allroad quattro pirmā paaudze bija izcili Audi automobiļi, kas guva lielus panākumus. Šis modelis, kas veidots pēc A6 Avant koncepcijas, kopš 2000. gada ir bijis lielgabarītu Audi automobilis, kas domāts visiem ceļiem un sezonām.
Šogad Ženēvas autoizstādē tika prezentēts tā pēctecis. Jaunais Audi A6 allroad quattro ir ietilpīgāks, greznāks, pārsteidzošāks un daudzpusīgāks. Turklāt Audi A6 allroad quattro pilnībā atbilst savam nosaukumam: tas demonstrē lielisku sniegumu un dinamiku gan traucoties pa ceļu, gan pārvarot bezceļa apstākļus.Audi A6 allroad quattro ir saglabājis A6 Avant virsbūves proporcijas, arī sportiskums ir tikpat iespaidīgs. Taču, ja Avant vadītājs, ceļam beidzoties, aptur savu automobili, tad A6 allroad quattro vadītājs tomēr uzdrošinās braucienu turpināt. A6 allroad quattro modelī uzlabota sportiskā Avant koncepcija, pievienojot tai bezceļa auto vadīšanas funkcijas, tādējādi apvienojot sportisko eleganci un apvidus automobiļu funkcionalitāti.
Ārējā dizainā apvienots dinamisks stils un apvidus automobiļa elementi. Ņemot vērā, ka automobiļa garums ir 4,93 metri un garenbāze ir 2,83 metri, pieci pasažieri var tajā justies ļoti ērti. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 1 660 litri. Virsbūve, kas veidota galvenokārt no tērauda un alumīnija, ir ļoti stingra un izturīga pret deformācijām.
Salonā jaušama eleganta sportiskuma gaisotne. Ergonomiskā komforta ziņā MMI darbības koncepcija ir tās galvenais elements. Automobilis ir aprīkots ar ektromehānisko stāvbremzi. Jaunas krāsas, dekoratīvās apdares un salona apdares materiāli padara interjeru elegantu.
Audi A6 allroad quattro ir pieejami četri tiešās iesmidzināšanas dzinēji – divi benzīna un divi dīzeļdzinēji. FSI tehnoloģiju pārstāv 3.2 FSI V6 dzinējs, kas attīsta 188 kW (255 zirgspēkus), un 4.2 FSI V8 dzinējs, kas attīsta 257 kW (350 zirgspēkus). Abi rūpīgi izstrādātie dīzeļdzinēji ar augstu griezes momentu, kam ir vienotā kompresijas iesmidzināšanas sistēma, ir sešu cilindru dzinēji ar attiecīgi 2,7 un 3,0 litru tilpumu. Galvenie dzinēju dati: 132 kW (180 zirgspēki) un 171 kW (233 zirgspēki). Jauda tiek pārnesta ar sešu ātrumu manuālo transmisiju vai sešu ātrumu tiptronic automātisko transmisiju. Pat standarta komplektācijas automobilim quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa sadala jaudu uz visiem četriem riteņiem.
Standarta adaptīvais gaisa atsperojums piedāvā četrus virsbūves augstuma režīmus, divus no tiem braukšanai bezceļa apstākļos. Automobiļa ESP stabilizācijas programma, kas ir īpaši uzlabota un pilnveidota Audi A6 allroad quattro modeļa vajadzībām, bezceļa apstākļos nodrošina papildus vilcējspēku.
Audi A6 allroad quattro piedāvā aprīkojuma klāstu, kas izceļ tā teicamo raksturu. Standarta aprīkojumā kopā ar MMI pamatdarbības sistēmu iekļauta automātiskās gaisa kondicionēšanas sistēma un 17 collu vieglmetāla lietie diski. Pieejamajā papildaprīkojumā ietverti „adaptīvā apgaismojuma” dinamiskie lukturi, kas apgaismo līkumus, uzlabota bezatslēgas piekļuves sistēma un palīdzība automobiļa novietošanai stāvvietā: uzlabota Audi automobiļa novietošanas sistēma, kurā izmantota aizmugures skata kamera.
Latvijā jaunais Audi A6 allroad sagaidāms šīs vasaras beigās.
Dīvaini, ne vārda par revolucionaro resti... Toties ir digitali-molekulārā stāvbremze :)