Volvo S80 – pirmie oficiālie foto un informācija 24

 
31.janvāris 2006 11:00

Zviedri nolēmuši negaidīt Ženēvas autosalonu, kas durvis vērs tikai pēc mēneša, un publicēt pirmo oficiālo informāciju par Volvo S80 jau tagad. Auto āriene ir pietiekami agresīva pateicoties jumta un logu līnijai un divu izplūdes cauruļu dizainam sānos, bet lukturi priekšā un aizmugurē apliecas ap virsbūves stūriem.



Salonā neatrodamā vieta atslēgai vai pat aizdedzes poga liek noprast, ka būs kāds pavisam dzinēja iedarbināšanas veids. Iespējams, tās ir Volvo’s Personal Communicator (VPC) sistēmas izstrādes sekas – mazītiņš dators, kas vada daudzas ierīces automobilī, sākot no durvju bloķēšanas un beidzot ar signalizāciju. Pirmo reizi šāda tehnoloģija parādījās konceptam Safety Concept Car 2001.gadā.



Spriežot pēc pirmās informācijas, jauno auto varēs komplektēt ar trim dzinējiem – standarta 3,2 litru 6 cilindru ar 240 Zs jaudu, 8 cilindru 4,4 litru ar 315 Zs jaudu un 5 cilindru dīzeļdzinēju ar aptuveni 180 Zs jaudu.



No drošības sistēmām, kuru jomā ražotājs jau sen ieguvis pasaules atzinību, jaunajam S80 būs Four-C aktīvā piekare, sadursmes brīdinājuma sistēma, kruīza kontrole ar radariem un ērtu displeju, dinamiskās stabilizācijas sistēma DSTC, drošības spilveni, kas iebūvēti visās iespējamās vietās, un biksenona lukturi, kas grozāmi uz visām pusēm, apgaismojot pagriezienus. Pilnpiedziņa ar Instant Traction sistēmu tiks piedāvāta kā papildu izvēle modeļiem ar V8 dzinēju.

 
Visi komentāri
 
191960. viesis 31.janvāris 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Eu bet nafig purns bij no audi jaaspiezh :?

191961. viesis 31.janvāris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Laaaabs! :)

191962. viesis 31.janvāris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Driizaak ir otraadi Adii ir nospiedis purnu no volvo :). Volvikjis ir vienkaarshi sava ieprieksheejaa S80 purnu nedaudz sliipaaku uztaisiijis un viss...

191965. viesis 31.janvāris 2006 11:33
0 0 Atbildēt

Gribu tādu!

191966. viesis 31.janvāris 2006 11:34
0 0 Atbildēt

Mazliet pēc volvo izskatās...:)

191967. viesis 31.janvāris 2006 11:36
0 0 Atbildēt

NICE... skaisti!!!! njam njam.....

191972. viesis 31.janvāris 2006 11:48
0 0 Atbildēt

taa auto jau smuks, bet nu nepamet doma ka virsbuuves liinijas jau kaut kur redzeetas, tipa A6. Un zinot kurai kompaaniju grupai tas pieder gribeetos teikt ka mazliet savaadaaks Mondeo. Bet nu iistenibaa zinot VOLVO ziimola imidzju un speeku diezvai shii liidziiba naaks par sliktu shim auto.

191978. viesis 31.janvāris 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Smukulītis!:)

191985. viesis 31.janvāris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

Man liekas,neveiksmiigos rakursos bildeets.Jaaredz dziivajaa,tikai tad varees spriest.

191988. viesis 31.janvāris 2006 13:44
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka esošais modelis izskatās reprezentablāks un klasiskāks. Jaunajam modelim kaut kas šķietami spiež no japaniešu dizaina jaunajām formām. Neviennozīmīgi.

191992. viesis 31.janvāris 2006 14:09
0 0 Atbildēt

nu bet labs, un veel jau shis - '' drošības spilveni, kas iebūvēti visās iespējamās vietās " iihaaa. tas vienkaarshi ir Volvo!

192000. viesis 31.janvāris 2006 15:23
0 0 Atbildēt

Shitam vismaz vidus konsole salonaa peec kaut kaa izskataas saliidzinaajumaa ar tagadeeju plastmasas kluci

192005. viesis 31.janvāris 2006 16:35
0 0 Atbildēt

to 192000. viesis: V50 jau taada ir, var pasuutiit arii caurspiidiigu :)

192009. viesis 31.janvāris 2006 16:48
0 0 Atbildēt

Skaists auto :)

192016. viesis 31.janvāris 2006 20:01
0 0 Atbildēt

skaists :)

192022. viesis 31.janvāris 2006 21:46
0 0 Atbildēt

liidziigs Audi

192023. viesis 31.janvāris 2006 22:02
0 0 Atbildēt

Visi censhas lidzinaties etalonam - Audi, ari nodevigo zviedru cemodani.... :)

192024. viesis 31.janvāris 2006 22:43
0 0 Atbildēt

Izskataas, ka tev Trumuls 4 riņ

ki pieree taapeec esi neobjektiivs. Man piemeeram apaljaas AUDI olas nepatiik. Muusu NEceljos VOLVO rulz.

192028. viesis 1.februāris 2006 1:06
0 0 Atbildēt

driz audi, vw un volvo laikam atskirt nebus iespejams, bus jasalidzina tehniskas pases... :)

192042. viesis 1.februāris 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Atcerieties iepriekšējos Audi - tie nebūt nelīdzinājās esošajiem ar mamutiskajiem purngaliem. Līdz šim tā bijusi Volvo seja, tā kā - Audi drīzāk ir nospiedis šo ideju no Volvo, redzot, cik ļoti tas strādā uz auto kopējo dizainu.

192078. viesis 2.februāris 2006 8:35
0 0 Atbildēt

skaistulis! :)

192090. viesis 2.februāris 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Virsbuuves liinijas (pleci) saglabaajas jau no 200taas seerijas.Patiikami:)

192132. viesis 3.februāris 2006 12:58
0 0 Atbildēt

Tā varētu BMW 5 izskatities.... bet izskatas ka tagad jaunais S80 padaris 5 dizanu par vienkarsi neveiksmīgu ;) :D :D :D

196001. viesis 24.marts 2006 12:31
0 0 Atbildēt

Pilnīgi neveiksmīgi komentāri! Tikai tas, kurš ir pamēģinājis braukt ar S80 ir spējīgs novērtēt vispār Volvo! Nevajag runāt par to, par ko nav nekāda priekšstata! Volvo vienkārši nav salīdzināms ar Audi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 19

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti