www.srt.lv: Mežaks atbild, Vinters ir gatavs 5

 
9.marts 2006 9:12

Šoreiz savā viedoklī un pieredzē dalījies vien no pašlaik spēcīgākajiem Latvijas rallija braucējiem - Matīss Mežaks. Viņš ir 2005. gada vicečempions klasē "A Plus".

Nākamais, ne mazāk pazīstamais viesis būs Jānis Vinters. Viņam jautājumus iespējams uzdot sūtot tos uz jautajums@srt.lv vai aizpildot jautājuma anketu portālā www.srt.lv.

mezaks.jpgDainis: Kur palika WRC Fords? Runā, ka šis tas esot pārkrāmēts uz Džigura Sierru? Kā Arnim ar veselību?
WRC Escorts (kas nu bija palicis pāri pēc tikšanās ar Saaremaa akmeni) tika pārdots Džiguram, kurš dažas daļas izmantoja uz SuperSierras un pārpalikumu pārdeva atpakaļ uz Igauniju.

Arvks: Kādreiz teici, ka gribi līdz WRC izsisties! Ko domā pašlaik?
Kādreiz es biju mazs un neko vēl tā īsti nesapratu :), līdz WRC var izsisties ar ļoti lielu naudas maku, un tas nav viens liels sponsors, tie ir vairāki ļoti bagāti sponsori. Ar talantu vien nepietiek, var pat teikt ka talants vispār nav vajadzīgs.
Bet kāds atsevišķs WRC posms gan varētu būt reāls kaut kad nākotnē.

Papa: Vai Tev Matīss doma izbraukt kādu šosejas gonku nav bijusi?
Ir jau gan bijusi, pāris gadus atpakaļ gatavojos piedalīties 1000 km gonkā Biķerniekos, diemžēl treniņos noklapēja mašīnai motorītis, starp citu tas bija SRT dibinātāju komandas sastāvā. Ja rastos iespēja, kādu sacīksti labprāt nobrauktu!

Peters: Cik ir zs visjaudīgākajam auto ar kuru Tu esi braucis sacīkstēs un cik pa ielu, kādi modeļi tie ir bijuši?
Sacīkstēs tie ir bijuši Fordi, gan WRC, gan lillā A grupas Escortam bija 330zs un nedaudz virs 600nm, bet pa ielu es ikdienā braukāju ar Mitsubishi Evolution VI Tommi Makinen Edition, kuram ir veikti daudzi un dažādi uzlabojumi un jauda ir pie 400zs.

Duklins: Ko tu rallijā uzskati par savu lielāko konkurentu - konkurentu vai sevi pašu?
Būtu nedaudz dīvaini ja es pats sev būtu konkurents, protams, pašam sevi arī ir jāpārliecina ka esi spējīgs būt ātrāks par citiem, bet tā nav konkurence.
Sacīkstēs par saviem konkurentiem uzskatiju Vasaraudzi, Vorobjovu, Būčiņu, Muraku, Saluri, kas būs mani konkurenti šajā sezonā, vēl nezinu, bet domāju ka to būs daudz vairāk. Tas protams priecē, jo panākumi sīvā konkurencē ir daudz patīkamāki!!!

Burks: Vai nav tā, ka bieži vien Latvijas raļļos sportisti necīnas vairs par sportiskiem rezultātiem, bet sāk domāt, par šovu skatītājiem?

Kas ir domāts ar šovu skatītājiem? Lai nodrošinātu atpazīstamību šovs ir neatņamama mūsdienu sporta sastāvdaļa.
Bet apgalvot, ka sportisti Latvijas raļļos vairs necīnās par rezultātiem ir pilnīgi aplams, cīņa trasē ir spraiga, kā vēl nekad. Sākot no Talsiem cīņa par rezultātu būs pielīdzināma PSRS izlases laikiem.

Seržio: Kas vēl bez rallija tev interesē, ar ko nodarbojies, kādi hobiji?

Interesē viss kam ir motors un ar ko var gūt adrenalīnu, vai tie ir kavdracikli, vai ūdensmoči, vai automašīnas.
Vēl patīk braukt ar sniega dēli. Interesē auto tūnings, drifts, ceļošana...

Maticins: Vai rallijā ir kāda drošība vispār? Tik daudz pēdējā laikā nepatīkamu atgadījumu, pat standartrallijā...

Rallijā par drošību tiek domāts, ir drošības karkasi, speciāli sēdekļi, 6 punktu drošibas jostas, ugunsdzēšamās sistēmas, masas slēdži, sporta kombinzoni, ķiveres, zābaki, speciālas bākas, u.t.t.
No nepatīkamiem atgadijumiem neviens nav pasargāts un beidzamā laika atgadijumi ir vairāk saistīti ar muļķīgu sakritību virkni, nekā nepilnībām drošības aprīkojumā.

Ziemeļblāzma: Vai LV rallija līmenis nekrītas? Kādas perspektīvas tu redzi?
Rallija līmenis pilnīgi noteikti nekrītās, tieši otrādi: parādās arvien jaunas spēcīgas komandas, jaunas, konkurētspējīgas automašīnas, ātri braucēji, profesionāli organizēti ralliji, notikumi tiek patstāvīgi atspoguļoti presē, ir interesanti raidijumi, beidzot ātriem braucējiem ir iespēja tikt arī pie ātriem braucamajiem, viss notiekās, rallijs attīstās un līmenis aug acīmredzami!
Perspektīvas rallijam vai man personīgi?
Ja rallijam, tad vēlētos, lai attīstās spēcīgs Baltijas čempionāts, kopā jautrāk! Un vēl lai Latvijas čempionāts tiktu atzīts no ārzmeju sportistu puses, lai būtu vairāk dalībnieku!
Ja sev, tad augstāk jau minēju ka cerības izsisties līdz pasaules čempionātam ir nereālas, iespējams kāds atsevišķs posms, ceru sasniegt tādu līmeni, lai braucot rallijā, netērētu savas ģimenes budžetu.

PALDIES PAR JAUTĀJUMIEM!

www.srt.lv

 
Visi komentāri
 
194451. viesis 9.marts 2006 9:20
0 0 Atbildēt

ikdienas auto jaudīgāks par rallija auto

194459. viesis 9.marts 2006 10:13
0 0 Atbildēt

kā vienmēr - garas un gudras runas :)

194494. viesis 9.marts 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Ha, ha - tam suuda Evo esot 400 Zs! Nu to tikai var iestaastiit saviem mazajiem pagalma puikaam:))) Visi, kas ko saprot, zin, ka arii darot tam motoram kaut ko, tik un taa tagad diez vai ir pat tie standarta 280 ZS.

194497. viesis 9.marts 2006 10:56
0 0 Atbildēt

interesanti, kad Mezhaks domaa piedaliities vienaa WRC posmaa un ar ko?

194610. viesis 9.marts 2006 17:52
0 0 Atbildēt

Ha, ha - tam suuda Evo esot 400 Zs! Nu to tikai var iestaastiit saviem mazajiem pagalma puikaam Visi, kas ko saprot, zin, ka arii darot tam motoram kaut ko, tik un taa tagad diez vai ir pat tie standarta 280 ZS.

========================

2 litru turbomotoram arii 400 ZS nav probleema, tiesa >400 stipri samazina dzineeja resursu. Gana taadi ir redzeeti, arii uz jaudas stendiem :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti