Uz Brīvības ielas atkal jocīgi braucoši auto (+ foto) 44

 
18.novembris 2005 12:45

17.novembrī, pretī LSPA, kāds Mercedes Benz busiņš braucot pa Brīvības ielu virzienā uz Siguldu, veica negaidītu manervu pa kreisi, šķērsojot dubultu nepārtrauktu līnīju.

Jāatzīmē, ka pretī LSPA ieejai nogriezties nav kur. Par laimi, pretī neviens nav braucis, bet paralēli virzījies tramvajs. Tā nu sanācis ka busiņš nogrieza ceļu tramvajam.











Varbūt Brīvības ielai ir uzlikts lāsts?! Pavisam nesen uz šīs ielas kāds šoferītis ar busu nevien tādus trikus rādīja.

uvio, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
185786. viesis 18.novembris 2005 13:29
0 0 Atbildēt

mistiskā iela :) kaut kāda Latvijas Bermuda

185788. viesis 18.novembris 2005 13:37
0 0 Atbildēt

dažiem nepatīk tramvaji :)

185789. viesis 18.novembris 2005 13:44
0 0 Atbildēt

Nu man jau liekas ka iepriekšējam keksim vajadzēja dzērājsodu piemērot. Bet nu lai paliek. Viņam tāpat būs vēl jākaujas ar OCTA un darba devēja regresprasībām....

185791. viesis 18.novembris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

pirms meenesha tur mersi shitaa pat trambulis panjeema - dienu vai divas aiz psihaa piedziivojumiem

185792. viesis 18.novembris 2005 14:22
0 0 Atbildēt

Tramvajs vainīgs - smagajam bija brīva labā puse!

185793. viesis 18.novembris 2005 14:23
0 0 Atbildēt

kaa tramvajs??? tramvajs ir japalaizh....tur regulari, vismaz reizi nedelja notiek shitadas avarijas...un tramvaji jau ari nesas kaa vajpratigi, tip neko apkart neredz.

185794. viesis 18.novembris 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Atkal Mersedess...

:D

185795. viesis 18.novembris 2005 15:12
0 0 Atbildēt

jā, tramvajam vajadzēja paraut malā....

185796. viesis 18.novembris 2005 15:13
0 0 Atbildēt

mosh pa shito arii kaads gribeeja shaut taapat kaa pa to ieprieksheejo? :o:o:o

185797. viesis 18.novembris 2005 15:34
0 0 Atbildēt

uvio to 185793. viesis tur jau nav kur palaist to trambuku iisteniibaa moshka ka pat labi ka trambuks naaca jo peec mersha trajektorijas ja ne trambuks tad paari sliedeem ir LSPA trambuka pietura kur starpcitu bija paaris ljauzhu

185798. viesis 18.novembris 2005 17:04
0 0 Atbildēt

trambakus sist kaa sunjus-brauc vinji kaa maitas, vot viens dabuja bietee.

185799. viesis 18.novembris 2005 17:26
0 0 Atbildēt

Liela daļa mazo busiņu vadītāji ir kompleksaini tipi, kuriem nepieciešama psihiatra palīdzība.

185800. viesis 18.novembris 2005 17:57
0 0 Atbildēt

Domaaju ka to dreziinu vadiitaajus vajadzeetu vairaak kontroleet.

Briiviibenes murjaanu krusts, iedegas zaljas lai izbrauktu no murjaanju ielas,a paari sliedeem netikt.

kaapeec?

Tantuks dreziinaa kasa degunu un laiz uz priekshu. neatur pat triis augseejaas lampas sho luksoforaa.

Kur tad veel cilveeciskais faktors.

Moraale.

Esmu tramvajs, mani palaidiis.

185801. viesis 18.novembris 2005 18:15
0 0 Atbildēt

drezinu vadiitaaji;))))))))))))))))))))))))))))) tas tev labi sanaaca.Bet tas, ka tie neieveero CSN nu gan ir taisniiba, katru dienu redzu n-tos taadus gadijumus, citrreiz taa vien gribas iekraut kaadam taadam pa degunu.

185802. viesis 18.novembris 2005 18:16
0 0 Atbildēt

Shodien, savukaart, uz Briiviibas divi bembji aaleejaas.. viens iebrauca no kreisaas joslas labajaa, lai izvairiitos no marshruta taksha, kas apstaajies ne tur bija, un izbrauca tieshi otram bembim priekshaa.. otrs uztaureeja, peec tam piebrauca pirmajam priekshaa un nobremzeejaas, pirmais atsaaka braukt un pa kreiso pusi gribeeja apsteigt otro, bet shis pirmo iespieda pa kreisi preteejaa braukshanas joslaa paari liinijai, peec tam braukaaja priekshaa no kreisaas puses uz labo un nelaida garaam, taalaak gan paspeeja pie luksafora, bet pirmais nepaspeeja, liidz ar ko vinju celji shkjiiraas.. vienvaardsakot, bija ljoti interesanti :) Vienam no tiem pie stuures seedeeju es!

185803. viesis 18.novembris 2005 18:17
0 0 Atbildēt

tas biju es, btw..

185804. viesis 18.novembris 2005 18:25
0 0 Atbildēt

nespried paaragri. varbuut chalim sirdsleekme? buutiibaa jebkaadas slimiibas leekme, kas atsaka sapraatu un kontroli

185806. viesis 18.novembris 2005 21:02
0 0 Atbildēt

Palasiet 1. teikumu. Pār nepārtraukto līniju līdz šim nogriesties nav atļauts. Bet ko var gribēt no idiota kurš neredz tramvaju. līnijas jau ir stipri mazākas un vēl tik tuvu zemei... kā lai tādas nabaga dunduks ierauga?

Bet tramvaju vadītājus jau nebaida vīriņi ar strīpainiem kociņiem.

Palasīt viņiem derētu CSN. un ievērot. tad arī vīriņi tik briesmīgi neliktos, starp citu

185811. viesis 19.novembris 2005 0:59
0 0 Atbildēt

Es atkal apbrīnoju raksta autoru - kur kaut kas notiek, tur tūlīt ir klāt kāds tips kā viņš ar fočiku. (laikam grib pazīmēties draugu priekšā, jeb arī kaut kāds mazvērtības komplekss, ka ar pašu nekas skandaliozs nekas nenotiek)

185812. viesis 19.novembris 2005 2:10
0 0 Atbildēt

Kā prētī LSPA ieejai nav kur nogriezties??? Ir tur tieši maza ielele, kurā iegriezt, vienīgi kreiso pagriezienu no Brīvības ielas tur taisīt nedrīkst (dubultā nepārtraukā līnija). Vispār riebīgs pagriezienes - jābrauc pāri tramvaja sliedēm, ja vēl pretī braucošo tramvaju var pamanīt, tad no muguras braucošo tā īsti nevar ieraudzīt nedz spogulī, nedz skatoties pār plecu, vienīgais labums, ka tieši pirms krustojuma ir tramvaja pietura un tramvajs no Juglas puses nevar nesties lielā ātrumā. A šajā gadījumā džigits smuki laidis pāri abām līnijām, tikai nav ievērtējis tramvaja faktoru...

185815. viesis 19.novembris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

Bija pavisam citādi-furgoniņš bija iegriezis no Juglas puses un uz sliedēm noslāpis-nu kam negadās, bet tā drezīna viņam uzmauca virsū apmēram pēc minūtes-divām, kā furgons jau tur stāvēja...Nu ko lai saka par tiem drezīnu važoņiem? Braucot lasa vai ada un te nu ir rezultāts!

185816. viesis 19.novembris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Ja ir tā kā tu saki, tad tas furgoniņš tāpat bija misene, kuru lūžņos jānoraksta, a trambulis vienkārši palīdzēja, viņam pat uzraksts tāds logā ielīmēts.

185818. viesis 19.novembris 2005 13:46
0 0 Atbildēt

Braucu garam. Redzeju mersi dzivaja. Man jau gan liekas ka soferisha sanses izdzivot bija pavisam niecigas. Sitiens bija tiesi pa vina vietu. Bet varbut es kludos jo tadiem jau veicas.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

185820. viesis 19.novembris 2005 17:17
0 0 Atbildēt

Arī es mersi redzēju dzīvajā - diezin vai tas bija stumts no tās ieliņas. Izskatījās visai mistiski. Arī ar furgoniņu tāpat. Vai tik džeki nebija mēģinājuši kārpīties pāri sliedēm, kur vien ienāk prātā?

185821. viesis 19.novembris 2005 19:54
0 0 Atbildēt

Nu, bet ja dreziina nebremzeeja, pilniigi tomeer var buut, ka furgons aizstumts pa sliedeem... droshi vien buus taisniiba 185815. Taa vieta toch ir nejeedziiga.

185822. viesis 19.novembris 2005 22:04
0 0 Atbildēt

Es ar redzeeju dziivajaa. Shoferiisha vieta bija pilniigi izniicinaata! :(

Kaads nezina, kaa vinjam pasham peec taada iebukteejiena?

185824. viesis 19.novembris 2005 22:10
0 0 Atbildēt

Tā tik močīt tos kreiso pagriezienu fanus!

185825. viesis 19.novembris 2005 23:46
0 0 Atbildēt

Tas cik savainots domājams atkarājās no tā vai bij piesprādzējies....

185826. viesis 20.novembris 2005 8:45
0 0 Atbildēt

he heee:) tauta, vai ta nav staaveejushi stoperii virzienaa uz juglu:) taa tak ikdiena, kam skirba starp asfaltu vairaak kaa 20 cm, tie taksh vienmeer laiz paaari sliedeem lai nestaaveetu stoperii:) vienam sanaacis greizi:(

185829. viesis 20.novembris 2005 17:41
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tikai, kāpēc cienījamais autors šito auto saukā par busiņu (un to "trako" arī).

Žēl tramvaja vadītāja, nu un pasažieru arī pie reizes - noteikti jau tā vieta sasprūda uz pāris stundām.

185830. viesis 20.novembris 2005 18:12
0 0 Atbildēt

Lāstu uzliek Valdis !!!

185831. viesis 20.novembris 2005 18:13
0 0 Atbildēt

Atceraties ka 119 Tramvajs tika traumeets ? A tramvaji tikai 2 tāti gabali.

185837. viesis 21.novembris 2005 9:15
0 0 Atbildēt

Mjaaa man saak izskatiities ka precju piegaadaataaji paarstaaj draudzeeties ar galvu, varbuut taa ir profesionaalaa trauma???

185838. viesis 21.novembris 2005 9:25
0 0 Atbildēt

Normals action. Man ari vienreiz no Alfas griezhoties un Latvijas SPA, pa brinumam, kreisajaa pusee no zemes iznira dzindzinoshaa drezina. Labi ka nenoraustijaas kaaja un nenoslapa, un tiku parlidot pari sliedem, doties tagad kaut ka parasti atskatos 1)vai institucija nebrauc aiz muguras, 2) vai dzelzs kaste nekrataas no centra..

185839. viesis 21.novembris 2005 9:31
0 0 Atbildēt

Da tos gruzaviku vadītājus vajag stingrāk kontrolēt. Brauc galīgā pofigā. Aizliegt viņiem darba laikā braukt pa pilsētu !

185842. viesis 21.novembris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

Drezīnu mašīnistes parasti brauc kā jau sievietes-kritiskās situācijās apjūk un bremžu vietā piedod gāzi-vot i rezultāts-nevainīgs autiņš sasists, šoferis šokā, prece sabojāta, preču saņēmējam zaudējumi... Rodas loģisks jautājums, cik drošas ir šīs grabošās dzelzs kastes, kuras tur kursē???

185861. viesis 21.novembris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

a starp citu - pāri dzelzceļam, iekšā mežā aiz fizkulturas institūta ir vienas katakombas, kautkas ar otro pasaules karu saistīts. tur daudz ļautiņi nolika savas galvas, kā esmu dzirdējis. nu iespējams, ka tieši šī iemesla dēļ uz brīvības ielas ir uzlikts lāsts :)))))

185889. viesis 21.novembris 2005 11:38
0 0 Atbildēt

KĀRTĒJO REIZI SANĀCA REKLĀMA 119, JO MINIET KĀDĀ KRĀSĀ TOREIZ BIJA TRAMVAJS, KAS SADŪRĀS AR SMAGO LĀCPLĒŠA UN BAROBA STŪRĪ !!!!

186010. viesis 22.novembris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Skaists busists - lielākā daļa no viņiem ir plānprātiņi un nejēgas!

186267. viesis 23.novembris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

Pagājušajā ziemā man pašam drezīnas pavēlniece ar 11. tramu iemauca pa sāniem džipam - arī pilnīgā cilvēknīdēja bija: redzēja, ka es, lai izvairītos no sadursmes ar vienu āpanu, kas iedomājās ar ABS uz svaiga sniega manai 2-tonnīgajai govei nolikt priekšā pa mēmajiem, izslīdēju uz sliedēm - bet nē - tomēr sāka braukt no pieturas un tesās man sānos iekšā ar savu nikno duramo (tramvaja sakabes stieni)... Pēc tam vēl CP klātbūtnē (kas arī klusu pačukstēja man savas domas, ka vecenei visi neesot mājās) šī pukojās, ka žēl, ka man džips bijis nevis vieglais, un tāpēc bojājumi minimāli - gribējusi tā kārtīgi manu mašīnu izšķaidīt... No comments...

186273. viesis 23.novembris 2005 14:07
0 0 Atbildēt

šitādām vecenēm vienkārši ir pirms policijas atbraukšanas jāvelk pa ģīmi-tā, lai saprot, ka pie nākamās tādas reizes viņa vairs var arī neizkāpt no savas drezīnas...

186591. viesis 25.novembris 2005 14:02
0 0 Atbildēt

jus gudrisi nesaprotat ap ko grozas stelites bet gudri spriezat

186592. viesis 25.novembris 2005 14:04
0 0 Atbildēt

pirmkart auto nebrauca Siguldas virziena bet pavisam preteja un var tacu katram gadities ka var nepamanit travaju mes neesam visi ideali katram no majam izejot var gadities nelaime

187435. viesis 6.decembris 2005 0:01
0 0 Atbildēt

Pirms paaris gadiem turpat redzeeju vienu bulcinieku, kas sagribeeja griezties atpakalj uz Centra pusi bet dabuuja saanos vienu duushiigu viiru ar lielu moci.

P.S. bija piektdienas peecpusdienas korkjis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 24

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti