Jaunās paaudzes pikapu Ford Ranger prezentācija norisinājās Bangkokas autosalonā. Tā, ka auto debitējis tieši Taizemē, nav nejaušība – kompānija Ford šo tirgu uzskata par galveno šim modelim. Jaunās paaudzes Ranger pārdošana ASV netiek plānota, tā vietā Amerikā tirgos vecā modeļa atjauninātu versiju.

Pēc amerikāņu mērogiem kompaktais pikaps (ap 5 metriem garumā) tiks pie jauniem Duratorq dīzeļdzinējiem ar Commonrail Fuel Injection sistēmu. 2,5 litru tilpuma dzinēji spēja attīstīt 143 Zs jaudu, bet griezes moments sasniedz 330 Nm. Jaudīgāka auto versija aprīkota ar trīs litru dīzeļdzinēju ar 156 Zs jaudu un 380 Nm griezes momentu. Pēc kompānijas Ford paziņojuma – jaunie dzinēji esot par 15% ekonomiskāki nekā līdzšinējie.
Ford Ranger saglabājis pikapiem klasisko konstrukciju, kuras pamatā atrodas ciets rāmis. Auto tiks aprīkots ar jaunu mehānisko piecpakāpju transmisiju un visu ratu piedziņu. Auto kravas ietilpība ir viena tonna, bet piekabi var noslogot līdz pat trim tonnām.
Pārdošanā jaunās paaudzes Ford Ranger Āzijas reģionā nonāks jau šogad.
Čaks Noriss būtu laimīgs braukt ar tādu auto