«Saleen S7 Twin Turbo» ķer «Bugatti Veyron» 22

 
13.decembris 2005 10:51

Vienīgais superauto ražotājs ASV, kompānija Saleen ķērusies pie atjauninātā modeļa S7 un nu tā jauda ir pilnībā pietuvināta "Bugatti Veyron" rādītājiem.



Los Andželosas motoršovā amerikāņi prezentēs "Saleen S7 Twin Turbo", ka aprīkots ar 7 litru dzinēju ar divām turbīnām. Spēka agregāta jauda būs apaļš tūkstotis (1 000!) zirgspēku. Pēc kompānijas pārstāvju vārdiem "Saleen S7 Twin Turbo" spēs attīstīt maksimālo ātrumu 418 km/h, bet 100 km/h būs sasniedzami mazāk nekā 3 sekundēs.



Pēdējo reizi Saleen jaunums parādījās šī gada februārī - Čikāgas autosalonā debitēja Saleen S281 Extreme. Toreiz „ekstrēmists” lepojās ar 500 Zs V8 dzinēju, kas 100 km/h spēja sasniegt 4,5 sekundēs. Dzinējam talkā nāca TwinScrew sistēma ar divu etapu dzesēšanu. Transmisija – sešpakāpju mehāniskā. Izstādē S281 Extreme lepojās ar Pirelli „kurpītēm” P-Zero Rossos 275/35ZR20 izmēra riepas priekšā un 275/40ZR20 aizmugurē.



Kas attiecas uz izslavēto Bugatti Veyron, ražotāji dažādi aizbildinoties bezgalīgi ilgi atlika ražošanas sākumu. Visbeidzot vasarā tika paziņots, ka gada laikā tiks saražoti 30-40 šādi auto. Pagaidām ar to arī viss ir beidzies, bet iespējams, ka konkurenta parādīšanās, kam ir tikai par vienu „zirgu” iejūgā mazāk, liks kompānijai aizdomāties un paātrināt procesus.

 
Visi komentāri
 
188249. viesis 13.decembris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Kur var pieregjistreeties shitaa auto pasuutiishanai un iepirkshanai?

188250. viesis 13.decembris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Paneļa apdare... nu vismaz šai bildē izskatās, ka projektēts Purčika tuninga klubā un izgatavots TEIA, ja ne vispar šķūnera Toļika roku darbs...

188251. viesis 13.decembris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

hmm

188252. viesis 13.decembris 2005 11:15
0 0 Atbildēt

Fiksi jaapiedaava Afrikaanjiem kuriem ir tuksneshi pievienoties ES, tad tur aatri aatri jaaizbuuvee tasini lielcelji un jaariiko regulaari Drag Reisi Letinjiem. Incanti tikai kad shaadi auto paraadiisies LV. :D

P.S. Mani aizvien nepamet sajuuta ka LV kruti auto biezji vien nonaak aatraak neka tie tiek prezenteeti ES.

188257. viesis 13.decembris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Shitaadi LV neparaadiisies laikam nekad :(

188260. viesis 13.decembris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

nerunaajot par celjiem... LV nav pat jaudas stendu, uz kura shitaadu auto vareetu uzdziit :):):).

188262. viesis 13.decembris 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Un kur iekš LV tads būtu izmantojams???

188266. viesis 13.decembris 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Nu tad jau ne tikai ķers, bet arī apsteigs Bugatti Veyron.

Bugatti uzrādītais ātrums 407,08km/h

Viens ir ko spēs auto pēc inženieru vārdiem, bet pavisam cits, ko tas spēs reāli uz ceļa, it sevišķi pie tāda ātruma.

Tādēļ jau arī Bugatti ir maināms aerodinamiskais koeficients, kā arī attiecīgi mainās cēlējspēks.

188268. viesis 13.decembris 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Ar shito var tik baikerus kacinaat...

188273. viesis 13.decembris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Viena Bugatti Veyron razhoshana VW grupai izmaksaa 5 miljonus GBP. Paardots vinjsh tiek pa 750'000 vai 850'000 GBP (neatceros cik tieshi). Taatad katrs auto rada 4.25 miljonu zaudeejumus. Bugatti Veyron ir kaa tehniskais apliecinaajums visai VW grupai, tas nau auto lai pelniitu, taa ir sava veida konkorde vai apollo rakjete- lai pieraadiitu ka tas ir iepeejams un viss. Bugatti viena pavarotnjika ruchka pie stuures maksaa ~4000 GBP, Veyron - tas ir maksimums ko ir iespeejams panaakt muusdienaas un iespeejams veel ljoti ilgu laiku nekas liidziigs netiks razhots jo tas nav izdeviigi..

Bet lai nu amerikaanjiem veicas...

188288. viesis 13.decembris 2005 16:13
0 0 Atbildēt

Salīdzinot Veyron ar šito, uzreiz ir skaidrs, kas ir kas, nemaz nevajag skrieties, tādi nenopietni bērna šļupsti...

188296. viesis 13.decembris 2005 17:19
0 0 Atbildēt

Kad shito noliks uz ovala, tad ari vares spriest par taa speejam, pagaidam neko atraku par Koenigsegg CCR neesmu redzeejis.

188301. viesis 13.decembris 2005 17:49
0 0 Atbildēt

Kaut kur jau biju izracis Bugatti Veyron Road test angļu mēlē.

Bija uzsvērts, ka cēliens ir visnotaļ bezidejisks (tjipa visādas Turbo Carreras un "ierindas" Ferrari) nobāl. Ar visu to vāgens ir braucams arī ikdienā (tobiš maigi spiežot gāzes pedāli ir iespējams paātrināties arī neizspiežot acis pa pakaļu). Tajā pašā laikā testētājs uzsver, ka ar visu F1 dinamiku tas vāgens tomēr nav trasei, viņš ir ielai. Pārāk smagnējs esot. Bet bezidejiski ātrai kruizēšanai pa bāņiem derot ideāli. Pie 150mph (~240kmh) iespiežot grīdā, ja gadās mazākais nelīdzenums, rodas darbs Traction Control.

188303. viesis 13.decembris 2005 18:58
0 0 Atbildēt

nu J.C. teica ka pirms nospied gaazes pedaali ir jaapaarliecnaas, vai celjsh ir taisns, vai celjsh ir gluds un vai 1 juudzes attaalumaa nau mashiinu. jo gaazes pedaalis ir "hyperdrive button".

Un veel McLaren F1 un Bugatti Veyron noliekot uz dragstripa (pienjemot ka vinjsh ir pietiekoshi garsh) var ljaut McLarenam starteet, kad tas ir sasniedzis 120mph palaist bugatti un veyrons vinju apsteigs liidz 200mph... vot taa vot...

188309. viesis 13.decembris 2005 20:19
0 0 Atbildēt

izskatās, ka endr4 noskatījies pēdējo TopGear. Interesanta sērija bija. Raksta autoram to arī derētu apskatīties, pirms rindas par šo auto rakstīt.

188336. viesis 14.decembris 2005 9:50
0 0 Atbildēt

ja kaads grib izbaudiit veel labaaku uzraavienu kaa itie aparaati, aizejiet uz jauno go-planet. tur ir atrakcija, kas maxaa Ls10,- (vienalga vienam vai diviem) kur apm. sekundee uzrauj liidz 100km/h - vot tas ir kautkas!!! un sanaak leetaak, nee pirkt shito verkji :-))))

188379. viesis 14.decembris 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Un Veyron lieliski noder lai aizvestu trofeli no itālijas uz Londonas restorānu :)

190097. viesis 6.janvāris 2006 11:22
0 0 Atbildēt

Visiem visgaraako cieniitaajiem jaaatziimee, ka Bugatti ir 4 turbiinas, kas man shkjiet pachotiigaak un ar lielaakaam iespeejaam nekaa biturbo... Un kaut kaa man liekas, ka izmantoto tehnologjiju liimenis Bugatti ir par divaam klaseem augstaaks nekaa shim briinumam. Principaa eksistee custom autinji, kas arii tagad Veyronu noskrietu kaa staavoshu, bet tomeer ir starpiiba - 100%superauto vai tikai kails motora resurss :)). Mn.

191159. viesis 19.janvāris 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Vagjis jau labi izskatas!!=))gan jau ka labi ari verass!!!=)

195173. viesis 15.marts 2006 19:39
0 0 Atbildēt

labs prikols!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

198122. viesis 17.aprīlis 2006 20:38
0 0 Atbildēt

gribu redzet so cool auto zem kraza riepas, buus tak jautraak,va ne

205394. viesis 29.jūnijs 2006 14:33
0 0 Atbildēt

Šis auto ir gan ļoti stilīgi būvēts gan ātrumam domāts vāģis.

Žēl gan ka tādu nav Latvijā.Es tādu gribētu redzēt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti