Vallelunjas trase bija tā trase, kurā „Alfa Romeo" un „BMW" komandas aizvadīja trīs dienu ilgus testus. Tāpat "Seat" komanda veica testus Katalonijas trasē. Kopumā komandu pārstāvji bija apmierināti ar apveikto darbu.
No piektdienas līdz svētdienai „Alfa Romeo racing", „BMW team Germany" un „BMW team Italy-Spain" veica daudz apļu Vallelunjas trasē, kas atrodas netālu no Romas.„Alfa Romeo" komanda piedalījās testos ar vienu „156" modeļa mašīnu. Jaunais brazīliešu pilots Augusto Farfus, kurš izcīnīja savu pirmo „WTCC" uzvaru pērngad Macau trasē novembrī. Brazīlis bija pie stūres pirmās divas testu dienas, un vēlāk, trešajā dienā, tika nomainīts ar Džanni Morbidelli. Bijušais „F1" pilots Džanni pašreiz mēģina vienoties ar „Alfa Romeo", lai pievienotos komandai 2006. gada „FIA WTCC" sezonai.

„BMW Team Germany" un „BMW Team Italy-Spain" komandas testēja divu marku jaunās „320is E90" automašīnas. Dirks un Jorgs Milleri brauca ar vācu komandas mašīnām, ar vecajiem amortizatoru un aerodinamikas regulējumiem, lai labāk varētu notestēt jauno 4 - cilindru motoru. „Šķiet, ka jaunajai mašīnai ir liels potenciāls. Tā ir daudz precīzāka un stabilāka, salīdzinot ar pērnā gada modeli. Tas ir diezgan interesants izaicinājums tāpēc, ka mēs veidojam mašīnas jauno „WTCC"versiju var teikt no nulles, bet „Super2000" „E46" mašīna tika veidota jau sākot no „Super Production" versijas," teica Jorgs Millers.
„BMW Team Italy-Spain" komandā vienā mašīnā brauca Alessandro Zanardi, bet otrajā bija divi jauni spāņi - Marsels Kosta un Anders Vilario. Tuvākajās dienās komanda izvēlēsies Zanardi jauno komandas biedru no šiem diviem kandidātiem.
Tikmēr cita „WTCC" komanda „SEAT sport" turpināja savu testu programmu ar divu dienu sesiju Katalonijas trasē Montmelo.
Trīs „SEAT Leon" mašīnas pilotēja Peters Tertings, Džeimss Tompsons, un Rikārds Raidels pirmajā dienā, kamēr testu otrajā dienā tās pilotēja Jordi Džene, Ians Millers un Gabriels Tarkvinī.
Komanda abas testu dienas testēja motoru, amortizāciju un aerodinamiku, kā arī deva iespējas trim jaunajiem braucējiem (Tompsonam, Milleram un Tarkvīnī) iespēju veikt pēc iespējas vairāk apļu, lai pierastu pie sev jaunās mašīnas un arī komandas.
Jordi Džene teica: „Vislielākais darbs tika veikts ar riepām, kuras, iespējams, ir mainījušās visvairāk no pagājušā gada. Tomēr lielu daļu uzmanības veltījām amortizācijai un trieciena mazināšanai uz mašīnu."
Gabriels Tarkvīnī bija apmierināts ar šīm divām dienām: „Šie bija mani pirmie īstie testi, gan trasei, gan veiktajiem apļiem. Man patīk mašīna, jo tā viegli pakļaujas veiktajām izmaiņām. Tā ir loti laba lēnos līkumos, tomēr mums vajag piestrādāt pie ātru līkumu veikšanas." Komandas nākamie testi turpināsies Albacetē 27. un 28. februārī.
Nu un!!! A kur apļu laiki, salīdzinājums, analīze???