāja pie mana loga. Policists bija manāmi uztraucies, jo saprata, ka es esmu viņu pieķēris nelegālā rīcībā. Aicināja paiet prom no pārējiem kolēģiem attālāk un izvilka savu apliecību uz īsu mirkli, bet izlasīt vārdu un uzvārdu paspēju – Ēriks Dagilis.

Tuvākajās dienās došos uz policiju un centīšos izcīnīt savu taisnību, jo man galīgi nav vajadzīgs tas pirmais soda punkts un 20 lati naudassods. Un netaisos palīdzēt ar ceļu policijas plāna pildīšanu.

Un vēl varbūt man kāds varētu pastāstīt vai tiešām var turēt visas mašīnas pēc kārtas un likt 6 vai 7 mašīnām gaidīt, kamēr tiek sagatavoti protokoli pirmajiem. Tā sanāk gaidīt vairāk kā pusstundu. Cik atceros, kādreiz vismaz tā nedrīkstēja.

Mr_Addams, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
185087. viesis 14.novembris 2005 13:45
0 0 Atbildēt

80 + 10

185088. viesis 14.novembris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

nē, 90 + 10

185089. viesis 14.novembris 2005 13:50
0 0 Atbildēt

Varu pateikt sekojoso - CP nekavejoties jaiet pie apstadinatas automasinas un vins nevar likt Tev gaidit. To nosaka CP darba instrukcija (iesaku pameklet NAIS datu baze).

2 lieta ko iesaku, ir noskaidrot kura viet staveja tas kems, kurs "saudijas" ar radaru un kura vieta Tevi aptureja CP. Attalums starp abam vietam nedrikst parsniegt 1. km.

Ir vel dazas citas nianses

185090. viesis 14.novembris 2005 13:51
1 0 Atbildēt

Tieshi taadas pashas situaacijas deel tiesaashos ar viniem 30. novembrii :)

185091. viesis 14.novembris 2005 13:52
0 0 Atbildēt

Njaa man ja godiigi smieklu bik uzsita Taksim 90 bet pikapam pa 3 mazaak :)

Smiekliigi uzrakstiits :)

185095. viesis 14.novembris 2005 13:58
0 0 Atbildēt

un ja tiešām taksis būtu braucis uz 100 un es aiz viņa 97 vai tādā ātrumā garām braucot varētu paspēt nofiksēt arī manu ātrumu? :)

185096. viesis 14.novembris 2005 13:58
0 0 Atbildēt

Taksistiem ir "atļauts" pārkāpt. Eksistē neoficiāla vienošanās.

185097. viesis 14.novembris 2005 13:59
0 0 Atbildēt

Mr_Addams

Ar Stalkeru var vienlaicīgi līdz 7 mašīnām paņemt.

185098. viesis 14.novembris 2005 14:00
0 0 Atbildēt

Esmu manījis, ka uz vantinieka policisti stāv aiz balsta torņa (nez, kā to konstrukciju pareizi sauc) un "šauj" mugurā!

185100. viesis 14.novembris 2005 14:02
0 0 Atbildēt

Nevar gan jo nav paieradijumi. Palasi rakstu radu kluudas.

185101. viesis 14.novembris 2005 14:06
0 0 Atbildēt

Domāju, ka viennozīmīgi jācīnās par taisnību līdz galam - Administratīvo tiesu ieskaitot. Esmu ar turienes tiesnešiem, bij. darba kolēģiem par šiem jautājumiem diskutējis - ja policisti nevar savu taisnību pierādīt ar video, 95 % iespējas tml. situācijās administratīvās tiesas procesā vinnēt ir autovadītājam.

Vajag tikai nedaudz pacietības. Un jo vairāk autovadītāju pārsūdzēs neskaidrās situacijās administratīvajā tiesā, jo VAIRĀK pašiem CP darba un brīvajā laikā būs jānāk un jātērā laiks sēžot tiesas gaiteņos - jo vairāk uzlabosies CP darba kvalitāte. Vēl tikai tiesām vajadzētu sākt plaši praktizēt morālo kompensaciju piedziņu no CP - situacija uzlabotos vēl vairāk. CP vairs neuzdrošinātos praktizēt gadu desmitos iestrādāto - pildīt savus ienākumus uz nevainīgu autovadītāju rēķina.

185102. viesis 14.novembris 2005 14:06
0 0 Atbildēt

----

Taksistiem ir "atļauts" pārkāpt. Eksistē neoficiāla vienošanās.

----

Nu, nu, braucu ar Riga taxi (baltie mondeo), kad viņu apturēja CP, paņēma tiesības un lika nogādāt pasažieri, kamēr viņi sarakstīs protoklu. Sods bija Ls 5, tieši tikpat, cik maksāja brauciens, tā kā taxidriver tas bija pa nullēm:). Bet, protams nav izslēgts, ka atbraucot atpakaļ viņi bez lieciniekiem vienojās savādāk:)

185103. viesis 14.novembris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

"paņēma tiesības un lika nogādāt pasažieri, kamēr viņi sarakstīs protoklu" - ir gan labs arguments CP un taksistu godigumam. Gribetos gan redzet, ka kadam citam vaditajam atlautu braukt talak bez vaditaja apliecibas.

185108. viesis 14.novembris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

Jaamaksaa vien buus, neticu, ka peec protokola parakstiishanas polichu boss noticees, ka patiesiibaa tu nebrauci tik aatri. A ja sastaadina rindu un tu esi rindas galaa, brauc prom ;) Shie neskries pakalj vienam, atstaadami 3 kumosus celja malaa :)

185113. viesis 14.novembris 2005 14:34
0 0 Atbildēt

Labs raksts, ceru taisnību panāksi, ceru paskaidorjumus ierakstīji protokolā. Bet konkrētais Ēriks Dagilis gan ir mēsls.

P.S. Starpcitu zinu ka CP arī lasa, tapēc gribu teikt ka pa visu savu braukšanas stāža laiku 14g. man nekad nebija radies iespaids ka CP ir arī sakarīgi cilvēki (goda vārds) līdz reizei, kad,

braucot pāri zemitānu tiltam man bija +25km/h, cituācija tā pati, uz tilta radars, lejā lasa kopā.

Pienāca CP saka pārkāpjam, saku nu jā tā laikam ar bija, nenoliedzu. Domāju ko nu tur strīdēties, jo tā arī bija uzreiz atzinu. CP aizgāja 2-3 min nav. Atnāk un atdod man visu papīrus un pasaka, šoreiz brīdinu, labāk nopērc sievai saldējumu (mašīnā bija sieva).

Es sēdēju ar muti vaļā, jo sodam bija jābūt 20Ls + 2 points. Sēdēju un lenžu uz šo, a šis smaida un saka laimīgu ceļu, brauciet prātīgi.

Nezinu nu vot tādus cilvēkus cienu, un tā arī ir pēc šitādām reizēm tu bruac un tiešām ievēro noteikumus.

185116. viesis 14.novembris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

farias, varbuut tev tas bij pirmais sods - brīdinājums? :)

Laigan diezvai, jo man piermais sods bija nevis brīdinājums, bet 5Ls par tuvo uguņu neieslēgšanu diennakts gaisajā laikā...

185117. viesis 14.novembris 2005 14:52
0 0 Atbildēt

man bija tieshi taada pata situaacija uz zemitaana. Arii smaidiidams atdeva un noveeleeja laimiigu celju un nepaarkaapt noteikumus.

185118. viesis 14.novembris 2005 14:56
0 0 Atbildēt

Nu bet pats taču uzrakstija "Es, kā parasti, cenšos nepārkāpt CSN un +10 km/h." tātad tomēr pārkāpi un ka var noprast, tad regulāri pārkāp, un vainīgs esi. Tipiska latviešu skaudība nostrādāja, taxi palaida un mani nē.

Vainīgs esi maksā, ja būtu pilnīgi bez vainas tad būtu jācīnas par taisnību. Tur zīme 50 centra virzienā ir pirms pašām vantīm un ja tu no slokas ielas laidi 70+10km/h tad es varu derēt ka aiz zīmes 50 tev nebija tāds ātrums kā tu pats saki. Padomā vispirms vai tiešām tev ir taisnība un tikai tad ej cīnīties.

Policistu rindās ir daudz negodīgo, bet daudzi šoveri paši nav labāki.

185119. viesis 14.novembris 2005 14:56
0 0 Atbildēt

Vislabāk rakstā man patika 3. punkta argumentācija: Nepārkāpju jo MAMMA neļauj :) Nu tad tagat vari iet pie mammas izraudāties- paliks labāk!

Jādomā ka CP tevi pasūtīs un nāksies pārsūdzēt tiesā, kur 100% ka vinnēsi. Vēlu veiksmi!

185121. viesis 14.novembris 2005 15:01
0 0 Atbildēt

Nu tas laikam ir atkarīgs no policista. Man ar tā gadījās valmieras rajonā. Itkā 114 , tātad +24 , Kur ta tā skrienam ?... tur un tur Sodi ir bījuši ? .. nav .... nu labi sēdi gaidi.... Uzrakstīja protokolu ar brīdinājumu un novēlēja laimīgu ceļu un lai neskrienot...

185122. viesis 14.novembris 2005 15:06
0 0 Atbildēt

185118. viesis - 100% ments! :)

185123. viesis 14.novembris 2005 15:10
0 0 Atbildēt

un otrs bija

185126. viesis 14.novembris 2005 15:18
0 0 Atbildēt

CyberGhost, nav ments, vienkārši smieklīgi liekas ka tiek rakstīt par katru ikdienišku sīkumu. Droši vien ja būtu tikai likuši "iepūst trubiņā" kā viņš cerēja, šis ar būtu uzrakstījis rakstu "Re kā bussam nepaveicās a' es tikai iepūtu trubiņā!"

185131. viesis 14.novembris 2005 15:29
0 0 Atbildēt

nu kādam varbūt 10 soda punkti un xxxLs sodi ir "ikdienišķs sīkums" :)

185135. viesis 14.novembris 2005 15:40
0 0 Atbildēt

185126. viesis

Es braucu virzieno no centra un tur atļautais ir 70 km/h. Un es rakstīju kā pielietoju + 10 ja tiešām jāsteidzas.

Es tev pastāstīšu kapēc man tā situācija tik sāpīga... Es neesmu sodīts jau vismaz 5 gadus... pat neatceros kad bija pēdējais sods un tie ir bijuši tikai kādi divi par ātrumu un vienreiz par jostu un visi tie bija kad man bija 18 - 20 gadi.

Un tagad es normāli braucu, bet man piešuj ātrumu ar kādu neesmu braucis. Iedod 20 ls sodu un vēl soda punktu. Tas ir baigais melnais traips manā statistikā un nepelnīts.

Ja mani būtu sodījuši par to ka braucu uz 80 kur var 70 tad būtu samaksājis tos 5 Ls un neko nevienam nepārmestu jo tik daudz es pārkāpu.

Un nejau man skauda, ka taksists tika sveikā, bet tā sāpe ka mani notiesā par slepkavību uz 10 gadiem ja pelnījis tikai nosacīto, bet īstais slepkava slepkavo tālāk ar smaidu sejā.....

185137. viesis 14.novembris 2005 15:42
0 0 Atbildēt

Man pazīstamais jurists tādā līdzīgā situācijā uzrakstija iesniegumu uz cp un vināja, tik es neiedziļinājos sīkumos, bet cik sapratu viņš iesniegumā uzrakstija ka vainu savu adzīst, bet pārkāpums ir nepareizi fiksēts un tādejādi var uskatīt ka nav fiksēts vispār.

185138. viesis 14.novembris 2005 15:43
0 0 Atbildēt

Papildinājums.....

nosacīto biju pelnījis tikai par to ka iekrāmēju viņam pa ģīmi.....

185140. viesis 14.novembris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

nu par to ka palaida uz zemitaana tilta par +25k/h...

vai tad nav taa, ka vinji njem nost tos 7km/h? tad sanaak tikai +18 km/h kur apdziivotaa vietaa sods ja nemaldos bija ap 20 Ls un bez punktiem... mosh kljuudos...

taapat arii uz shosejas esu noveerojis ka nenjem ne tikai liidz tiem +20km/h bet shkjiet ka pat liidz +27km/h (respektiiva, ja brauc 90+27=117, tad nonjemot tos 7km/h nost sanaak 110km/h kas joprojaam ir ""pirmajaa iedalijumaa" tb, nav punktu un laikam 5 Ls (kuru deelj vinjiem laikam slinkums raxtiit protokolus).. mosh spidometrs bik gljuko..

185142. viesis 14.novembris 2005 15:48
0 0 Atbildēt

nu ņem nost tikai 5 km/h. Mani itkā noķēra uz 97 bet protokolā noņemti 5 km un uzrādīti 92 km/h.

185143. viesis 14.novembris 2005 15:51
0 0 Atbildēt

No 72 arī atņem piecus. Ja iet virs sotaka, tad kļūda - 7, bet ja pāri 170, tad vispār netur.

185144. viesis 14.novembris 2005 15:51
0 0 Atbildēt

Vajadzēja vēl piešūt pāris promilles.

185145. viesis 14.novembris 2005 16:02
0 0 Atbildēt

100km/h +/- 7km/h

185146. viesis 14.novembris 2005 16:04
0 0 Atbildēt

atkārtoju (iepriekš gļuks)

ja virs 100, tad -7km/h

ja zem 100, tad -5km/h

185148. viesis 14.novembris 2005 16:09
0 0 Atbildēt

nu grūti jau būs tev cīnīties ar tiem pidariem jo viņiem taču vienmēr taisnība

185149. viesis 14.novembris 2005 16:12
0 0 Atbildēt

28.5. informāciju par atklāto pārkāpumu pa rāciju paziņo ceļu policijas darbiniekam, kurš veic uzraudzību atklātā veidā. Attālums starp ceļu policijas posteņiem nedrīkst pārsniegt 1000 metrus;

49. Pēc transportlīdzekļa apturēšanas ceļu policijas darbinieks nekavējoties pienāk pie transportlīdzekļa vadītāja, sasveicinās, nosauc savu amatu un uzvārdu, izskaidro transportlīdzekļa apturēšanas iemeslu un pieprasa attiecīgā transportlīdzekļa vadīšanai nepieciešamos dokumentus. Pēc transportlīdzekļa vadītāja lūguma uzrāda dienesta apliecību.

// tātad, nevar apturēt vienlaicīgi vairākus auto

79. Piemērojot administratīvo sodu par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu vai transportlīdzekļa vadīšanu alkoholisko dzērienu ietekmē, ja alkohola ietekme noteikta ar portatīvo alkometru, ņem vērā mērīšanas līdzekļa tipa apstiprināšanas sertifikātā noteikto mērierīces pieļaujamo kļūdu ekspluatācijas apstākļos.

82. Aizliegts transportlīdzekļu braukšanas ātrumu kontrolēt ceļa posmos, kuros tuvu viena aiz otras uzstādītas maksimālā braukšanas ātruma ierobežojuma ceļa zīmes, pirms vai pēc apdzīvotas vietas sākuma un apdzīvotas vietas beigu ceļa zīmes, pirms vai pēc braukšanas ātruma pagaidu ierobežojuma ceļa zīmēm ceļa remontdarbu veikšanas vietās.

185150. viesis 14.novembris 2005 16:16
0 0 Atbildēt

kur var dabūt zināt šitos noteikumus, kas jāievēro CP?

185151. viesis 14.novembris 2005 16:21
0 0 Atbildēt

Parēķjiniet taa ja cilveks brauc ar +10kmh pēc spidometra tad dabā tas sanaak aptuveni taa: 70+10kmh - 4% spidometra kļūda(praktiski visiem auto tā ir un tā ir speciāli tāda) - tas sanāk 76,2 kmh un parasti cp njem nost radara kljuudu shajaa gadiijumaa -5kmh - 71,2 un sanaak ka peec spidometra braucot uz +10 tu brauc preciizi peec noteikumiem.

Vislabākais ir iestutēt ātrumu pēc gps un tad ir baigi labi redzams par cik ir liela ķlūda spidometram...

185154. viesis 14.novembris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Mr_Addams: Uzraksti man uz hardijsl@hotmail.com un vienojamies ka Tu tos vari dabut

185158. viesis 14.novembris 2005 16:36
0 0 Atbildēt

viesim 185149

Lai nu kas tajās iekšējās instrukcijās ir rakstīts, tomēr tā ir saistoša tikai un vienīgi pašai CP, bet ne tev. Tiesā savus argumentus varēsi balstīt tikai uz likuma "Par policiju", MK noteikumiem, kas nosaka radara lietošanas kārtību (protams, saucās, kaut kā savādāk), kā arī uz CSN. Tas, ka CP neievēro sev saistošās iekšējās normas, var būt par pamatu tikai un vienīgi pašas policijas amatpersonas saukšanai pie discpilināratbildības, bet ne lēmuma atcelšanai. Cits 'jautājums, kādi konkrētajā gadījumā CP ir pierādījumi. Omnis probandi (pierādījumu nasta) gulstas uz CP pleciem, tas nozīmē, ka viņiem ir jāpierāda, ka tu pārkāpi, nevis tev jāpierāda, ka neesi vainīgs. Ceru, ka protokolā ierakstīji visus savus iebildums. Ideāli, ja arī takša numuru atcerētos. Ja strādā ar rāciju (paziņošanu), tad katrs pārkāpums tiek fiksēts speciālā žurnālā. Palūdz arī teisu izprsīt takša vadītāja lēmuma norakstu!!!

185159. viesis 14.novembris 2005 16:39
0 0 Atbildēt

Arī man ir bijis gadījums, ka kamēr man formē protokolu, noliek mierā taxi, kurš pēc pāris minūtēm jau ir gabalā - "esot aizvedis pasažieri un aizbraucis pēc tiesībām". Tā kā apzinājos, ka man pašam pārkāpums bija un labāk ar klibu skrieties kā ar stulbu strīdēties, ne protokolā, ne kur citur šo gadījumu nepieminēju.

Bet tas nu ir fakts, ka taxiem ir citi noteikumi.

185162. viesis 14.novembris 2005 16:45
0 0 Atbildēt

nu es protokolā ierakstīju, ka nepiekrītu fiksētajam pārkāpumam un to ka tas taksis aizbrauca jau pēc minūtes, bet numuru gan nepaspēju piefiksēt, jo kad atcerējos par to tad atrast viņu vairs nevarēju... kurš tad to būtu domājis ka viņu tā palaidīs.

185163. viesis 14.novembris 2005 16:46
0 0 Atbildēt

un tajā protokolā bija tikai 3 rindiņas kur es varēju ko ierakstīt, ko arī godīgi izdarīju...

185164. viesis 14.novembris 2005 16:50
0 0 Atbildēt

Dokumeti, kas reglamente CP darbu ir nepieciesami, lai pieraditu CP uz vietas, ka vins ir neareizi pienemis lemumu un izvairitos no talakam nepatiksanam....

Tas man pasam ir palidzejis divdomigas situacijas.

P.S. - Sados gadijumos vislabakais (ipasi ja ir liecinieki) sazvanit 118 un palugt, lai savieno ar KNAB "uzticibas talruni" efekts ir baigi labais

185165. viesis 14.novembris 2005 16:54
0 0 Atbildēt

Mr. Addams - vajadzeja uzstajigi pieprasit papildu lapas paskaidrojumu sniegsanai.

Es sadiem gadijumiem bardacoka vadaju lidzi atsevisku mapiti, kura ir visi man nepieciesamie dokumenti (CSN, likumi, CP instrukcijas un baltas rutinu lapas) un nepieciesamibas gadijuma pievienoju tas.

185167. viesis 14.novembris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

Mr_Addams - uzsit man uz mailu - es Tev labprat iedosu tos dokumentus

185168. viesis 14.novembris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

Johnny_Rebel: es jau uzsitu, bet šodien kaut kas nav kārtībā ar meiliem... baigi daudzi neko nesaņem...

pamēģini man atsūtīt kaut ko janisr@kalnozols.com

185171. viesis 14.novembris 2005 17:22
0 0 Atbildēt

Tikko nosutiju

185172. viesis 14.novembris 2005 17:25
0 0 Atbildēt

nesatraucies, paarsuudzi ierastajaa kaartiibaa- saakuma CP vadiibai, tad adm tiesaa. jamie nemaz parasti uz tiesu neiet un lidz ar to nav kas pieraada tavu vainu, bet kameer taa nav pieraadiita tu esi nevainiigs. liidz ar to viss ok, neaizmirsti adm tiesaa pieprasiit atliidzinaat tiesaashanaas izdevumus.

185173. viesis 14.novembris 2005 17:26
0 0 Atbildēt

Johnny_Rebel : kaut kas galīgi neiet... neko neesmu saņēmis. pat Lettas ziņas neesmu saņēmis tikai vieni spami nāk

185176. viesis 14.novembris 2005 17:34
0 0 Atbildēt

Cik zinu, sabiedrisko transportu nedrīkst aizkavēt ilgāk par 2 minūtēm (protams, ja šoferis nav ķēmā). Tāpēc arī tos takšus tik ātri palaiž.

185177. viesis 14.novembris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Paturpinot bļaustīšanos par takšiem:|. Iedomājieties, ka jūs ved uz lidostu un līdz lidmašīnai ir maz laika (OK, ok, mana vaina, vajadzēja izbraukt ātrāk). Taxis plkst. 5:30 brauc pa tiltu 50+20=70 km/h, kas manuprāt ir pilnīgi pieņemams ātrums:), jo sevišķi uz pilnīgi tukšas, naksnīgas ielas, kur po žizņi būtu jābūt 70 km/h. CP noliek taxi mierā, bet kamēr raksta protokolu jūs varat nokavēt lidmašīnu! Jūs principiāli kasīsieties un liksiet CP sastādīt noziedzīgajam taxi vadītājam protokolu? Ha, ir viegli bļaut par citiem, ja pats neesi tādā situācijā bijis! Padomājiet, pirms bļaustieties! Pieļauju, ka arī citi "mirstīgie" driveri šādā gadījumā varētu ar CP sarunāt tiesību aizturēšanu un atlaišanu uz protokla sastādīšanas laiku un atbraukt pēc pusstundas tam atpakaļ.

Atcerējos, ka taxi drivers bija jauns gurķis, un CPists pat atdeva vad.apliecību, piekodinot, lai taxists noteikti atbrauc atpakaļ parakstīt protokolu un samaksāt, bet tas, nabags, protams, sāka šaubīties vai tas būtu prātīgi braukt tā labprātīgi atpakaļ. Es viņam ieteicu aizbraukt gan, lai CP nezaudētu ticību godīgiem driveriem. Taxists piekrita, bet smieklīgakais, ka pie lidostas viņš pēkšņi piefiksēja, ka CP nav atdevis apdrošināšanu, tātad diskusija par nebraukšanu atpakaļ bija pilnīgi lieka! :D Un tātad CPisti ierindas taxistiem atlaides nedod, maybe atsevišķiem kantoriem/driveriem.

Autoram novēlu neapstāties pie sasniegtā un mūs informēt par iznākumu!

185179. viesis 14.novembris 2005 17:46
0 0 Atbildēt

Man ar pie vansu tilta panema par tadu pasu gadijumu, tikai taksi pat neaptureja. Pec loti ilgas sarunas ar Policistu un vairakam tadam loti kriviskaam vardu apmainaam mani palaida valaa. Vel varu piebilst, ka tas gudrais policists centaas ieskaidrot, ka tas ir sertificets stalkers un vairak par 1 masinu uzreiz nevar panemt un mana masina ir braukusi pirmaa un tatad esmu vainigais.

185187. viesis 14.novembris 2005 21:17
0 0 Atbildēt

2Yukki:

pie aarsta aizej,un smadzenjdesu ar pie viena nopeerc,lieldomaataaj...

pienjemsim, ka tu dienas laikaa, nu baigi baigi uz lidmashiinu kavee, a krustojumos sarkanais deg....nu bet tak baigi kavee,taapeec tak pa sarkano var braukt vai ne, un cp tak protams taadaa gadiijumaa tevi kjert nedriikst...?

ai,ko es te skaidroju - jesli celovek idiot - eto nadolgo - toka mogila ispravit :P

185193. viesis 14.novembris 2005 22:00
0 0 Atbildēt

xex,nu veiksmi tev! Menti vispar okueli,bespredjel! Domaju, tev palidzes tikai tiesa

185194. viesis 14.novembris 2005 22:10
0 0 Atbildēt

vispar jau nu autors ir divainis - ta taisnoshanas par "nekad nebraucu" ir vienkarshi smiekliga. lai veicas, tomer shitada njunjashans par +10 vienmer ari ir jefinju mode. sanjemies puis, un apdoma, vai delj 20 Ls un 1 soda punkta ir verts teret sava darba deveja laiku un meneshiem mocities pret veselu sistemu. Vai tiesham 20 Ls ir ta verti. Smaksa, aizmirsti un nakamreiz sagatavojies ar papiriem roka.

185200. viesis 14.novembris 2005 22:33
0 0 Atbildēt

1. jaunibas maximalisms ir labi. parsudzi, uzvari un juties labi. zel tikai , ka iegulditie lidzekli neatsver ieguldijumus tadus kaa laiks, nervi patiesiba ari finansiali tu busi pa kaju.

2. padoma par draudzeni. respektivi paskaties uz vinas maati un tu zinasi kada vina buus pec paris gadiem ;-)

p.s. biju jauns es ar. stridejos ar mentiem. 1/2no gada vaki staveja drosa vietaa - mentenee. tagad ir tikai divi varianti: ja stajies tad esi gatavs nolocit, ja nav naudas lidzi tad vai nu neskrien vai min kartigi un nestajies. administrativi nesodits ;-)

185221. viesis 15.novembris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

Raksta autors melo, jo ja viņam būtu sastādīts protokols, par doto pārkāpumu, tad sods viss nebūtu 20ls, bet gan vairāk, jo ātrums ir pārkāpts par 47km/h:))), ja protams tas bija fiksēts pie 50km/h

185223. viesis 15.novembris 2005 9:11
0 0 Atbildēt

protams, ka tas nebija fiksēts pie 50 bet 70.....

Vajag cītīgāk lasīt un tad kādu apvainot melošanā.....

185225. viesis 15.novembris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

Parasta CPistu šmaukšanās. Pat ja autors būtu pārkāpis, CPisti neko nespētu pierādīt (tiesā)

185226. viesis 15.novembris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

klau, Mr_Addams - drikst pajautat kada izmera ritenji stav virsu uz Tava megarulza un vai ir vasaras vai ziemas ? Vai neesi megjinajis apskatit iespeju, ka Tev tomer bija + 27 un, interesanti, KAA tieshi Tu iedomajies pieradit savu taisnibu - ar GPS ierakstu ?

185232. viesis 15.novembris 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Atkal laukos internets ievilkts un VISĀDI GUDRI VIESI nāk komentēt!

185235. viesis 15.novembris 2005 9:56
0 0 Atbildēt

to 185226 - tur jau ir tā sāls, ka ne jau braucējam būs jāpierāda sava taisnība, bet gan CP būs jāpierāda, ka braucējs bija vainīgs.

185237. viesis 15.novembris 2005 9:59
0 0 Atbildēt

nu shkjidrs raksts. :(

pirmkaart - taa sievasmaate

otrkaart - bez uzaicinaajuma driikst kaapt aaraa no auto?

3kaart - kaapeec gan nedriiksteetu tureet 6,7,17 paarkaapeejus?

4kaart - par taksi... neuztraucies, vienmeer kaads ir vienliidziigaaks

P.S. Protams jauki, ja steidzies tikai ar +10km/h, bet lieki atgaadinaat, ka TAA NEKUR NEVAR AIZSTEIGTIES. Ja steidzies, vajag braukt IEVEEROJAMI AATRAAK. ;)

185241. viesis 15.novembris 2005 10:05
0 0 Atbildēt

Administratīva aizturēšana ir līdz 3.st.Neviens normatīvs akts nenosaka cik ātri ir jāsastāda protokolu.Taču argumenti par atļauta ātruma nepārsniegšanu ir tiešām pārliecinoši:-))))))))))!!

185249. viesis 15.novembris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

Tu diemzheel neesi vieniigais kas "atraujas" no CP shaadaa veidaa:((

185250. viesis 15.novembris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

draco, pirms kādu apsaukāt, lēnām izlasi to, ko es rakstīju! :|

1.es uzskatu, ka pa Rīgas tiltiem ir iespējams braukt ātrāk par 50 km/h un tas būtu jāļauj legāli,

2.es nekur nerakstīju, ka tieši steidzoties uz lidmašīnu kāds iegūst īpašo statusu. Vienkārši CPists tādos gadījumos izvērtējot situāciju var nākt pretī autovadītājam un ļaut nogādāt pasažieri galapunktā un pēc tam atbraukt pakaļ pa to laiku sastādītājam protokolam. Kur ir problēma?

Ja Tu manam viedoklim nepiekrīti, Tev tas nav pieņemams vai Tu vienkārši nespēj to saprast dēļ nepietiekama rievu daudzuma, ieteiktu aizskaitīt līdz 10 un labu laiku paklusēt, nevis internetā svaidīties ar nepamatotiem personīgiem apvainojumiem. Ja Tev vēl ir kas muļķīgs sakāms par mani, nevis maniem uzskatiem, esmu gatavs to uzklausīt klātienē, nevis lasīt Tavus nožēlojamos skribelējumus interneta komentāros un diskusijās.

185331. viesis 15.novembris 2005 13:14
0 0 Atbildēt

Taxi tika aizturēti dokumenti, jo pasažieri steidzās.Bet TAVS ātrums ir fiksēts ar videoradari,tā kā sievasmāte nepalīdzēs.

185339. viesis 15.novembris 2005 13:28
0 0 Atbildēt

185331. viesis: A kā tad Tu to zini ka ar video radari? Pat protokolā rakstīts, ka parastais STALKER

185340. viesis 15.novembris 2005 13:28
0 0 Atbildēt

bus vien puisis ieberzies ar visu sievas mati - kas tas par dzeku, kuram sievas mate var korigjet mashinas atrumu - es ieteiktu to konkreto sievishkji nodevet par "droseli"...., ja reiz shii neljauj braukt....bet beigas ta pat uzravies, znachit, sievas mate bija parak daudz valja un pats sapinies meistariba. ja es par katru savu piedzivojumu ar mentiem raktitu shadus gaudojoshus stastinjus, Iauto to vien tik publicetu.

Puis, aizmirsti sho gadijumu un rulle talak - par ko Tev uztraukties ar 1u punktu , ja jau noetiekumus tu neparkap defolta ?

185358. viesis 15.novembris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

Yukki:

atvaino, nepareizi sapratu.

185476. viesis 15.novembris 2005 17:29
0 0 Atbildēt

Ja man arī ir bijis līdzīgi!!!1

185552. viesis 16.novembris 2005 6:32
0 0 Atbildēt

FUI tiem, kas iesaka visu aizmirst un neciiniities par savu taisniibu!

Apgalvojums - tas nav taa veerts, taa ir SISTEEMA!

Jaa, taa ir sisteema! Bet taa sisteema ir JAAMAINA!!! Un to var panaakt tikai un vieniigi ciinoties par savu taisniibu liidz iespeejamaam peedeejaam tiesaam, nevis klusi nolienot kaktinjaa un samaksaajot un aizmirstot!!!! Piekriitu, ka paies ljoti ilgs laiks, kameer kaut kas mainiisies, bet tik un taa - IR jaaciinaas visos gadiijumos!!!

Arii es labpraat ciiniitos un tiesaatos, bet, kad mani notur, tad arii esmu vainiigs. :( Un nav nekaada iemesla. :(

A tiem, kuri kaut ko kunkst par raksta teemu - es ar 100x lielaaku prieku lasu shaadus rakstus, kas tapushi pie mums uz muusu ielaam, nevis rakstus par kaut kaadiem mistiskiem tikko izgudrotiem auto kaut kur taalu taalu no mums un kuri liidz mums nonaaks peec gadiem 20. Protams, ir vajadziigi arii taadi raksti! Katram interesee kaut kas cits, bet pashmaaju notikumi vienmeer ir interesantaaki!!!

raksta autoram - tiesaajies, cik tik speeka un informee paareejos!

185556. viesis 16.novembris 2005 8:36
0 0 Atbildēt

ja tev noformeeja aatrumu 97km/h uz vanshu tilta centra virzienaa, kur atljautais ir 50!! gaidi ka buus tiesiibu atnjemshana :)

185557. viesis 16.novembris 2005 8:40
0 0 Atbildēt

to 185096. viesis 14.11.2005 13:58

ibio, ja jau ir taada vienoshanaas, kaapeec tad taxistus visu laiku soda?? kaapeec taxisti visu laiku ir spiesti dot kukuljus COP, lai nepaliktu bez tiesiibaam!!?? es nekaadaa meeraa neatbalstu paarkaapeejus, bet sorry!! ja taxometrs paarkaaps, CP apturees taxi pirmoo!!! jo skaidri zinaas, ka tur ir pikjis!! cita lieta ir taa, ka reidu laikos, naktiis taxus apstaadina, tikai aiz neko dariit, un uzreiz palaizh peec dokumentu paarbaudes!

185608. viesis 16.novembris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

Domāju, ka kādam no KNAB kantora tomēr nemanīti vajadzētu "ielīst" tajās CP/TAXistu nereglamentētajās attiecībās. Noteikti, kaut kas tur nav "tīrs", kā rezultātā , iespējams - attiecīgi x- līmeņi nopelna pieklajīgus honorarus par sadarbību. Nesen arī biju liecinieks divām konkretām situācijām: sarkanais RTP taksis pa Volguntes ielu mauca visiem garām vismaz ar sotoku . Bet, netālu aiz BMW servisa, no krūmiem (populārs CP slēpnis) izlīda CP radarists, kurš deva taksim māijenu stāties malā. Kad tas taksis piebrauca mentam tuvāk, CP deva šim mājienu - lai brauc tālāk. Analogu situaciju novēroju arī uz Kurzemes prospekta, pretim radiorūpnīcai. Tur aiz busu pieturas noslēpušies CP radaristi turēja taksi - balto omegu, kurš pa otro joslu visiem lidoja garām kā stāvošiem. Bet kad taksis bija jau piebraucis pie ceļa apmales, ments šim pamāja - lai braucot prom. Interesanta CP rīcība, vai ne ? Tas viss varētu būt saiknē ar rakstā un komentos aprakstīto. Varbūt, kāds no GODĪGAJIEM CP darbiniekiem var sniegt kādu komentu šajā sakarā ?

185616. viesis 16.novembris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

varu tikai komenteet kaa godiigais taxists!! mani ir staadinaajushi un staadinaas, tikai dokumentu paarbaudeem! ja arii esmu paarkaapis atljauto aatrumu pilseetaa tad taa ir tikai neuzmaniibas kljuuda, kad aizdomaajies un uzspied gaazi... izklausaas jau neticami, bet mani aptureeja un sastaadija protokolu, sodu jau esmu nomaksaajis un veirs paarkaapt netaisos! tas ka par velti taxistus tur ljoti reti, ir taisniiba!! un tas izriet tikai no taa ka taxistiem parasti dokumenti ir kaartiibaa. tikko manai mashiinai bija beigusies TA, mai tureeja ar regularitaati pa 5 postenji nakts laikaa! taatad galiigi akli CP nav!

185644. viesis 16.novembris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

to Mr_Addams:

Ja sam 1 raz sudilsya s policijej iz-za skorosti. Neskol'ko besplatnih sovetov:

1) Ne nado nikakih instrukcij dlja rabotnikov policii, etc. Prosto v sude skazhi odnu prostuju frazu: Razre6ennuju skorost' ne previ6al, est' svideteli, ehal ne bistree 70 km/h, 6traf nalozhen po o6ibke. Pro6u ego otmenit'.

2) Privedi v sud zhenu i teshju, i skazhi, 4to eto tvoi svideteli. Pust' oni podtverdjat, 4to na tvojem spidometre dejstvitel'no bilo "70". Ne vazhno druzja/rodstvenniki ili kto. Sud vse ravno dolzhen u4est' ih pokazanija.

Tem bolee, 4to u mentov voobshe net nikakih dokazatel'stv.

3) Esli sud otkazet tebe v otmene 6trafa, poprosi pis'mennoje obosnovanije, v mojem slu4aje oni prosto zapisali ne to, 4to ja govoril. Potom oprotestue6 v sude vis6ej instancii.

P.S. Ne znaju, previ6al ti na samom dele ili net, da i ne moje eto delo, no ja uveren, 4to Vantovij most ne samoje opasnoje mesto v Rige, no navernjaka o4en' "denezhnoje" dlja mentov.

185680. viesis 16.novembris 2005 16:52
0 0 Atbildēt

185644. viesim ir zināma taisnība - tas ir salīdzinoši vienkārši un elementāri : PIERĀDĪT savu taisnību pār CP patvaļu, kura īpaši pēdējā laikā pārsniedz daudzas elementaras robežas. Administratīvo tiesu prakse reali apstiprina faktu, ka autovadītājam pastāv 85% iespēja vinnēt prāvu pret CP, ja CP nav nodrošinājusies ar papildus pierādījumiem (piem,video). Galvenais - autovadītājiem vajag būt aktīvākiem, un nekautrējoties strīdīgās situacijās (ja CP nespēj argumentēti pierādīt pārkāpumu) , tiesāties ar CP tiesvedības ceļā. Nākamgad administratīvo rajona tiesnešu skaits tiks dubultots, paātrināsies lietu izskatīšanas termiņi. Šobrīd CP ļoti labi apzinās autovadītāju kūtrumu un slinkumu pārsūdzēt CP lēmumus tiesā, kādēļ īpaši nekautrējoties (cīnoties par ieņēmuma plānu) soda autovadītājus, pat nebūdami droši parliecināti par to izdarītajiem pārkāpumiem.

185683. viesis 16.novembris 2005 17:26
0 0 Atbildēt

to Dzipo

Precīzi nezinu situāciju patreiz, bet laiku atpakāļ sanāca diskutēt ar ierindas CP darbiniekiem, kāpēc netrenkā takšus, kuri stāv neatļautās vietās un traucē satiksmi. Atsevišķi ar firmām saistīti cilvēki ir labās attiecībās ar policijas ne ierindas darbiniekiem, kuri, maigi izsakoties, galīgi neaicina savus padotos rūpēties, lai CSN ievērotu visi ...

185709. viesis 16.novembris 2005 22:31
0 0 Atbildēt

e

185710. viesis 16.novembris 2005 22:36
0 0 Atbildēt

Man vienreiz bija tāds atgadījums: Braucām "iekšā" Rīgā, kur ir tas viadukts, tur ir zīme 70. Policijas ekipāža šauj, paši atrasdamies pirms zīmes uz Rīgas pusi. Zīmi laicīgi pamanījām, arī policijas ekipāžu, ātrumu samazinājām tieši līdz atļautjaiem 70, bet pēkšņi policists skrien klāt un apstādina. Policists(nekrietnais) - ap 30, teica, ka ātrums bija 86km/h. Tā kā mēs mašīnā bijām 5cilvēki, nelokāmi palikām pie sava un viņš teica: 'nu labi, brauciet'.

185727. viesis 17.novembris 2005 9:41
0 0 Atbildēt

5 cilveeki palika pie sava :):):).

185760. viesis 17.novembris 2005 15:05
0 0 Atbildēt

es sitos pidarus nevaru saprast/ meergli rightiigie. kad sos atsifree vai aiztureetais nav nekads idiots un kaut ko sak prasit, tad taka jefini raustas. domaa ka krutie.

185827. viesis 20.novembris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

shoks...ka taa notiek:))

185828. viesis 20.novembris 2005 16:47
0 0 Atbildēt

no taksiisha dabuuja kukuliiti - aazim pat skaidrs.. :))))

185834. viesis 20.novembris 2005 21:46
0 0 Atbildēt

Domāju, ka taxistu kantori CP vadībai regulaŗi maksā notektas pajas. Pat padomjlaikā pastāvēja zināma līdzīga kārtība, kuras rezultātā reti kad kādam taxistam tika atņemtas tiesības. Vēl nesen braucu no Berģiem (viesībām) ar balto omegas taxi , kuru par ātrumpārkāpumu apturēja CP uz brīvībenes pie teikas . CP - darbonis paņēma taxista tiesība, aizgāja uz CP ayto, pēc tam atgriezās, atdeva taxistam tiesibas, un skaidrā (pieklusinātā laipnā) texstā šim pateica: izvenjajujus čto vas zaģeržal, c vašei firmoi vce ģela v porjadke - ščastļivovo vam puķi... Tālāk arī taxisists droši visu ceļu mauca uz sotoku, un mājā zoļļukā biju jau pēc 10 - 15 minūtēm. Domāju, ka jebkurā gadījumā lieta nav tīra. Ja vēl agrāk kādu brīdi ticēju Zivtiņa godīgumam, tad pēc notikušā viņa namīpašumu skandāla vairs viņam neticu. Nedomāju, ka godīga valsts iestāzu amatpersona var jebkad par darba algu nopelnīt tik daudz, lai legāli varētu nopirkt māju. Domāju, ka lielākā daļa autovadītāju arī viņam vairs netic. Atradies te nabadzīgais žiguļa 07 braucējs !

185922. viesis 21.novembris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

PATS PATS to Farias

Man ar bij šāda situācija.. Mani paņēma ar radaru ap 150 km/h.. neliedzos un nestrīdējos, jo zināju ka tas tā arī bij.. Paskatījās tehnisko, pārbaudīja doc. atdeva doc. un novēlēja laimīgu ceļu... visu cieņu..

Vispār jau kasījies ar policiju esmu tikai vienu reizi.. (ar municipālo) un saucamajā komisijā arī vinnēju..

Aprakstītajā situācijā vajag prasīt vārdu uzvārdu un žetona numuru.. un rakstīt sūdzību par šo policistu CP priekšniecībai... policistiem tas ĻOOOTI nepatīk... jo, ja sakrājas kādas 3 sūdzības tad var no ceļa arī noņemt.. un peļņa vējā..

185929. viesis 21.novembris 2005 13:31
0 0 Atbildēt

To 185118. viesis

Nu zini, tevi pashaa jutams tipiska latviesha niigrums. Tu ka jau istens latvietis, atradiisi kur panirgaaties. Es domaaju, ja cilveeks buutu vainiigs, vinjsh shada veida rakstu neievietotu interneta portaalaa. Dooo! sihologiju vajag biki pamaaciities!

185949. viesis 21.novembris 2005 14:39
0 0 Atbildēt

Te daudzi par tiem taksistiem raksta. Droši vien, ka lielo takšu kantoru "vadībai" kaut kādas "ķomkas" ar CP kantori varētu būt. Pats gan takšu pakalpojumus izmantoju reti , bet nesen tāda iespēja RADĀS, kuras rezultātā bija arī papildiespēja pavērot taksista un CP dialogu. Situacija notika pie Nacionālā teātra , kad sarkanais Megane taksis slepjoties aiz trambuļa taisīja neatļauto kreiso no Kronvalda uz Valdemāra. Bet, kāds šo tomēr bija nostučījis, jo tūlīt autobusu pieturā pretim skolai, taksi apturēja viens CP. Bet, pat neprasot taksistam doķus, CP vienkārši taksistu nikni izlamāja, ka "šis neievērojot norunu, un ja vēl reizi šo ķeršot - zvanīšot priekšniekam, un tad ziepes būšot lielas"... tā arī viss beidzās, braucām tālāk. Jebkurā gadījumā, situacija šķita interesanta - KAS tās par "norunām" ? Varbūt kāds CP reiz par to pastāstīs ?

185966. viesis 21.novembris 2005 18:07
0 0 Atbildēt

ziniet - mani noķēra ar +20, kur bija atļaut 50km/h. mans pirmais sods - un šie iešķieba 2 soda punktus un 20 Ls. un vispār gribēja 4 punktus ielikt un sodu 40 Ls - piebilde bija tāda - tā kā jums pirmais pārkāpums sodu samazināsim !!!

185971. viesis 21.novembris 2005 20:25
0 0 Atbildēt

Turies, veciit

185985. viesis 22.novembris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Ir ari labi Policisti, kuri bridina nevis soda

185986. viesis 22.novembris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

nu gadiijums tieshaam ir diivains,bet maz ticams ka tu kaut ko panaaksi.tu vari ieguut sev veel nezinaamus ienaidniekus.

186151. viesis 22.novembris 2005 17:27
0 0 Atbildēt

"draudzenes mamma neļauj ātrāk braukt" - sīkajam laikam balta skaudība, ka kāds pabrauca maliet ātrāk kā šis, un tāpēc te gānās par ceļu policiju. ej mājās un nokaunies!

186172. viesis 22.novembris 2005 21:41
0 0 Atbildēt

Zivtiņš nupat šodienas TV gānijās par "sliktajiem taksistiem" ....slikti braucēji esot, daudz parkāpumu šiem esot. Vot, viens crachu uztaisīja, un tāpēc tie citi arī tagad ir SLIKTI !? A mums šo dēļ algas zemākas, un ne jau pāŗkāpumu dēļ - paši saprotiet, KĀDĒĻ ?? Nu, riepām vienmēr nesanāk. Domāju, ka katram bebim šodien ir klārs, ka taksisti ir galvenā CP "kormuška".

186338. viesis 24.novembris 2005 9:57
0 0 Atbildēt

Vai tasd nebiija maksimaalais ataalums starp radara atrassanos vietu un staadinaasanas vietu 300 metri ?

186463. viesis 24.novembris 2005 17:23
0 0 Atbildēt

visi tik pareizi ka pilnīgi riebj...tās tacu ir jusu tiesības CP nedot tās kūkas-nebūs deveju nebūs ņēmēju...Pārkāpt jau visiem patīk,bet kad jāsāk atbildēt un maksāt par saviem pārkapumiem,tad pie visa vainigi ir CP.šeit komentarus barā rakstot mēs visi esam lieli un vareni,bet uz ceļa runajot ar CP pēkšņi parādās pieklajiba un normāla uzruna,nevis pidari u.t.t.

187282. viesis 2.decembris 2005 10:02
0 0 Atbildēt

Es arī iekritu līdzīgā situācijā. Protams, policistu lēmumu apstrīdēju, bet atbilde bija prognozējama - nav iemesla neticēt policistiem, viņi ir nodevuši zvērestu, radars pēc mūsu likumiem nav jāuzrāda, nerunājot nemaz par video ! Kad beigsies šīs cūcības?

187368. viesis 4.decembris 2005 11:02
0 0 Atbildēt

Cik smieklīgi palasīt, ko raksta bariņš gnusu, kurus šādi rakstiņi piesaista, kā mušas uz medus maizi. Stulbeņi - ko jūs te rakstat - taisnību meklējat? A ko ta situācijā, kad policists jūs noķer par ievērojamu ātruma pārsniegumu (piem. 20, 30, u.t.t. virs atļautā) jūs jusdami, ka pakaļa smird pēc deguma , iežmiedzat astes kājstarpē un sākāt drudžini bāzt kopā ar dokumentiem PIECĪTI, bet, kad policists jums to atmet atpakaļ un dodas sastādīt protokolu, jūs pēkšņi atceraties, ka viņš jums nav stādījies priekšā, nav parādījis jums radaru, nav jūs nofilmējis un obligāti pats ne tur stāv un pavisam noteikti arī kaut ko pārkāpj (da jebko). LOHI!!!!!!!!!! ATCERATIES-policisti konkrētajā situācijā strādāja saskaņā ar likumdošanu - izmantojot slēpto uzraudzības formu. NEKAS nav jāfilmē, jāfotografē. Un tas, ka mudaks-šī raksta autors nedzird, ka policists viņam stādās priekšā ir sen pārbaudīts - brīdī, kad sākas saruna ar policistu, pārkāpējs ir tā pārmīzis, ka aptuveni 10 pirmās sarunas sekundes no tās viņš neatceras vispār.

187384. viesis 5.decembris 2005 0:22
0 0 Atbildēt

Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas izpildīs ceļu satiksmei noteiktās prasības.

188038. viesis 9.decembris 2005 18:41
0 0 Atbildēt

Pie sienas tādus policistus un taxistus pie reizes arī

189304. viesis 23.decembris 2005 14:36
0 0 Atbildēt

DRĪKST DRĪKST AIZTURĒT UN JA VAJAG TAD LĪDFZ TRĪS STUNDĀM, TĀ KA VARĒJI NOPIRKT JAUNĀKO AVĪZI UN UZVARĪT KAFIJU.

189341. viesis 26.decembris 2005 0:55
0 0 Atbildēt

Burvīgā memuāra autors ir pilnīgs LOHS!!!!!!!!!!Skaties spidometrā, tad arī CP tevi neapturēs!!!!!!!!!!!!Kakova hrena CP ir jāmelo,A???????

189815. viesis 2.janvāris 2006 17:42
0 0 Atbildēt

jaa labs raxts:)) Bet taa dariit gluzi nevar gan, kaa ar jums izriikojaas.. Juus pirmkaart vareejaat neparakstiit protokolu, pieprasiit, lai uzraada fikseeto laiku (Stalker radariem šādas opcijas nav). Ceļu Policists pienākot pie jūsu Loga rīkojās nekorekti... Ceļu Policistam pēc likuma jāpienāk klāt un jāsaka "Labdien/vakar, Ceļu Policija, seržants(vai cits ieņemamais amats) Piemeeram Jaanis Liepiņš, Es jūs apturēju tāpēc, ka ....... Lūdzu uzradiet dokumentus.." Līdz tālāku darbību veikšanai CP darbiniekam jānosauc apturēšanas iemesls... Siikaak par savaam tiesiibaam lasiet www.lcp.lv

189817. viesis 2.janvāris 2006 17:45
0 0 Atbildēt

P.S Ja tiek sataadiits protokols, vienmeer panjemiet protokolu un kaartiigi izlasiet, peec tam visaas neaizpildiitajaas vietaas ievelciet burtu "Z"

189839. viesis 3.janvāris 2006 4:41
0 0 Atbildēt

idinu bars!

190727. viesis 14.janvāris 2006 13:56
0 0 Atbildēt

Tādi ir tie korumpētie policisti!!Ir pat redzēts ka brauc pustumsā ar neieslēgtām tuvās gaismas lukturiem un pat Iecavā gadījās redzēt "Ķerot" pārkāpējus pilnīgā tumsā stāvot ceļa malā bez NEKĀDĀm gaismām apdraudot citus satiksmes dalībniekus!!!!

190740. viesis 14.janvāris 2006 19:04
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā itin bieži esmu ievērojis CP brigādes, kuras iebraucot "zaļajā zonā" pie ozolu "gatves", sēž neapgaismotā auto, un vaktē Lidostas viadukta jauno nobrauktuvi uz Jūrkalnes ielu. Pa vakariem parasti tur mēdzu pastaigāties ar savu suni, kādēl ir iepēja pavērot CP darbu tur. Būtībā, pagaidām tā vēl ir faktiski neapdzīvota zona, kur satiksmes intensitāte ir minimāla un kājāmgājēja neviena. Bet ilgi jau tas tukšums tur nebūs - Šampētera meža pusē jau ceļas pirmās mājas un šķiet ka arī kārtējā bode. Bet, toties, plats ,jauns divjoslu dubultceļš, pa kuru no lidostas puses nogāzes, īpaši - uz paredzētajiem 50 km/h braut nav viegli, mašina slīd pati... To lieliski ir apzinājušies brašie CP, kuri pa tumšiem vakariem tur TAISA nesliktu peļnu. Domāju, ka braucot pa to ceļu, reti kurš autovadītājs apgrūtinās sevi ar skatīšanos spidometrā, BET TAS IR JĀDARA, ja ir vēlme izvairīties no nepatikšanām. Tāpēc, brīdinu VISUS autovadītājus par minēto ceļa posmu - ka pastāv iespēja pie kaut neliela ātruma pārkāpuma, iespēja satikt CP "paslēpju" mīļotājus. Tā es saucu CP darbiniekus, kuriem tīk slēpties no autovadītājiem. Laikam viņiem grūta bērnība bijusi, ka nav spējuši bērnībā izspēlēties tas paslēpes....

Jā,starp citu, pieminēšu faktu, ka personiski pazīstu vienu no Rīgas CP vidējā komandieru sastāva šefiem. Kad pastāstīju redzēto, viņš man teica, ka viņaprāt, lidz šim, oficiāla komandieru norīkojuma dežurēt pie Lidostas viadukta nobrautuves CP darbiniekiem nav bijis - tur neesot nekā ievēribas cienīga, lai īzveidotu slēpni. Droši vien kārtējā CP pašdarbība, zinot, ka būs "viegla" peļņa... Bet galvenais faktors joprojām ir sodu plāns - nevienu CP nesodīs, ja viņš būs izpildījis plānu. Tā nu tas ir.

191649. viesis 26.janvāris 2006 10:49
0 0 Atbildēt

A čejs autiņš tas bij, tavējs vai 'tjoščas. :)

193277. viesis 22.februāris 2006 12:07
0 0 Atbildēt

nu tas galiigi nekur neiiet.........

193289. viesis 22.februāris 2006 14:29
0 0 Atbildēt

Jāpiekrīt.... 740 viesim - CP tiešām aktīvi turpina darboties uz tā lidostas viadukta nobrauktuvēm , cik dzirdams, pat ABĀS pusēs. Pārsteidz, ka tur tīk niekoties ar radaru pat CP specrotas puišiem, kuri rulzē ar jaunajiem passātiem. Protams, likumi vienlīdz ir spēkā visā valsts teritorijā, un tie jāievēro visur. Bet, ja tiek spriests un runāts par policijas spēku racionālu izmantošanu, policistu dežūrām t.s. "karstajos satiksmes punktos", tad būtu loģiski loģiski CP darbiniekiem atrasties vietās, kas ir aktuālas no satiksmes drošības viedokļa. Diemžēl, ši problema CP darbinieku prātos ir pakārtota, un turpinās vecās padomjlaiku autoinspekcijas tradīcijās - strādāt vietās, kur tiek gūta viegla,ērta un ātra peļņa.

196997. viesis 3.aprīlis 2006 19:41
0 0 Atbildēt

Man "palaimējās" braukt pa Ulmaņa gatvi, kad šamie ķēra braucējus no lidostas viadukta. nu un piesprieda man braukšanu pa pievadceļu nevis Ulmaņa gatvi. Ir taču starpība vai +40 vai +20 pilsētā. Būs tiesa. Tad jau redzēs.

198124. viesis 17.aprīlis 2006 23:14
0 0 Atbildēt

Vairākas reizes pētīju šo rakstu un biju dalītās izjūtās, līdz šodien pats nokļuvu šādā situācijā. Vakars ap plkst. 20:30 dodos mājup pa hanzas ielu virzienā no eksporta ielas uz valdemāra ielu; nu labi varbūt aizdomājos; te re skatos policijas VOLVO ar sarkano migalku un balss "autovadītāj stājieties malā". Apturēju uz hanzas ielas pirms Esso ātrās eļļas nomaiņas.

Ne pirmā, ne pēdējā reize, kad jāaprunājas ar CP. Mana līdzšinējā pieredze tiešām pozitīva CP parasti pieklājīgi un izpalīdzīgi. Veru vaļā logu un gatavoju jau dokumentus. Policists stādas priekšā un sāk uzdot tādus dīvainus jautājumus ar ļoti nepatīkamu balss intonācijas piegaršu. Autovadītāj, vai zināt atļauto ātrumu, kur tā steidzaties. Es tieši tādā pašā intonācijā pretī, par ko un kur.

CP Rezultāts: Es esot pārsniedzis +36 km/h. Es "nedaudz" pārsteigts jautāju kur noticis pārkāpums? Atbilde: uz hanzas ielu starp pulkveža brieža un eksporta. Tagad uz rokas protokola kopija ar mani ierakstīot, ka nepiekrītu, jo man netika uzrādīts stalker radars ar man veikto mērījumu.

Morāle: radaru Stalker ar 86 km/h neparādīja, mans radardetektors nenostrādāja, policistus vispār tikai pamanīju, kad tie ar migalkām mani apstādināja.

Situācija: ko darīt tiesāties vai netiesāties? sods 40 Ls un soda punkti.

Vai vispār ir kāds dzīvais, kurš ir iztiesājies līdz galam? Kādas ir izmaksas laika un naudas? Cik garas rindas jāizstāv?

email:z41@inbox.lv

231596. viesis 10.aprīlis 2007 14:35
0 0 Atbildēt

Es domaaju,cilveeks kas ir ievietojis sho rakstu laikam ir BOTAANIKIS.,,policija straadaa un paldies viniem par to:-))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti