Ekonomiskais «VW EcoRacer» sācis braukt 12

 
19.decembris 2005 10:32

Eksperimentālais auto VW EcoRacer, kas tika prezentēts Tokijas auto šovā kā konceptuāls izstrādājums, nesen veicis sacīkšu testus speciālā trasē. To laikā kompaktais rodsters nobraucis 1200 kilometrus, turklāt pie tā stūres paspējuši pasēdēt visas pasaules lielāko auto preses izdevumu žurnālisti.

Der atgādināt, ka galvenā VW EcoRacer īpatnība ir visjaunākais 1,5 litru dīzeļdzinējs, kura jauda ir 163 zirgspēki. Turklāt tas tērē tikai 3,4 litrus degvielas uz simts ceļa kilometriem. Rodstera īpaši vieglā virsbūve no kompozītmateriāliem sver 850 kilogramus, pateicoties kam EcoRacer spēj sasniegt 100 km/h 6,5 sekundēs un ieskrieties līdz 230 km/h.



Volkswagen speciālisti ar testa rezultātiem ir apmierināti. Pēc viņu izteikumiem pārbaužu laikā VW EcoRacer nav radušās nekādas problēmas. Šo testu galvenais mērķis bija vēlme nodemonstrēt dīzeļdzinēju iespējas sportiskiem auto, gūstot baudu no brauciena un patērējot pavisam maz degvielas.

Atgādināsim, ka līdzīgu turbodīzeļdzinēju VW gatavojas laist sērijveida ražošanā jau vistuvākajā nākotnē.
 
Visi komentāri
 
188642. viesis 19.decembris 2005 10:34
0 0 Atbildēt

baigi MINI atsit :?

188647. viesis 19.decembris 2005 10:49
0 0 Atbildēt

sitas labs izskatas.6,5 sec lidz sotakam ar norm. un tads degvielas paterins... sapnu masina

188653. viesis 19.decembris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

suudu vagis disel suck

188656. viesis 19.decembris 2005 11:08
0 0 Atbildēt

tu suck tapat gaili:)

188658. viesis 19.decembris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

tavu opel vectra 1.6 jau nu sitais dizelitis panem prieksa pa paris kilometriem:) umniks

188665. viesis 19.decembris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

nav gadienā 136 nevis 163zs?

188674. viesis 19.decembris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

Fantastika!!! Nez cik taadam buus cena...

188677. viesis 19.decembris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

btw, ir takš www.jy.lv/index.php?zoo...=410&mek=tango . Un imho šim cena jau ar būs tik liela, ka tā ekonomija atmaksāsies, labākais, pēc gadiem 20.

188701. viesis 19.decembris 2005 12:43
0 0 Atbildēt

nu dizains taa ne iipashi, bet raadiitaji ir OK ...

diez jamam turbo ir ?

ja ir turbo, tad no tiem 163 Zs mieriigi var vismaz 200 Zs dabuut :)

188723. viesis 19.decembris 2005 16:25
0 0 Atbildēt

nu turbo noteikti jābut :)

188746. viesis 19.decembris 2005 18:56
0 0 Atbildēt

TDi - znachit ir.

Bet - vai jama ir 3 vai 4 katli, un vai tas nav izboreets 1.4 PD-TDi, vai arii pilniigi jauns common rail diizels

vnk man ka diizelju fanam un liidzipashniekam taa ir mnedusmaize!!!

nu baac, subaru, mozh jams jau taa ir izboreets, ka nav vairs kur, ja nu vieniigi katastrofaali uz resursa reekjina!!!

P.S. laikam tagad taa pleesh peecpuses 1.6 un citu benziinu nemotoru: GEtzu, VVTi corollu iipashniekiem :P

diesel forever :)

188772. viesis 20.decembris 2005 0:53
0 0 Atbildēt

taa neko sev... zaales pljaaveejs...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti