«Nissan 350Z» - tagad vēl «niknāks» 9

 
9.decembris 2005 12:52

Nissan 350Z laiks rit ātrāk nekā „parastiem mirstīgajiem”. Eiropā tas tiek tirgots tikai divus gadus, bet japāņu kompānija jau nolēmusi par jau „apģērbt” un „saķemmēt” vienu no saviem veiksmīgākajiem darinājumiem. No nākošā gada šis publikas mīlulis tiks pie vēl lielākas jaudas un kļūs vēl interesantāks.

Viens no vispievilcīgākajiem sportiskajiem auto Eiropas tirgū tagad varēs lepoties ar 300 Zs jaudu – par veseliem 20 ”šķirnes zirgiem” vairāk. Uzmetot īsu skatu atjauninātajam superauto, pamanāma jaunā priekšējā daļa, jauni priekšējie un aizmugures lukturi, pozitīvas pārmaiņas salonā – jauni materiāli un plašakas lietu un lietiņu glabāšanas iespējas, navigators ar Bluetooth sistēmu pamataprīkojumā (tiesa gan – pēdējais pieejams tikai kupejas tipa auto, nevis rodsteram).



Pakavēsimies pie dažiem tīkamiem momentiem ilgāk. Gādīgās inženieru rokas padarījušas 350Z sirdi vēl karstāku. Maksimālie apgriezieni no 6,5 tūkstošiem palielināti līdz 7 000 apgriezieniem minūtē. Maksimālā jauda tiek sasniegta pie 6,4 tūkstošiem apgriezienu minūtē. 3,5 litru agregāta 300 «zirgi» tagad sildīs vadītāja dvēseli, neskatoties uz elektronisko ierobežotāju pie ātruma 250 km/h – kupejas ieskrējiens „līdz simtam” vairs neaizņems 5,9, bet gan tikai 5,8 sekundes, bet rodsteram – attiecīgi 6,3 sekundes līdzšinējo 6,4 vietā. Maksimālais griezes moments nokrities no 363 Nm līdz 353 Nm un tagad tiek sasniegts pie 4,8 tūkstošiem apgriezienu minūtē. Motoram brīvāk elpot ļauj paplašinātās gaisa savācējlūkas, pārtaisīta arī vārstu atvēršanas fāzu regulēšanas sistēma. Dažus komponentus inženieri padarījuši vieglākus un izturīgākus, lai labāk izturētu dzinēja darbību pilnā jaudā. Pārējais nav daudz mainīts. Piedziņa joprojām ir uz aizmugures riteņiem, transmisija joprojām sešpakāpju.

Kas attiecas uz stūres vadību, tā tagad ir tieši saistīta ar ātrumu. Daļēji tas darīts, lai atvieglotu parkošanās manevrus un uzlabotu vadāmību, pārvietojoties lielā ātrumā. Bremžu sistēma nav mainīta – kompānija Brembo jau tā paveikusi visu, kas vajadzīgs. 350Z āriene atsvaidzināta ar dažiem vaibstiem: priekšējais buferis ar radiatora resti, bi-ksenona un aizmugures diožu lukturu forma, kas sastāv pat no 42 gaismas diodēm katrs.

Vēl viens šādam auto ne mazsvarīgs jaunums – divas jaunas virsbūves krāsas: sudrabains Universal Silver un jaunā melnā metālika. 350Z salons no 2006.gada tiks apdarināts ar taustei daudz tīkamākiem materiāliem – tas attiecas uz durvju paneļiem, centrālo konsoli un krēslu auduma apvalkiem (pašās vienkāršākajās versijās). Parādīsies arī dažādas papildu vietiņas un kabatiņas sīklietām, bet līdzšinējās tiks padarītas ērtākas. Gaisa atveres apdarinātas ar alumīniju. Bāzes komplektācijā 350Z aprīkots ar satelītvadības DVD sistēmu, bet kupejā – arī bezvadu Bluetooth tehnoloģija mobilajam tālrunim.

Cena – arī ne mazāk interesanta „opcija” pat tiem, kas var atļauties uzturēt šādu rikšotāju. Tomēr šeit pagaidām paliek intriga – cenas tiks paziņotas tuvāk pārdošanas sākumam nākošā gada aprīlī. Ražotāji sola, ka salīdzinājumā ar konkurentiem, viņu cenas saglabāšoties „vairāk nekā pieejamā līmenī”.

Starp citu, tiem ekstrēmistiem, kam arī tas šķiet par maz, steigsim paziņot, ka nākošajā gadā japāņi plāno „super jaudīgu super kupeju super varoņiem” ar vairāk nekā 365Zs.
 
Visi komentāri
 
187940. viesis 9.decembris 2005 13:14
0 0 Atbildēt

paga, paga... tikko niknaaks bija eclipse, un peec tam getz.... tagad ari nissan ? :D :D :D

188001. viesis 9.decembris 2005 15:32
0 0 Atbildēt

"Motoram brīvāk elpot ļauj..." autors dzejnieks, autoplaneeta!

188025. viesis 9.decembris 2005 17:20
0 0 Atbildēt

njaa me ar domaaj ka tam 350Z nosaukums ir saistiits ar horsiem a nekaa :P

188037. viesis 9.decembris 2005 18:40
0 0 Atbildēt

Nosaukums ir saistiits ar motora tilpumu auni...

188039. viesis 9.decembris 2005 18:43
0 0 Atbildēt

nju jauki aita ka izklaastiji

188056. viesis 9.decembris 2005 22:37
0 0 Atbildēt

manupraat cena EUR 45.000 ir par traku....... pie cenas EUR 30.000 - 35.000 jau shis auto buutu konkureetspeejiigaaks......

188161. viesis 12.decembris 2005 13:19
0 0 Atbildēt

350z saistīts ar IQ garumu

188275. viesis 13.decembris 2005 14:59
0 0 Atbildēt

Paaraakais auto,6 seerijas BMW atkal nobaal shii auto priekshaa gan cenas gan apriikojuma zinjaa. Vinjam ir laba audio aparatuura Bose,kvalitaate coool!!!!

189718. viesis 31.decembris 2005 22:32
0 0 Atbildēt

BMW un Z350 var iebazt pakaļā tie abi ir sūdi! Tas jau ir sen zināms visiem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti