Mercedes gatavo BMW M5 Touring konkurentu 13

 
3.janvāris 2006 10:46

Kompānija Mercedes-Benz nolēmusi atsvaidzināt pieprasījumu pēc modeļa Mercedes E-Class un šobrīd gatavo E-Class universāla ekstremālo versiju. Nu jau jaunā auto prototips veic testus un tam nāksies konkurēt ar topošo "BMW M5 Touring", kas arī gatavojas debijai.



Pēc iepriekšējas informācijas ekstremālais E-Class tiks aprīkots ar visjaunāko 6,3 litru atmosfērisko V8 dzinēju, ko izstrādājis ateljē AMG; dzinēja jauda būs 470-500 Zs, bet transmisija – septiņpakāpju automātiskā. Turklāt šis auto tiks arī pie modernizētas piekares, stūres vadības, kā arī tradicionālo bremžu sistēmu elektroniskās Sensotronic Brake Control vietā. Un, protams - E 63 AMG varēs viegli atšķirt no bāzes modifikācijas pateicoties jaunajam aerodinamiskajam veidolam un apjomīgākām riteņu arkām.

Jāatzīmē arī, ka jaunajā gadā Mercedes-Benz gatavojas atjaunināt arī visu E-Class modeļu klāstu. Šīs izmaiņas skars auto ārieni, tehniskos rādītājus un salona apdari. Gaidāms, ka atjauninātais E-Class tiks prezentēts jau šajā pavasarī Ženēvas autošova ietvaros.

 
Visi komentāri
 
189911. viesis 3.janvāris 2006 13:59
0 0 Atbildēt

kaada jeega nosegt purnu, ja shkjuuneri no teia taapat var nopirkt citu bamperi?!?!??!?!!? :):):)

189913. viesis 3.janvāris 2006 14:20
0 0 Atbildēt

baigais norikums. it kā tagad nebūtu E55 AMG Estate

189930. viesis 3.janvāris 2006 16:31
0 0 Atbildēt

tauta visspar saspiedusies ar universaliem, tads ka fermera vai gjimenes auto, ta tiek samaitats labas automashinas prestizhsh. Nekas nevar but labaks par klasisku sedanu, ja nu vienigi kupeja.

189935. viesis 3.janvāris 2006 17:16
0 0 Atbildēt

nu i nahren vispār tie nenormāli lielie / jaudīgie motori vajadzīgi. ar 200 lopiem E klasei pietiek līdz acīm.

189936. viesis 3.janvāris 2006 17:40
0 0 Atbildēt

piekrītu Scorpionam. E 320 CDI 2000. g. 197 Zs + labs griezes moments un ja braukšnas ātrums ir līdz 120 KM/h ta pilnīgi pietiek.

189951. viesis 3.janvāris 2006 21:29
0 0 Atbildēt

Jo vairak ed jo vairak gribas :)

Vajag pameginat...

Bet par tiem universaliem piekritu. Es vel saprotu gadus 20 atpakal, bet tagad, kad ir iespeja iepirkt normalu, gimenei piemerotu dzipu, vai vanu, neredzu jegu izkjemot sedanus...

189960. viesis 4.janvāris 2006 1:50
0 0 Atbildēt

SZ, negribas tevi apbeedinaat, bet no feislifta nekas tur labs nebuus, jo nekas daudz mainiits netiks. Taadas paarmainjas kaa W210 feisliftaa negaidi.

un 189951. viesis tekstam absoluuti nepiekriitu - ja cilveekam vaig biezhi paarvietot lielaakus priekshmetus, vai gjimenee ir tikai 1 beerns - kaada velna peec vajadziigs minivens? kaada velna peec vajadziigs dzhips? nah vispaar dzhips pilseetaa vaidziigs? T-modelji ir ljoti pat logjiska opcija lielai daljai cilveeku...

190022. viesis 4.janvāris 2006 16:30
0 0 Atbildēt

daļēji Tev - SuperZigi - piekrītu. tik ir viena nianse, ka , ja onkulītis iekš DE ir resns, kuram vajag lielu auto, un kurš kopējo pilno masu ātri uzraus līdz max. ātrumam - resnais, tuklais vācietītis savā tuklumā ar veiklību gan neizcelsies un šos nenormālos pustūkstotis zirgus zem kapota nesavāks tik veikli , kā miķelītis no sarkanā itāļu bolīda ( Šumahers) . un kāds būs rezults???

pa DE bāņiem ļoti eleganti var vizināties arī ar 2.3 motoriņu , kam ir ~ 150 lopi. nu un, ka rāviens būs pāris sekundes lēnāks?

bet tas, ka Tmodel var sabāzt ļoti daudz iekšā šmotkas, tas gan fakts. pašam bija avants ( Audi ) un slēpot braukšana vispār nesagādāja raizes. tagad ar sedanu ir ko nopietni piedomāt, kur stūķēt luģas & rungas iekšā :D

190028. viesis 4.janvāris 2006 19:17
0 0 Atbildēt

Nu taa nekas niansiite! Pirmo reizi dzirdu ka liekais svars trauceetu straadaat smadzeneem?????????????

190033. viesis 5.janvāris 2006 2:21
0 0 Atbildēt

Da kaada starpiiba, resns vai tievs. Shitaadus vaagjis peerk tie, kas veelas izbaudiit, ko noziimee 510zs (vecajam 476zs) zem haubes, neveelas zaudeet prakstiskumu, un var to visu atljauties. Lielaakai daljai pirceeju visdriizaak ir jau kaads Porsche vai Ferrari garaazhaa, un uz 2.2l 150zs nemotoru paarseesties nav veelmes. Ja razho, taatad tirgus ir, un basta!

190064. viesis 5.janvāris 2006 14:52
0 0 Atbildēt

SuperZigi.

jā. par tiem golfiņiem, 250km/h tempolimitu utt Tev piekrītu. bet nu jebkurai monētai ir divas puses, vismaz. un otra puse, kā zināms visā šajā lietā, ir tā, ka 510 ZS " vienoties kopīgā dziesmā un viedoklī" , lai vadītājam piedotu šādas, tādas kļūdiņas un neapdomīgu rīcību, būs visai sarežģīts pasākums. un sekas ir ļoti labi visiem mums zināmas.

190135. viesis 7.janvāris 2006 18:36
0 0 Atbildēt

Smiekliigi lasiit juusu komentaarus... Sakaat kaapeec vajag AMG Touring modeli un kaapeec vispaar touringus vajag??? Protams ja juus esat kkaaadi galiigie maajaas seedeetaaji tad jau ok, bet muusdienaas cilveeki kas peerk saaads auto var atlauties arii aktiivi atpuusties... Kaitbordings, snows, kalnu sleeposana utt... Un parastaa 2 durviniekaa juus sevi un rokas sominju tikai ieliksiet...

190144. viesis 8.janvāris 2006 20:38
0 0 Atbildēt

ko vini trako ar tiem lielajiem dzinejiem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 1

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 24

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti