«Pārmācīšana» latviešu gaumē... 116

 
9.marts 2006 10:23

Katru rītu mūsu maršruts ved pāri Akmens tiltam - no Mūkusalas ielas puses. Tātad arī sarežģītā rīta uzbraukšana uz tilta...

Nereti tur novērojami ērgļi, kas par spīti ceļa apzīmējumiem, aizlido visai rindai garām, ar korpusu nosedz legāli izgriezties gribētājam skatu uz kreiso pusi un pirmie izbrauc uz tilta. Arī šis rīts nebija nekāds izņēmums. Vispirms visiem uzspļāva kāds auto ar pazīstamas firmas uzlīmi. Par šiem jau var nebrīnīties, ja atceramies citus "brīnumus", ko šīs firmas darbinieki izveikuši uz ielām - uz pusēm pārlauzti auto utt.

Situācija bija izveidojusies tāda, ka viens Audi Avant nebrauca īsti tā, lai tam tādi "ērgļi" varētu palidot garām. Nu varbūt varēja, bet tikai lēni un uzmanīgi. Un tā - lido džipam līdzīgs agregāts un sākotnēji cer, ka tiks garām šim Audi. Tad vadītājs saprot, ka nesanāks un bremzē. Auto slīd, tomēr apstājas - daļēji blakus Audi, starp viņiem apmēram 10 cm intervāls. Džipa vadītājs neliekas mierā un vienalga grib uzrāpties uz maliņas un aizlīst garām. Izskatās, ka Audi vadītājs nolēma nedaudz pārmācīt sarkano lidotāju un līdz pat pašam krustojumam nelaida to joslā. Arī pārējie vadītāji, redzot šo situāciju, pievienojās boikotam - džips joslā netika.


Audi vadītājs pārmāca sarkano ērgli un nelaiž ne garām, ne pa labi...

Ko no tā var mācīties? Neko. Absolūti neatbalstu tos ērgļus, kas uzskata, ka visi pārējie, kas stāv pirms krustojuma, ir idioti. Ja viņi vēl varētu netraucēti izgriezties uz tilta un netraucētu pārējiem, tad jau nekas nebūtu, bet šeit viņi reāli aizsedz redzamību un tāpēc gandrīz vienmēr var aizbraukt pirmie - it sevišķi liela izmēra ērgļi. To sauc par citu vadītāju interešu ignorēšanu, jeb vienkāršāk - agresīvu braukšanu. No otras puses - varbūt cilvēkam ļoti vajag... Bet vai katru rītu? Vieniem un tiem pašiem ērgļiem sievas dzemdē vai gludekli aizmirsies izslēgt?

iAuto

 
Visi komentāri
 
194467. viesis 9.marts 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Es arī nelaižu rindā tos kas apbrauc mani.

194468. viesis 9.marts 2006 10:27
0 0 Atbildēt

nu lidot tur lido ik rītu, bet šorīt sanāca teju vai veselas 3 joslas - Audi pats jau arī nebija nekāds paraugs

194473. viesis 9.marts 2006 10:33
0 0 Atbildēt

bet ja es izbraucu zem tilta no radisona puses un velos uzbraukt uz akmens tilta, tad neviens rinda no mukusalas ielas nepalaidis. nekas cits neatliek ka braukt pa blakus joslu...

194474. viesis 9.marts 2006 10:34
0 0 Atbildēt

ja dievs grig kādu nosodīt, tad atņem tam prātu {ērkļiem}

194475. viesis 9.marts 2006 10:34
0 0 Atbildēt

diez vai tāda veidā var kādu pārmacīt.

194476. viesis 9.marts 2006 10:35
0 0 Atbildēt

Īsta LATVIEŠA paraugs!!!Viens par otru lielāks lauksaimnieks.

194477. viesis 9.marts 2006 10:37
0 0 Atbildēt

es ar lidoju garam, kapec man stavet un gaidit kamer vini tur nemas, za to atrak tieku uz prieksu

194478. viesis 9.marts 2006 10:37
0 0 Atbildēt

Kāmēr smadzeņu invalīdu nihilisms pret citiem šoferiem neizbeigsies, tādi kā audi šoferis ir jāatbalsta un jāpiešķir viņam ordenis.

194481. viesis 9.marts 2006 10:38
0 0 Atbildēt

Nekad neesmu atbalstiijis liishanu citiem priekshaa un arii pats maximaali izvairos to dariit, bet shoreiz piekriitu 194473. viesis 09.03.2006 10:33, un tad rodas jautaajums, kursh ir eerglis, tas kas uzbrauc uz tilta pa neatljauto joslu, tai tie rindaa staavoshie ntie eerglji, kas negrib domaat par citiem, un ielaist tos rindaa, un taadiem audistiem, kas nostaajas pa vidu, gan neceljas teikt uzslavas vaardus, taapat kaa autoram, varbuut tam cilveekam tieshaam vajadzeeja.....prieksh tam ir CP kas ir tiesiiga paarmaaciit.

194483. viesis 9.marts 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Neesmu "lidotājs", bet es nekad neesmu sapratis ko nozīmē: "nosedz skatu uz kreiso pusi"? Ko Tu tur gribi ieraudzīt? Ja viņš brauc- tātad ir brīvs un vari braukt arī tu! Jo mazāk mums būs šitādi "skatītāji" jo raitāk mēs varēsim iebraukt apļos! Starp citu- šitiem "skatītājiem" arī jauc zīmi "dodiet ceļu" ar "STOP" kas tāpat "bremzē" satiksmi kā "skatīšanās"...

194484. viesis 9.marts 2006 10:40
0 0 Atbildēt

atbalstu audi vadītāju. kāpēc sarkanā džipa vadītājs domā, ka viņa steiga ir svarīgāka par citu autovadītāju steigu??? tie, kas nevar samierināties ar sastrēgumiem pilsētas ielās, lai iet dzīvot uz laukiem, jo, piemēram, no Pļaviņām un Jēkabpili var aizbraukt bez jebkādiem sastrēgumiem jebkurā diennakts stundā... :)

194485. viesis 9.marts 2006 10:41
0 0 Atbildēt

Edzhjuss, katru riitu staigaju pa vainodes ielu uz darbu... Tur loti biezhi redzu vienus un tos pashu eerglus kam katru riitu tiesham vajag... Dazhas reizes redzeju, ka galaa staav CP un lidotaajus panem ciet. Kads gan ir izbriins vinu sejaas... A sejinjas parasti ir tadas loti shaurinjas, zemu pieriiti...

194487. viesis 9.marts 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Mjā ... šitā var arī pa seju atrauties ... tas nav nelaišana savā rindā (tipa - es speciāli bremzēt netaisos, vietas nav), bet klaji personisks apzināts "uzbrauciens" (tipa - ne pašam, ne sašam).

Es saku godīgi - man nepietiktu drosme šitā izdarīties - ja nu no džipa izveļas skūtais ar beisbola nūju... Kaut gan uz vietas, ar attiecīgu adrenalīna devu, - var jau būt...

194489. viesis 9.marts 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Ljoti labi! Galvenais, ka ar taadu suuda pseidodzhipu!!!!!!!!

194490. viesis 9.marts 2006 10:52
0 0 Atbildēt

>KSI

Visticamāk, ka Audistam bija savējā....nūja.

194491. viesis 9.marts 2006 10:52
0 0 Atbildēt

visvairāk nesaprotu tos kuri paši izaudzina tādus vadītājus un pēc tam brēc kāds bespridels notiek ielās. :D

194492. viesis 9.marts 2006 10:52
0 0 Atbildēt

194483. viesis 09.03.2006 10:39

duraks tu esi, un tiesiibas tev nost ! uz visiem laikiem... ja vinjhs aizsedz skatu no kreisas puses (piedevaam paarkaapj noteikumus, rupji) vinjsh braucc, tad arii tu brauc ? *****, ja vinjhs ir zem kaifa vai promileem vai vienkaarshi deebbiiiljikjis, vinjsh var braukt arii kaut vai DZ/C lokomotiives priekshaa... un taadi eerglji kaa tu varat droshi stuureet vinjam liidzi :D

194493. viesis 9.marts 2006 10:53
0 0 Atbildēt

Kaapostinsh [?] 09.03.2006 10:51

Kāda starpība ar kādu mašīnu,kaut vai ar trislitrīgo žiguli brauc-noteikumi visiem ir vienādi.

194495. viesis 9.marts 2006 10:55
0 0 Atbildēt

TAUTA BUSIM KULTURAALI!

194496. viesis 9.marts 2006 10:55
0 0 Atbildēt

2 Andrik

nu Latvijā laikam ir tā, ka daži ir vienādāki par citiem... :)

194499. viesis 9.marts 2006 10:58
0 0 Atbildēt

tipisks skaudīgs latvietis

194500. viesis 9.marts 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Andrik gribu zinaat vai tevi kaads palaidiis ?

194501. viesis 9.marts 2006 11:03
0 0 Atbildēt

194500. viesis 09.03.2006 10:59

mani nevajag palaist tādas situacijās,es cenšos ievērot csn. ;)

194502. viesis 9.marts 2006 11:04
0 0 Atbildēt

un ka tad var parmacit....?? Sitais rakstins tiri ta neko pareiz darija audi vaditajs, jo taks izbesija, ka ta dara katru ritu.......zel, ka tas audi nebija hummer h1, tad tas skats butu jautraks un labaks.............

194503. viesis 9.marts 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Debīla tā uzbrauktuve uz akmens tilta. Manuprāt tur vajadzētu 2 joslas un luksoforu.

194504. viesis 9.marts 2006 11:07
0 0 Atbildēt

preluditta [?] 09.03.2006 10:55

nu tas ka kāds domā ka ir parāks par pārējiem nenozīmē ka tā istenībā ir.audi vadītājs neuzskatīja ka džipists ir parāks par viņu un tapa šis raksts...

194505. viesis 9.marts 2006 11:07
0 0 Atbildēt

Man dažreiz no rīta sanāk uzbraukt uz mūkusalas ielas no akmeņu ielas un protams, ka pirmajā joslā neviens laist negrib. Tad arī nekas cits neatliek, kā braukt pa otro joslu augšā uz tilta. Alternatīva ir stāvēt ar ieslēgtu pagriezienu un bremzēt satiksmi, kas virzās zem akmens tilta uz radisonu.

194506. viesis 9.marts 2006 11:10
0 0 Atbildēt

Nav tik traki - tur ielaiž, bet tas jādara PIRMS uzbrauktuves...

194508. viesis 9.marts 2006 11:10
0 0 Atbildēt

Nav ko te lincha tiesu taisiit!!!

Kas Jums par dalju, ka es steidzos un paarkaapju - es apzinos savu nodariijumu un esmu gatavs atbildeet, bet tikai un vieniigi likumaa noteiktajaa kaartiibaa, nevis pakljauties kaukaadiem tur "pareizajiem lohiem", kas katru riitu staav probkaas un bremzee satiksmi...

194509. viesis 9.marts 2006 11:11
0 0 Atbildēt

VIENMĒR palaižu, ja redzu, ka tas saistīts ar nepieciešamību izbraukt no pagalma u.t.t.

NEKAD nelaižu tos, kas mēģina kaut kur iespraukties u.t.t.

ja braucu pāri Akmens tiltam pa labo joslu un ir mērens korķis, vienmēr palaižu vienu auto no Mūkusalas ielas, protams, to, kas stāv labajā joslā uzbrauktuvē.

Offtopic- TTP derētu tramvaju darbiniekiem iemācīt CSN- ja man jānogriežas pa kreisi un jāpalaiž garām pretīm braucošie, tad, stāvot uz tramvaja sliedēm es nevaru ne ielīst zemē, ne pacelties debesīs. Tramvaja vadītājs var zvanīt vai nezvanīt.

194510. viesis 9.marts 2006 11:13
0 0 Atbildēt

es 3 ggadus nosanceeju par soferi vaacijaa,tur nekad nabija saadasituacija,jo tur viens pret otru ir pieklaajiigi!

194511. viesis 9.marts 2006 11:14
0 0 Atbildēt

to 194508.

likumi ir jāievēro, nevis jābūt gatavam atbildēt par to pārkāpšanu.

jo mazāk tādu ļoļiku kā Tu, jo lielākas cerības visiem pārējiem kādreiz dzīvot balto cilvēku sabiedrībā.

jēdziens 'tiesisks nihilisms' Tev kaut ko izsaka?

194513. viesis 9.marts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Arī sanāk katru rītu izmantot šo uzbrauktuvi - un laiku pa laikam galvā iešaujas doma - varētu taču uzbrauktuves kreiso joslu aizkrāmēt ar ceļa stabiņiem, kā tas ir izdarīts uz Vanšu tilta uzbrauktuves no Ķīpsalas centra virzienā

194514. viesis 9.marts 2006 11:29
0 0 Atbildēt

to niekalbis from 194508

un atkal jau viens pareizais :)

prieks man par Jums:)

nekur taalu gan Juus netiekat ar savu pareizumu...

194517. viesis 9.marts 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Andric:

Paskaidro, kāda iemesla dēļ tev no Radisona puses vajag mēģināt tikt uz tilta?

194518. viesis 9.marts 2006 11:39
0 0 Atbildēt

Bezskaunīgie līdēji :)

Un neta raudātāji - ja variet tādus līdējus nelaist-nelaidiet . Nepaspējāt - nu lai brauc . Viņi tāpat aizbrauks ātrāk par lielo daļu lohu ar jauniem lētiem mazauto un jaunām tiesībām , kādu tagad ir milzums savairojies . Un kuri stāvēs pie tās izbrauktuves un bolīsies tādu laiku , baidīdamies fiksi un sakarīgi izbraukt , pa kuru 4 normali šoferi jau būtu aizbraukuši .

Pamatos pārkapšanu neatbalstu , bet dažreiz atbalstu :)

194519. viesis 9.marts 2006 11:40
0 0 Atbildēt

Es savulaik meegjinaaju maaciit eergljus, kas brauca pa sadalosho josu vanshu tilta virzienaa no paardaugavas. Toreiz bija man siermobiilis. Tipa arii liidziigi - ripinaaju ar pus korpusu pa joslu un pus korpusu pa sadalosho, lai eerglji netiek garaam. Bet tad vienreiz piebrauca Opel Kadett ar 2viem palieliem skuutiem eergljiem iekshaa un uz mani paskatiijaas taa, ka bik neomuliigi palika. Domaaju... psc, ja propka nekusteesies un prom es nekur netieku, mosh naaks mani paarmaaciit. :) Taa teikt... 4urinja notriiceeja.

Tagad, liekas, taa mode ir daudz maz paargaajusi. Paarmaaciishanu atbalstu, bet visiem atbalstiitaajiem noveelu neuzrauties uz skuutajiem ar opeli. :):):)

194520. viesis 9.marts 2006 11:40
0 0 Atbildēt

Sorry, no Akmens ielas...

194521. viesis 9.marts 2006 11:43
0 0 Atbildēt

Zinu-zinu to vietu... gadiem ofiss bija pie Vecpilsētas un dabūju braukt pār Akmenst tiltu ik rītu. Arī es laiku pa laikam "zemu lidojošos ērgļus" tieši kā minētais Audi vadītājas vienkārši nelaidu sev garām, jo neticu, ka viņi būtu labāki par manīm, vai pārējiem rindā stāvošiem ;-) Neredzu pamatojumu, kāpēc atsevišķi indivīdi, kas manuprāt izmanto CSN ignorēšanu kā sava "savārgušā" libido, vai "mazfunkcionāla" peņa funcionalitātes apliecināšanai, būtu jālaiž pārējiem priekšā.

Prakse rāda - ja gribi iegriezties pat neatļautā vietā, vai arī vienkārši veikt "dīvainu" manevru, "ielīst" kaut kur: vienkārši apstājos un ieslēdzu pagrieziena rādītāju. Ja ne pirmais, tad otrais-trešais braucējs tevi ielaidīts, utt.

Līdz ar to secinājums - lidotājus piebremzēt - svēta lieta, a tie kam tiešām nepieciešams un pietiek saprāta ieslēgt pagrieziena - tiek ielaisti jebkurā korķī, praktiski jebkurā vietā.

A kamēr sabiedrība būs amorfa un inerta, mēs turpināsim redzēt "zemi lidojošus objektus" uz ceļiem, taukuģīmjus Jēkaba ielā, utt.

Lai visiem jauka diena!

PS - pat arī neesmu svēts, tomēr cenšos lai manis SCN pārkāpumi minimāli traucētu/apdraudētu satiksmes dalībniekus. Manuprāt tas ir vienīgais satiksmes bauslis ko jāievēro.

194525. viesis 9.marts 2006 11:50
0 0 Atbildēt

tur vajag uzlikt tādus pašus objektus, kā uzbrauktuvē uz vanšu tiltu no ķīpsalas - ir divas joslas, bet jābrauc pa vienu

194526. viesis 9.marts 2006 11:51
0 0 Atbildēt

bildees izskataas, ka cels ir diezgan nosnidzis un celja apziimeejumus redzeet nevar

taatad driikst braukt tik joslaas, cik autovadiitaaji pashi sev nosaka

Redaktors 9.marts 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Lai vai kas tur būtu nosnidzis - beigās labo pagriezienu drīkst veikt tikai NO LABĀ MALĒJĀ STĀVOKĻA, vai ne?

194528. viesis 9.marts 2006 11:53
0 0 Atbildēt

beigaas var arii paarkaartoties labajaa joslaa...

194529. viesis 9.marts 2006 11:54
0 0 Atbildēt

Neatbalstu citu autovadītāju interešu ignorēšanu, taču apkārt ir sniegs un nekādus apzīmējumus uz ceļa neredz, tātad audi nerīkojās korekti.

194530. viesis 9.marts 2006 11:55
0 0 Atbildēt

vienīgais kas uzvedas nekorekti ir džipa vadītājs...

194531. viesis 9.marts 2006 11:56
0 0 Atbildēt

Nekādu skatu lidotājs neaizsedz.Ja viņš nebrauc,tātad nevar,bet,kad viņš sāk braukt,tad viņš tevi piesedz un tu vari mierīgi uzbraukt uz tilta.

194533. viesis 9.marts 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka CSN ir raxtīts ka aizsegu izmantot nedrīkst:(

194534. viesis 9.marts 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Un ja lidotājs ir akls vai stulbs (tāds viņš noteikti ir), tad tāpēc arī vēl kādam no tā ir jācieš?

194535. viesis 9.marts 2006 12:00
0 0 Atbildēt

Labāk uz ceļa jāļauj tiesāt policistiem, bet mums jābrauc pieklājīgi. Pilnīgi neatbalstu Audi.

194536. viesis 9.marts 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Tas audi vispār ir tormozs,pats nebrauc un citiem neļauj.

Redaktors 9.marts 2006 12:02
0 0 Atbildēt

Policisti tur sen nav redzēti. Ņemot vērā to, ka šie (lasi policisti) nevar bez mašīnas pat 5 soļus paspert, viņiem auto būtu jānovieto uz trotuāra, bet tad nākamajā dienā iauto būtu raksts, ka policisti novietojuši auto uz trotuāra. Tāpēc šie tur nebrauc...

194538. viesis 9.marts 2006 12:03
0 0 Atbildēt

priekšlikums - uzlikt tos stabiņus, kā vanšu tilta uzbrauktuvē (bet tad trolejbuss un ātrie, pažarnieki, policisti netiek garām, kad vajag)

vēl varētu uzlikt zīmi, ka pa otro joslu brauc tikai sab. transports, tāpat tam 8. trolejbusam jātiek uz otro joslu akmens tiltā, tad varēs aizbraukt arī tie, kam tiešām vajadzība, bet ne visādi ērgļveidīgie līdēji

trešais- piecelties agrāk, pirms 8:00, un tiksiet pāri tiltam bez gaidīšanas :) - [neattiecas uz tiem, kas brauc daudzreiz dienā pāri daugavai]

pats labākais variants: pretējā pusē uz apgaismojuma staba augstu uzkarināt videokameru, kas online filmē notiekošo šinī uzbrauktuvē un pēc tam smuki pienāk soda kvītis uz fiksēto auto numuru - pārkāpēju adresēm, protams, operatoram pie pults izmantojot CSDD datu bāzi). nenomaksā sodu, netiec uz apskati utt, līdzīga kārtība, kā municipāļu izrakstītajām soda kvītīm par stāvēšanu vietās, kur nedrīkst.

Redaktors 9.marts 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Labs priekšlikums - domāju, ka kamera atpelnītu sevi ļoti ātri.

194541. viesis 9.marts 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Kādu diskusiju izraisīja tik vienkārša un ikdienišķa paradība...

194542. viesis 9.marts 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Pieprasam videokameru stabā.

194543. viesis 9.marts 2006 12:16
0 0 Atbildēt

...un uz katra stūra

194545. viesis 9.marts 2006 12:34
0 0 Atbildēt

nekad nesaprotu, no kurienes rodas tie, kuri no radisona puses grib tikt uz tilta ????

194546. viesis 9.marts 2006 12:36
0 0 Atbildēt

a citādi, ja braucu pa tiltu, tad parasti nostājos priekšā ērglim un palaižu 2-3 auto no pareizās joslas :)

194548. viesis 9.marts 2006 12:42
0 0 Atbildēt

vo vo, es ar nekādi nevaru saprast - laikam Valguma iela ir svītrota no kartes

194550. viesis 9.marts 2006 13:09
0 0 Atbildēt

Šajā fotogrāfijā redzams,ka džipa vadītājs neko nepārkāpj (jo viss ir apsnidzis),savukārt Audi vadītājs nejēdz braukt pa vienu vai otru joslu. Arī griezt pa labi džips drīkst,jo nekur nav cita zīme,kas atļautu izdarīt citu manevru (piem. kaut vai Stahānoviešu aplis),respektīvi abas joslas nonākot T veida krustā turpina kustību norādītajā virzienā.

194551. viesis 9.marts 2006 13:16
0 0 Atbildēt

vēl piebildīšu tiem, kas domā ja šitentāds ērglis šitentādā vietā brauc, tad var arī šie braukt - vai domas būs tādas pašas arī tad, kad tas ērglis tiks uzstumts uzauto haubes,ko? ja es neredzu, kas ter notiek pa kreisi (tā ērgļa dēļ), tad ir izvēle - vai nu maukt līdz un cerēt, ka būs ok (bet dažreiz cerības neīstenojkas) vai arī bremzēt citus sagaidot skaidru skatu pa kreisi (un atkal - ta ne jau manis dēļ bremzējas bet ērgļa dēļ)... es biežāk izvēlos otru (nepatīk kautkā svešķermeņi uz auto haubes)

Redaktors 9.marts 2006 13:17
0 0 Atbildēt

Ja visi būtu ar tādām CSN zināšanām, kā šis 194550. viesis, tad mēs tālu tiktu... Te nav apļveida kustības... :)

194554. viesis 9.marts 2006 13:20
0 0 Atbildēt

194551. viesis 09.03.2006 13:16

papildināšu savu tekstu - bija domāts par krustojumu, kurā ērhlis iebāzies p kreiso malu un aizsedz skatu uz galveno ielu pa kreisi

194555. viesis 9.marts 2006 13:23
0 0 Atbildēt

Nu labi šajā gadījumā ir korķis, bet nesaprotu tos vadītājus, kuri lien visiem garām arī situācijās, kad stāv tikai kādas padsmit mašīnas... Tas regulāri notiek uz Valmieras ielas braucot no centra, pabrauc garām tām desmit mašīnām un pēc tam lien joslā traucējot un kavējot satiksmi...

Un tiem, kas saka, ka viņus neielaiž joslā, kad viņi izbrauc no kaut kādām mazām ieliņām, vai apgriežas utt ir pilnīgas muļķības, varbūt nepalaiž pirmais, bet kāds vienmēr palaiž, vajag tikai būt pieklājīgiem...

194556. viesis 9.marts 2006 13:23
0 0 Atbildēt

to Red... Vai Lielirbes un Ulmaņa gatves krustā braucot no Vanšu tilta puses ir apļveida kustība,jeb vai varbūt tur ir norāde pa joslām,ka abas griež pa labi???? Kas tad tur ir savādāks (īpaši naktī,kad mirgo dzeltenais)????? Pirms uzbrauc citiem-apdomā!

194557. viesis 9.marts 2006 13:26
0 0 Atbildēt

kas tad ta par parmacisanu??:)

1000%,ka fords rita brauks tiesi tapat...

Redaktors 9.marts 2006 13:26
0 0 Atbildēt

Tur gan tā griešana pa labi ir ļoooti nosacīta. Un šajā rakstā nav runas par demagoģiju, bet par kretīniem, kas ignorē pārējos.

194559. viesis 9.marts 2006 13:31
0 0 Atbildēt

to Red.... Bet varbūt sniega laikā iedegas apgaismota norāde pa joslām Krasta -Maskavas ielā,kad no Krasta griež uz Stahančiku,tikai nesaki,ka tur iepriekš ir zīme pa joslām-tā attiecas tikai līdz krustojuma beigām,respektīvi tai vietai kur taisni sākas Maskavas iela.

194560. viesis 9.marts 2006 13:36
0 0 Atbildēt

to Red.... Tu neatbildēji uz 194556.viesa jautājumu,un ja Tev tās CSN zināšanas nav tās labākās(lai gan Tu saki ,ka ir),tad varbūt labāk nestrīdēties. Ko tad džips pārkāpa? Jeb arī parādīja,ka nav lohs,protams,ja nebūtu sniega,viņš ir 100% pārkāpējs.

194561. viesis 9.marts 2006 13:38
0 0 Atbildēt

194551. viesis 09.03.2006 13:16

Nu uz Valmieras ielas tur tā zīme ka 2josla ir tikai pa kreisi ir aiz Stabu krustojuma, tā ka es varbūt esmu no citas valsts un joslā spiežos jo braucu tur pirmo reizi :P Tā ka tas nav labākais piemērs, ja jau es spēju iespraukties 1joslā tad neko nepārkāpju.

Savukārt raksta situācijā džips rupji pārkāpj noteikumus no otrās joslas vēloties nogrizties pa labi...

Redaktors 9.marts 2006 13:40
0 0 Atbildēt

Dabā baltā (zīmētā) sala tur bija redzama, jo līdzīgi ļoļiki to sniegu jau bija nobraukājuši. Un tas, ka sniegs vietām ir virsū, neko nenozīmē. Es gribētu redzēt, ko šis draiveris teiktu cp inspektoram - neredzēju? smieklīgi taču.

194563. viesis 9.marts 2006 13:41
0 0 Atbildēt

pa valmieras ielu vienmer maucu pa otro joslu un visur citur lidzigi,piemeram,ja man jagriez no avotu ielas un gertrudes,tad maucu pa pretejo... ja var visu atri un nevienam netraucejot izdarit ,tad kapec ne :)

194564. viesis 9.marts 2006 13:45
0 0 Atbildēt

81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu,

brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam

jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

83. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz

brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus,

kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

91. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav

reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.

96. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes,

bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu,

automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

108. Ja brauktuve sadalīta joslās ar ceļa apzīmējuma līnijām, transportlīdzekļa vadītājam jābrauc tikai pa joslām.

Uzbraukt uz pārtrauktajām ceļa apzīmējuma līnijām atļauts tikai pārkārtojoties.

146. Nevienādas nozīmes ceļu krustojumā transportlīdzekļa vadītājam, kurš brauc pa mazāk svarīgu ceļu, jādod ceļš

to transportlīdzekļu vadītājiem, kas krustojumam tuvojas pa galveno ceļu.

147. Vienādas nozīmes ceļu krustojumā transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš tā transportlīdzekļa vadītājam, kas

tuvojas no labās puses.

194565. viesis 9.marts 2006 13:52
0 0 Atbildēt

Sniega laikā jau nu tie ceļa apzīmējumi bieži vien ir aizsegti un noteikumu traktējumi tiešām var būt dažādi (sevišķi attiecībā uz joslu sadalījumu un braukšanu joslās krustojumos), tapēc jau pat Reiropā sniega laikā iestājas satiksmes haoss, jo ceļa apzīmējumi daudzkur tikai uz brauktuves sazīmēti :)))

Bet attiecībā uz rakstu redaktoram ir taisnība, jo:

1) ērglis gribēdams nogriezties pa labi no 2 joslas pārkāpj noteikumus, kas būtu mazākais (daudz svarīgāk ka viņš kavē satiksmi)

2) viņš šajā vietā kavē satiksmi 2 iemeslu dēļ (Pirmkārt gribēdams iegriezties 2 joslā viņš aizsedz skatu izbraukšanai pat ja 1josla uz akmens tilta ir brīva. Otrkārt pat ja uz akmens tilta 1 joslā braucošie palaistu tos kas gaida uzbraukšanu, tad nedara to jo nevar ielaist to idiotu 2 joslā)

194568. viesis 9.marts 2006 14:07
0 0 Atbildēt

Manuprāt, kopš "stabiņu" uzlikšanas uz vantinieka uzbrauktuves, situacija krietni uzlabojās. Bet, jebkurā gadījumā, katru rītu uzrodas nenoteikta līmeņa "lidotāji", kuri vantinieka vidū cenšas ielīst pirmajā joslē, bet pašās nobrauktuves beigās - tikt atpakāl otrajā, reizēm auksasinīgi pilnībā nobloķējot visu pirmās joslas kustību. Ja runājam par kulturaliem autovadītājiem, tad pieklajigi vantinieka pirmās joslas braucējiem un gribētājiem, būtu solidi šo joslu ieņemt jau no pašā tilta sākumā, nevis līst tajā iekšā jau nobrauktuves beigās tilta otrā pusē. Protams, visu veidu "busisti" arī tur ikdienas taisa visādas ziepes, pārvietojoties pa visām iespējamām joslām un tadejadi traucējot satiksmei.

194571. viesis 9.marts 2006 14:13
0 0 Atbildēt

Tik daudz te to komentu. Tādu un pretēju... Noteikumi pārkāpti - pilnīgi piekrītu. Bet reāli - lai tak brauc pa to otro joslu tie, kam gribas atrāk. Viņš riskē ar savu maku. Un viņš nevis aizsedz skatu, bet aizsedz 1.joslā braucošo no sadursmes gadījumā, ja ne kreisās puses kāds tomēr brauc. Skata tur tāpat nav, jo tilta margas augstas. Un drezīna tur nekad nenāks, kas varētu abus nostumt. Problēma ir tikai ar tiem, kam gribas pašā galā iespraukties 1.joslā. Tādus gan nafig nevajag laist. Bet, ja viņš mauc pa savu neatļauto 2.joslu un uz tilta izskrien arī uz otro, tad nav problēmu.

194574. viesis 9.marts 2006 14:30
0 0 Atbildēt

Dauzonis [?] 09.03.2006 14:13

Nevaru nepiekrist, jo viņš (sevišķi džips kas ir augstāks par citiem auto) aizsedz tā jau margas dēļ slikto skatu un gaida kamēr varēs tikt 2 joslā pat ja 1 ir brīva. Pats arī ne vienmēr braucu pēc noteikumiem, sevišķi ja tas nevienu netraucē un riskēju tikai ar savu maku, bet šajā gadījumā viņš gan pārkāpj noteikumus gan čakarē satiksmi.

IkdienasViesis [?] 09.03.2006 14:07

Stabiņi ir laba lieta, kas visu saliek pa vietām, vienīgi ? vai tur tā josla nav atstāta lai operatīvais transports varētu korķim garām nobraukt.

194577. viesis 9.marts 2006 14:45
0 0 Atbildēt

es protams atvainojos, bet biju nelielā šokā izlasot raksta pēdējo teikumu, kurā kāds ir "sievas dzemdē atstajis ieslegtu gludekli"... labi ka pārlasījos! jāiet paņemt pauzīte....

194578. viesis 9.marts 2006 14:47
0 0 Atbildēt

Labi Redaktor, beidzam apspriest ikdienišķu parādību un atgriežamies pie nopietniem jautājumiem - bija solīts iAuto publicēt jūsu incidenta ar to nelaimīgo gājēju rezultātu... KUR IR? Tauta grib zināt... :)

Redaktors 9.marts 2006 14:51
0 0 Atbildēt

viesim:

Par to gājēju "pārbrauktuvi". Nodarbojoties ar citām lietām neveiksmīgi izdevās nokavēt sūdzības iesniegšanas datumu un spriedums stājās spēkā - 10Ls :)

Bet tas nav mainījis manu viedokli, kuru paudu tajā laikā.

194582. viesis 9.marts 2006 14:55
0 0 Atbildēt

Ja kādam jālido, tad lai lido. Esmu iemācījies neņemt vērā "steidzīgos" ļaiutiņus un neķert kreņķi. Braucu savā nodabā, iekļaujos plūsmā, nevienam netraucēju un neņemu galvā "steidzīgos".:)

Redaktors 9.marts 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Ja tie steidzīgie nepagarina manu ceļu uz mērķi, tad lai lien. Bet ja dēļ viņiem man ilgāk jāstāv rindā, tad ****.

194585. viesis 9.marts 2006 15:24
0 0 Atbildēt

Ērgļi lido, bet sēnes ieķērušies mamai brunčos raksta trulus rakstinjus par to kā atkal tos kāds apbižo... :D

Redaktors 9.marts 2006 15:27
0 0 Atbildēt

Droši vien neizlasīji līdz galam - rakstiņš ir par to kā ērgli piespieda nolaisties uz zemes :)

194592. viesis 9.marts 2006 15:53
0 0 Atbildēt

Kā braucu no rītiem visiem gudreļiem garām tā braukšu, tūdļ paskaidrošu kāpēc. Bija rīts un es kā rakstā minētais Audi nelaidu garām kā jūs domājat ko, to pašu trolējbusu, vajadzēja jums visiem redzēt citu satiksmes dalībnieku nosodījumu par to, ka es eskortēju trolli līdz Akmens tilto otram galam, tad nu paši vien esat vainīgi vainu visi iievērojam vai nu arī ejat, ka lielie mācekļi d..st, jo jau ir pārbaidīts ar avāriju pie izbrauktuves uz Akmens tilta, galvenais nolikt pareizi auto, kad notiek sadursme un sarunāt fiktīvus lieciniekus, ticiet man, mūsu korumpētajā valstelē ne to vien var izdarīt un jau ir izdarīts :)

194599. viesis 9.marts 2006 16:52
0 0 Atbildēt

194592.

Beidzot normāls bazars.

194600. viesis 9.marts 2006 16:57
0 0 Atbildēt

Tas audi pats pārkāpa noteikumus, ja jau džips netika vinjam garām, tad audis bija uzbraucis uz strīpām - atradies "mācītājs". Tipiska latviešu mentalitāte - "pats nebraukšu, un citu arī nelaidīšu" Flag v ruki - tā mēs taaaaaalu tiksim. Lielāki "zanudas" par latviešiem nav manīti.

194602. viesis 9.marts 2006 17:02
0 0 Atbildēt

Bet pārkāpa csn priekš labiem mērķiem,a džips priekš sliktiem.

194603. viesis 9.marts 2006 17:03
0 0 Atbildēt

Katru rītu nākas braukt tieši pa šo pašu maršrutu un mani noveŗojumi ir identiski. Es vienmēr spogulī piefiksēju, vai ir parādījies kāds t.s. ērglis. Ja jā, tad rīkojos tieši tāpat kā tas Avant. Savukaŗt tos, kas no Mūkusalas ielas apgriežas braukšanai pretējā joslā, tos gan palaižu. Lūk tā!

p.s. Arī es esmu īsts latvietis :D

194606. viesis 9.marts 2006 17:15
0 0 Atbildēt

diagnoze = nūģi un vaimanātāji

194609. viesis 9.marts 2006 17:41
0 0 Atbildēt

Džipists dumjš gadījies. Vajag spiest nost no ceļa.

194613. viesis 9.marts 2006 18:44
0 0 Atbildēt

Bet vai tad tā nav avārijas situācija no džipa puses, jo nogriežoties krustojumā pa labi, drīkst nogriezties jebkurā no abām joslām.. un, ja 2 auto mēģina iebaukt 1 joslā nekas labs tur sanākt nevar.

194623. viesis 9.marts 2006 20:11
0 0 Atbildēt

Graberis, a kaa jaariikojas nobraucot no "kalnciema" viadukta (virs Zasulauka stacijas - kur 22. autobuss griezhas)?!?! Tur naakamajaa krustaa ir 2 joslas, braukshanas virziens kreisajaa joslaa - pa kreisi, labajaa - pa labi un pa kreisi. Tad visi, kas nogriezhas pa kreisi braucot pa labo joslu paarkaapj noteikumus?!? :P Aplja kustiibas tur toch nav.

194624. viesis 9.marts 2006 20:15
0 0 Atbildēt

White_Trash, tur ir attiecīgās ceļazīmes, kas to norāda

194625. viesis 9.marts 2006 21:00
0 0 Atbildēt

:) tad ta nu jaunums un paarmaaciishana.. uzbraucot uz akmens tilta shinii pashaa vietaa katru riiti atrodaas tomeer kaads kam neprasaas pamperus mainiit un nelaizj zemos lidotaajus :) prieks par tiem un piebiedrojos es ar ;)

kindzulis

p.s. labs skats ir kad autobuss vai trollejs sho pashu manevru(aizliist visiem garaam) izpilda un tad top noshtopeets :)

194627. viesis 9.marts 2006 21:56
0 0 Atbildēt

Tādas jau nu tās Latvju sēnes ir - paši nebrauks un citus nelaidīs. Malači!

A kamēr būs Sēņotāji, tikmēr būs arī Ērgļi. Elementāra cēloņu - seku likumsakarība.

194628. viesis 9.marts 2006 22:24
0 0 Atbildēt

Zaps, zinu, ka tur celjaziimes. Bet maleejais staavoklis jaaienjem anyway, spriezhot peec 83. punkta. Liidziigi ir hanzas ielas galaa (pie ostas). Tur arii teoreetiski no 2 joslaam driikst pa kreisi griezties. Bet kaa taadaa briidii ar "labaas rokas" likumu? Kuram priekshroka.. tam, kursh pa kreisi iekshmalaa vai tam, kas no labaas puses tuvojas?

194630. viesis 9.marts 2006 22:32
0 0 Atbildēt

Da lohi Jūs puse te esiet. Ko nozīme ja brauc no pagalma tad palaiž, ja nē tad nekādā gadījumā. Es personīgi ielienu kādā joslā ja baigi jāsteidzās, protams ne pārgalvīgi, bet laicīgi parādot pagriezienu. Tāpat arī citus palaižu kas grib iesparukties. Šitā šķirošana ko palaist un kad 100% nē parāda mūsu ceļu debilitāti gan no pārmērīgo gudro lohu, gan no nekaunīgo puses, tāpēc Latvijā nebūs nekad tā kā Vācijā.

Par to džipu piekrītu tas ir naglijs gājiens, vajadzēja palikt viņam aiz Audi.

194633. viesis 10.marts 2006 0:37
0 0 Atbildēt

Parasti palaizu citus, kas man zeel. Bet dazreiz ieraugot ka kaadam baigi kaut kur pofig pa citiem jasteidzas man sagadaa prieku cakaret vinhu pat piebremzejot, lai netiek rinda arii aiz manis. Taa taada kaa izklaide uz citu pacietiibas un nervu reekina. Pec tam protams neizpaliek savstarpeju laipnibas zestu apmaina un citi jautri pasakumi citi lec araa lamaties, dazi aprobezojas ar zestiem sava transportlidzekla aizsegaa miikstie karoc un mutes virinasanu doma ka es dzirdu laikam kaut ko. Vispar sadas izklaides ir atkarigas no garastavokla, jo biezi ari palaizu tos kas acimredzami "lien", ta ka sedieties pie stures tikai laba garastavokli un meginiet visu uztvert ar vesu pratu pasiem ietaupiesies nervi.

194642. viesis 10.marts 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Šodien bija mazs priecinš par to ka tomēr CP strādā, pie vairogielas tilta gaujas ielas pusee man arii priekshaa pashaa krustojumaa ieliida viens... to pamaniija policis un pasauca pie sevis aprunāties :)

194647. viesis 10.marts 2006 10:24
0 0 Atbildēt

Piekrītu Leekaiz

194660. viesis 10.marts 2006 10:53
0 0 Atbildēt

Akmenjniekam nevareeja salikt taadas pashas fignjas kaa uz Vantenieka uzbrauktuves? Ir gan viena patiesiiba, kas aatraak brauc, iespraucas, tie arii aizbrauc, atshkjiriibaa no pizhikiem :>

194675. viesis 10.marts 2006 11:32
0 0 Atbildēt

Nesens gadījums. Braucu pa Slokas ielu, krustojumā ar Kalnciema ielu virzienā uz centru pa tramvaja sliedēm man lepni pabrauc garām viens ērglis ar Lexus, tur ķieģelis virs sliedēm stāv. Nodomāju - lai jau brauc, varbūt tiešām cilvēkam jāsteidzas, kaut gan tādu tur daudz. Nu nekur tālu jau viņš netika, jo nobraucot no Akmens tilta viņš bija man kādus 70m priekšā. Toties nogriežoties no tilta uz 11.novembra krastmalu viņš "tādus" manevrus sāka taisīt - braucot pa 2. joslu pagriezienā ielīda vidējā joslā, pēc tam pavisam labā joslā pie autobusa pieturas. Tas vēl nekas, bet tūlīt pat viņš sāka līst atpakaļ uz vidējo joslu - tipa - pārdomāja! Rezultātā man priekšā braucošais mersis ietesa šim pakaļā, jo nebija gaidījis no viņa tādu slalomu.

Kurš vainīgs? Droši vien, ka CP piešuva merša vadītājam tradicionālo punktu par distances neievērošanu un ērglis-slalomists tika cauri sveikā :(

Tā kā pilnībā atbalstu šajā rakstā minēto Audi vadītāju - tādus ērgļus-līdējus-slalomistus vajag čakarēt, čakarēt un vēlreiz čakarēt.

194683. viesis 10.marts 2006 11:46
0 0 Atbildēt

Jā tas distances pants reizēm pat ļoti niederas. Un ja tā tad tik tiešām nekādi nevar pret to cīnīties ?

194684. viesis 10.marts 2006 11:47
0 0 Atbildēt

sēņotāji :) skauž ja jūs kāds apdzen,ātrķ groza stūri? Kompleksi tie ir,ārstējaties.....

Redaktors 10.marts 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Jau 100x teikts - ja tie ātro stūru grozītāji citiem netraucē, lai brauc! Bet tomēr ne vienmēr tā ir - nereti tie ļoļiki (ērgļi) traucē gan sev, gan citiem.

194699. viesis 10.marts 2006 13:23
0 0 Atbildēt

Lai tak tas muļķis brauc - nevajag pašam par tādu pārvērsties...

194707. viesis 10.marts 2006 13:47
0 0 Atbildēt

Heh mudaki, vienkarshi mudaki, a ja tas cilveks steidzas uz tikshanam, vai ved kadu cilveku pie daktera, vai slimnica? Tauta jums vispar problemas ar galvu? Redaktors, gribu dzirdet tavu viedokli.

194708. viesis 10.marts 2006 13:50
0 0 Atbildēt

Neatbalstu rupju braukšanu, bet nu šāda 'pārmācīšana' man liekas visai trula. Nekādas jēgas no tā nav, un būtu naivi iedomāties ka 'sliktais' autovadītājs pēc tam šausmīgi nokaunēsies un tā vairāk nedarīs. Vienīgais rezultāts - sačakarēts garīgais pašam. Vai vēl sliktāk - ļauns prieks par to, kā lūk 'sliktais' netika tur kur viņam vajadzēja tikt. Varbūt paši arī nemaz neesat tik balti & pūkaini, iejuzdamies 'tiesnešu' lomā?

194711. viesis 10.marts 2006 13:59
0 0 Atbildēt

man gan tas sagaidā baudu kādu idiņu kautkur nelaist, un, ja lien veel uzpiipinaat, lai mani pamana, un tad veel paraadu vienu pirkstu vinjam.. mmm taada bauda.. ja vinjsh veel dusmiigo sejinju paraada, tad vispaar super, vai kaapj aaraa runaaties.. un nejautaajiet kaapeec man mashiinaa golfa nuuja ;)

Ehz, piekdiena ;)

194713. viesis 10.marts 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Zaps,

Tev varbūt vajaga iet ārstēt nervus?

194715. viesis 10.marts 2006 14:22
0 0 Atbildēt

Nu ko jūs, skrējēju aizstāvji, ielīdāt praktisko autobraucēju portālā, kuriem dzīve sakārtota mēnešiem uz priekšu un nekad nekur nav jāsteidzas, jo nekas interesants vai vispār jauns viņu pelēkajā ikdienā nenotiek...

Un redaktoram provokatīvus jautājumus varat droši neuzdot - atbildi uz tiem tāpat nesaņemsiet...

194727. viesis 10.marts 2006 15:50
0 0 Atbildēt

Zaps ej pie arsta

194745. viesis 10.marts 2006 19:10
0 0 Atbildēt

Domaaju ka LV notiek kaut kas pilniigi debiils, par sho vietu jau ir zinaams ne vienu vien gadu. Kaadaa normaali attiistiitaa valstii jau sen tukshajaa joslaa buutu sabuuveetas salinas ar taadu apreekinu ka citiem nedaudz pabiidoties operatiivais transports tiktu garaam. Kaut gan tad CP buutu par vienu vietu mazaak kur iekaseet pieciishus, taapeec laikam arii nekas nemainaas. Cik tad gadus var apspriest vienu un to pashu teemu?

194761. viesis 10.marts 2006 22:26
0 0 Atbildēt

deelj taadiem nepalaideejiem sranajiem dabuuju nogriezties no valmieras uz laacpleesa no labas joslas.izbraucu no statoila un neviens,pilniigi neviens nerespektee uz pagriezienu,neviens. rezultaats -zaljais pilsonis zem tilta un 30 ls pa *******em. kaut kaadu spiitiigu aazu deelj. taa kaa man po,es braucu pats par sevi un paareejiem skjaudu virsuu ar abiem galiem..

p.s. lielakaas nepalaideejas ir baabas,,,

194915. viesis 13.marts 2006 21:17
0 0 Atbildēt

Ērgļiem novēlu ceļā visus vadītājus ērgļus! Uz to būtu interesanti paskatīties ko tie mūlāpi darītu, ja visi rīkotos tā kā viņi.

Pret tiem, kas pabrauc garām korķim, ja vajag nogriezties kau-kur (piemēram, no Avotu ielas jānogriežas uz Stabu vai Ģertrūdes), nav nekādu pretenziju, bet ja pabrauc garām un tālāk lien joslā, tas gan maitisms ira. Nu protams, šie tagad re ku pa pilnam cenšas sevi attaisnoties, nomelnojot citus. Bet nu tādi dešovkas vien ir... kuri pat apjēgt to nespēj.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti